Hey meiden, Bedankt voor jullie reacties! Ik hou het gewoon even in de gaten.. ik zal ook proberen wat geduldiger te zijn.. zal ook zeker CB bellen als het langer gaat aanhouden.. denk ook dat het de tandjes zijn. @lelie, nog gefeliciteerd he met de verjaardag van je dochter! Wens haar en jullie allemaal nog veeeele gezonde en gelukkige jaren toe Je hebt echt een prachtige dochter!! Mooie foto's
Lelie, ja meteen zp-en als je weer terug bent! (enne, je mag me ook altijd sms-en hoor ) Lekkere druif hier is dus het tel nr van de VU vergeten mee te nemen naar dr werk. Heb nu 5 kwartier nix te doen vanwege een uitvaller (ziek ) en de pijnklacht van morgenmiddag al geprobeerd te bellen of hij niet nu wil komen maar die neemt niet op. Heb je ook nix aan dus... Sophie is trouwens weer helemaal in dr normale doen, behalve dan dat ze minder goed van het lepeltje af wil eten. Binnenkort dus over op een boterham als ontbijt ipv ontbijtpap uit een bordje. Ook maken we dit pak Nutrilon 2 nog even op en dan stappen we over op normale halfvolle melk. Het wordt dan echt steeds meer een normaal mensje Haar verkoudheid is ook stukken minder en ze slaapt weer als vanouds! Heb ff uitgerekend... Ga me of 13 januari of 10 februari aanmelden. Tenminste, dan heb ik wrs mn CD 1's. Als ik de 1e doe, ben ik uitgerekend op 20 oktober, wordt het de 2e dan op 17 november. Grotere kans dus dat dat kindje dan ook op 6 nov wordt geboren!!! Hebben we er 3 op die dag.................
Suus, per sms kan natuurlijk ook! Zal ik wel eff doen! Wij gebruiken voor Emma Friso peuter groeimelk. Wist niet dat je ook 'normale' melk mag geven. Is natuurlijk ook goedkoper Heb nu net weer een nieuwe pak gekocht Zou toch wat zijn he! 3 jarigen op 6 november Ik kan er helaas nog niks van zeggen.... Vandaag dus het gesprekje, daarna aan de Duphaston 7 dagen geloof ik.. voor bloeding (moet natuurlijk wel een afspraak hebben in het gebouwtje) en dan eerste echo op cd 3. Wanneer kreeg jij al de uitslagen van je bloedtest...want die moeten we ook eerst afwachten voordat ik lekker op hol ga hihi Dus op zn vroegst denk ik in week 44
Bloeduitslagen duurden ongeveer een week. 1 uitslag was toen nog niet binnen (een hormoonwaarde dacht ik) maar aangezien de rest helemaal perfecto was, kreeg ik toch groen licht. Had toen dus een belafspraak met haar voor de week erna. Eigenlijk zat ze vol maar mn zus (altijd handig die contacten ) had me er nog ff tussen gezet Kan je trouwens even voor mij kijken op je rode patientenkaart wat de tel nrs zijn (en tel tijden) van de voortplantingsgeneeskunde? Dus niet van het rode gebouwtje maar echt het zkh zelf. En dan als t kan van de afsprakenlijn en van de verpleegkundige-lijn. Mag evt in pb hoor!!
Ja las gisteren al een verhaal op nu.nl van een vrouw die bevallen was op 08-08-08, 09-09-09 en 10-10-10. Zou ik dan ook nu.nl halen??? hahahaha
Oh jeetje ja, dat is waar ook! Die stomme brand ook......... (sorry dat ik je er weer aan herinner.............) Nog 2 uurtjes en dan ben je dr! Oh spannend weer he! Trouwens, Esser, waar ben je?? Wij wachten allemaal op nieuws van jou!
Lelie, nog anderhalf uurtje....spannend! En wat een leuke foto's van Emma haar verjaardag! Goed verwend dus, en dat moet ook natuurlijk Wij zwemmen 1 keer in de week. Leuk is het zwemmen hè, al die liedjes en spelletjes. Al moet ik de liedjes nog wel even leren Suus, echt ideaal zo'n zus die in het zkh werkt! Staan die tel.nrs niet op de site van het zkh? Confi, wij haalden Ruben gewoon van bed af. Wij hebben ook van alles geprobeerd maar als hij wakker is dan is hij wakker. Vaak werd hij als hij een halfuurtje beneden was al weer moe en legde ik hem gewoon weer op bed. Nu is het nog wel eens zo, dan is hij erg moe nog maar krijg ik hem met geen mogelijkheid weer in slaap. Dan haal ik hem er gewoon af, want hij zet het anders op een krijsen Esser, was ik jou bij mijn vorige berichtje helemaal vergeten *schaam* Wanneer wordt de cryo nou ontdooit? Spannend allemaal!! En geniet er maar lekker van dat Joep nog niet vooruit komt. Hoef je ook niet steeds achterhem aan te lopen Ik roep hier de hele dag ' nee mag niet Ruben' en pluk hem steeds bij de etensbak van de hond weg. Hij is zo vliegensvlug! En zijn jullie alweer een beetje opgeknapt? Kleintje, dus weer ongi geworden.....Je hoopt het stiekem toch hè. Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Hopelijk duurt het niet lang meer. 'k Wil wel weten waar ik aan toe ben. Ik heb nog eens op internet gensneupt maar een baby mag wel mee in het huisje. Alleen zijn het 2p huisjes en dan heb je een slaap/zitkamer. Dus geen afgesloten slaapkamer. Dat Ruben bij ons op de kamer komt vind ik niet erg maar de kamer moet wel enigszins afgesloten zijn. Ik ga sowieso even bellen maar we wachten even tot we weten wanneer we ongeveer de behandeling hebben. Is wat sneu dat we dat tegelijk plannen Ik heb een leuk park in Belgie gezien en daar kun je misschien op een makkelijk manier de kamer toch enigszins afsluiten. En ze hebben een indoor speelparadijs
Lelie, SPANNEND!! Je zit nu w.s. in het zkh!! Yoi toi toi!! En wát een leuke foto's zeg!! Een héérlijk meisje om te zien. Een heerlijke dag gehad dus en daarna uitgeteld, hihi. Leuke box hebben jullie trouwens . En wat een coole auto heeft Emma gekregen! Kleintje, Jammer van de ongi...zoals Jewel al schrijft...stiekem hoop je toch!! Fijna vrije dag! Jewel, Fijn dat Ruben tóch mee mag op vakantie . En voor jullie schiet het ook alweer op voor een brusje. Suus, miss ff googlen voor telnr? En bij alg. nr gewoon laten doorverbinden... Confi, hier hebben we niet echt vaste slaaptijden voor Maud. Ze slaapt gewoon als ze moe is/wordt. Soms valt ze in slaap tijdens spelen in de box en laat ik haar daar gewoon liggen. Soms wrijft ze in haar oogjes of begint te gapen, dan leg ik haar in bed of in de wandelwagen (leg haar ook vaak buiten te slapen met een beetje mooi weer --> droog en een zonnetje af en toe). Maar overdag dus absoluut geen ritme/vaste tijden hier. 's Avonds proberen we wel om haar tussen 18.30 en 19.30 uur in bed te leggen, maar vaak zitten we nog zó gezellig of we eten wat later en daar zit ze altijd gezellig bij in d'r wipper en dan is het tóch zó weer later. Ik merk wel dat ze overdag steeds vaker/langer wakker is en meer 'hazeslaapjes' doet. Hier vanmorgen naar de HA geweest ivm pijnklachten van mijn vingers en voeten. Alle foto's en bloeduitslagen laatst waren gelukkig goed, maar tóch denkt de huisarts aan rheumatische artritis . Wordt nu doorgestuurd naar Rheumatoloog, krijg w.s. deze week een oproep. Ben benieuwd.... wat een gedonder steeds zeg.... bah. Maar ja...we zullen wel zien...kan er toch niks aan veranderen. En ik heb MAUD...en met haar gaat het goed en dan dus met mij ook. Dus dan is al het andere bijzaak!
Lelie: oh spannend!!!!!!! Hopelijk kun je al weer lekker snel met het hele circus beginnen. Leuke foto's van Emma (en Sophie )! Enise: Amber heeft ook een tijdje heel slecht gegeten (wilde bv haar melk alleen maar koud ipv warm) en dat kwam ook door haar tandjes. Jewel: leuk, een nieuwe jas voor Ruben. Showen???????? Ik heb voor Amber ook gewoon een jas van de V&D en eentje van Zeeman op reserve (ze spuugt nog steeds redelijk vaak). Ik vind het ook zonde om een hele dure te kopen en dat ze er vervolgens zo weer uit is. Suus: 3 op 6 november, dat zou toch wel een bak zijn Als het weer een ks zou worden, kun je het natuurlijk nog wel op een andere dag plannen........... Mayo: wat een prachtige foto's van Maud! Confi: helaas hier geen oplossing voor je slaapprobleem. Succes met je laatste paar werkdagjes bij je oude werkgever. Esser: hoe is het met je? Al bericht over de cryo gehad? Calani: wat schattig, met zn tweetjes op de bank. Kleintje: balen dat je toch weer ongi bent geworden. Dus jullie gaan na de herstvakantie ook weer de mm in? De musical zondag was echt super!! Ik ben nu bezig om mn man zo ver te krijgen dat ie nog een keer met me heen wil Ambertje is heel zielig, die heeft de waterpokken en zit er helemaal onder. Hopelijk is het volgende week wel over, ze moet toch wel een beetje leuk op de verjaardagsfoto's staan Gelukkig heeft ze er verder geen last van, geen jeuk of koort. Ze mag ook gewoon naar het kdv morgen, daar zijn we ook wel blij om, want we kunnen morgen geen van beide een vrije dag krijgen.
@Nightelf: Jeetje...zielig zeg voor Amber . Maar beter dan dat ze het nu krijgt dan als ze wat ouder is. Hebben ze er vaak meer last van heb ik het idee en nu is ze er tenminste vanaf moet je maar denken . Zou op zich voor de foto's wel leuk zijn als de plekjes uit haar gezichtje voor haar verjaardag weg zijn ja. En de musical was dus SUPERLEUK begrijp ik? 2x naar dezelfde? Hahaha! En? Krijg je manlief zo gek? Hebben wij ook eens gedaan....zijn destijds 2x naar de musical Miss Saigon geweest! Dus kan het me wel voorstellen, haha.
Mayo: hihi, idd 2x naar dezelfde musical. Manlief was zondag niet mee, hoor. Ik was met mn ouders en jongste zusje. Mn zusje en ik gaan vaak naar musicals en ook wel eens vaker dan 1x naar dezelfde (Evita, Mama Mia...). Wat raar dat je huisarts toch aan RA denkt, terwijl je bloeduitslagen wel goed zijn. Normaal gesproken is dat toch duidelijk in je bloed te zien (ik neem aan dat ze je wel op de goede dingen hebben geprikt?!?).
Zo ik ben terug....en hoe! We hebben 1,5 uur lang mega in de spanning gezeten Tijdens inwendig onderzoek bleek er iets te zitten in mijn baarmoeder Een ringetje of vruchtje De arts wist het allemaal niet zeker en wilde me ook absoluut geen valse hoop oid geven...kon ook een spiertje zijn wat net samentrok ofzo... Dus ik moest later mijn plas inleveren voor een spoedzwangerschapstest! Ik vond het wel apart hoor...niet echt vaak geklust zegmaar maar okee...wij naar huis...want ik was zo opgewonden door alles dat ik maar de bloedafname maar voor de volgende keer heb verschoven. Vriendlief moet ook bloedprikken en zijn kwakkie inleveren. Morgen weer bellen met het zkh. Helaas net telefoontje gekregen dat het niks is Had er wel op gerekend omdat ik ook geen cyclus heb maar hopen wel. Zou wel tof geweest zijn zeg!!!! Ook samen zwanger zijn met mijn zusje! Dus voordat we 'echt' in de mmm mogen beginnen duurt nog eff. Nouja...we zitten iig in de race en ik neem aan dat we in januari gaan beginnen!!! Nou dat was het voor nu even! Ben een beetje in de war Liefs
lelie, JEetje wat een hectiek vanmiddag. Dat was wel even een shock. Echt jammer dat het niks is. Dat zou wel een wonder geweest zijn!!!! Nu maar even rustig bijkomen.
Jemig, Lelie!!! Wat zul jij in spanning hebben gezeten vanmiddag.........wel balen dat het toch geen vruchtje was, zou echt een wonder zijn geweest.
Lelie, ik had je natuurlijk al gesproken vanmiddag maar tjonge, wat een gedoe zeg in dat zkh! Ik zeg: gezellig samen bloedprikken strax Jij gaat ook morgen bellen he? We hadden toch trouwens afgesproken om as vrijdag te stappen? Ik moet helaas verstek laten gaan. Ga nl zaterdag naar mn ouders in Lemmer de hele dag met Paul, Joep en Sophie dus als we dan avond ervoor gaan stappen, trek ik dat never nooit!! (ik voel me ineens zooooooo oud) We moeten nl de winterbanden onder de auto zetten en de eerstvolgende keer dat ik die kant op kan gaan is eind nov (en dat is wel een beetje laat)... Nightelf, wat zielig dat Amber waterpokken heeft! Hopelijk is ze er snel vanaf want we willen idd wel vlekloze b-day pics!!! Majo, lekker k*t dat je wrs RA hebt! En ja je hebt Maud en dat is prachtig en geweldig maar het is toch ook fijn als je geen RA hebt?? Ik stem voor én Maud, en geen RA! Jewel, zou wel raar zijn als Ruben niet mee zou mogen naar cp. Gelukkig mag het wel...maar miss dus Belgie! Knokke is wel leuk! Weet alleen niet of daar wat zit?? Miss mag daar zelfs 's winters de hond het strand op?? Tenminste, die gaat toch mee? Hier nix bijzonders. Bij mn manneke zijn zn kronen eind vd middag definitief vastgezet en nu heeft ie pijn. Is ie meteen sjaggie en voelt zich erg zielig........ Mannen! Ze kunnen ook nix hebben Oh mn moeder is op bezoek! Tot ltr!
Meiden even dik ego, en het uitgebreid reageren pik ik even een ander keertje op..... Solly! @hier; minder nieuws. Voelde me vlak voor het weekend al niet helemaal lekker en dat is in het weekend echt doorgezet. Met als gevolg; maandagochtend even telefonisch overleg gehad met de ferti.poli en besloten om deze maand i.i.g. de cryo poging over te slaan. Wat voelt dat als een domper zeg............. Nu dus maar even afwachten en bekijken hoe mijn lijf het de komende weken gaat houden. Bleh.......... Hopelijk kunnen we dus de volgende maand verder, en anders evt. nog wat verder doorschuiven. Wel balen en dus echt een verstandskeuze en niet een emo-keuze! Lijf moet wel goed in balans zijn natuurlijk. liefs aan jullie!
Esser, wat een domper...... Maar wel een verstandige keuze. Je moet natuurlijk wel top fit zijn om jullie zo kostbare cryo in ontvangst te nemen. Hier begin ik ook een beetje ziekjes te worden. Vriendlief zat gisteren met emmer op de plee, twee kanten tegelijk zeg maar..... Na een keer of 5 overgeven verspreid over de hele dag was hij vandaag toch maar weer gaan werken. VOnd ik ook wel fijn. Want mijn vrije dag gebruik ik toch weer om vanalles thuis voor elkaar te krijgen en als hij thuis is gaat dat weer lastiger... Erg he. Net ook een pakketje van v&d binnen met nieuwe nijntje truitjes voor Maurits. En ze waren inderdaad zo schattig als ze op de site er uit zagen, en afgeprijsd. Nou morgen laatste college geven van de periode en dan nog even snel een toets in elkaar flansen. En dan vakantie!!!!!! Kijk er zo naar uit. denk wel dat ik Maurits wel naar de opvang ga brengen. IIG 2 dagen. Dan heb ik tenminste ook even echt vrij. Of is dat slecht...... En volgende week kijken voor een nieuwe bril heb er nu al zin in. Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb maar ben het spoor even bijster. Ghihi. Wel zwaai ik natuurlijk even naar iedereen!!!