Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sorry sorry dat ik zo laat wat van mij laat horen :) We hadden de tp om 13.00 en toen we thuiskwamen stonden s-ouders op de stoep. Nu zijn ze net weg dus nu even tijd voor jullie! :)

Nou ik ben in bezit van een top embryo! Al zegt dat natuurlijk niks. Van de 12 eicellen waren er 8 bevrucht en waarschijnlijk worden er 3 a 4 ingevroren, daar moet ik morgen nog even om bellen. Gelukkig dus een paar cryo's. Nu ik er bij nadenk besef ik wat een geluk we de vorige keer hadden. Toen maar 3 eicellen en 2 ervan bevrucht en 1 ervan is Ruben :)
    Vind het nu best wel weer gek dat ik een embryo in mijn buik heb. 24 maart mag ik testen. Geen bloedtest want dat doen ze bij ons in het zkh niet meer. Omdat de meesten toch zelf al testen en het was ook kostenbesparend; die bloedtesten moeten nog al vrij duur zijn... Nou ja maakt mij ook niets uit, scheelt mij weer een ritje naar het zkh ;)

Suus, mooi dat de vergunning rond is! En hebben jullie veel troep op zolder? ;) En super leuk dat het bedje van Sophie bezorgd is! Wanneer gaat ze daar in slapen?

Zora, wat een lief meisje hebben jullie! Echt een knapperd! En idd de kwaliteit van de emmy zegt niks. Ik wacht het maar af ;) De vorige poging had ik een tp van een 5 en en 3 cellige embryo, en 1 daarvan is Ruben geworden. Dus het begint toch een beetje te kriebelen voor een 2e? ;)

Zoe, hoe gaat het met jou? Al wat last van kwaaltjes? En die arme Mees...alweer ziek. Hoe gaat het nu met hem?
    Ik vond de punctie dus ook erg mee vallen deze keer, we zullen idd wel wat harder geworden zijn nu we moeder zijn :D Al kon ze deze keer de follikels ook mooi aanprikken, de vorige keer moest ze aardig duwen voordat ze erbij kon.

Confi, wat een mooi kereltje is Dane zeg!!! Van die mooie pretoogjes....
    Sneu dat hij nu weer zo ziek is.....wat zei de ha?
    Hoe gaat het nu op je werk? Is het allemaal wat rustiger nu?

Lelie, prachtige echo!! Al helemaal bekomen nu van de schrik?

Majo, hihi dus Maud haar eerste 'ruzie' :D Een pittig dametje dus! Nou ze heeft gelijk, ze mogen ook zomaar niet iets van haar afpakken!! :cool: ;)

Kleintje, thanks voor het recept! Zal denk ik het weekend ermee aan de slag, hij lijkt mij echt heerljk! Nou meid, nu zitten we samen op het wachtbankje........zou leuk zijn als we tegelijk zwanger zijn :) Maar zover is het nog niet ;)

Nightelf, Amber dus een pienter meisje! :) Je staat er soms echt versteld van wat ze al snappen. En buiten spelen is dus favoriet, wordt het dus tijd voor een zandbak en een speeltoestel in de tuin :D Hier zijn we aan het rondkijken voor een zandbak, kunnen we mooi samen zandtaartjes maken :D
    Hahaha dan heb ik ook liever tieten dan stinkmonden ;) Je zult idd wel alle soorten tegenkomen. Ach alles zal wel wennen, net zoals de gyn met al die poesjes :D

Sooner, nog wat gewonnen met de bingo? En echt vervelend dat jullie vaatwasser kapot is....wij kunnen ook niet zonder dat ding. Maar nu dus wel gezellig samen de dag doornemen met elkaar :)

Esser, hoe is het met jou? Wanneer mag jij ook alweer testen? Voel je al iets?

Elin, ben je al bij de ha geweest voor je 'vocht' probleem? Hopelijk valt het mee en ligt het niet aan je nieren.

Oh ja moest vanmiddag bij de tp ook wel lachen. We hadden Ruben mee en die zat vol verwondering om zich heen te kijken. We zaten te wachten op het buisje met de embryo en toen de vpk vroeg: ' is hij ook van hier?' :D Ja, hij is hier ook 'gemaakt'. 'Nou dat hebben we dan maar goed gedaan' :) Ze vond het wel leuk om hem te zien want dat zien ze anders eigenlijk nooit. Dan zien we nu ook waar we het voor doen zei ze.
    Nou, ik ga even met het eten aan de gang en dan ga ik lekker relaxen en broeden ;)
    Fijne avond nog!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, gefeliciteerd met je topemmy! En Miss ook nog 3 of 4 cryo's!! Hoe super is dat!!

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Fantastisch Jewel!!!!! :D

4. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jewel, gefeliciteerd met jullie emmie, raar hè om weer in je buik te hebben!!! Ga maar lekker broeden, en op naar de positieve test...Leuk dat Ruben erbij was, net als Mees. Ik had wel ff een momentje toen we daar zo met zn drieen waren...(en dus uiteindelijk met zn 4en de deur uit gegaan...)

Zora, wat een prachtig meisje is Zora...Volgens mij is mama erg van de mode, super leuke kleertjes heeft ze aan!!!
    Heftig 15 eitjes waarvan 1 bevrucht, denk je idd dat je goed zit. Volgens mij is het besmettelijk dat zwanger willen worden van de 2e...

Confi, wat een leuk piraatje heb je daar!!!

Suus, wat grappig zeg, wij kregen afgelopen vrijdag ook de vergunning binnen en bij ons beginnen ze denk een weekje later dan bij jullie (11 april is Mees jarig;))
    Heb er ook zo'n zin in!!! Ben zo benieuwd hoe het nou echt gaat worden. Heb er helemaal nog niet over nagedacht wat we met de troep van zolder gaan doen....Met kerst hebben we wel weer al de overbodige zooi weggegooid, dus dat is lekker...

Hier, Mees is nog niet helemaal top, hoest nog steeds, lekkere groene bellen uit zijn neus. En uiteraard nog geen tand te bekennen (vrijdag 11 maanden!!!!)
    Maar buiten zijn korte lontje gaat het best redelijk met hem...
    Met mij gaat het goed, nog niet echt last van kwaaltjes al is mijn lontje ook heeeeeel kort vooral naar mijn man toe. En dan baal ik weer, ik moet gewoon niet zo zeuren, ik heb helemaal geen reden om zo te zeuren....Zullen het maar aan de hormonen wijten...

Zo ik ga weer in de relax stand!!!

Oja ik kan misschien toch komen de 9e volgens het tennisschema ben ik volgens mij de 1e competitiedag vrij...zou gezellig zijn. Was er al een locatie???

XXXX

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, gaan jullie ook een zolderetage uitbreiden?? Hier krijgen we er denk ik zo'n 12 m2 bij? Sophie gaat dan naar zolder en als er een 2 komt, gaat die direct naar zolder. Liggen de kids boven en hebben wij de 1e etage voor ons alleen ;) We gaan 1 kamer inrichten met Sophie's huidige babymeubeltjes en de andere kamer al als peuterkamer. Zo kan Sophie strax gewoon, als ze er aan toe is, naar haar nieuwe grote bed toe. Ook krijgen beide kamers airco want die zolder wordt altijd zoooooo mega warm!!
    En dan ook nog een klein opbergkamertje met Velux dakraam voor wat ventilatie/licht. Oh heb er echt zin in en Sophie's kamertje gaat zooooooo mooi worden!! (hopelijk is zij het daarmee eens ;))

Oh moet rennen! Moet al over 20 min hockeytrainen!

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Wat fijn een topembryo!!! En spannend zeg. Jij mag een dag na mij testen. Ik ben de eerste wachtbankdag goed doorgekomen. En gelukkig staat er nog al wat op het programma de komende dagen dus denk dat de tijd snel gaat. Wel heb ik last van de hormonsters........ Zal wel door de pregnyl komen... Morgen weer een prik!Oja en ook nog cryo's waarschijnlijk. GEWELDIG!

Zoe, Mees nog geen tanden? Maurits heeft er al 8! En jij dus ook al last van hormonen.. Hier ook. Net lekker gebekvecht met vriendlief..... Maar toen ik zei dat ik dacht dat het van de pregnyl kwam toen was hij weer lief. En zou leuk zijn als je de 9e er bij bent. Volgens mij hebben we nog geen definitieve locatie, toch?

Suus, Lekker bezig zijn jullie voor de kamer van Sophie. Weet jij trouwens vanaf welke leeftijd ze in een peuterbed kunnen. Wij willen namelijk voor Maurits ook een peuterbed gaan komen (indien nodig ;)). Alleen zie ik hem daar nu nog niet in liggen. Veel plezier met hockey!

Nou vriendlief is ff snel naar de praxis. Ik ga zo repeteren. En haring happen! Had nog even gechecked maar volgens mij mag je wel gewoon haring als je misschien zwanger bent?
    Ow ik was helemaal vergeten te zeggen dat ik weer redelijk opgeknapt ben. Na 12 uur lang elk uurt te kotsen ben ik nu weer ter been. Ben wel van ellende 2 kilo afgevallen. En verder met de TP geen last gehad van misselijkheid of zo. Vandaag zelfs al weer de ramen gelapt. Maurits was lekker op de opvang en ik kon ff lekker in mijn eentje door het huis heen razen. Morgen alweer donderdag.... De vakantie gaat te snel!

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    OW, Esser, wanneer mag je testen? En gaat alles goed met jou en jullie emmies?

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah kleintje, je bent lekker bezig :D De hormonen doen goed hun werk :D

@lokatie, volgens mij hadden we iets in Bussum :(. Naja, ik weet het ook allemaal niet meer :p

Suus en zoe gaan dus heerlijk verbouwen!!! Is wel lekker al je zo een aantal vierkantemeters bij krijgt!

Oh gt/st begint zo :p

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, peuterbed is vanaf circa 2 jaar. De ene doet het eerder, de ander later...
    Enne, kon je mijn ramen ook niet ff doen?? :p

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1610 Majo, 9 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
    Jewel, gefeliciteerd met je toppertje!! En w.s. ook nog 3/4 cryo's!! Súper zeg!! Hier nooit cryo's gehad.... zit wel eens te denken.... stel de volgende keer hebben we ze wel en stel we raken meteen zwanger.... wat doe je dan met de overige cryo's? Ik zou dan best een 3e willen, manlief w.s. niet, tenzij we een tweeling zouden krijgen volgende keer. Wat doen jullie met de overige cryo's dames als jullie ze hebben? Oh ja, zag net toevallig dat je de tp hebt gehad op de dag dat Ruben 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag oud is :). Grappig toch?!

Suus en Zoë, leuke plannen hebben jullie zeg :). Ben ook erg benieuwd naar de peuterkamer voor Sophietje straks. Wel een foto spammen als ie klaar is hoor Suus! En Mees is dus ook zo 'lekker' sjaggie? Maud ook hier bij vlagen, is nu echt snipverkouden, water loopt d'r neusje uit en ook hier begint ze weer te hoesten.

Zora, wat een lief meiske zeg :). En ook alweer 4 mnd geweest! En bij jou kriebelt het dus ook alweer een heeeeeel klein beetje?! Gek is dat he?! Is vást besmettelijk ofzo.... hier ook nooit gedacht dat ik gewoon bijna jaloers kon gaan worden op het spuiten van hormonsters bij de andere dames ;). Heb er gewoon alweer bijna zin in?!

Kleintje, je klinkt lekker positief! (behalve dan het gekibbel tegen je hubbie). Ben je d'r al uit welke taarten je gaat bakken voor Maurits verjaardag?!

Hier met Maud opgepast op 3 neefjes van m'n man. (12, 8 en 5 jr). Leuk hoe ze op Maud reageren en zij op hen! Van spannende tekenfilms werd de tv meteen op babytv gezet door de oudste en heeft daar met Maud op schoot een half uur naar zitten kijken, zó liefff. En daarna met de andere 2 neefjes met de knex spelen... en Maud er maar doorheen teigeren. Wonderlijk is dat toch.....ze heeft verhoging, hoest d'r longetjes uit d'r lijffie, heeft énorme dikke bellen aan d'r neusje en kan dan tóch zo lekker spelen :). Alleen een beetje jammer dat ze zo slecht drinkt en slaapt. Komt nu tussen 22.00 en 7.00 uur 2-3 x voor BV :$:(. Nou ja....hopleijk is dat gauw weer normaal en slaapt ze weer van 7-7.

11. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    oeh oeh, esser heeft zich nog niet gemeld deze week.
    Misschien wel geen goed nieuws? of te zenuwachtig?

fijn dat kleintje en jewel de trotse bezitters zijn van een guppy-to-be in hun buiken

@all, zwaai; ik moet ff knuffelen vind Kris

p.s. bingo was erg lachen, helemaal niets gewonnen, beetje jammer

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden, ben d'r wel hoor. Afgelopen dagen wel af en toe gelezen hier maar erg druk gehad. Zijn nl huizen aan t bezichtigen!
    Is zooooo spannend. Op t werk ook best druk geweest en lag er vervolgens 's avonds rond half 10 al in met n boek van Loes den Hollander. Helemaal al super moe............

Maar......zeker jullie niet vergeten hoor!
    Als eerste voor nu: Jewel en Kleintje; Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
    Nu broeden maar meiden!! Wat een heerlijke, positieve MMM berichten vanuit jullie kant. :) Ik duim voor jullie meiden.

Suus en Zoe, druk aan t regelen geslagen voor verbouwingen. Super hoor!

Lelie, lekker op je rose/blauwe wolk meid? ;)
    En jij Zoe? Kun je al meer een positief gevoel en vertrouwen geven aan je testen?

Sooner, geef je Kris ook een knuf van ons? ;)
    Heerlijk ouderwets en burgelijk is bingo he? Vind dat zo lachen om dat met n clubbie te doen! Jammer dat je niets hebt gewonnen. Wat kon je trouwens winnen die avond?

Nightelf, hoe is 't? Ben je nog mooie en leuke creaties aan het maken voor Amber?

Majo, klinkt als een drukke maar gezellige boel dat oppassen!
    Doen jullie dat vaker?

Zora, geweldig meiske hebben jullie! Super staat ze op de foto!!

@hier, tja............wat zal ik er van zeggen.....? Dinsdagavond een klein spoortje lichtbruin in mn inlegkruisje, en ook 's avonds bij het inbrengen van de utro wat lichtbruin. Gisteravond ook weer. Pffff...........alle radars natuurlijk op hol. Bah............ Wat zijn (vooral) de laatste dagen K*T dagen. Grrrrr......
    Ene moment zeurderig gevoel, dan meer menstruatie gevoel en vervolgens weer helemaal niets.......... Wat moet je daar toch mee?

Merk aan mezelf dat ik doorschiet naar t negatieve; bruinverlies is niet goed, ofwel mn ongi wil eigenlijk al doorzetten maar lukt gewoonweg niet vanwege de utro......... Das mn gevoel voor nu.
    Bleh................ Sorry meiden voor mn nega berichtje hier........

Vanmiddag om 2 uur een echo i het ZH bij Joep. We hebben dinsdag van 15.00u. tot 18.00u. op de spoedeisende hulp gezeten vanwege een flinke zwelling boven zijn linkerballetje/bijballetje. Giga geschrokken en artsen wisten gewoon niet wat het was! Nou, daar krijg ik dan nog meer de kriebels van.........
    Balletjes zelf bleken prima in orde. Niet gedraaid, een liesbreuk of wat anders, wat maar dan wel?? Vanmiddag dus een echo om t te bekijken. Na een week telefonisch consult met de KA voor de uitslag en evt behandelplan.

liefsss
    liefsssss

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh Esser, dat isl schrikken zeg! En helemaal dat ze niet weten wat het is. Ik hoop echt dat het niets ernstig is! Heeft Joep er ook last van? Succes vanmiddag!!
    En dan ook nog wat bruinverlies............%$^&^&....ik hoop dat het bij een beetje blijft. Ik ga iig giga voor je duimen!!! Had je dat de keer met Joep ook?

Sooner, jammer dat je niets gewonnen hebt...maar zo te horen was het wel erg gezellig :) Vanaf nu elke week? :D

Majo, nou daar dacht ik dus van de week ook aan. Straks lukt deze poging en wat dan met de cryo's? Ik wil (ik heb niks te willen, maar je snapt me wel ;)) wel een 3e kindje maar financieel wordt dat ook lastiger en vooral met praktische dingen. En vriendlief is nogal wat ouder dan mij dus dat speelt ook wel mee. Maar ja zover is het nog niet, eerst deze 2 weken maar eens doorkomen ;)
    Dus Maud nog steeds niet fit :( maar gelukkig speelt ze dus nog wel. Leuk is dat hè hoe ze met andere kinderen kunnen 'spelen'. Dat is met Ruben en zijn nichtje ook, ik heb dan ook geen kind aan ze als mijn nichtje hier is :)

Zoe, hmm de hormonen spelen dus al flink op :D Helaas sneu voor je mannetje, maar het is een mooi zwangerschap 'kwaaltje' ;)
    En Mees dus ook nog een kort lontje.....gezellige boel bij jullie :D ;)
    Nog steeds geen tandjes dus....gek eigenlijk dat dat zo verschilt per kindje. Misschien straks allemaal achterelkaar aan.....en dan maar hopen dat de pijn meevalt.

Kleintje, gelukkig ben je niet zo ziek meer. Ook sneu als je je hele vakantie ziek bent. Heb je gister nog een mooie slag door het huis kunnen maken? En blinken de ramen weer? :D

Ik heb net gebeld over de cryo's en er zijn er 2 ingevroren. Iets minder dus dan verwacht. Ik vind het eigenlijk niet erg want dan zijn ze dus ook niet echt goed geweest. Nu hebben we tenminste iets 'achter de hand' als deze poging mislukt.
    Verder gaat het goed hier. Ruben is momenteel ook niet de gezelligste thuis. Komt ook door de kiezen denk ik. Er is nu één door en er komt nog meer aan. Hij zit ook steeds aan z'n oortjes. 's Nachts gaat het wel super! Hij slaapt nu al zo'n 2 weken echt helemaal door!! We horen hem soms wel maar we hoeven er niet heen. Hopelijk blijft dit zo doorgaan want hier kan ik wel aanwennen ;)
    Nou we gaan even een broodje eten en dan Ruben naar bed brengen en dan zelf maar op de bank met een goed boek, heb toch soms nog wel een beetje buikpijn, zal nog wel van de punctie komen denk ik. Fijne dag nog!

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wow esser, dat is even heavy zeg!!!! jeetje, ik hoop dat et niks ernstigs is!!!! Succes met de uitslag!!!!

Tja, en dat stomme bruinverlies dat wil je ook niet bij hebben pffff wat balen!!!! Nog 4 dagen en dan weet je het!!! Knuffie

Jewel, bevalt het bankhangen? :D Ik stop Emma ook zo in bed...zodat ik lekker kan relaxen :D

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh Esser, jeetje zeg, wat vertel jij ons nou?! Ik hoop zo ontzettend dat het nix ernstigs is bij Joep! Misschien alleen een kleine onschuldige cyste ofzo? Hopelijk horen jullie meteen de uitslag van de echo...
    Snap dat je je zorgen maakt over het bruinverlies. Je kan helaas nix anders doen dan afwachten. ;)

Sooner, jammer dat je nix gewonnen hebt... Was er wel een vaatwasser te winnen?? ;)

Jewel, doe jij maar rustig aan! Hopelijk mag dat ook van Ruben. Fijn he, als ze echt doorslapen! Geniet er maar lekker van!

Majo, hopelijk is Maud snel wat opgeknapt! Het moet ook gewoon beter weer worden dan zijn ze ook minder vaak verkouden.
    Wat leuk dat je neefjes zo lief voor Maud waren! Zag er vast schattig uit!
    Tav overgebleven cryo's na een compleet gevulde kinderwens, ik denk dat wij, als we ze nog hebben dan, ze willen afstaan tbv de wetenschap ofzo. Misschien help je daar zo indirect anderen weer mee.

@hier: net Sophie's 2e loopfietsje binnengekregen, deze is dan voor buiten. Uiteraard ook helmpje erbij! Eerst ff lunchen en dan in elkaar zetten :) Daarna ff een kort slaapje doen, ben moe!

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: wat een prachtig meisje!! Wat lijkt ze al groot zoals ze in de kinderwagenbak ligt.

Jewel: joepie!!!! Je hebt een emmie on board!!! En ook nog 2 cryo's, echt super!
    Ik zou ook wel graag een 3e of 4e willen (nouja, eerst maar een 2e ;)), maar manlief niet. Die komt uit een gezin van 2 en ziet het vooral praktisch niet zitten (te weinig slaapkamers, te kleine auto, te weinig tijd etc). Ik kom zelf uit een gezin met 3 meiden en vond dat altijd wel erg gezellig. Financieel zou het wel moeten lukken (mits ze niet al te gekke dingen met die kinderopvangtoeslag gaan doen...).

Esser: jeetje meid, wat schrikken zeg. Hopelijk is het niets ernstigs. Wat raar dat je pas over een week dan de uitslag krijgt. Uitslag is er normaal gesproken al veel eerder (waar ik werk is het er vaak dezelfde dag al).
    Wat !@#$ dat je bruinverlies hebt, hopelijk heeft het niets te betekenen (of is het een innesteling :)). Wanneer is jullie testdatum?
    En wat leuk, huizen bekijken. Gaan jullie een ander huis kopen?

Kleintje: fijn dat je niet meer ziek bent. Jullie emmie heeft een gezond buikje nodig om in te groeien!
    Alvast heel veel plezier zondag met Maurits zijn eerste verjaardag. Ik kom voor die tijd ws niet meer online, want we gaan aankomende weekend er even tussenuit (op bezoek bij familie in Brabant).

Sooner: wat balen dat je geen afwasmachine hebt gewonnen op de bingo :p

Mayo: beterschap voor Maud!! Verbazingwekkend hoe die kleintjes altijd nog lekker kunnen spelen, terwijl ze hardstikke verkouden zijn (kunnen de meeste volwassenen nog wat van leren.....).

Zoe: oh leuk, verbouwen! Wij gaan dit voorjaar ook beginnen met een aanbouw bij ons thuis (de keuken een stuk vergroten, zodat het een grote woonkeuken wordt). We doen het eerst in 2 etappes, dit jaar alleen het dak erop en de muren metselen, zodat als het ware het terras overkapt is, dan flink sparen en volgend voorjaar de pui naar achter verplaatsen en alles afwerken.

Suus: jullie ook al verbouwplannen, leukleukleuk. Ben ook erg benieuwd naar de peuterkamer van Sophie.

Lelie: veel plezier morgen bij de echo!!!

Vanochtend ben ik met Amber en mn beste vriendin (haar zoontje is 10 weken ouder dan Amber) naar Ballorig geweest. Was erg leuk en ook meer dingen voor jonge kinderen (meer afgeschermd, echt ideaal) dan in Houten.
    We zijn nu ook echt de dagen aan het aftellen tot 11 april, ben erg benieuwd wat nu de plannen zijn. Ik merk wel dat ik er (te) veel mee bezig ben. Aan de ene kant sta ik te popelen om te beginnen, maar vooral de angst of het uberhaupt zal gaan lukken overheerst....... Dat hele mm-gedoe heeft toch een grote impact op je..........

Dit weekend gaan we er lekker even tussenuit. Manlief heeft familie in Brabant wonen waar we heel goed contact mee hebben en daar gaan we dus ook regelmatig heen (of zij komen bij ons). Is altijd erg gezellig, heb er ook echt zin in.

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, Jeetje dat is schrikken met Joep, hopelijk komt het allemaal goed. En bruinverlies....... hopelijk zet het niet door. Ik duim voor je meid!

Nou zo positief als ik gisteren was ben ik nu niet meer. Even een terugval. Ik had gisteren veel krampen in mijn buik en ik voelde me echt zwanger. Maar nu voel ik helemaal niks meer..... En die stomme pregnyl die houd me voor de gek. Ik had beter zonder medicatie kunnen doen dan wist ik maandag al of het gelukt is..... Grrr stomme wachtweken........ Maarja we wachten maar kan de tijd toch niet sneller laten gaan.

Vandaag een heerlijk dagje met Maurits gehad. Hij was erg gezellig. De heletijd de slappe lach en balletjes overgooien. Nu ligt hij even te tukken. Straks nog pap en dan gaat meneer weer lekker naar dromenland. Door hem wordt ik weer vrolijk en een beetje positief

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Esser, héél veel sterkte met Joep!! Schrikken zeg!! Hopelijk heeft hij er geen last van?! Rot dat het wachten op de uitslag zo lang duurt! Das altijd het nadeel als je poliklinisch komt. Dan moet je altijd een week wachten op de uitslag, terwijl de radioloog deze vaak al dezelfde dag bekijkt. Als je opgenomen ligt hoor je het dus ook vaak dezelfde dag nog. En dan óók nog bruinverlies :(. Pffff...het zit je ook even niet mee zeg! Hopelijk is het loos alarm! Maar wel leuk dat jullie op huizenjacht zijn :). Geeft ook meteen weer leuke afleiding! Oppassen op de 3 neefjes doen wij zo af en toe eens als het nodig is. Schoonzus werkt ook in de zorg en haar vaste oppas is helaas verhuisd. Dus als het zo nu en dan nodig is...springen wij bij. Kunnen we Maud daar ook een keer 'kwijt' als het zo eens uitkomt ;).

Sooner, wat jammer zeg dat je niks gewonnen hebt! Jullie allemaal niet? De oudjes hebben jullie dus gewoon ingemaakt zeg maar :cool:!
    Dat wordt dus toch afwassen voorlopig ;).

Suus, weet jij al meer mbt uitgangsecho enzo? Je was toch ongi geworden las ik bij vw?! Andere spuiten er al bijgekregen? Of heb ik het nu gemist? En Sophie een buitenloopfiets :) Stoer hoor! En ook nog met helmpje....spammetje???

Kleintje, jammer dat je de posiflow zo moeilijk kunt vasthouden :(. En de wachtweken duren nog zo lang.....je zit er pas net in... en kunt er dus nog helemaal niets van zeggen hoe het zal gaan lopen. Voorlopig dus maar even in de neutraalstand ofzo?! (makkelijk l*llen heb ik he......zit er zelf niet in....). Gelukkig maakt Maurits je weer aan het lachen z.n. :).

Nightelf, gek he....dat zodra het allemaal dichterbij komt er dan toch weer vanalles bij je gebeurd. Zo zie je maar....de mmm heeft tóch een énorme impact op je! Het is ook niet niks allemaal! Bah! Wat jammer dat het toch zo nodig is allemaal! Heel veel plezier in Brabant....wat dacht je....wij gaan ná de carnaval?!

Jewel, Ruben last van z'n kiesjes? Zielig! Maar wat ontzettend fijn voor jou en je man dat hij doorslaapt!!

Maud heeft nu denk ik (ook voor de 100.000ste keer, net als Zoë bij Mees ;)) echt last van haar eerst doorkomende tandjes.... ze zit continu met haar handjes in haar mondje te wrijven over d'r onderkaak. En ook nu continu lichte verhoging en is 'lekker' aan het zeveren. Spannende dag morgen....één van m'n beste vriendinnen wordt morgen ingeleid! Is dan 11 dgn overtijd. Ben zó benieuwd.... Vandaag weer wat geshopt voor Maud....dat blijft och zo leuk...nieuwe zwemluier, slaapzak en wat kleertjes :).

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden!

Bedankt allemaal voor de lieve en leuke reacties op de foto's van ons meisje *trots*.

@ Kleintje: Ja, dan denk je veilig te zitten inderdaad was dat wel een domper toen, maar daarom zijn we daarna van IVF naar ICSI overgegaan, en we wisten ook meteen waarom het maar niet wilde lukken ondanks niet mega slechte zwemmers (IUI kwaliteit). Probleem zit m duidelijk (ook) bij het bevruchten.

Fijn dat je je al wat beter voelt.

@ Susan: Het was wel de bedoeling dat ik de 9e kom, lijkt me leuk. Maar hangt wel een beetje van de tijd en locatie af. Dus ik hou nog een slag om de arm. Leuk dat bed van Lief! En druk bezig met de zolder? Leuk! En wel foto's plaatsen als het af is he? ben erg benieuwd hoe Sophies nieuwe kamer er straks uit komt te zien.

@ Jewel: Voorlopig komt er bij ons geen tweede hoor, alhoewel we geen voorbehoedsmiddelen ofzo gaan gebruiken dus wat kom, dat komt. Maar moet wel eerlijk toegeven dat het door jullie verhalen wel weer wat begint te kriebelen haha. Maar sowieso wil ik dat Sara minstens een jaar is, of nog iets ouder voor we weer beginnen.

Lijkt me inderdaad best weer een gek gevoel zo'n emmy in je buikje. Succes met wachten! Blegh die wachtweken blijven vervelend he? Lees net dat je 2 cryo's hebt? Minder dan verwacht maar evengoed fijn.

@ Zoe: Haha ik val door de mand, ik ben inderdaad erg van de mode, of laten we het zo zeggen, ik hou van winkelen. Grappig dat je dat afleid van een foto. Ik heb heel veel kledingbonnen van kleine kinderboetiekjes hier in het dopr gehad als kraamcadeau. Maar ik vind het ook super leuk om marktplaats door te spitten op mooie tweedehands kleertjes voor een prikkie.

En zeuren tegen je man mag weleens hoor, wijt het inderdaad maar aan de hormonen. Voel je je verder nog goed? En is Mees alweer wat opgeknapt?

Mayo: Je omschrijft het precies goed, lijkt inderdaad wel beetje jaloezie van mij op de andere dames haha terwijl we toch nog helemaal neit aan een tweede toe zijn. En terwijl ik voor eent weede gaan toch eigenlijk wel als luxe zie omdat er zoveel meiden nog met lege handen staan en zullen blijven staan.

Voelt maud zich alweer wat beter? En wat leuk zeg dat die neefjes zo lief voor haar waren. Ik heb zelf 5 neefjes van 2,5 tot 6 (Sara was het eerste meisje dat geboren is aan onze kant) en die zijn ook allemaal al erg lief voor haar. Super leukl om te zien.

Sooner: Balen dat je niets gewonnen hebt met de bingo, wij hebben eht vorig jaar met familieweekend weg gespeeld op Center Parcs, deden best veel mensen mee toen maar onze tafel won bijna alle prijzen inclusief een weekje Center Parcs dat werd gewonnen door mijn zus, wel beetje lullig voor die andere mensen. Moet zeggen dat bingo heel suf klinkt maar ik het wel weer heel leuk vond om te doen.

Esser: Jeetje das schrikken, ik hoop ook dat het niets ernstigs is, hopelijk heeft Joep er niet al te veel last van. En je hebt er dus niet zo'n goed gevoel over? na ja, gevoel zegt niets, bij mijn zwangerschap was ik er 200% van overtuigd dat ik ongi ging worden, alle symptomen wezen erop, maar toch zwanger, dus je weet het gewoon niet tot het tijd is om te testen. Sterkte nog even met wachten. En zijn jullie huizen aan het bezichtigen? Leuk zeg, eigen huis al verkocht?

@ Nightelf: Dankje, ja groot lijkt ze al in die wagenbak he? Terwijl ze qua lengte nog maar een ukkie is, ik geloof dat ze 2 weken geleden bij het cb 63 cm gemeten is. Maar wel bijna 7 kilo. Ze heeft ook echt hele dikke beentjes met 3 van die rollen bovenaan elk, heel schattig.

Jullie ook verbouwplannen, leuk zeg, klinkt erg leuk zo'n woonkeuken. Jammer inderdaad dat al dat verbouwen zoveel geld kost he?

Wij hebben toen we ons huis kochten al alles verbouwd wat verbouwd kon worden, alleen de muren bleven staan, en ook niet allemaal haha. We hebben alleen niet een heel groot huis hoewel we toen wel aangebouwd hebben. Dus mocht er een tweede komen over een tijdje wil ik wel gaan kijken naar een ander huis, maar inderdaa ook maar flink doorsparen en eerst maar eens hopen dat we tegen die tijd ons eigen huis kwijtraken.

Nou, wel weer genoeg geketst zo. Vanmiddag ga ik lekker even het dopr in met de wagen. Even wandelen en winkeltjes kijken en daarna kopje thee bij mijn moeder, maar eerst nog even Sara in bad doen straks.

Fijn weekend meiden!

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, hoe ging de echo van Joep? Zei de echoscopist al iets?

Lelie, weer lekker kunnen spieken?? ;)

Zora, gezellig dat je ook komt de 9e! Ik denk dat het zal worden in Bussum rondom 12.00 uur weer, net als vorige keer??
    Lekker zeg, even wandelen nu. Het is ook echt prima weer! Ik ga strax ook racen naar huis zodat we nog even met Sophie naar buiten kunnen op dr loopfietsje :)

Kleintje, kl*te dat je gevoel gisteren zo nega was maar je kan er nog helemaal niets over zeggen he! Je hebt m pas 3 daagjes in je buik zitten! De eventuele innesteling gaat nu pas ongeveer komen... Dus, opzij zetten dat gevoel en 'gewoon' door op de automatische piloot.
    Mogen jij en Jewel nou op dezelfde dag ongeveer testen?

Nightelf, je leest dit pas na afloop maar, veel plezier dit weekend!!

Majo, tja die tandjes weten wat he!! ;) Hopelijk komen ze dan nu ECHT door! Spam van fiets met helm komt nog wel........

@hier: op speciaal verzoek van Majo dan... Ik ben inmiddels ongi geworden. Had gisteren al gebeld naar het zkh maar eigenlijk is het vannacht pas echt doorgebroken. Dagje te vroeg gebeld dus :) vandaar vandaag zelf weer ff gebeld om te overleggen of de planning nu klopt. Ik hoef geen uitgangsecho maar moet morgen starten met 150 IE Puregon. Dan maandag 21 maart de 1e fm. Zo, en verder zeg ik er nix over want ik ben nog steeds heerlijk relaxed!! (en dat wil ik zo houden)

Deel Deze Pagina