Enise, jij ook gefeliciteerd!!! Fantastisch te lezen dat jullie dochtertje geboren is! En zo super snel joh! Dat wil toch iedereen Geniet ervan meid. En probeer ook veel rustmomenten te pakken, die zul je wel meer nodig hebben nu dat er nog een kleintje bij is
Kleintje, van harte gefeliciteerd met Maurits zijn 1e verjaardag!!!!!!! Heel veel plezier vandaag! Maak er een knal dag van met elkaar!! liefs
MAURITS!!! Van Harte Gefeliciteerd met je 1e Verjaardag!!! En jullie natuurlijk ook Kleintje en Kleintjeman Bekijk bijlage 136986
MAURITS, KNAPPE VENT, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG. LAAT JE MAAR LEKKER VERWENNEN DOOR PAPPA EN MAMMA.... EN GEEF MAMMA MAAR EEN HELE DIKKE KNUFFEL, KAN ZE WEL EVEN GEBRUIKEN... xxxx
Maurits van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!! Geniet van de heerlijke taart die je lieve moeder heeft gemaakt en laat je maar lekker verwennen! Kleintje en man jullie ook van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie ventje! Geniet ervan! Liefs van ons!
Kleintje: van harte gefeliciteerd met Maurits zijn eerste verjaardag!!!!!! Esser: wow!!!!!!!! Wat een ontzettend mooie test!!! Supergefeliciteerd meid!!! Enise: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Geniet ervan! Ga er snel weer vandoor... zijn net terug uit Brabant en moet flink wat was erdoor draaien.......
Maurits, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!!! Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad!! Kleintje en man, ook gefeliciteerd.
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes! Was een erg drukke dag. Vriendlief en ik gaan zo lekker slapen. Maurits ligt in bed, huis is weer opgeruimd en wij kapot....... Maar was erg gezellig en Maurits heeft er weer bergen speelgoed bij. Gelukkig niet te veel aan onze Emmy gedacht. Weer een dag verder zullen we dan maar zeggen.......
Ook van hier uit even wat felicitaties. Enise gefeliciteerd met jullie dochter, Dat was een snelle bevalling. Kleintje gefeliciteerd met Maurits, ga je snel foto`s op hyves zetten? Esser, je bent zwanger!! wauw!!! gefeliciteerd. Wat een geweldige berichten dit weekend. Hier, net als loesie, behoorlijk last van het opspelen van de fybromialgie. Ging net een tijdje goed, maar nu bed en box omlaag staan, is de belasting om Dane te tillen best een aanslag op mijn lijf. Ga nu ook lekker mijn bed in. tot gauw
confi, en loesie, wat vervelend dat de fm zo bij jullie blijft opspelen. Ik hoop dat het binnenkort toch wat beter mag worden, zodat jullie optimaal van alles kunnen genieten! En wij blijven hier wel, dus voel je niet verplicht om te reageren Kleintje, druk hè zo'n dag? Maar wel ontzettend leuk of niet? Dus Maurits ook schandalig verwend En hoe gaat het met jou? Gister dus wel mooi wat afleiding gehad. De ww zouden eigenlijk gewoon overgeslagen moeten worden Nightelf, alle was weer aan de kant? Was het weekend leuk? Jullie dus ook verbouw plannen...kost idd altijd zoveel, maar je krijgt er heel wat moois voor terug! Wij gaan hier de achtergevel vernieuwen, de kozijnen zijn helemaal verrot. We willen nu een schuifpui, al kunnen we ook makkelijk via de bijkeuken naar de achtertuin. Maar een schuifpui staat altijd wel mooi. Kan mij voorstellen dat je niet kan wachten tot 11 april. Kunnen ze bepaalde testen niet eerder doen? Suus, en vind Sophie het leuk op het loopfietsje? En wou ze de helm wat ophouden? Welk loopfietsje hebben jullie, ik heb een paar gezien die nu eigenlijk te groot zijn voor Ruben, dan komen z'n beentjes niet bij de grond. En dat is wel belangrijk natuurlijk Enise, gefeliciteerd met jullie dochter! Toch nog eerder dan gedacht!! En een supersnelle bevalling......heerlijk toch! Alles goed met de kleine? Sooner, wat sneu dat Kris last van de vaccinaties heeft. Al is dat knuffelen natuurlijk niet zo erg. Nu zijn ze toch weer een hele tijd van de vaccinaties af of niet? Pat, zwaai terug! Majo, gefeli met je vriendin!! Ben je al op kraamvisite geweest? Gek dat het precies hetzelfde ging met haar zus......hoor je niet zo vaak. Wanneer Ruben voor het 'diploma' gaat weet ik niet. In augustus zijn we een jaar bezig dus misschien dan? Hoe gaat het nu met Maud? En met het drinken? Zoe en lelie en Esser, onze goede voorbeelden Hoe gaat het met jullie? Al weer last van kwaaltjes of niet. Ik hoop dat wij jullie snel mogen volgen! Zo Ruben ligt even lekker te slapen. Hij is momenteel zo vroeg 's ochtends! Is dat bij jullie ook zo? 6.00/6.30 is het hier momenteel..........en ik ben totaal geen ochtendmens Een voordeel; het huis was om 10.00 al spik en span Haha en jullie herkennen die driftbuien ook wel Ik moet meestal ook stiekem lachen hoor maar dat moet hij niet zien want dan wordt hij nog bozer en de hond moet het dan ontgelden.....gelukkig is dat een goede lobbes die dan maar verstandig zijn mand opzoekt Fijne dag nog meiden!
Jewel, wij hebben een Puky fiets! Perfect ding hoor! Besteld bij kinderfietsshop.nl Daar hebben ze ook babyhelmpjes
Confidence en Loesie, wat erg dat jullie zo'n last hebben van fm. Kan hier niks aan gedaan worden? Of is het alleen met med. te onderdrukken? Jewel, al vroeg aan de poets geweest, da's inderdaad wel een voordeel als Ruben zo vroeg komt. Hier is Olaf meestel rond een uur of half acht, acht uur wakker. Da's wel heel lekker, vooral als ik de avond ervoor gewerkt heb. Olaf wil alleen de laatste tijd niet meer terug slapen, dus we zijn nu even aan het puzzelen wanneer hij dan wel wil slapen. De ene keer ben ik te vroeg en de andere keer te laat. Blijf het lastig vinden. Susan, hoe is het met jou? Je bent toch bezig met een behandeling? Of heb ik het nu helemaal mis? Sorry, weet het niet goed meer. Hier nog even Olaf spam. Ik keek gister in de box en toen zag ik dit mooie mannetje liggen!
Hey meiden, Hoe is het hier? Suus, hoe gaat 't spuiten? En sophie nog lekker op haar loopfietsje geweest met het mooie weer? Elin, heeeeeerlijke foto!!!!! Confi en loesie, wat ontzettend kl*te dat jullie klachten weer zo aan het opspelen zijn. Hoe was dat tijdens jullie zwangerschap? Jewel en kleintje, met z'n 2tjes op de wachtbank. Zit ie een beetje comfortabel -> kusentjes, koppie thee en n koekje? Nigthelf, goed weekend in brabant gehad? Vast wel! Kan haast niet anders in het mooie brabantse landschap. Vond Amber het ook gezellig? En hoe gaat het met de 2 kersverse mama's? Heerlijk aan het genieten?! @hier, vanochtend een afspraak op de ferti poli gehad. Vandaag was de off. testdatum dus ook bij het lab moeten testen. En ook daar; harstikke positief! Tijdens de afspraak met de verpleegkundige kwam ook de arts (van 't IVM traject) speciaal even aankloppen om te feliciteren en wat na te praten. Erg leuk. En nu, toeleven naar 29 maart. Om 9 uur 's ochtends staat de 1e echo gepland. Spannend....... Ik ben dan 6 weken en 5 dagen. Wist het zelf niet goed te tellen, met IVM loopt 't toch weer wat anders blijkbaar. Komende vrijdag ben ik 5 weken zwanger. Nog ff spannend............. Ga verder bankhangen, ben aardig moe. Doeiiiii
Ff kort MAURITS, Sorry ik een dagje te laat ben, maar VAN HARTE GEFELICITEERD met je 1e verjaardag!!! En je pap en mam natuurlijk ook!!!! En Enise, wat grappig dat toen ik je succes wenste, je al bevallen was. En zo snel. Ik hoop dat het ook een superbevalling was? Want snel hoeft niet persé erg veel fijner te zijn natuurlijk. Van harte gefeliciteerd met je meisje! @all, groetjes en volgende keer langer
Jewel, dus jullie hond moet het af en toe bezuren met Ruben . Zeker een labrador als ie zo makkelijk is?! Maud haar drinken is nog steeds PRUT! Borst prima (meestal dan) en tuitbeker soms paar slokken. Flesje moet ze niks meer van weten. Raar kind, hihi. Esser, wat fijn dat de bloedtest ook vet positief was zeg . Nightelf, alle was weggewerkt? Hoe was 't in het brabantse land? Elin, wat een schattige foto zeg
Even een korte zwaai! Elin, wat een leuke foto!! Esser, hoe fijn dat de test daar ook posi was. Toch wel prettig he @hier: alles gaat goed!! Ga binnenkort wel wat foto's plaatsen op zp van Sophie met dr fiets en helmpje (gisteren nl weer buiten gefietst ) maar dan moet ik achter de grote pc eerst zitten...en dat doe ik nu niet zo vaak. Zit meer achter de iPad en iPhone en daar kan ik de foto's niet op verkleinen... Anyways, meiden wij gaan slapen!