Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden, even een snelle zwaai vanaf hier!!
    Ben druk met van alles en nog wat (manlief is met een zware cursus bezig, dus moet wat meer doen in huis, ben wat dat betreft erg verwend, hij strijkt, doet de grote boodschappen en stofzuigt en dweilt altijd :)) en Amber is ook heel erg verkouden, het snot loopt de hele tijd over gezichtje (zo zielig).

Hopelijk van de week wat meer tijd........

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, Wat zielig dat Amber ziekig is..... En poets ze! Mijn vriend doet altijd de badkamer, wc, grote boodschappen... Erg fijn

Nou hier een roerig nachtje. Maurits heeft de waterpokken dus hij werd de hele tijd wakker van de jeuk. Erg zielig. En ik had zo veel buikpijn dat ik ook niet kon slapen. Nu valt het wel weer wat mee. Ben wel constant een beetje misselijk veel last van brandend maagzuur en mijn buik is erg opgeblazen. Ik vrees dus dat de ongi er aan zit te komen. Mijn NOD was gisteren. Maar ik gebruik nu natuurlijk pregnyl wat de ongi tegen houdt. We leven hier nu echt tussen vrees en hoop.

Ook gisteren flink de balen van mijn werk. Heb besloten dat ik het zat ben en een beetje ga rond kijken naar iets anders. Al met al voel ik me weer eens belabberd. Zowel lichamelijk als geestelijk.......

Ben ook iets minder hier omdat ik het best moeilijk vind dat er al weer zo veel zwangeren zijn.... Ik gun het jullie allemaal van harte, zou zelf ook niks liever willen dan zwanger zijn. Maar het steekt toch wel dat we nu zo veel onzekerheid hebben. Maar zwangeren, gewoon lekker genieten!

Nou ik kruip weer terug op de wachtbank......... Gezellig bij Jewel!

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: dikke posi-knuf!!!!!!!

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Nightelf, druk druk druk..... lekker he..... zo'n man die in huis ook het e.e.a. doet (normaal gesproken dan ;)).

Kleintje, wat naar dat je je zo rot voelt zeg! Dacht dat je het wel naar je zin had inmiddels met je baan. En de kleine Maurits de waterpokken. Zielig, maar aan de andere kant.....heeft ie dat tenminste gehad straks! Als ik de wachttijd kon versnellen voor je zou ik het doen....maar helaas... digiknuf voor jou én Maurits!

Hier... ben ik zóóó nieuwsgierig naar baby van vriendin.... willen ze deze week nog geen kraamvisite, jammer :(. Gaan nu volgende week woensdag. Kunnen ze meteen de hele kraammand openmaken. Had een kraampakket gemaakt voor de eerste 10 dgn. Iedere dag een cadeautje.....;).

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Eventjes een zwaai hier en een dikke knuffel voor iedereen hier die 'm ook maar gebruiken kan!!!
    liefssssss

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Van ons ook een dikke knuffel voor kleintje en Maurits!

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo rustig hier, ben al weer thuis. Voelde me zo moe dat ik naar huis gegaan ben. Kon me niet meer concentreren. Vanmorgen de laatste pregnyl gezet. En ben blij dat ik daar klaar mee ben. Stomme hormonsters. Ik haat het dat ik me moe misselijk gespannen borsten heb door de pregnyl...... Je zou bijna denken dat ik zwanger ben.... Moest vanmorgen ook al weer bijna kotsen onder de douche.

Nou ik ga lekker uitrusten voor Maurits thuis komt.....

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, kl*te dat je je door de Pregnyl zo voelt! Hopelijk lig je nu ff lekker op de bank of in bed uit te rusten...

Lelie, je bent zo stil!! Ben ik niet van je gewend... Hoe gaat het bij jou? Hoe voel je je?

@hier, net op bezoek geweest bij mn vriendinnetje die 4.5 wk geleden bevallen is van een meisje. Moest ook toevallig naar het cb toe, en dat is ook mijn cb, dus ben ff meegeweest en Sophie meteen laten wegen en opmeten. Het blijft een klein meiske hoor....... Ze woog nu 9050 gram en is 78 cm dus in bijna 2 mnd tijd ca 400 gram en 2 cm gegroeid. Niet echt veel???
    Verder is er een ander hockeyvriendinnetje zwanger..........11 weken.........en haar dochtertje is 1 mnd jonger dan Sophie. Voelt dan wel weer dubbel allemaal. Maar goed, ik zit nog steeds in n posi flow dus ik denk er niet teveel over na!

Oh ja nog even jullie advies. Mn acupuncturiste heeft me gemaild om te vragen hoe het nu met me gaat. Ik doe dus deze poging zonder haar hulp. Zal ik haar terugmailen dat we nu in een poging zitten en nu geen acu wil om zo weinig mogelijk ermee bezig te zijn?? En zo min mogelijk polonaise aan mn lijf? Ik weet dat het geen verplichting is om elke poging te doen met haar ondersteuning maar ze is ook zo aardig en ik vind het ontzettend lief dat ze nu, 1 mnd later, nog aan me denkt en zich afvraagt hoe het gaat!
    Wat zouden jullie doen??

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, heb het fietsen van Sophie op m'n Facebook gezet!!

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, ik heb de foto's gezien! Echt leuk zeg! Ze vindt het prachtig ofniet? Ik heb ook een besteld :) Ik vind hem zo leuk! Al heb ik hem bij bol.com besteld, zijn de verzendkosten maar 1,95 dus dat scheelt weer ;)
    En ik zou gewoon eerlijk tegen je acupuncturist zijn. Ik snap heel goed dat je nu even wat rust wil, en ik denk dat zij dat ook wel snapt.

Kleintje, getsi..wat vervelend dat je zo last van de pregnyl hebt. Ik heb nog nooit last van de pregnyl gehad, komt dat nu dan omdat je nu meerdere keren spuit?
    De laatste wachtweek voor ons..........ik begin de dagen nu wel een beetje af te tellen hoor, terwijl ik dat niet zou doen ;) We wachten gewoon gezellig samen door!! :) Ga je ook eerder testen dan de 23e?
    Hoe gaat het met Maurits? Heeft hij veel last van de waterpokken?

Elin, wat een scheetje zeg! En hij moet dus een helmpje.....ik snap dat je het zelf niet leuk vindt maar ze hebben er zelf helemaal geen last van! En zo wordt z'n hoofdje ook weer mooi, denk daar maar aan. Weet je ook hoelang hij hem op moet hebben?

Majo, oh wat jammer dat je nog niet op kraamvisite bent geweest........en zo je best gedaan op de cadeau's....dan moet ze ze maar ineen keer uitpakken :) Wel een erg leuk idee van je trouwens! Wat had je er allemaal in? Mijn s-zus is ook bijna uitgerekend en zoiets wil ik ook voor haar maken.
    Dus Maud nog steeds een eigenwijsje met drinken ;) Wel mooi dat je dan nog bv geeft, dan drinkt ze iig. Komt ze snachts dan ook vaak?

Nightelf, oh heerlijk zo'n man zeg! Die van mij doet ook wel wat maar doet het alleen als ik het vraag. Hoe gaat het nu met Amber?

Esser, fijn dat de test in het zkh ook weer positief was :D Ga je ook weer mee doen met MvM?

Ik was vandaag even aan het prakkiseren :) tja je moet wat om de ww door te komen ;)
    Dit is de kwestie: Ik gebruik nu een week de utro bolletjes, en heb er geen bijwerkingen zoals gevoelige borsten etc. van. Nu hoor je wel van anderen dat ze in de 2e wachtweek zulke klachten hebben en het wijten aan de bolletjes. Stel dat ik vanaf volgende week wel last krijg, dan kan toch eigenlijk niet van die bolletjes komen? Dan had ik toch ook al eerder klachten moeten hebben? Niet dat ik denk dat ik zwanger ben als ik geen klachten heb, kan natuurlijk ook gewoon ongi worden, maar het kwam in mij op en was wel benieuwd hoe jullie gedachten gang daar over is ;)

Nou ik ga nog even met de hond uit en dan lekker bankhangen. Fijne avond nog!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, miss bouwt de Utro wel een bepaalde dosis op in je lichaam en krijg je pas later bijwerkingen? Ik zou me niet zoveel aantrekken van klachtjes als gespannen borsten ofzo want je HCG moet echt wel vrij hoog zijn wil je echt zwangerschapskwaaltjes hebben (moe, misselijk, gespannen borsten etc. etc.) en dat heb je in de 2e wachtweek echt nog niet... Ik zou me dus niet zoveel aantrekken van zgn. kwaaltjes, als je ze al krijgt. Bij Sophie had ik nergens last van trouwens. Moeheid en borsten kwamen pas rond 6.5 wkn dacht ik...

Wanneer mag jij trouwens testen?? Volgende week woensdag??

Die Puky fiets is echt toppie he!! Heb je er ook een helmpje bij gekocht? Vond het voor buiten wel een stuk veiliger nl. Gelukkig had ze m zondag ook op bij de hockey want er kwam een hoge bal zo het veld af en viel bijna op haar hoofd!! Daalde net op tijd en ging zo onder haar fietsje door, waar ze dus op zat. Iedereen schrok gigantisch maar zij keek echt zo verbaasd om zich heen waarom iedereen zo in shock naar haar keek. :D Dat helmpje blijft dus op bij elke hockeywedstrijd!!

BInnen heeft ze ook een loopfiets van Woezel en Pip. Dan geen helm want binnen vind ik het toch minder gevaarlijk/pijnlijk als ze dan valt...

IK ga denk ik morgen de acu even terugmailen. Kan ik er nog even met mn manneke over nadenken. Die heeft weer ns dienst voor de verandering. ;)

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, ik zat me net af te vragen hoe het met je gaat. Spannend hè. Ik ga niet testen voor de 23e. De verpleegkundige drukte me op het hart dat eerder testen een vals positieve test kan geven door de pregnyl. En Maurits geeft best veel last van de waterpokken. Hij slaapt slecht door de jeuk. Heb van van spul gekocht tegen de jeuk en tegen lidtekens. En hij slaapt zonder slaapzak dan beroeid het
    minder.

Suus, echt leuk dat fietsje! En maar goed dat ze de helm op had. Blijkbaar erg gevaarlijk die hockey ballen.

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,

Kleintje, wat balen zeg dat je zo'n last hebt van die pregnyl!
    Ik herken dat ook niet zo maar dat zal idd dan komen doordat je vaker de pregnyl hebt moeten spuiten? Hopelijk blijft het niet al te lang doorzetten met die klachten!
    Oh, trouwens! Joep heeft hier ook de waterpokken! Zo sneu....
    Heeft wel wat verhoging e.d. gehad maar heeft verder niet veel last van de pokjes zelf. Is er niet zeurderig om en zit er ook niet aan ofzo. Ben daar wel bij om voor 'm. Meeste pokjes drogen al in en zit er al een korstje op. Het schijnt nu ook echt het seizoen te zijn en dus te heersen. Lang leve het KDV. ;)

Jewel, ook zo spannend nog met t afwachten dus? ;)
    Hoe voel je je verder?
    Ik ga inderdaad weer mee doen aan MvM. Komende maandagavond komt de consulente langs. Mogen we ook weer ff testen. :p

Suus, super pica's van sophie! Maar goed zeg, dat ze haar helmpje op had bij 't hockeyen! :$

Lelie, hoe is t met je?

@andere meiden; met jullie ook alles okay?
    liefssss

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Echooooooooo..... ;)
    Wat is t hier rustig meiden?
    Iedereen druk bezig (werk natuurlijk ;) ) of niet veel te beppen?
    liefs

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik ben er wel hoor Esser!! ;) Net mn acu teruggemaild en gevraagd of ik eventueel wel een keertje mag komen als ik mezelf weer heb lopen opnaaien tijdens de wachtweken.

Over naaien gesproken, net heerlijk geklust met manlief!! :D Ben 's avonds vaak te moe en ik had vanmorgen zin :D dus we hebben Sophie even in haar kamertje laten spelen zodat wij met elkaar konden spelen ;)

Nou, wij gaan de zolder ontruimen!! Sophie slaapt nl dus we nemen het er eventjes van :D

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @all, te druk om bij te lezen.
    Maar denk wel aan jullie en hoop dat niemand van het bankje is gevallen en dat er weer veel op het bankje gaan kruipen of zijn gekropen.
    Hopelijk niemand ziek en niemand verdrietig.
    Een dikke digiknuf aan all!
    Hier alles o.k.!!

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hahahaha Suus, das nog een goede besteding van de ochtend!
    En nu mooi door, maar dan aan de 'klus' op de zolder!
    Moeten jullie nog veel opruimen? En wanneer gaan ze echt starten met de aanbouw?

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zwaai en dikke knuffel voor jou en Kris terug!!
    Niet te druk worden he? ;)
    liefs

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, Er zijn iook mensen die moeten werken :p

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik vandaag niet, lekker vrij!!

Kleintje: hoe gaat het met je?

Suus: leuk filmpje heb je van Sophie op je hyves staan. Hihi, wij doen dat idd ook wel eens, Amber in haar kamer laten spelen en dan zelf klussen :D (gisteravond nog, toen ze net op bed lag en vlak voordat ik weg moest...)

Esser: balen dat Joep waterpokjes heeft, maar gelukkig gaat het alweer een stuk beter met hem. Heeft hij er veel last van gehad? Amber heeft ze gehad toen ze 11 maanden was, gelukkig weinig last van gehad, maar wel de kans dat ze ze nog een keer weer krijgt ;)
    Hoe gaat het met je buikje? Krijg je al klachtjes?

Sooner: dikke knuffel voor jou en Kris!

Jewel: kom je de laatste wachtweek een beetje door? Leuk dat jullie voor Ruben ook zo'n fietsje hebben besteld. Wij moeten ook nog kijken voor iets van buitenspeelgoed (glijbaantje etc.).

Hoe is het met de rest van de meiden?

Met Amber gaat het alweer wat beter, ze hoest nog wel flink en snottert ook nog behoorlijk, maar ze is wel weer lekker vrolijk. Gisteren op het kdv was ze steeds heel erg ondeugend en hebben ze haar ook een aantal keren apart gezet. Ze is op het moment echt in zo'n uittestfase, vermoeiend hoor. Ik weet niet hoe vaak per dag kunnen we haar weer ergens wegplukken als ze nog steeds niet luistert na 10 keer waarschuwen.

Hier nog iets raars, ik heb wel 10 keer per dag ongelooflijke opvliegers, echt zo raar en voel me er ook helemaal niet lekker bij (hoofdpijn, duizelig). Geen idee wat het kan zijn, als dit nog een tijdje blijft doorgaan toch maar even naar de ha......

Deel Deze Pagina