Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, wat vreemd van je opvliegers!! Miss door het verwijderen van de Mirena??
    Oh en Amber dus af en toe een beetje stout :D Op zich ook wel weer grappig toch! ;)

Esser, ze beginnen 11 april en we zijn al aardig gevorderd moet ik zeggen! Eindelijk mijn computerkast, die manlief had volgebouwd met zooi, uitgeruimd. Die moet uiteindelijk naar 1hoog maar dat kan wrs pas als ze hebben uitgebouwd. Binnendoor lukt dus niet want hij is te groot voor het trapgat ;) Hopelijk lukt het dan en anders moeten we iets nieuws kopen... :( Beetje jammer van mijn mooie kast dan. Kostte 6 jr terug iets van Euro 1400,- ofzo en is van mooi hout enzo.
    Verder ruimt manlief nu eindelijk zn admin op en aangezien de nieuwe pc weer opnieuw geformatteerd moest worden, ben ik mijn werkprogramma er weer op aan het zetten. Ben benieuwd of het me weer lukt! Was best lastig toen nl.

Sophie is wel weer wakker dus zo maar ff broodje maken en dan naar AH. Gaan we zaterdag wel weer verder :)

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oja, gisteravond ben ik met 3 vriendinnen naar Gooische Vrouwen geweest. Was erg leuk (en gezellig)! Ik heb niet veel van de serie gezien, maar ik denk dat ik toch maar eens alles ga bekijken.

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, Gooische Vrouwen is dus toch wel leuk?? ;) Ik heb ook nog nooit 1 serie bekeken hoor :)

He verdorie, mn programma werkt maar mn rontgenfoto's krijg ik er niet op :( Ga weer ff verder puzzelen ermee...

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hahaha kleintje, dat schreef ik er idd ook bij, bij mijn berichtje. dat er natuurlijk ook mama's zijn die nu aan t werk zijn. ;)

Nigthelf, nou nou, amber laat zich nu dan even als een dametje met pit zien! :) Helemaal niet verkeerd vind ik zelf, maar kan me voorstellen dat het zo nu en dan 'vermoeiend' is. Weet niet of dit met jongetjes ook zo kan gaan?

Suus, klinkt nu wel ff als een flinke klus zo. Hopelijk kan je kast nog wel een verdieping lager. Zou ik anders ook van balen, zo'n mooie kast en dan kun je 'm niet kwijt! Wat nu als t niet lukt? Heb je er evt dan al een andere bestemming voor?

Hier nu nog ff 't toilet poetsen en dan met Joep en mijn moeder nog even wat shoppen, en n bakkie doen. :) Vanavond hebben we een speciale ouderavond op het KDV. Van 19.30u tot 21.30u. Ben benieuwd hoe t zal zijn! Oh, en morgen ga ik met een aantal meiden een weekendje weg. (is t/m zondagmiddag) Hebben met z'n 4en een huisje gehuurd met alles d'r op en d'r aan. Heerlijk...........
    Nou, ga snel verder hier.
    Doeggg

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: ik vond hem idd heel leuk.
    Kunnen jullie die kast niet uit elkaar halen en dan op de nieuwe plek weer in elkaar zetten?
    Ik heb nog gegoogled, maar kon niets vinden over opvliegers na mirena verwijderen....
    Ik maak me alleen een beetje zorgen, mijn moeder zat nl redelijk vroeg in de overgang (rond haar 40e) en ben gewoon bang dat mij dat nu al gebeurt....

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: toevallig dat jullie ook een ouderavond van het kdv hebben. Wij hebben nl 28 maart een ouderavond van het kdv en dat gaat over 'Uk en Puk', een lesmethode waar ze bij ons op het kdv mee werken.
    Heel veel plezier dit weekend!!

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wij hebben nog nooit een ouderavond gehad op kdv! :( Lijkt me wel leuk...

Nightelf, hoop niet voor je dat je al in vervroegde overgang zit hoor!! Zo oud ben je toch niet? Kans lijkt me dan wel klein??

Esser,leuk vooruitzicht zeg dit weekend!! Weten je vriendinnen van je zwangerschap??

Hier, we gaan zo richting de Appie. Lijstje is gemaakt met de iPhone-app :) maar eerst nog even een nieuwe luier voor Sophie en een rondje met ons hondje :)
    Heb trouwens ook al wat behang van zolder afgehaald ;)
    Oh en dat meubel is niet echt uit elkaar te halen. De buitenkant, dus juist het grote deel, is gelijmd aan elkaar dus dat krijg je dan nooit meer mooi in elkaar :( Denk dat als het niet lukt, hij maar op zolder moet blijven staan??

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: nee hoor, zo oud ben ik nog niet (31 ;)).

Ik ga ff thee zetten, Amber is net wakker (heeft vanaf 12:15 geslapen, slaapkoppie :p)

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suus, jullie zijn goed bezig zeg met aaaaaaaal ;) dat geklus! En helmpje Sophie dus niet voor niks gekocht! Goed zeg, dat je je nog steeds zo rustig voelt :). En Sophie dus maar klein beetje gegroeid? Als ze in haar eigen lijntje maar lekker doorgroeit toch? Gaat het trouwens al beter met loslopen? Durft ze dat al een beetje?

Esser, leuk een weekendje weg met vriendinnen! Waar gaan jullie heen? En Joep dus ook de waterpokken. Gelukkig lijkt ie er niet veel last van te hebben. Succes vanavond op de ouderavond, hebben ze een bepaald onderwerp wat ze bespreken?

Lelie, hoe is het bij jullie? Je bent idd wat 'stilletjes' zoals Suus zei. Gaat alles goed?

Nightelf, nou...das niet te hopen zeg, als je nu al in de overgang zou raken! En Amber dus ondeugend op het moment. Hihi.....grappig, hoewel het ook niet altijd leuk is natuurlijk!

Jewel, de laatste wachtweek dus! Spannend hoor!! En....eh.... wat ik in de kraammand heb zitten? Eh......
    1. Een luiertaart van luiers/opgerolde rompertje/ sokjes en op de top een klein knuffeltje (alhoewel deze niet in de mand zit want dat paste niet ;)).
    2. Knuffeltje (in cellofaan bovenop alle andere ingepakte cadeautjes).
    3. Zachte Nijntje bal
    4. Boek 'Oei, ik Groei' (voor 12,50 nieuw via MP gekocht).
    5. Houten kleerhanger (blauw geverfd en naam met wit opgeschreven)
    6. Bijtspeeltje
    7. Pak zwemluiers met badcape
    8. Badboekje met badkikkertje
    9. Houten puzzeltje (voor als hij groter is)
    10. Voorleesboek

Gewoon vanalles wat dus :). Moet zeggen....kon wel blijven kopen..... (heb ik stiekem ook gedaan, maar dat bewaar ik dan wel weer voor vriendin die in juni moet bevallen ;)).

Kleintje, vervelend dat je je zo naar voelt zeg! Hopelijk lekker een beetje uitgerust straks?

Hier is manlief gisteren naar het CB geweest met Maud. Hartruisje helaas nog steeds te horen (had stiekum gehoopt dat deze weg was). 21/6 hadden we al cô-afspr. staan bij de KA. Verder tijgert ze erop los het hele huis door en zijn m.n. openstaande deuren nu érg interessant, vooral het heen en weer bewegen ervan. Vanmiddag naar de notaris om koopcontract van ons huis te tekenen en dan is het eindelijk echt van ons :). Dan hopelijk nog tijd om te eten en dan gauw naar een scholing op mijn werk. En dan morgen..... moet Maud diplomazwemmen voor d'r guppy 1:D en gaan we daarna een heerlijk weekendje naar Brabant met 4 vrienden van ons. Eén stel met zoontje van 14 mnd en 1 stel zwanger. Heb er ziiiiiin in :)!

Toedels allemaal!!

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haaaaaai ik leef nog ;)

ben gewoon druk met zwanger zijn :D en wil jullie niet al te veel mee lastigvallen als je begrijpt wat ik bedoel.

Gaat wel goed met me! Nog geen gevoelige boobies of onderbuik gehad. Buikje is nog niets aan te zien kan mn broeken nog aan ;) maar sinds een weekje ben ik met vlagen misselijk en heb ik trek in de raarste dingen bijv om 23:00 uur zin in haring of pizza of patatje oorlog:p :( Verder ben ik giga MOE! Het houdt maar niet op!!!! Ik hoop na de 3 maanden dat het veranderd.

Esser, wat gezellig weekendje weg!!! Leuk hoor met je vriendinnen eff lekker geinen enzo:p Veel plezier...enne weten sommigen het al dat je zwanger bent?

suus, jeetje jij ook lekker bezig met opruimen! Goed hoor meissie:D Maar klussen en sleutelen is toch je hobby/werk:p;):D je man moet wel blij met je zijn!!! Die van mij moet het maar alleen doen;)

nightelf, wat vervelend van je opvliegers! Een opluchting; ik heb/had dat ook. Dat is helaas met PCO. Zonder de hormonen (puregon) ben ik niet mezelf. Ik ga, als onze 2e geboren is naar de HA voor een alternatief iod. En Amber ook al zo ondeugend, nou hier ook eentje hoor!!! Volgens mij ook echt een fase en heel vermoeiend hihi

majo, nou nou, jij ook heerlijk weekendje in Brabant! have fun!!!! En wat een mooi kraampakket heb je samengesteld...ik wil ook hahah:D
    Straks is het huis helemaal van jullie!!! Is toch een glaasje waard niet? PROOST!

Ik ga mijn vriend ophalen van zn werk. En daarna even langs de zonnebank!

Alvast fijne avond!!!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, jij ook al een weekendje weg!! Wij hockeyen nu altijd in het weekend dus wij blijven altijd thuis ;)
    Wat jammer dat het hartruisje nog te horen was. Wie weet groeit ze er toch nog gewoon overheen.
    Kraammand klinkt wel heel leuk!!! Ik wil jou ook wel als beste vriendin zeg! En nee, niet alleen vanwege die kraammand hoor ;)

Lelie, wat fijn om te horen dat je nog leeft zeg! Ik maakte me al bijna zorgen ;) Gelukkig zijn je kwaaltjes nog te handelen, ook voor Lelieman?? ;) Heb je m al weggestuurd naar de Febo voor je patatje oorlog? :p Hoe gaat het met Emma? Alles goed??

NOu, de was is gevouwen, manlief is naar de Appie geweest en nu ff lekker banken en ATWT kijken. Daarna eten zodat we op tijd zijn om om 19.00 uur voetbal te kijken!! Hoop zo dat Ajax wint!

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou, hier staat vanavond Wie is de mol aan!!!! Finale!!!!:D

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ja, spannend!!!! Mijn mol zit er nog steeds in (Patrick).

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Dames, ik kijk nooit naar Wie is de mol maar hoe werkt dat programma? Leg ns uit......

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    ik snap er ookhelemaal niks van. Komt misschien omdat ik het ook nog nooit gezien heb.

Vinden jullie het trouwens ook zo eng die kerncentrale in Japan......Ik wel. Niet leuk :( En zo zielig voor die mensen in Japan.

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kom even gauw zwaaien. Ben zo ontzettend druk, maar denk wel aan jullie en probeer zoveel mogelijk mee te lezen.
    Wij gaan ook het weekend weg, ook naar brabant, dus mss kom ik je nog wel tegen Majo;). Heb er echt ontzettend zin in.
    Voor iedereen een hele dikke knuffel en ik kom later uitgebreider terug.

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Elin, waar gaan jullie heen dan? Wij gaan naar Roompotpark De Katjeskelder in oosterhout!

Suus, aaaaaiiii....hoorde net toen ik thuiskwam van scholing van manlief dat Ajax met 3-0 verloren heeft :(.

Lelie, Gelukkig!! daar ben je weer! En het gaat dus (ondanks de moeheid) goed met je :). Fijn!! Enne....glaassie bubbels was lekker geweest, maar ja....nog steeds bv hier he...dus maar zonder de bubbels gedaan ;)

Esser, hoe was de ouderavond op het KDV?

Nou....ons huis is nu dus van ons :). Meteen begonnen met 'verbouwen' vandaag.... de wasmachine is uit de douche en nu omgelegd naar de zolder. Kan daar over een paar mnd onze nieuwe badkamer mét bad komen :).

Terusten ladies!!

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Majo zit wel eens stiekum mee te lezen en lees zo dat je naar de katjeskelder gaat. Daar woon ik 15 min vandaan. Wat grappig. Ik ging daar als kind zwemmen ;)
    Dus als je nog tips wilt.... Haha ik ken de ongevinv op me duimpje.
    Er is in de buurt daar een enorm leuk pannenkoekhuis in het bos.

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: ik heb idd nog ff gegoogled en komt ws van die @#$%-PCO. Manlief zei ook nog wel dat ik dat ook had toen ik met de pil gestopt was (was ik allang weer vergeten :)), maar niet zo erg als nu (stokkies zien er ook veel onrustiger uit, meer cystes) .Ws door dat beetje hormoon wat in de mirena zit, werd het toch onderdrukt.

Ga nu weer snel aan het werk (ali illegalie hier :p)

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jessy, wat toevallig dat je daar vlakbij woont! Wordt een rustig wknd. Hier op moment (w.s. door bowlen van afgelopen zondag) veel last van m'n bekken en rug. Zwangere vriendin (26 wkn) daardoor ook ineens bekkenklachten en zoontje van andere vriendin oorontsteking. Mooie boel dus! Maar goed....het mag de pret niet drukken, gaat vást gezellig worden!! Beetje zwemmen, beetje lezen, dvd'tjes kijken, wandelen, misschien stukje fietsen.... we vermaken ons wel :).
    Enne....je mag hier ook best mee komen kletsen hoor ipv alleen mee lezen!!

Voor de rest....gauw een lange zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! en een heel fijn weekend!! Kleintje en Jewel....wél op die bank blijven zitten he!!

Toedels Majo!!

Oh ja....en Maud is geslaagd vanmorgen hoor.... voor d'r Guppy 1 :D:):cool:!

Deel Deze Pagina