Maud, gefeliciteerd met je allereerste zwemdiploma!! Majo, wat moest maud daarvoor allemaal doen?? Houd t ff hierbij want moet zo alweer verder. Moet bijna de hele middag kiezen trekken
Kom alleen even snel zwaaien hier! Over een klein uurtje vertrek ik voor ons meiden-weekendje-weg! Tot zondag meiden, en jullie allemaal een goed weekend. liefs
Majo, veel plezier het weekend! Wel jammer dat je nu zoveel last van je bekken hebt. Maar zoals je zegt; er blijven genoeg leuke dingen over! En gefeliciteerd met Maud haar eerste diploma!! cum laude geslaagd? Oh ja, wij hebben een golden retriever, zijn ook van die goedzakken Lelie, fijn weer wat van je te horen! Dus erg moe momenteel, dat weet ik ook nog wel. Kon ik mijn ogen om 19.00 niet meer open houden, dus om die tijd altijd even een dutje op de bank En Emma kan ook een pittige tante zijn dus Van wie heeft ze dat? Suus, zo..dat was idd schrikken zeg bij het hockeyen! Dan snap ik wel dat je een helmpje gebruikt. Wij hebben niet een gekocht, geen hockeyveld hier te bekennen in de buurt Doe je het helmpje ook op als ze voorop bij je op de fiets zit? En de hele dag kiezen trekken......leuk! haha Oh en Nightelf, he jakkes meid, vervelend van die opvliegers.......'gelukkig' dat het bij de pco hoort en dus niet een vervroegde overgang. Er gaat dan van alles door je hoofd spoken hè? Dus ook al wat aan het kijken voor buitenspeelgoed. Wij willen tzt zo'n speelhuis met glijbaan e.d. Al zijn die dingen wel erg duur zeg! Werkze nog vandaag! Esser, dus Joep ook al de waterpokken...Gelukkig heeft hij er dus niet veel last van. Wat leuk trouwens dat ze ouderavonden houden op het kdv! Was het nog interessant? En jij dus ook het weekend weg! Gezellig!! Weten je vriendinnen ook dat je zwanger bent? Kleintje, hoe ist meid? Vind je het al wat spannender worden? Ik vond deze week echt langzaam gaan.......gelukkig volgende week elke dag wel iets gepland. Ik ga ook niet eerder testen, dan weet ik iig dat ik niet te vroeg test. Ik heb nog niet eens testen in huis kom ik nu achter...pff wordt al een beetje zenuwachtig als ik er aan denk......hmmm toch de testen maar op het allerlaatste moment halen Heb je al wat om je heen gekeken voor ander werk? Is er wat momenteel voor je? Oh ja en ik ga het weekend de cheesecake maken Ik laat wel weten hoe hij smaakte. Hier gaat het nog steeds goed. Ik vond deze week wel tergend langzaam voorbij gaan. Ik ben wel erg rustig, voel me heel erg 'zen' maar nu de testdatum dichterbij komt wordt ik wel iets zenuwachtiger. Gelukkig van alles op de planning volgende week dus ik hoop dat de tijd voorbij vliegt! Nou ik zal ons mannetje even van bed halen, was weer niet zo'n lang dutje vandaag. Fijn weekend alvast!
Majo, heel veel plezier het weekend. Wij zitten op cp, lekker dicht bij de plaza. Het is alleen verschrikkelijk snertweer hier. Ben blij dat we niet zo ver hoeven lopen. Morgen lekker zwemmen met Olaf, heb ik echt super veel zin in. Ben benieuwd hoe Olaf het vind. En voor Maud een dikke hoera voor het behalen van haar eerste zwemdiploma. Esser, zwaai terug! En natuurlijk ook heel veel plezier! Hoe is het met de waterpokken van Joep? Susan, hoe is het gegaan vandaag? Heb je alle kiezen eruit gekregen? Verder alles goed met jou en met Sophie? Jewel, wat spannend! Wel fijn dat je je rustig voelt en dat je volgende week een drukke week hebt. Hoop dat de week snel voorbij is. Lelie, denk goed aan jezelf en neem lekker je rust. Kleintje, ben ook heel benieuwd hoe het met jou is!? Nightelf, wat akelig dat je last hebt van opvliegers. Heb je dat vaak of zijn het periodes dat je er meer last van hebt?
Jewel, Het is zeker spannend hier... Heb nog geen bloed gespot.... Wel heel veel buikkrampen maar dat heb ik al een week. Heb hier wel nog 1 test liggen en die gaan we woensdag ochtend doen.... Ik hoop zo dat ik voor die tijd niet ongesteld wordt. En zou het eigenlijk erg raar vinden als ik dan nog niet ongi ben en ook niet zwanger..... Weet natuurlijk niet hoe die pregnyl de ongi tegen houd maar toch.... MAar ik kan het redelijk vol houden. Vind het wel reuze spannend maar nog geen test drang. Qua werk ben ik nu docent op een HBO maar wil misschien toch naar het voortgezet onderwijs gaan. Maar we zien wel.... En was de cheesecake lekker! Leuk dat je hem gaat maken. Het is hier verder erg rustig zeg. Iedereen lekker aan het genieten van het gezin? Lekker weer was het vandaag he! Suus, hoe gaat het met jou eitjes en het spuiten?
Elin, hoe is het met Olaf?? Wanneer krijgt ie dat helmpje nou eigenlijk?? Jewel, hoe gaat ie? Nog rustig in de wachtweken?? Wanneer mag jij eigenlijk testen? Net als Kleintje as woensdag?? Kleintje, fijn dat je Nog geen testdrang hebt zeg!! Nu is die test ook nog niet betrouwbaar door die Pregnyl... @hier: een nuttig dagje op zolder besteed, weer flink wat behang eraf gehaald... Ze beginnen natuurlijk al over 3 wkn dus we moeten wel Ben zo benieuwd hoe t gaat worden!!! Spuiten gaat prima trouwens... Nu al 7 dgn Puregon gespoten, vanavond de 8e keer. Maandag dan de fm en verwacht dat er dan al heel wat te zien is. Ben benieuwd!! Voel m'n stokkies al wel dus hoop wel dat ik morgen kan hockeyen Denk wo of do de punctie, zou ook goed uitkomen Nou wij gaan ff All You Need Is Love kijken!!
Ghihi, wij hebben ook net all you need is love gekeken. We zitten er hier trouwens aan te denken om misschien toch dinsdag te testen. Is mijn vrije dag dus mocht het negatief zijn kan ik de hele dag thuis sippen. Of zou dinsdag te vroeg zijn? Dan is der 7 dagen na de laatste pregnyl. Nou wij gaan lekker slapen......
Hoi goede avond net geen all you need is love gekeken maar een deprimerende film over een jongen en een vader die proberen te overleven waarin de aarde totaal verwoest is. Er zwerven dus ook slechte mensen/rovers rond. Het was wel spannend hoor maar van begin tot einde zaten we in de stress of het wel goed komt ja of nee...pffff wat een kut film Nu even chillen achter de compie en leuke dingen bekijken! Kleintje, ik denk ook wel dat het betrouwbaar is. Bij mij was de test na 9 dagen Pregnyl 10.000 negatief en de 12e dag heb ik weer getest en die was positief. Maargoed, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten Vind het ontzettend spannend joh!!!!! jewel, wanneer mag jij testen dan???? suus, wordt je niet sjaggie van behang af pulleken??? Brrrr wat een rot werk. Waar laten jullie de spullen van boven opslaan? Of is het niet zoveel? Morgen weer lekker in de tuin zitten en s middags komt een massageklant langs voor 1,5 uur massage. Is toch weer 60 euro Nou meisjes, slaap lekker voor straks!!!!!
Lelie, dat is niet veel wat je rekent voor een massage! 60 Euro voor 1,5 uur?? Denk dat je wel meer kan vragen?? De spullen van zolder liggen in de garage van mn oma in Haarlem dus dat is al geregeld. Een deel blijft daar ook liggen. Mn opa en oma hadden vroeger nl 2 garages gekocht; voor beide zoons 1. Alleen die van mn vader was in gebruik genomen door de kinderen van zn broer. Wij keken er nooit naar om dus was allemaal prima zo. De vouwwagen van manlief en mijzelf stond in mn ouders' extra garage in Heerenveen wat voor ons totaal niet handig was! Is 1 uur en 20 min rijden om dat ding op te halen!!! Nu dus mn nichtje en neefje erop geattendeerd dat ze die garage leeg moesten halen dus inmiddels staat onze vouwwagen netjes in Haarlem. Is dan nog maar 20 rijden dus dat scheelt een heel stuk! Behang afpulleken, ja kutwerk maar ja, ons hele huis was vol met behang! Toen we hier kwamen wonen en gingen verbouwen was wel sjaggie ja. Ben 1 volle week alleen maar bezig geweest met behang eraf halen, ook met stoomapparaat. Nu is het 1 kamertje dus nog wel te doen Sommige muurtjes hoeven ook niet te gebeuren omdat die worden uitgebouwd of omdat er nieuwe gipsplaten moeten komen dus al met al valt het wel mee. Meeste is er nu wel ongeveer af, denk 1 dagje stoomapparaat huren om de laatste restjes eraf te krijgen dus prima te doen! Verder hoeven we wrs weinig voor te bereiden omdat veel wordt gedaan. Als de aannemer klaar is, is alles helemaal gestucd en hoeven we het alleen zelf nog even te verven maar dat is zo gedaan. Vloertje erin laten leggen en dan alle meubeltjes erin zetten. Oh heb er zin in!!! Je zal t wel een keertje zien Lelie! Andere dames mogen ook langskomen wanneer ze willen hoor!! Nou wij gaan nu naar bedje toe. Ben best moe...... pfffff Drukke dag nog morgen want manlief moet om 12.45 uur hockeyen bij Haarlem ergens en ik om 14.45 uur in het Amsterdamse Bos. Houd in dat mn manneke direct na zn wedstrijd in zn auto moet stappen en moet racen naar het Amsterdamse Bos zodat ik relaxed mn wedstrijd kan spelen. HIj let dan in de tussentijd op Sophie. Tuurlijk.......ze kan ook naar mn schoonmoeder maar dat wil ik natuurlijk niet Wrs moet mn schoonmoeder al oppassen als we de punctie hebben Stel tp is zaterdag, doe ik Sophie evetjes bij mn zus, en is ie zondag dan moet ze maar mee. Volgens mij mag manlief dan alleen niet mee naar binnen omdat zij niet mee mag maar ja, zien we dan wel. Dan is dat maar zo......... Oh ja, als de punctie woernsdag is, wordt het nog grappig. We moeten nl om 16.00 uur die dag bij onze hypotheekadviseur zijn om die 2e hypotheek door te spreken. Weet nog van vorige keer dat we na afloop naar de drukkerij gingen en ik me daar een paar uur later helemaal niets van kon herinneren!!! Had gistermiddag mn ex-zwager als patient (ik had een relatie met zijn broer). Hij gaat zelf in augustus trouwen met zn vriendin en hij vertelde toen dat mn ex nooit zal trouwen want dat vindt ie maar nix!!! Hij heeft nu ook al een paar jaartjes een vriendin maar ik floepte er zomaar uit tegen zn broer dat ik dan wel erg blij ben dat het uit is!! hahahahaha Jaaaaaaa, ik ben ouderwets!! Trouwen hoort erbij En nu ga ik echt pitten
Susan, tjee, je hebt van de week de punctie, dat schiet mooi op. Zie je er erg tegenop? Fijn dat het opschiet met de zolder. Ga je nog foto's plaatsen? Ben wel heel benieuwd naar het resultaat. Is het goed gegaan met hockeyen? Je hebt er wel mooi weer bij. Olaf krijgt volgende week maandag zijn helmpje, we zijn afgelopen donderdag geweest voor het opmeten. Was zo ontzettend zielig. Hij was erg boos dat hij zo'n bak gips op z'n hoofd kreeg. Was gelukkig maar even, maar had hem nog nooit zo boos gezien. Hihi, hij heeft het temperament van mij. Was nog wel boos op die vrouw bij de balie. We moesten een afspraak maken voor over twee weken om het helmpje op te halen, zat al helemaal vol. Zegt die vrouw, dan wordt het die week er na, dus ik zeg tegen haar; ik weet niet of dat de bedoeling is, want het gaat om een helmpje ophalen. Zegt zij heel kattig; vol is vol. Haar collega wat erbij zat ging er gelukkig achteraan bellen en het was dus niet de bedoeling dat het nog langer zou duren. Lelie, Hoe is het met jou? Voel je je nog goed? Vind het wel jammer dat je hier niet dicht bij woont. Had graag een massage gewild. Heerlijk! Kleintje, denk ook wel dat dinsdag kan. Hoe voel je je er onder? Ben je erg zenuwachtig voor het testen? Hier gisteren lekker wezen zwemmen. Olaf vond het ook erg leuk. Was alleen wel heel druk, zijn dus niet zo heel lang geweest. Ga er nu weer vandoor, zo even lekker met Olaf het park over. Het is hier heerlijk weer. Iedereen nog een fijne zondag!
Oh wat hebben wij vannacht slecht geslapen zeg! Gisteravond kreeg ik buikpijn en dat ging over in echte ongikrampen toen nog geen bloed te zien maar lekker zit je dan niet op de bank.....toen maar om 23.00 op bed gegaan. Werd ik na een uurtje wakker met nog meer buikpijn.....bah ik balen, vriendlief ook maar niks te zien op de wc. De hele nacht dus niet echt lekker geslapen, en dan ook nog dromen van een positest maar gelukkig was de buikpijn vanmorgen over!!! Ik dacht echt dat het over was. Ik weet wel dat het met Ruben toen ook zo was; ook een dag ongi krampen maar ik wil nu daar nog niet te veel op hopen. Bah was het maar alvast donderdag.......maar misschien dat ik toch wat eerder test? Pfff ik vind deze ww veel erger dan toen met Ruben! Kleintje, ik heb op i-net eens gelezen dat 5000ie pregnyl 7 dagen in je lijf blijft en 10000ie 14 dagen. Maar dat hoeft dus niet zo te zijn aan Suus en Lelie te zien. Ik snap dat je dan dinsdag wil testen, ik zou het gewoon proberen, en dan woensdag gewoon weer. Dus jij hebt de hele tijd ongikrampen.......zo onzeker wordt je ervan hè? En ik ben vergeten de cheesecake te maken....stom was gister vergeten de ingrediënten te halen en dan wordt het lastig hè Maar ik zal morgen een 2e poging wagen. Suus, oh dat is idd het ergste werk wat er is; behangscheuren.....Gelukkig is het maar 1 kamertje Fijn dat de rest allemaal gedaan wordt en dat je alleen maar hoeft te schilderen en het in te richten Wordt wel erg mooi zo te horen. Dus morgen de fm al! En hopelijk duurt het niet zo lang als bij mij wel jammer dat Sophie met de punctie naar je s-moeder moet......ach het is maar voor even dan. En mag ze met de tp niet mee? Hier is dat geen probleem, manlief heeft Ruben op de schoot gehad en binnen 5min stonden we ook weer buiten. Lijkt mij niet dat ze daar een probleem van maken? lelie, hmm klinkt idd niet als een vrolijke film geen nachtmerries gehad? En 60 euries is echt niet duur voor een massage!! Als ik wacht dichterbij woonde dan wist ik het wel Ik mag donderdag testen en ik zou niet eerder testen maar begin nu toch te twijfelen. Ik wil ook niet te vroeg testen.......mja eerst maar een testen halen, anders kan het helemaal niet! Elin, dus jullie het weekend ook weg! Lekker zeg! Is het weer al wat opgeknapt? Zoe, hoe gaat het met jou meid? druk druk druk? Wat was het lekker weer gister hè? We zijn gistermiddag naar het voetballen geweest. Ruben heeft de hele middag lekker 'gerend' op het veld, en fijn gespeeld met de andere kindjes. De bal is momenteel echt favoriet, hij loopt er met een big smile achteraan en duikt er steeds bovenop Dus die was gisteravond kapot, en hij heeft heerlijk geslapen! Volgende week blijft het gelukkig zulk mooi weer! Kunnen we eindelijk in de tuin beginnen! Fijne zondag nog allemaal!!
Oh Elin, tegelijk gepost Dus Olaf vond het gips niet zo fijn.....hihi. En wat een muts bij die balie zeg!!! Soms Gelukkig is het goed gekomen! Hoelang moet hij de helm ophouden?
Jewel, ik hou het redelijk goed uit. Begin nu steeds meer het gevoel te krijgen dat ik misschien zwanger ben. Maar probeer ook realistisch te zijn. Anders is een negatieve test wel een erge teleurstelling. Ik had trouwens 1500 eh. Dus dat gaat wel nog iets sneller. Ach ik test gewoon dinsdag en dan een paar dagen kater nog een keer. Elin, jeetje wat een gedoe met dat helmpje. Maurits moest er eerst ook een. Alleen zag ik het niet zitten. Hebben hem vanaf 4 maanden op zijn zij gelegd met een zijlig kussen. Nu is het helemaal recht getrokken. Hopelijk heeft Olaf zijn helm snel en verbeterd het. Suus, lekker actief zijn jullie. Zouden wij ook moeten doen . We hebben vandaag wel ( eindelijk) alle kabels weg gewerkt. En ik heb het gordijn voor de balkon deur eindelijk op maat gemaakt. Was eerst alleen omgespeld. Lekker veilig . Nou ik ga douchen en straks lekker wandelen. En als het einde van de middag net zo' n mooi weer is als gisteren dan gaat hier de BBQ aan. (hebben een inpandig balkon lekke uit de wind op het zuiden.
En kleintje...nog lekker aan het bbq-en geweest? Hier vanmiddag thuis op het terras koffie gedronken. Heerlijk! Ruben was mooi aan het spelen met een bal en de hond lag lekker uit te rusten in de schaduw...echt zo'n burgerlijk plaatje....ik word er nog blij van als ik er aan denk! Ja, ik probeer ook realistisch te blijven maar is wel moeilijk. Met Ruben had ik precies hetzelfde als nu, ook echte ongikrampen maar dus geen ongi....moeilijk om daar dan niet aan te denken. Morgen is het 14 dagen na de punctie.....vind het nog veel te vroeg om te testen maar ik wil nu eigenlijk ook wel weten
Jewel, niet dat ik je eerder wil laten testen hoor want je moet doen waar jij je goed bij voelt, maar ik had bij Sophie 13 dgn na de punctie een digitale posi test... Just to let you know Ik vond de wachtweken ook erger dan bij Sophie. Komt omdat je gaat vergelijken.........
Ja idd deze keer vind ik de ww echt niet leuk! Je hebt nu wel meer afleiding maar je gaat toch vergelijken. Ik durf morgen eigenlijk nog niet te testen......moet ook nog testen halen dus kan dan ook niet Hoe ging het hockeyen? Was heerlijk weer om te spelen of niet?
Ja lekker weer maar ik was slecht....... heb mezelf daarom weinig laten spelen. Miss komt t omdat ik m'n onderbuik ook wel voelde tijdens t inrennen?? Geen idee hoor! Miss onbewust ook wel eitjesbescherming???
Hallo dames, Ben lang niet geweest, wel gelezen maar niet gereageerd... Ben een week lang heel erg verkouden geweest en had volgens mij een holtonsteking. Onwijs pijn in mijn jukbeenderen en kiezen en hoofd. Iedereen raadde me aan om naar de dokter te gaan maar ik had toch het idee dat ik niet echt iets zou krijgen dus heb heb maar uitgezeten, voel me nu eindelijk iets beter...Moest steeds denken aan wat mijn moeder vroeger zei: Moeders kunnen niet ziek zijn...Idd dat kan echt niet, wel lekker met Mees naar bed gegaan smiddags dat was lekker... Jeetje kleintje, Jewel en Suus wat spannend bij jullie zeg, vind het een soort nog spannender dan toen bij mezelf. Ik had op vrijdag de punctie, 3 dagen later de tp en de eerste posietest was op dag 12 na de punctie (woensdag)...dus ik zou bijna zeggen testen!!!! Maar ik snap ook dat jullie willen wachten ivm te vroeg testen.... Ik ga iig heel hard voor jullie duimen, het zou zo prachtig zijn als het bij jullie ook gelukt is!!! Vanmorgen met Mees een stuk wezen fietsen, vind ik zo leuk en gezellig, zit ie een beetje te kletsen, super leuk. Daarna belde mijn zusje om naar een boederij in de buurt te gaan. Echt super leuk (en druk) was het daar. Allemaal net geboren geitjes, zo schattig, maar volgens mij werden die beestjes helemaal gek van de drukte. Zei nog tegen me zus je zal maar zoveel kraambezoek hebben, word je niet vrolijk van Mees is echt gek op dieren, ik had hem dicht bij de geiten gezet in zijn wagen en hij had hele gesprekken met ze, zo grappig.. En vanmiddag voor het eerst lekker een uurtje in de tuin gezeten wat heerlijk dat het voorjaar voor de deur staat heerlijk!!! Elin, olaf toch een helmpje, en dan voor een half jaar?? Balen hoor precies met het mooie weer, ik weet wel dat na even wennen de kindjes er meestal weinig last van hebben...Maar het is toch sneu, maar helaas nodig voor het goede doel.... Verder gaat het hier goed, alleen kijk ik erg uit naar de echo volgende week maandag. Het gevoel is gewoon heel anders dan bij Mees, de verkoudheid had ik dan wel weer bij Mees ook...Nog een weekje spanning hoop zo dat het allemaal goed is...En dan een weekje verder mogen we het eindelijk vertellen. Jeetje hoe kunnen sommigen dat 12 weken volhouden!!! Dat ga ik echt niet redden, nu dus met 8 weken vertellen en dan heb ik echt lang genoeg mijn mond moeten houden, erg lastig voor een open boek als ik... Nou dat was weer de update voor nu, meisjes die moeten testen deze week, heel veel succes, ik leef echt ontzettend met jullie mee... XX Oja ik zal van de week even foto's plaatsen we hebben gister een fotoshoot gedaan voor Mees zijn verjaardag, ben zo benieuwd hoe ze geworden zijn....
hihi, zou best kunnen Wel jammer dat je niet lekker in de wedstrijd zat, kon ik altijd zo van balen. Hoe laat heb je morgen de fm?