Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(...lieve Esser...wat verschrikkelijk!!!!
    Heel veel sterkte meid, die is zooooooooooooooooo oneerlijk...

Liefs

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ook tegenstrijdig hier, maar Suus...wow!!! wat een aantal zeg!
    Daar komen vast veel potentiele suus/suusmankindjes en sophiebrusjes uit!

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja maar Kleintje, ze heeft er 2 getp't gekregen........ miss geschiedt er toch een wonder.......................?? Je hoort het wel vaker toch?? Nou ja, ik wil ook geen valse hoop geven want dat is al helemaal k*t natuurlijk.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Chica's, ben gebeld door de VU. Vanavond nog even doorspuiten amar dan morgen al de Pregnyl. Hormoonwaarde in mn bloed was al vrij hoog nl............... Punctie is dan donderdag en zondag de tp, mits er meer dan 1 bevruchting is, anders zaterdag. 8 april (dag voor onze meeting) zal ik dan de bloedtest hebben. Vind ik ook wel prettig hoor!
    Word morgen gebeld over tijdstip van Pregnyl en tijdstip van punctie.............

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    wat geweldig suus! vind je het gek dat je zoveel last van je stokkies had;):D op naar (een) mooie bevruchting(en) en tp!!!!!!

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hihi, nee ik vind het nu niet zo gek meer nee ;):D
    Vanavond de laatste keer Puregon en Deca. Ik zei net tegen mn manneke dat ik dat toch wel jammer vind. Hij antwoordde daar weer op dat ik dat soort dingen altijd maar jammer vind.........?? Geen idee wat ie daar nou weer mee bedoelt! :)
    Het voelt gewoon nog zo veilig dat spuiten. Strax is het wachten op die punctie waar ik natuurlijk enorm tegenop zie. Ik hoop dan ook dat ik goed inloot in die studie waar ik me voor heb opgegeven. Krijg dan via een infuus een pompje aan me gehangen en kan ik het zelf bepalen hoeveel med's ik krijg :D Helemaal mijn ding!! Werd ook gebeld door de onderzoekster en krijg papieren thuis gestuurd. Vroeg ze nog aan me of ze nog iets voor me kon betekenen......... Ja zei ik, ik wil dat pompje!!! hahahahaha Moest zij ook lachen en zei dat ze het zou noteren ;) Yeah right :p

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, spannend hoor! En erg actieve stokkies. Hopelijk zitten er ook een paar mooie cryo's bij!

Nou net eindelijk terug gebeld door de huisarts met de uitslag van de echo van Maurits heupjes. Een sterke aanwijzing op heupdisplacie (schrijf je dat zo?). Dus doorverwezen naar een kinderorthopeet. Had mijn voorgevoel over zijn aparte manier van kruipen het toch goed. Maar weer naar het ZH. Pffffff. Maarja alles voor ons manneke.

Morgen ochtend gaan we testen....... SPANNEND!!!!!!!! Ik hoop dat ik vanacht kan slapen.

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Esser, wat ontzettend verdrietig om te lezen. Heb er geen woorden voor..... Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen.

Wat Susan zegt heeft een nicht en een vriendin van mij gehad. Mijn nicht had een terugplaatsing van twee gehad en een vriendin had via clomid een dubbele eisprong. Beiden hebben ze een behoorlijke bloeding gehad, mijn nicht haar kindje is inmiddels drie en mijn vriendin is nu ruim dertig weken zwanger van een tweeling.
    Maar je, je hoort die verhalen toch vaak bij een ander en ik wil je ook echt geen valse hoop geven, maar hoop zo voor je op een wonder.

Susan, wow! Wat een ontzettend mooie score! Als je niet wordt ingeloot, welke pijnstilling krijg je dan? Ga iig voor je duimen dat je een mooi pompje krijgt die je zelf kan bedienen:D

Kleintjevoorons, Tjee, Maurits dus waarschijnlijk iets met z'n heupjes. Da's ook niet zo mooi. Ik hoop dat je snel bij de orthopeet terecht kan en dat die wat voor hem kan betekenen.

Majo, we hadden wel heel mooi weer. Alleen vrijdag niet, toen regende het. Fijn om te lezen dat jullie het ook leuk gehad hebben. Vind het alleen altijd zo kort, een weekend. Jij niet?

Rest, ben ik kwijt, sorry. Ben nog helemaal beduusd van het bericht van Esser. Bah, wat een kl*te bericht. Nogmaals een hele dikke knuffel.

Oeps! Toch nog wat vergeten. Kleintjevoorons, heel veel sterkte en succes morgen. Ik ga heel hard voor je duimen.

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Kleintje: heupdysplasie schrijf je. Balen zeg!!! Ben benieuwd wat de orthopeed gaat zeggen erover! Spannend...
    maar nog veeeeel spannender...testen....jeetje ik hoop en duim ontzettend voor je!!!

Jewel, voor jou duim ik natuurlijk ook! NOg een paar dagen!!!

Esser...wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte :(

Susan, heel tegenstrijdig: maar voor jou dus heeeeel erg goed nieuws! Wat super zeg zoveel folli's! Heb je nu niet een heel 'vol' gevoel?! Spannend ook!

Majo, wat superschattig al die dingen die je met Maud moest doen! :D

Heb verder niet teruggelezen, had in vw al gepost dat ik tijdje niet online ben geweest vanwege overlijden opa en zorg rondom mijn oma. Met Faye gaat alles helemaal prima :) Tis echt zo genieten met haar! (heb btw foto's in mijn profiel staan van afgelopen week)
    Weet nog steeds niet zeker of ik naar de meeting kan, vanwege sinjaman die de week ervoor gaat afstuderen. En ben die vrijdag van dat weekend samen met hem vrij, dus zit er ook aan te denken om hem te verrassen met een hotelovernachting en dag erna een feestje ivm zijn afstuderen. Helaas weten we nog niet zeker of alles doorgaat dus kan ook niet vast beginnen met dingen regelen ;) Dus misschien dat ik wel gewoon naar meeting ga hoor! Lijkt me namelijk ontzettttttend leuk en zou het echt heel leuk vinden om jullie in het écht te ontmoeten :D

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, hopelijk slaap je al, dan is t snel morgenochtend :) Op naar een posi test!!
    En jeetje Maurits heupdysplasie?? Ven benieuwd naar de orthopeed!

Sinja, kijk maar of je er bij kan zijn. We merken t wel!
    Gecondoleerd met je opa. Wel fijn dat je nog een mooi moment hebt gehadet Faye er ook nog bij.

Elin, weekenden zijn altijd te kort ;) Wel fijn dat jullie zo genoten hebben. Anders gewoon wat vaker weggaan??

@pijnstilling: normaal krijg je 30 min voor aanvang vd punctie een slaappil en een pethidine prik in m'n bil. Ik had dus vorige keer al de maximale dosisaar die hielp dus niet zo goed. Dit andere spul wordt gebruikt als pijnstilling bij bevallingen!!!! Helemaal toppie zeg ik! 50% kans op het pompje :) Ik ga er maar vanuit dat ik niet word ingeloot, kan t alleen maar meevallen.

Nou wij gaan nu richting bedje toe... Ben moe en morgen weer aan de bak metn nichtje weer als stagiaire. Best vermoeiend hoor!!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    FF vraagje voor t slapen gaan... Heeft iemand hier al eerder zoveel follikels gehad? Heb net 2 pcm's ingenomen tegen m'n buikpijn. Voelt aan als een naderende ongipijn in m'n hele onderbuikregio. Is dit normaal bij zoveel follies?? Pfff en dan moet ik dir nog 2 dgn volhouden!!!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, waar blijf je nou?? We hebben behoefte aan Goed nieuws!!!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    En kleintje?? Hopelijk goed nieuws??

Kom zo weer terug, moet nu naar de diëtist, en dan kom ik zsm weer terug om op de anderen te reageren!

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje is online!!

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!!!!!!

Nou goed nieuws de test is positief!!!!!!!!! Maar hou nog even een slag om de arm..... Ben zo bang dat het nog van de pregnyl komt.... Ik post straks wel een foto en wat meer want ben nu Maurits een banaan aan het voeren .

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, hoe stoer is dat!!! Een 'tweeling' brusje voor Maurits!! Ik feliciteer je alvast hoor!!! Jeetje wat een vruchtbaar topic zeg...... Word er een beetje bang van......

17. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kleintje, wat gaaf!!!!!! Onwijs gefeliciteerd!!!! Ik ga er van uit dat het goed zit hoor!!!!!! Jeetje, het is indd een zeer vruchtbare topic :) Wel super toch!!!!!! Op naar de volgende posi testen!!!! Jewel, jij next :D

Suus, is het miss geen overstimulatie? Je hoort wel vaker dat je dan buikpijn hebt enzo...

Nou, ik ga even ontbijten. En daarna langs de kinderboerderij en winkelcentrum.

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Nou kleintje alvast een voorzichtig gefeliciteerd

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Suus ik had ook last van me eitjes met de eerste punctie. Zo'n vol gevoel in me buik.

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Overstimulatie heb je pas na de punctie, als de lege follikels zich vullen met vocht...
    Zeg net al tegen Kleintje over de tel dat ik niet eens aan het zkh durf aan te geven dat ik af en toe wat misselijk ben....... ;) Ik WIL echt die punctie en ik wil zeker weten een tp. Ondanks Kleintje's posi nieuws, heb ik geen vertrouwen in cryo's. Dan maar een ziekenhuisopname................... (lekker verstandig ben ik he ;))
    Buikpijn is trouwens wel weer helemaal weg en mn misselijkheid van vanmorgen is, na wat te hebben gegeten, ook weg. :)

Deel Deze Pagina