Jeetje ben je een dag aan het werk gebeurt hier weer vanalles, dat kan natuurlijk niet... kleintje, wat rot zeg van Maurits zijn heupjes dat ze daar nu pas achterkomen?? Hoop dat het allemaal meevalt, arme schaap heeft genoeg ellende gehad... En dan natuurlijk het onwijs goede nieuws!!! Hoe cool is dat je bent gewoon zwanger!!! En idd een tweelingbroer/zus, ik vind het toch zo bijzonder! Ik ken verder niemand die uit 1 poging meerdere kindjes heeft. Ik snap dat je nog voorzichtig bent, maar het moet goedkomen! suus, moet wel lachen hoor, je bent gewoon een soort pijndokter aan het worden! Goed recht hoor, bereid je maar goed voor! Ik hoop dat het bij jou ook meevalt, heel veel succes iig. Uhmmmm rest ben ik in de gauwigheid kwijt...ga ook snel aan het eten beginnen... XXX
Oh esser, wat erg. ik vind het zo naar.... ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen/schrijven. ik ga je even sms-en, oh nee toch maar niet, want je wilt waarschijnlijk even rust. of toch wel, nee toch maar niet. ik laat je even bekomen. ik denk heel erg aan je, dikke knuf van ons.
Zo'n tegenstrijdigheid, daarom maar even 2 losse berichtjes. GEfelicitgeerd Kleinte, wat gaaf. voorzichtig nog even, maar het is vast helemaal goed!! @Suus, geweldig zoveel geteld bij je fm. heel veel succes morgen. dat het maar snel over is en je niet te veel last hebt. ik denk aan je. mijn hubbie roept dat ik moet komen eten. het is zo druk thuis en op mijn werk op het moment, sorry dat ik jullie zo verwaarloos ;( @jewel, je zit toch nog ophet bankje hoop ik!
Dankjewel voor alle felicitaties! En wat Maurits heup dysplasie betreft we mogen over 3 weken naar de kinderorthopeed. En hij kruipt/tijgerd nog steeds zo eigenaardig. Ik maak me wel zorgen...... Heb het zelf ook gehad en met mij is het ook goed gekomen dus daar vertrouw ik maar op. Nightelf, Maurits had met 3 maanden een echo gehad, die was goed. En vorige week dus fotos (met een afscherming van zijn balletjes). Hier super erge migraine op het moment........ Net al eventjes op bed gelegen maar kon de slaap niet vatten. Dus daarom maar even achter de pc (lijkt me niet echt goed dat knipperende beeldscherm) maar moet ergens afleiding vinden..... Jewel, Alvast veel succes met testen morgen! Ben benieuwd of het hier echt zo vruchtbaar is! Tweeling-brusje, Leuk he dat onze nieuwe baby een tweeling brusje is. Ik moet zeggen dat ik ook nog nooit gehoord heb dat iemand uit 1 ICSI meerder kinderen kreeg. Wel vind ik het heel bijzonder omdat ze straks allebei 3 juli 2009 als ontsta dag hebben. Kunnen we ze elk jaar op 3 juli lekker verwennen!
JAAAAHHH Jewel, ik ben zo nieuwsgierig. Positieve test, JAAAHHHHH vanmorgen hadden we er weer eentje!!!!!! En het streepje was ook nog donkerder geworden. Dus nu ben ik ook overtuigd!!!! wel heel raar....... Vanavond mijn moeder bellen om het te vertellen (ze weet van de cryo af). Morgen komen mijn schoonouders oppassen en mijn zus komt eten dus dan gaan we het hun vertellen. En vrijdag wil ik bij mijn pa langs gaan om het hem te vertellen. behalve mijn moeder weet niemand van de behandeling af dus ben erg benieuwd hoe iedereen reageert. Nou ik ga maar eens werken..... Ow trouwens.... Ik had gisteren super erge migraine.....(had ik ook al getiept). ZOu dat van de zwangerschap kunne komen....... Begint nu trouwens ook weer op te spelen......GRRRRRR
Kleintje, wat super!!! Ben blij voor jullie!!! Het leukste is natuurlijk aan iedereen vertellen hehehehe Jewel, en en en?????????????? Ik ben een dagje in Leeuwarden. Tot later meiden!!!! Ik zal proberen op vriendin haar compie te kijken!!!!
Lelie, tnx voor de felicitatie! En leuk he in Leeuwarden, ben ik geboren. Hoe gaat het trouwens met jou? Veel last van misselijkheid? En pas je je kleren nog? Waarschijnlijk wel he met jou slanke lijn......
Meiden, heb Jewel even gesmst maar ze moet nog zelfs een testje kopen!!! Pfffff en wij maar zolang wachten... Vanmiddag gaat ze t pas doen...
ghihi, mutsje...... Ik had die test al weeeeeeeeeeeken klaar liggen! pff heb geen zin in werken door het mooie weer. En concentratie is hier ook ver te zoeken.........
Jewel: spannend!!!!!!! Hihi, dat je zelfs nog geen test in huis hebt........ ik ga weer snel verder, ben aan het werk (oftewel weer (.) (.) pletten vandaag )
Hahaha volgens mij zijn jullie zenuwachtiger dan mij Testen gehaald maar nog niet getest (ben net thuis).................Ik wil het toch samen met vriendlief doen, en die is nog niet thuis dus nog even geduld girls! Kleintje, super dat vanmorgen de test ook weer positief was!! Wel jammer dat je zo'n last van migraine hebt, kan er idd wel mee te maken hebben denk ik. Misschien alle spanning van de afgelopen weken? Nou Ruben heeft zo te horen geen zin om te slapen.....was vanmorgen al om 6.30 wakker en de hele morgen in de stad geweest, je zou zeggen dat hij doodmoe zou zijn. Als ik de test gedaan heb kom ik hier meteen laten weten wat de uitslag is!!! Nog ff geduld
Hahahaha Jewel je houdt t heel spannend maar heel begrijpelijk dat je vent erbij moet zijn. Zal ik dan meteen de vraag stellen die op ieders lippen brandt?? Wanneer komt ie ongeveer thuis?? Hoeveel slaapjes doet Ruben nu eigenlijk per dag?? Hij heeft zo te horen voldoende energie als ie nog steeds niet slapen wil. Ach slaaptnie vannacht lekker door Sophie is net wakker en heb niet geslapen, wat ik wel wilde Lig nog wel lekker op de bank, alleen ruik ik alweer dat ik aan de vak moet Pffff wat een lucht kunnen die kleintjes eruit krijgen zeg!!
Tuurlijk moet je vriend bij het testen zijn, logisch toch Ben ook wel benieuwd hoe laat ie thuis is Succes zometeen!
Jeetje wat is het hier toch elke keer spannend. Eerst kleintje die moest testen. En nu jewel! Nu maar hopen dat die een posi test heeft. En Suus zoveel folikels. Jeetje. Ik word er zelf bijna zenuwachtig van. Ik ga gewoon weer duimen voor iedereen