Owh zeg....dacht al dat ik laaaaaaat was met kijken!! Maar er is nog gewoon helemaal geen Jewel nieuws hier!! Jammer want ik ga zo op kraamvisite (eindelijk) bij vriendin. Daarna eten bij m'n moeder en stiefvader. Wordt dus w.s. pas vanavond laat. Of ik kruip bij m'n moeder even gauw achter de pc nog . Succes Jewel, duimen draaien!! Enne Suus, Pregnyl er dus 'ingejast' gisteren! En nu op naar morgen! Zó spannend! Hopelijk krijg je dan toch de remifentanyl. Waarom loten ze daar eigenlijk om? Kunnen ze niet 'gewoon' zeggen, jij krijgt dat en jij dat?! Hier vanmorgen weer eens naar de fysio geweest. Nu niet voor BI, maar voor bekkenbodem (urineverlies, bah bah). Wilde écht vanalles weten zeg! Alles over drinken, plassen, ontlasting, seks, vervelende ervaringen uit verleden, hele rattaplan wordt bijlangs gevraagd. En dan volgende keer inwendig onderzoek. Vochtbalans moet ik bijhouden (drinken/plassen) 2 dagen voor die tijd. Komt die kan van MvM toch ook nog weer goed van pas. Heb die nog wel ergens liggen geloof ik. Vanmorgen is badkamer opgemeten en hebben we te horen gekregen dat ze deze in juli komen 'maken'. Oké....Maud nu weer uit bed plukken en dan samen weer de hort op . (manlief mag ook mee hoor ) Toedelssssss!! Tot laterssssssss!!
Majo, kunnen ze de badkamer niet doen voor 1 juni?? Btw gaat omhoog hè vanaf dan, van 6 naar 19%... ik heb ook m'n kan van MvM nog!! Grappig dat hè die dingen nog bewaart hè En jeetje wat een gedoe dat bijhouden zeg!! Wanneer moet je weer? Nee mag niet gewoon het pompje. Onderzoek moet gerandomiseerd zijn, vandaar die loting. Moet nog wel even een formuliertje met vragen invullen vandaag! Nog wel net even gebeld met de VU. Ben nl bijna 1.5 kilo aangekomen maar voel me helemaal prima. Krijg morgen Miss medicijnen mee naar huis en moet veel drinken en rustig aandoen. Zo dus maar even lopen met de hond en Sophie, daarna naar de hypotheekadviseur, eten en naar hockeytraining Eerst naar na die poepluier!!!
Suus, goed dat je naar het ZH gebeld hebt..... Goed voor jezelf zorgen anders maakt kleintje zich zorgen. Jewel, Wanneer komt je man thuis...........Kan je niet eerder testen voor ons Majo, Jeetje wat een gedoe bij jou onderste...... Hopelijk niks ernstigs..... Nou ik ga nog ff een half uur niks doen en dan naar huis. Wat een saaie dag vandaag.
Majo wat klote zeg dat je dat allemaal moet bijhouden zeg. En dan weer een inwendig onderzoek. Zo blijf je aan de gang. Hopen dt ze in ieder geval er iets aan kunnen doen. Zullen wel oefeningen zijn.
Nog geen jewel nieuws. Zo benieuwd. Lig nu heerlijk naast ons wondertje in bed. Ben helemaal op aan t raken van 5 maanden bijna geen slaap. ''s machts ben ik nog steeds degene die eruit gaat en overdag heb ik hen ook natuurlijk. En na de bevalling had ik dat ik me weer moest bewijzen dus ook geen middagdutjes gedaan. Dom dom. En nu kom ik mezelf tegen
Whaaa positief dus!!!!!!!!!!!!! Wat een gek gevoel zeg! Ik voel mij eigenlijk helemaal niet zwanger....en zo raar om die positest te zien! Vriendlief was super zenuwachtig, maar ik totaal niet. Morgen de fertipoli bellen met de uitslag en dan een echo plannen! Nou wij gaan hier even van genieten, ik kom vanavond reageren op de rest! Liefs!
WHHAAAAAAAAAAAAAAAAA Jewel, wat goed zeg!!!!!!!!!! Nou wat een positieve testen topic is dit zeg!!! Is bijna eng joh!!!! Wat GE-WEL-DIG!!!!! Suusje, you're next
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Wat gaat het hier goed zeg met positieve testen!!!!!!!!!!!!!!! (alleen dan k*t dat niet alles goed blijft gaan...denk aan je Esser!) JEWEL VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow, wat goed zeg! Wat een donderse positieve test! Geniet er lekker van! Hier, het gaat goed, maar nog steeds moeilijk om alles bij te houden. Ik lees wel alles en denk aan jullie! Liefs
Jeetje Jewel, gefeliciteerd!!! Dat is echt een heel mooie posi test zeg Enne Lelie, idd het begint echt eng te worden hier. Nu niet teveel gaan denken dat iedereen hier zwanger wordt want het houdt natuurlijk een keer op. Dat zie je al aan het slechte nieuws van Esser... Het voelt echt ontzettend dubbel hoor voor mij dus ik ga er dan ook vanuit dat ik morgen een hel van een punctie krijg! Wel voel ik me helemaal blij door mn goede daad van vandaag, he Sikki? Dat geeft me dan weer zo'n goed gevoel!! En natuurlijk ook als ik naar Sophietje kijk, wat ik de hele dag door kan doen We gaan nu snel eten hier want training begint om half 8...
Even snel spieken, en ja hoor...Weer een positest, onwijs gefeliciteerd Jewel, ik kan het gewoon niet geloven. Het wordt idd gewoon echt eng hier....zou bijna shownieuws gaan bellen. Geniet ervan Jewel!!! Suus, jij heel veel succes morgen, hoop dat het meevalt!!! Esser ik denk aan jullie meid, nog een virtuele knuffel vanaf hier... Ben weer weg, nieuwsgierigheid won het terwijl ik eigenlijk echt even geen tijd hebt om te zpen... XXX
Susan, heel veel succes morgen. Ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt en dat je iig het pompje krijgt. Esser, ook hier wordt er nog aan je gedacht. Dikke knuff!
WOW Jewel!!!!! Supergefeliciteerd! Geniet ervan, meid ! Suus, heel veel succes morgen en idd you´re next! Esser, hele dikke knuffel
Bedankt voor de felicitaties meiden! Ik besef het zelf nog niet eens echt. Ik hou nog wel een slag om de arm want het is nog maar heel pril natuurlijk. Ook de mk van Esser spookt hier ook nog door mijn hoofd... Loesie, fijn dat het goed gaat! Met Siem ook? Suus, heel veel succes morgen!!! Ik hoop dat je uitgeloot wordt voor het pompje en anders hoop ik echt dat de punctie meevalt! Geen rare klachten meer? Ruben slaapt meestal 1,5/2 uur smiddags. Hij heeft nog wel een uurtje geslapen. Ik denk dat hij wat overgeprikkeld was vandaag, ben de hele morgen in de stad geweest en dan merk ik vaak dat hij dat allemaal wel moet verwerken. Jessy, blijft moeilijk hè om zelf ook rustig aan te doen Ik deed de eerste maanden ook geen middagdutje maar dat merkte ik op een gegeven moment ook. Later heb ik het wel gedaan, of even lekker op de bank met een boek. Wordt Siem nog vaak wakker snachts voor een voeding? Majo, he wat vervelend dat je nog steeds last van urineverlies hebt. En al die vragen en onderzoeken weer. Ik hoop dat ze je goed kunnen helpen. Ik heb er ook last van hoor. Ik kreeg het pas door toen ik ging sporten (9 maand na de bevalling), dacht echt dat het wel weer goed was, totdat ik moest springen Nu doe ik altijd een tena lady in maar de laatste tijd valt het gelukkig erg mee. Dat duurt nog wel een tijdje zeg voor ze de badkamer 'maken' zeg. Is dat altijd zo? Lelie, hoe was het in L'warden? Was er vanmorgen ook Hoe gaat het verder met je? Krijg je al wat een buikje? Sooner, dus druk, druk druk momenteel? Alles wel goed? En met Kris, kletst ze nog steeds je oren van je hoofd? Kleintje, is idd wel speciaal dat ze allebei op 3 juli 'gemaakt' zijn! Hier op het forum is nog 1 die ook weer zwanger is van een cryo van de eerste poging, zag het laatst en dacht ook nog dat het erg speciaal is. Hoe gaat het met de migraine? En heb je het de rest van de fam al verteld? Wij wachten nog een paar weken denk ik. Op 18 april ben ik jarig en ik denk dat ik het dan aan iedereen vertel (heb ik nu al zin in ) Niemand zal het iig verwachten. Heb je ook al met het zkh gebeld voor de eerste echo? Nightelf, dus weer lekker aan het tieten pletten haha En Ruben vind buiten spelen nu ook geweldig! En ik vind het zelf ook heerlijk, wij speelden vroeger ook altijd buiten. Ik heb daar zulke fijne herinneringen aan. Ik hoop dat Ruben ook zo'n buitenmens wordt. Haha en grappig dat Amber de peer pakte ipv de 'abbel' Wat een grote mensjes worden ze dan al hè. Esser, meid ik moet ook nog steeds aan je denken. Dikke knuffel!!! Nou vanmorgen de stad dus even in geweest. Was echt heerlijk weer! Ik heb nog een paar leuke pumps gekocht en voor Ruben nog wat boekjes en een zomerjasje, was maar 10euro dus kon hem niet laten hangen Ook nog ergens een broodje gegeten met Ruben. Ging heel goed alleen duurde het zo lang voordat de bestelling kwam en Ruben had erge honger en is dan een beetje (erg) vervelend.....Hij gilde op een gegeven moment erg hard en wou steeds uit de tafelstoel klimmen....Uit eten gaan met hem in een sjiek restaurant moeten we maar niet doen Ik ga nu heerlijk even voor de tv zitten met een bak thee, en dan niet te laat op bed. Fijne avond nog!!
Jewel gefeliciteerd!! Wat gaaf weer een posi test hier!! Echt zo leuk. En brusje Siem jengelt nog vaak 'snachts voor zijn tutje. Hij hoeft geen voeding meer. Maar is dan wakker en wil zijn tut. We hebben het pas een paar keer mee gemaakt dat hij door sliep. Het nadeel is. Ik moet over 1,5 week gaan werken en zie er zo tegen op Suus morgen is het zover de punctie. Ik hoop dat het niet teveel pijn doet en dt je het pompje krijgt. Hopelijk een erg grote opbrengst. Ik zal aan je denken hoor.