Zo nu even uitgebreid... Wat een toestanden hier....moeilijk...Ik moet eerlijk zeggen dat ik, omdat ik niemand voor het hoofd wilde stoten, ook niet zo vaak meer reageer... Vind het moeilijk om niet over mijn zwangerschap te praten, maar ik wil ook niemand kwetsen als ik het er wel over heb, you snap. Maar ik ben het helemaal eens met de reactie van anderen dat het een topic is waar we volgens mij alles met elkaar kunnen delen, ook vervelende dingen, zodat we elkaar daarin kunnen steunen. Net als nu met Esser, ik vind het fijn om te lezen dat niemand haar vergeten is, en dat we allemaal aan haar denken (voor zover het haar helpt...) En ik vind eigenlijk ook dat alles bespreekbaar moet blijven...Kortom Suus kom als de sodejeko weer terug we willen je niet missen (tenzij het voor jezelf te moeilijk is, dat begrijp ik natuurlijk!!) Even lastig om op iedereen te reageren (had mijn pen en papier niet bij de hand Gister heeft Mees zijn 11 maanden prikjes gekregen (iets verlaat omdat hij ziek was) Jeetje wat hij er last van gister, tot half twaalf bezig geweest en hem gelukkig uiteindelijk zingend in slaap gekregen (inclusief manlief in slaap gezongen, wahahahah) Maar hij was helaas 15 gram afgevallen, wel 3 cm gegroeid Hij zit nu qua lengte en gewicht op het gemiddelde, dus dat is niet erg. Maar over 3 weken toch nog maar een keertje wegen. Hij is echt van ons dikke propje naar een gemiddeld mannetje gegaan.... Verder gaat het hier goed, maandag eindelijk de echo, heb best we een beetje de zenuwen. Ik moet zeggen dat ik me sinds deze week meer zwanger voel, wat misselijker, en mijn buik gaat ineens een heel eigen leven leiden. Bij Mees ging dat lang niet zo snel. Het zijn uiteraard weer mijn darmen die op zoek zijn naar een ander plekje, maar volgens mij beginnen mijn heupjes echt wel vetter te worden, oeps.... Nou ja na Mees is het goedgekomen dus ik hou er maar vertrouwen in.... Uhmmmm nu weet ik helemaal niet waar jullie het verder over gehad hebben...Ga vanaf nu meer reageren, beloof ik.... XXX
Haaaiii ik kom even zwaaien, leef nog steeds Sorry dat ik jullie verwaarloos, heb gewoon tijd tekort.. en het gaat eerlijk gezegd niet zo heel erg lekker hier. Ik ga morgen eventjes uitleggen waarom!! Wil eventjes Esser een hele dikke knuffel geven!! Meid wat erg voor jou/jullie... enne Suus...je kan hier niet wegblijven hoor...we kunnen je niet missen!! Zoe wat een ontzettend mooie foto's van Mees!! Ik wil ook zulke mooie foto's van Amy.. ik ga zo even in je prive-album kijken of de rest daarin staat, ben reuze benieuwd! @ll dikke knuffel!! (ik kom morgen terug, ga nu effe op de bank)
Loesie, wat leuk dat je gaat babyzwemmen. Lijkt mij ook wel heel erg leuk. Zoe, wat een ontzettend mooie foto's. Wow! En wat een mooi mannetje is Mees. Ben ook heel benieuwd naar de andere foto's. Ga even spieken in je album. Pat, zwaai terug. Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat. Dikke knuff voor jou.
WAUW zeg Zoë!! Wat een ONWIJS MOOIE foto's zeg . Wat hebben jullie toch een knap ventje!! Vind het nog steeds hééél leuk klinken hoor....Mees en Maud hahaha... En ook de foto's van jullie drietjes zijn echt heel erg mooi geworden zeg! Leuk om je man ook even te zien. Vind wel dat Mees het meest van jou wegheeft, hoor je dat vaker of juist helemaal niet? Elin, gezellig met je collega's naar de Toppers. Wordt vast superleuk . Pat, wat is er aan de hand? Niks ernstigs toch mag ik hopen? Nightelf, wat superSTOER van Amber zeg!! Gewoon al van de glijbaan af . En ook hier merk ik idd tijdens babyzwemmen ook bij de wat oudere kindjes dat ze het een tijdje niet zo leuk vinden. M.n. in de periode dat ze net flink aan het stappen zijn. Op de rug liggen willen ze dan niet meer en het liefst alleen lopen en klauteren. Had Amber dat dan ook? Wij gaan morgenochtend weer zwemmen . Lelie, daar ben je weer . Gezellig!! Loesie, goed zo meid!! Lekker gaan zwemmen!! Is echt zóóóó leuk om te doen!! En daarna slapen ze (meestal) hééééérlijk . Zwaai zwaai Zora
Hey meiden, Hier ook niet echt wat gemerkt van een grimmige sfeer de laatste tijd hoor, of heb ik een bord voor mijn kop haha.... Ik sluit me aan bij Majo, vind dat zij het het best heeft verwoord, we zijn allemaal mama, en als ik naar mijn meisje kijk ben ik intens gelukkig, tuurlijk is de wens voor een tweede voor iemand ook een grote wens, maar ten eerste is de strijd niet gestreden voor al je behandelingen op zijn, en ten tweede je hebt al een kindje, en heel veel anderen kunnen dat niet zeggen. En tsja, zwanger worden duurt nou eenmaal even, zelfs bij meiden bij wie het natuurlijk gaat. En bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Moet wel zeggen dat het aanstekelijk is, dat zwanger raken voor een tweede, en ik liet me er ook even door meeslepen hier, maar nu sta ik weer met beide beentjes op de grond. Eerst maar eens naar Sara's eerste verjaardag. Natuurlijk schrijf ik hier ook nog niet zo lang mee, maar de meeste meiden ken ik al langer van andere topics en ik vind ook dat dit groepje niet uit elkaar moet vallen, dat zou zonde zijn. Elin: Haha de toppers vind ik nou echt helemaal niets, maar zal vast gezellig worden. En leuk ene kinderstoel gekocht. Loesie: Prachtige foto van je knappe kleine man. Misschien wat voor Sara over een aantal jaren haha. En ja Sara is ook heerlijk aan het kletsen, kraaien, brabbelen. Geweldig he? Het is zo'n vrolijk meisje. Jullie hebben inderdaad een strak schema, maar als hij het er goed op doet prima toch? We gaan hier met Sara van het weekend ook beginnen met groentehap, ik merk dat ze aan haar flesjes niet meer genoeg heeft, en ze krijgt nog 5 flessen (180 +6) om de drie uur. Eerst wilde ik wachten tot 6 maanden maar ik denk dat ze er nu aan toe is. Sara's schema is ongeveer: 8.00 uur wakker worden en bij mama drinken daarna even knuffelen en kletsen dan weer slapen tot ongeveer 10.00 uur soms 10.30 uur dan even spelen in de box of wipstoel 11.00 uur volgende fles nog even spelen en dan naar bedje als ze wakker wordt lekker in bad of spelen 14.00 uur volgende fles nog even spelen of meteen weer naar bed 16.30 uur wakker en even knuffelen/spelen 17.00 uur volgende fles dan spelen/knuffelen en weer naar bedje als ze wakker is spelen/knuffelen 19.45 uur volgende fles + 2 schepjes rijstebloem en naar bed zoals je ziet ook niet heel strak, Sara is een erg makkelijke baby en geeft eigenlijk zelf aan wanneer ze moe is en als ik haar dan naar bed breng gaat ze slapen. Ze is 2,5 dag bij de oppas en dan is haar schema weer iets anders want de oma's wandelen graag haha. Maar ze doet het prima zo. Maar ik zit me ook af te vragen wanneer ik de groentehap ga geven, heb een paar boekjes geleend bij de bieb ga daar nog maar eens goed in lezen. Zoe: Wow! Prachtige foto's zeg en ook al zo'n knappe zoon! Sara kan nog kiezen straks haha. Hier ook fotoshoot gedaan maar heb de foto's niet digitaal helaas. Misschien binnenkort eentje, want heb m digitaal gevraagd omdat ik een canvasdoek wil bestellen. Confidence: Beterschap daar! Nou lieve meiden ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, morgen een druk dagje. Liefs!
Jeetje er word hier zoveel gekletst. Ik Zal morgen de laptop pakken en reageren want via de iPhone is het lastig Maar wel wou ik even zeggen loesie. Wat een super mooi mannetje Zal in de naam zitten En Zoe wat een mooie foto's zeg. Zo lief met dat cakeje en die muts. Echt super gaaf. Ook al zo'n mooi mannetje. Misschien zit het dan toch niet in de naam? Nou verder reageer ik morgen verder met de laptop Ik hoop wel dat Suus gauw weer mee komt kletsen
Goede morgen!!!!! Jullie hebben inderdaad veel gekletst. Ben nu ff illegaal op mijn werk... Dus hou het kort. Gisteren hebben we aan mijn schoonouders en mijn zus verteld dat ik zwanger ben! Ze reageerden erg verbaasd maar ook erg blij! Ze hadden niet verwacht dat het zo snel al weer zou zijn. Hadden wij ook niet verwacht he. Vanavond gaan we naar mijn vader om het te vertellen. Dan van het weekend mijn beste vriendin nog bellen en dan wachten tot 12 weken voordat iedereen het mag weten. Vanmiddag 1 jaar gesprek voor Maurits op de opvang. Ben benieuwd hoe vervelend hij is . Moet morgen ook werken.... Het is open dag..... Maar ja, had niet hoeven komen maar vind dat ik het sociaal naar mijn collegas ook wel verplicht ben. Dus daar gaat mijn weekend Nou ik ga nu ff lekker aan het werk. Hopelijk kan ik morgen even uitgebreid op iedereen reageren. En een dikke knuffel voor iedereen!!!!
en ik ga trouwens straks met het ZH bellen. Doorgeven dat de test positief was. Ben benieuwd wanneer we voor de echo mogen.... Zo nu ga ik echt werken
Als eerst: Jewel en Kleintje; Van harte meisjes met zulke dikke en mooie posi testen!!!!!!!!!!!!! Volgende:
Wat is DIT nou allemaal wat ik hier in ons topic lees????? :x Moet ik nu heel even boos worden en sommige meisjes eventjes hier aan hun vestje trekken EN aangeven dat ze als de SODEMIETER terug moeten komen hier?! (zegt dit met een flinke cynische ondertoon) Ben zooooooo verbaasd om dit te lezen.......... Wat een issue, en waar kunnen we ons druk over maken. Kom op; al 2 JAAR schrijven we met elkaar en delen lief en leed. Ik ben van mening dat we hier alles kunnen delen met elkaar. SO!! Esser heeft ook even d'r zegje gedaan. Knuffel voor jullie allemaal.
EGO nieuws; Effies onder elkaar anders dan wordt 't zooooo'n lang verhaal ben ik bang: - afgelopen weekend niets aan de hand, lekker weekendje weg geweest. - maandagochtend Joep naar mijn ouders gebracht, onderweg in de auto ineens giga krampen en pijn in BM. - bij mijn ouders zet t door; ik tegen mijn moeder; "dit voelt niet goed....." - zo'n krampen en pijn, leek wel wat op lichte weeen. - 5 min. later bloedverlies in inlegkruisje...... K*T :x - wordt meer en meer, ben bij mijn ouders gebleven en gebeld met mijn manager dat ik niet kom vandaag (zij weet van ons traject) - mannetje gebeld en die komt naar huis - al veel gehuild, dit voelt zo verkeerd...... - later die dag, verlies van een heel dik, groot en donkerrood stolsel, ik voelde het zo eruit "floepen" zeg maar. - 's middags ZH gebeld - dinsdagochtend komen voor gesprek en echo - in het ZH die di.ochtend alles verteld aan de arts en die schud nee met d'r hoofd................klinkt echt niet goed..... weer tranen..... - dan de echo; arts is verbaasd en zegt; er zit een mooie intacte zwangerschap in je BM! Helemaal volgens termijn. - wij beiden in diepe schok - ik was dus zwanger van een tweeling en heb een MK gehad van 1 van de kindjes............... - diezelfde dag opnieuw wat bloedverlies (2 maandverbandjes) en aan het einde van de middag (dinsdag) nam het sterk af en was t alleen maar bruinverlies. (had overigens maandag in de namiddag ook alleen maar bruinverlies na het verliezen van t vruchtje) - conclusie ZH: een intacte zwangerschap volgens termijn; verliezen vruchtje van een 2e kindje komt voor en ook t 'nabloeden' komt voor. - ZH geeft aan dat we voor de 29e toch al een echo hadden staan en deze dus laten staan. Positief denken en blijven duimen. - sinds dinsdagmiddag geen bruinverlies meer (helemaal niets!) en door moeten gaan met de progynova en utrogestan. - dinsdag met de echo moet het vruchtje OF gegroeid zijn zoals t hoort bij dat termijn (= 6 weken en 5 dgn) OF we kunnen wellicht al een hartje zien kloppen. Meiden; onze wereld heeft de afgelopen dagen echt op z'n kop gestaan......... Ongeloofelijk............ Nu durven we beetje bij beetje weer posi te denken en spreken mijn buik toe dat dit beebje bij ons moet blijven!!! Duimen jullie mee? liefs
Wow, Esser wat een wonder!!!!! Wat een fantastisch bericht om te lezen. Ik was nog voor je aan het duimen en blijf nu keihard doorduimen.
Jeetje esser. Dat is ook wat. Goed en slecht nieuws. Er waren er 2 en nu nog 1 wat heftig. Ik hoop dat deze kleine blijft zitten. Ik ga echt enorm voor je duimen! Maar wat een gek idee dat er toch 1 is blijven zitten. Had je 2 tp gehad? Maar ik ga je gewoon weer feliciteren hoor! Gefeliciteerd meid met je zwangerschap
Elin en Jessy; thanks meiden..........! Blijft wel erg vreemd en onwerkelijk allemaal hoor. We focussen ons nu helemaal op komende dinsdag, dat is zoooooooo spannend nu. Jessy, wij hebben aan een IVM traject meegedaan (is nog in onderzoeksfase in NL) en bij IVM worden er 'standaard' twee emmy's teruggeplaatst, vandaar. liefssss