Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jow, we hebben 14 april de eerste echo!

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Super kleintje, op naar de 14e!!
    Kleintje, had je 'n sms teruggestuurd.

Suus, heb je ook een sms teruggestuurd. ;)

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    ik ga je ff sms- esser!

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    :$:$:$ wat een big story hier!!!!!:$:$:$

Ik zit helemaal verbaasd achter mijn compie!!!! Wat ongelooflijk goed nieuws Esser!!!! Ik krijg tranen in mijn ogen...jeetje, wat een geluk.
    Grappig dat Suus dit al eerder in gedachte had dat er een grote kans dat een van de twee los liet gaan. Wat een wonder!!!!

Ik moet gauw weer aan de slag.

Spreek jullie later wel!!

Liefs

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    ff ali-illegali:

WOW Esser :$ wat een wonder, maar ook nog ontzetend spannend tot aanstaande dinsdag.......echt supernieuws!
    Het is maar goed dat ik hier in mn uppie zit, want de tranen staan in mn ogen.......

Hele dikke knufel, meid!

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Esser, jeetje zeg, de afgelopen dagen zijn idd heftig geweest zeg! Maar wat mooi dat er gewoon nog een beebje zit! Ik hoop dat deze lekker blijft zitten! En gelukkig geen bloedverlies meer! Och meid wat ben ik blij voor je dat het toch niet helemaal over is! *pinkt even een traantje weg*
    Op naar dinsdag voor een mooie echo!!!!

Suus, hopelijk kom je hier snel weer terug, het is hier niet hetzelfde zonder jou. Heb je al wat gehoord over eventuele bevruchtingen? Morgen de tp dan?

Kleintje, ik heb op 14 april ook de eerste echo!! :) Zouden we precies gelijk gaan met de zw-schap? En de familie dus helemaal verbaasd :)
    Oh wat lijkt mij dat ook leuk om de familie te vertellen dat ik weer zwanger ben. Ze verwachten het hier ook totaal niet, ben zo benieuwd hoe ze reageren.

Zoe, wat een leuke foto's zeg!!! En een pracht ventje :) Hij heeft ook van die lekkere billen zie ik wel ;) (of vergis ik mij?)
    En wat sneu dat hij zo last van de prikjes heeft gehad.....gaat het nu al wat beter?
    Dus wel wat afgevallen....hij is ook best wel ziek geweest hè, en hij is wel goed gegroeid in de lengte, dat gewicht komt er wel weer bij.
    Maandag de echo!! Spannend! En al wat meer kwaaltjes......was je met Mees ook erg misselijk?

Loesie, babyzwemmen is echt leuk!!! Moet je echt gaan doen! En idd je hebt een mooi schema. Toen ik met fv begon kregen wij pas een soort van schema, vond ik toen wel fijn. En ik zou met fruit/groente beginnen als hij wakker is. Ik zou hem er niet voor wakker maken iig. En een dag overslaan is ook niet erg. Gek toch dat elke arts weer een andere mening heeft over wanneer beginnen met fruit. Hier raden ze het af voor de 6 maand niet zozeer ivm met allergie, maar meer voor de darmpjes. Maar elk kind reageert er weer anders op dus als Siem het lekker vind en geen last heeft gewoon doen :)

Jessy, wel lekker zeg dat Siem geen nachtvoeding meer heeft. Nu moet hij dus nog even leren om zelf de speen te pakken ;) Duurde hier heel lang helaas. Gelukkig heeft hij nu geen speen meer, hoeven we die ook niet meer van de grond te plukken ;)
    En vandaag weer begonnen met de deca? Heb je ook veel last van de meds gehad?

Elin, pff dat ze bij babypark je een showmodel wilden aansmeren zonder korting.......heb je ze even goed uitgelachen?? :D Wat een lef zeg! En je kunt idd beter via een webshop bestellen dan in de winkel, heb je ze veel sneller binnen. Dat hadden wij met de box. Bij de babydump duurde dat 8 weken en bij prenatal kreeg ik hem bij de webshop binnen 5 dagen! Nou dan is de keus snel gemaakt ;)

Nightelf, Ruben zit momenteel ook in de fase dat het zwemmen niet echt leuk is, al gaat het al steeds beter. En Amber al helemaal alleen van de glijbaan af!!! Zo trots kun je zijn he als ze weer iets nieuws kunnen! Al vind Mama het niet altijd even leuk ;) Pff als ik nu al zie hoe Ruben soms van die stunten uithaalt dan hou ik mijn hart vast hoe dat later gaat....
    En idd nog maar 2,5 week en dan kan het voor jullie ook weer beginnen! Gaat toch best snel achteraf hè.
    Ik kan het eigenlijk wel aardig goed verborgen houden voor mijn moeder. We bellen ook regelmatig maar ik kan mij nog aardig inhouden. Ik denk dan maar hoe verbaasd ze zijn als ik het over een paar weken vertel en dan lukt het wel om mijn mond te houden ;)

Majo, dus Maud heeft de folders en de kranten ook ontdekt :D Wat een zooi kunnen ze maken hè. Ik liet Ruben ook altijd maar begaan, hoe geconcentreerd hij daar altijd mee bezig was...echt mooi om te zien. :) Grappig om te lezen dat bij jullie op het zwemmen ook een paar kindjes zijn die het niet altijd even leuk vinden. Ruben vind rugzwemmen ook niet leuk (het gaat al wat beter nu) maar eerst vond hij het altijd prachtig. Nu zie ik bij ons ook dat de wat jongere kindjes het nu ook niet leuk gaan vinden. Ben wel blij dat Ruben niet de enigste is, hij kon soms gaan gillen en schreeuwen :)

Zora, dus ook al niet zo'n strak schema ;) Heerlijk zeg als je zo'n makkelijk kindje hebt. Ruben had en heeft toch wel wat structuur nodig al merk ik nu wel dat het wat beter gaat. Al is slapen overdag niet zijn hobby ;) Maar hij slaapt nu snachts wel door en dat vind ik toch wel erg fijn :) Heeft lang geduurd maar hij heeft het eindelijk door :D

Pat, gelukkig dat je nog leeft :D ;) hihi. Alles goed bij jullie? Amy ook alweer 8 maand zeg! Oh al bijna 9 zie ik.....pff gaat echt snel zeg!

Lelie, lekker blijven beppen hier over je zwangerschap hoor!!! Ik miste je ook al wat. Dus nu kunnen de skinny's nog aan :D Toch wel leuk dat het tot nu toe voor jou heel anders gaat, zou je dan een jongetje krijgen? :D

Zo hopelijk heb ik iedereen gehad...en anders sorry! Ik moest zoveel pagina's doorploegen ;)

Hier gaat het goed. Gister gebeld met het zkh en 14 april de eerste echo! Tegelijk met Kleintje dus. Het kon ook op de 18e maar dan ben ik jarig en als het al niet goed is dan krijgt die dag ook zo'n rare bijsmaak.
    Ik voel mij ook nog goed, al zijn mijn boobs wel wat gevoelig. (oh wat hoop ik zo dat ze flink gaan groeien! :D Er is niks van overgebleven na de bv) Ik ben nog steeds niet echt aan het idee gewend, zal ook nog wel even duren denk ik ;)

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Even spammen :) Ruben was hier heerlijk met de modder aan het spelen, en het moest natuurlijk ook even geproefd worden ;)

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    kleintje en jewel, wat leuk...jullie allebei de echo de 14e!!

Hey meiden, wat zijn nou de plannen voor de 9e?? Waar, wat en hoe laat? En wie gaan er allemaal mee???

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    haha jewel ,wat een leuke foto!!!! Alles wat vies is vinden ze leuk he;):D

Ohja, ik heb wel sterk het gevoel dat het een baby boy gaat worden:p

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Had je bij Emma ook een gevoel dat het een meisje zou worden? Ik had toen wel heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden. Ik was ook niet eens echt verrast bij de geboorte dat het een jongen was ;)

En idd plannen we nu definitief wat voor de 9e? Amersfoort of Apeldoorn is vanaf hier ook goed te doen. Dan moet het ook wel snel want het is ook al bijna zover.

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    jewel, toen had ik eerst het gevoel dat het een meisje zou zijn. Bij de 2e echo met 11 weken was het weer een jongetje. Weet niet, was ook meer omdat ik 2 dagen vooruit werd gezet..Toen bij de geslachtsbepaling wisten we het zeker;)

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ik kreeg ook pas later echt het gevoel hoor. In het begin ging het ook alle kanten op ;)
    Jullie gaan nu weer naar dr. Papa of niet? Geen verrassing deze keer? :D

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik had een heel sterk gevoel dat we een jongen zouden krijgen. En dat klopte ook met de 20 weken echo!

Nu heb ik nog niet eens het gevoel dat ik zwanger ben :p:p. En stiekem hoop ik op een meisje (mag eigenlijk niet he).

14. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @all, ali ilegali op mijn werk
    Ik snap Suus heel goed, ik vind het heel verdrietig dat ik niet kan delen in het geluk dat sommigen van jullie al wel weer hebben of hopelijk heel snel weer zullen proberen te krijgen.

Af en toe log ik daarom ook niet in, of lees ik niet alles mee.
    Ik ben er regelmatig erg verdrietig over,omdat ik het niet zelf in de hand heb.
    Ratio versus Emotie, je kent het wel ;(

Dat wil niet zeggen dat ik het jullie niet onwijs gun, of dat ik het niet graag lees. Maar ik doseer het wel voor mezelf.
    Toch vind ik dat iedereen hier moet kunnen schrijven wat er in haar leven gebeurt en dat is inclusief pogingen, zwangerschappen en alles wat daarbij hoort.
    Dat betekent dat ik zelf beslis om af en toe niet mee te praten en als ik me goed voel, dan weer wel.
    Zo is het net als bij slechte televisieprogramma's, als je het niet wilt zien, dan moet je 'm uit zetten.
    Maar voor Suus en mij en ook misschien anderen is het dan wel lastig dat je de rest van de verhalen en ook dus de leuke contacten wel erg mist.
    Het is dus heel dubbel en niet op te lossen.

Wat ik nog veel vervelender vind is als het groepie wat we hier zo leuk hebben met al die meiden, uit elkaar zou vallen.

@Suus, kom je alsjeblieft snel weer terug? Ik mis je echt.

@de mooie pics.
    wat een geweldige lieve kindjes zag ik langskomen, die mooie shoot van Mees onder ander. Heel mooi hoor!

@9 april. Ik ben er bij hoor!!!
    Voor mij is de locatie onbelangrijk, want ik woon het meest centraal van iedereen. Dus ik laat die aan de verre rijders over.
    Zullen we weer eind van de ochtend doen, of is dat onhandig met de slaapjes?
    Kris is nog steeds heel onregelmatig en slaapt heel makkelijk even bij in de auto.

15. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Wow Esser, superwonderen bestaan, ongelooflijk zeg, en jeetje wat spannend....Ga je toch weer opnieuw feliciteren!!!Gefeliciteerd;)
    Heerlijk dat goede nieuws...

Sooner, heel dikke knuffel voor jou, snap heel goed wat je bedoeld, en ik wou idd dat het opgelost kon worden, maar ik heb even geen idee. Ben wel blij dat je het eerlijk zegt, weet iedereen toch hoe of wat, en kunnen we je toch af en toe een extra virtuele knuffel geven!!!

Jewel en Kleintje, de 14e al de echo dat klinkt al heel snel, zijn jullie dan ook rond de 7weken....Moeten jullie ook van die gore bolletjes gebruiken, ben zo blij als ik daar vanaf ben.
    Mees was natuurlijk een cryo dus toen hoefde ik het niet te gebruiken...3 weken en ik ben er helemaal klaar mee!

Kleintje tuurlijk mag je hoop hebben op een meisje, waarom niet! Iedereen wil in eerste instantie een gezond kindje, en daarnaast mag je best wel een hoop hebben voor een bepaald geslacht....
    Ik heb het niet zo, ik zou een jongen heel erg leuk vinden voor Mees, en ik vind mezelf stiekum meer een jongens moeder...Ach we zien het wel, wil het iig wel weer weten, jullie ook???

Jewel, wat is Ruben een lekker ding zeg, en hij ziet er alweer zoveel wijser uit!!! Ik zie je nog steeds voor me op een mooie landelijke stek met koeien enzo, sorry kan er niets aan doen. Gewoon zo'n lekker hollands idylisch (hoe schrijf je dat???) plaatje...
    Wisten jullie bij Ruben niet dat het een jongen zou worden?? Wat knap, ik ben daar veel te nieuwsgierig voor...En ook hier de wens dat de borsten weer even wat voller worden. Ze waren zo mooi met de bv...had zelfs de hoop dat het zo zou blijven, hoe dom kan je zijn!!

Lelie, jullie een jongen, zou een mooi koningskoppel zijn...Lekker dat je nog nergens last van heb!

Majo, nog gefeliciteerd met Maud haar 1e diploma, knap hoor!!! En ze moest echt veel kunnen!!! Had ook graag met Mees gaan babyzwemmen maar het was helaas op mijn werkdag, ik geef hem nu les in bad, maar dat is natuurlijk totaal niet hetzelfde;)

Uhmmmmm, was goed opweg, en nu weet ik het niet meer....

En de oven heeft gepiept, we gaan lekker aan de lasagna!!!

Prettig weekend allemaal!!!!

XXX

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh ik heb net een super ordinair new york pizza op!!!!
    Het is een beetje feest want we hebben een ipad2 gescoord!!! Mannetje heeft 1,5 uur in de Mediamarkt gestaan, arme jongen:p
    Dusse...vanaf nu kan ik ook vanaf de bank gaan ZPen:D

Lieverds, dikke knuffels van ons en een fijne weekend!!!!

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    haha lelie, dat is lekker handig, op de bank rommelen met zp.
    en nog handiger dat je je mannetje daarvoor lekker in de mediamarkt hebt neergezet ;)

Zoe, grappig dat jij je meer een jongensmoeder voelt. Ik heb dat met meisjes. Ik voel me echt een meisjesmoeder.
    Was de lasagne lekker?

Majo, wilde ik nog zeggen, wat ongelooflijk schattig dat diploma voor de eerste zwemoefeningen. En dat ze echt al dingetjes (een soort van) moet kunnen ervoor. Helemaal grappig.

Jewel, ben benieuwd hoe Ruben het vond smaken: modder ;)

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1898 Majo, 25 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
    Wauw hey Esserrrrrrrr!! We wisten állemaal hier al dat wonderen de wereld nog niet uit zijn, maar dit slaat werkelijkwaar álles zeg :). Dan nogmaals maar even een felicitatie voor Esserfamily en op naar een mooie echo dinsdag!! Wat spánnend zeg!!

En dan onze lieve Sooner, snap hier ook heel goed dat het voor jou soms best heel moeilijk is hier mee te lezen :(. (en snap dan ook heel goed wat Suus bedoelde). Gelukkig kun je er voor jezelf meestal wel een soort van 'schifting' in maken (dat bedoelde ik in m'n vorige stukje ook, hoe moeilijk soms ook!) van wat je wel/niet leest, want zou het jammer vinden als ook jij weg zou gaan :(. Hoop dat er toch genoeg wél leuk is om te lezen).Wel kl*te hoor dat dat min of meer voor je bepaald is en je er zelf geen hand in hebt. Moet echt héél erg moeilijk zijn! Gelukkig wordt er ook veel gekletst over al onze lieve kindjes die er nu al zijn, bij jou, bij mij en alle andere mama's :). Nog even een dikke knuf voor jou!!

Jewel en Kleintje gelijk op dus....hihi grappig zeg!!

Lelie, jij ook al aan de I-pad dus!! Tóch wel handig zo'n ding. Maar aan mij niet besteed....(voorlopig ;)), dan zit 's ik 's avonds alleen maar met m'n neus in een beeldscherm(pje) ben ik bang.

Jewel, leuke foto van jullie kleine moddermonstertje ;) zeg :).

Zoë, al druk bezig voor Mees zijn verjaardag? Wat gaan jullie hem cadeau doen? En die foto met de feestmuts, wordt dat een uitnodiging voor zijn eerste feestje? :)

Eens kijken...hier nog iets leuks te melden????
    Uhm..... JAHAAAAA!!! Maud kan sinds een paar dagen een 'soort van' in haar handjes klappen :D. Slaat dan beide handen heel hard langs elkaar met binnenkant van haar handjes op de buitenkant van het andere handje. (snappen jullie me nog? Lastig uitleggen zo). En vandaag begon ze ineens met een 'soort van' zwaaien :). Een gestrekte arm naar voren die ze op en neer beweegt en een wapperend handje eraan alsof ie los zit ;). Ziet er allemaal wel heel schattig uit zeg :)!! Het gaat zóóóóó hard ineens de laatste week / 2 weken!! Vandaag ontdekte ze ook ineens hoe ze de Jip en janneke magneetjes van de vaatwasser er weer op kan plakken nadat ze van de week ontdekte dat die erop zaten en eraf kunnen!! Goeie bezigheidstherapie kan ik zeggen!! Was er zo een half uur mee bezig, erop én weer eraf! En erop en weer eraf, hihi. Heb er op een gegeven moment maar weggehaald aangezien ze eigenlijk al 45 min op bed hoorde te liggen. In d'r slaap dan ook een aantal keren flink huilen...tsja....moet natuurlijk allemaal verwerkt worden in dat kleine bolletje :D.

Ik ga slapen...zie dat het alweer 23 uur is geweest en moet morgen werken....5.30 uur op dus :(.

Terusten allemaal!!

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje ik ga morgen toch echt even op de bank zitten met de laptop om alles te lezen en te reageren.
    Wel weer een mooie foto gezien. Weet niet wie het was. Maar echt een mooi kindje!
    Voor te spammen moet ik ook de laptop pakken. Maar me vriendjes kunnen wel enkele foto's zien van ons hartje.
    Ik typ zo vaak via de iPhone dat ik gewoon lastig vind om de laptop erbij te pakken
    Wel erg spannend hier hoor met al die dames op t wachtbankje.
    Maar gelukkig zijn we allemaal al gezegend met ontzettend mooie wondertjes.
    Alle foto's die ik zie is nog geen 1 lelijk kindje. Allemaal zo ontzettend mooi
    Nou vandaag mijn tweede deca gezet en krijg nu echt steeds meer zin erin. Kan niet wachten dat ik de punctie heb gehad en de tp.
    Maar nu geniet ik gewoon nog lekker van kleine Siem.
    Moeten zo weer op visite en morgen middag ook en heb er gewoon geen zin in
    Heb vandaag de centen weer op gemaakt en weer heerlijk geshopt. Weer niet voor mezelf. Maar die kleine loopt er in iedr geval altijd leuk bij! Nou lees morgen alles en ga dan echt reageren hoor
    In ieder geval nog een prettig weekend

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ps wat betreft het geslacht. Ik dacht dat we een meid kregen en met de geslachtbepaling hoorde we dat we een jongen kregen. Vind mezelf meer een meiden moeder. Maar zou hem
    Echt niet meer kunnen missen.
    De tweede wel een lichte voorkeur voor een meid maar een jongen erbij is ook erg leuk. Dus we zien wel als het maar gezind is

Deel Deze Pagina