Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jessy, hier het zelfde Iphone probleem. En ik had een virus op mijn laptop waardoor ik niet meer op internet kon....... Maar nu is alles weer gefixed.

Ga proberen dit weekend ff uitgebreid te reageren. Moest vandaag werken vanwege de open dag. Was erg leuk alleen ook erg vermoeiend. Dus nu ff met de benen gestrekt..... En niet te veel nadenken. (wel nog even een mooi 9-maanden album zoeken op bol.com!)

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    En nu moet ik huilen....ik heb net mijn hele verhaal getypt en ben alles kwijt...

Ik ga even een ander keertje alles opnieuw typen, ga nu eventjes een broodje eten.

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Meisjes, vanuit hier (heel saai) alleen even een zwaai. ;)
    Super druk weekend gehad maar wel erg gezellig en met heerlijk weer!
    Morgen begint de werkweek weer, hopelijk verloopt de werkdag morgen vlot want dan is het ook zo dinsdagochtend en hebben we de echo.
    Spannend.......
    Ga nog ff bankhangen met mannetje. Toedelsss!

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh, natuurlijk wel nog even veel succes voor Zoe morgen met de echo! Hopelijk een super mooi kloppend hartje meid! Laat je 't z.s.m. weten hier? ;)

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @esser, zo is het, dan is het heel snel dinsdag en heb je vast weer een goede dag!

@zoe, veel succes en plezier met de echo morgen.

@majo, zoe, bedankt voor jullie lieve woorden!!

@maud die kan klappen op heel bijzondere wijze haha. Ik heb het geprobeerd na te doen, maar het zag er heeeeel raar uit.
    Wat schattig dat het ineens zo snel gaat he?!

@pat, blagh, dat is echt balen

@kleintje, hoop dat je een mooi boek hebt gevonden. Ikzelf heb die van uitgeverij Deltas, 9 maanden zwanger. Is wel een mooi boek, maar wel pastel en erg zoet, moet je van houden.

@all, hoop dat jullie een fijn weekend hadden!!!!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1906 Majo, 27 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
    Rustig hier zeg! Scheelt weer lezen ;).

Allemaal lekker van het mooie weer genoten? Ik niet....moest helaas werken hele wknd :(. Morgen nog een avonddienst en dan weer lekker 2 daagjes vrij met óók mooi weer :). En????? Allemaal een uur langer kunnen slapen doordat de kindjes nu een uur later wakker werden? Manlief hier wel.....de geluksvogel!! Normaal is ze rond 7 uur wakker en nu dus om 8 uur :D. Alleen jammer dat ik dus moest werken en een uur korter kon slapen :(. ZOu ze nou morgen ook tot 8 uur slapen? Hmmm....;).....vást niet....lag nu natuurlijk ook in de 'oude tijd' een uur eerder op bed. Vandaar dat het even duurde voor ze sliep. Ben benieuwd morgenochtend!!

Sooner, dat klappen van Maud ziét er ook raar uit idd ;).

Zoë, succes morgen bij de echo. Spannend! Hopelijk een mooie hartbeat!

Pat, owh....das rot zeg! Echt gewoon kl*te als computers niet helemaal doen wat jij wilt! Hopelijk gaat het inmiddels wat beter met/bij je, wat er dan ook maar was?! En Amy vandaag precies 9 mnd alweer!! Gaat hard he?!

Jessy, en jullie Siem is gewoon ook alweer 4 mnd oud!! Ga je al met fruit/groentehap beginnen binnenkort? En hoe gaat 't met het spuiten? Nog steeds goed?

Esser, zwaai terug!! Op naar dinsdag!

Kleintje, nog een mooi 9 mnd dagboek gevonden?

@Maud: Kom ik gisteren thuis uit mijn werk.....drinkt ze (met hulp natuurlijk want ze doet zelf nog steeds NIETS in haar mond) zomaar ineens (na 6 wkn ofzo) weer uit de fles :$. Wist niet wat ik zag!! Had bij m'n schoonmoe 20 cc gedronken en bij manlief nog eens 60 cc :$. En vandaag gewoon iets van 160 cc bv uit een tuitbeker :$:$:$. Zou dit dan nu eindelijk weer een nieuwe trend worden? Ik hoop het maar!! Want is voor anderen echt niet leuk om haar anders drinken te geven. Denk zelf (denk ik nu) dat ik vanaf volgend weekend over ga naar 2 x p/d bv ('s morgens/ 's avonds). Doe nu nog 3x soms 4 x p/d. Eens kijken of ik daar volgende week nog steeds zo over denk ;);):p.

Terusten allemaal!!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ben hier trouwens druk op zoek naar een mooie/leuke moederfiets. Voorkeur gaat uit naar een sparta denk ik. Heb al leuke gezien, maar wel prijzig :$. Maar goed...maakt niet uit. Heb nu geen fiets en afgelopen jaren altijd maar krotjes gehad;). Wordt nu tóch wel eens tijd voor een échte mooie MAMA fiets :). (en dan natuurlijk wel meteen mét alles erop en eraan!)

8. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Zoe succes. Hoop op een kloppend hartje !!!

Kleintje. Ja heel leuk zo iPhone. Maar weet bijna niet meer hoe ik de laptop aan moet zetten.... ;)

Esser morgen echo spannend.... Ik duim hoor

Majo. Een mamafiets wat leuk. Heb je al op marktplaatst gekeken?
    Ik ben benieuwd hoe dat er precies uit ziet want ik hoor er zoveel over. Maar wat is het verschil met een gewone fiets ? Sorry hoor voor mijn lompheid

Ja Siem alweer 4 maanden en begint een steeds vrolijker mannetje te worden. Heerlijk
    Altijd lachen naar andere vrouwen de sjansert.
    We hebben hem gisteren banaan gegeven. Hij was totaal niet onder de indruk. Alsof hij nooit anders deed.
    Ik heb er alweer 3 deca spuiten in zitten vandaag laatste pil en 1e dag van menstruatie puregon. Dus bijna.

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Kleintje hen je al een boek gevonden.

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    goede morgen!

Jessy, ik heb een boek gevonden. Jouw negen maanden dagboek. Staat geen schrijver bij vermeld...... Alleen wel stom want had gisteren het boek gekocht en mijn schoonvader had het meegenomen in de fietstas omdat wij onze handen al vol hadden. Gaan we naar huis en pak ik het er uit dikke scheur in de kaft,......... Hij was er dus een beetje lomp mee om gegaan... Ik was dus wel erg verdrietig... Maarja ga ook niet weer een nieuwe kopen......

Maar nu ff werken ;)

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Nou nog maar eens opnieuw proberen dan…ik probeer het beknopt te houden..

Ik heb al een paar weken pijn in mijn nek. Heb ooit een ongeval gehad en sindsdien nog wel eens last van mijn nek, voornamelijk bij kou en veel stress.
    Sinds vorige week is de pijn echt erger geworden, maar onze huisarts was met vakantie (zul je toch altijd zien) dus ik dacht dan wacht ik wel totdat hij terug is en ga ik dan wel. Tot die tijd maar even op ibuprofen leven.
    Vorig weekend kids van mijn zus gehad te logeren en zijn we wezen zwemmen. Was niet zo’n heel erg goed idee denk ik achteraf, maar ja dat is achteraf.
    ‘sMaandag kinderen naar school gebracht en had ik Amy en nog een kindje thuis dus dat is niet ideaal om mee naar de huisarts te gaan en met de ibu ging het redelijk dus de huisarts moest nog maar een dagje wachtten. Toen de kleintjes op bed lagen tussen de middag ben ikzelf ook nog eventjes gaan liggen, maar ik werd zo raar wakker….duizelig in mijn hoofd en een vreselijke hoofdpijn wat tot gevolg braken had. Heb de hele verdere dag lopen braken en lag om half 6 ‘savonds al lekker in mijn bedje.
    Dinsdags nog een zwakke maag dus lekker rustig aangedaan, niet naar de huisarts gegaan…want met een buikgriepje ga je niet naar de huisarts.
    Die nacht was Amy wakker (wat ze elke nacht doet trouwens, ik probeer altijd eerst een speen maar vaak wil ze toch echt ook nog een fles) dus stapte ik automatisch mijn bedje uit en wankelde alle kanten uit. Slaapdronken… even bijkomen dacht ik nog…maar ik bleef wankelen op mijn benen en heb er heel snel een speen ingedaan en ben mijn bed weer ingegaan. Toen ik ging liggen werd het erger, de hele kamer draaide om me heen. Dat was best een beetje naar/eng en ben maar gauw gaan slapen. Dat word wel beter als ik weer geslapen heb dacht ik.
    Uurtje of zoiets later huilde Amy weer en had ik er nog last van dus heb manlief wakker gemaakt en gezegd dat hij moest gaan omdat ik me niet goed voelde. Het bleef maar aanhouden dus heb manlief gevraagd thuis te blijven omdat ik zo niet voor Amy zou kunnen zorgen. Natuurlijk die ochtend gelijk maar naar de huisarts gegaan en die voelde idd dat mijn nek hard en dik aanvoelde. Nog wat testjes gedaan en rechterkant evenwicht was niet goed. Huisarts vermoedt dat iets op mijn bloedvaten/spieren drukt.
    Doorgestuurd naar het ZH voor röntgen van de nek en vrijdag zou ik bellen voor de uitslag. Vrijdag natuurlijk gebeld en de uitslag was nog niet binnen. Nu moet ik vanmiddag bellen en ik hoop maar dat de uitslag binnen is…
    Ondertussen leef ik op medicatie die de huisarts heeft voorgeschreven, maar ik moet zeggen dat het er nog niet veel beter van wordt.. uurtje na de medicijnen gaat het beter, en denk ik dat ik heel veel kan maar zo’n 1,5 á 2 uur later zak ik weer helemaal in…helaas mag ik maar 3 van die tabletten op een dag…:(
    Manlief is thuis om voor Amy te zorgen en ook een beetje voor mij natuurlijk ;) de lieverd.

Zo een heel verhaal geworden weer..

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    bah pat, wat een narigheid, ik hoop dat je snel weet wat het is en dat er dan wat aan gedaan kan worden. dikke knuf

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    He pat, wat erg vervelend zeg! Hopelijk is het niets ernstig! Wat lief van je man trouwens dat hij nu voor jou en Amy zorgt :)

Kleintje, jammer dat er een scheur in de kaft zit....kun je er niet iets leuks overheen 'plakken' oid? Ik hou zelf ook een dagboekje bij van de behandelingen en de zwangerschappen. En voor Ruben heb ik ook een dagboekje waar ik regelmatig wat in schrijf. Lijkt mij leuk voor hem om later terug te lezen wat een boefje hij was :D
    Is het al wat meer doorgedrongen tot je? Ik besef het soms nog niet hoor, zo gek eigenlijk. Al wil ik ook nog niet te veel vooruit denken, er kan nog van alles gebeuren. Eerst de 1e echo maar eens afwachten ;)

Jessy, haha dus die banaan ging er wel in? :D Hier ook een ventje wat gewoon alles eet! Soms een bepaalde groente niet maar voor de rest alles! Van de week voor het eerst pindakaas op brood gedaan, hij merkte het volgens mij niet eens dat er wat anders opzat ;)
    Fijn dat het spuiten weer goed gaat! Heb je er geen last van?

Majo, duur he zijn die moederfietsen. Wil je persè een moederfiets? Ik vind ze persoonlijk erg lelijk, vooral als de zitjes eraf zijn ;) Daarom heb ik gekozen voor een batavus weekend. Die heeft ook een lage instap en wat meer ruimte tussen stuur en zadel. Op mp staan ook wel veel 2e hands moeder fietsen volgens mij. Maar ik zou wel eerst eens bij een fietsenwinkel kijken en proefrijden, is wel belangrijk.
    Super dat Maud ineens goed dronk uit de fles en tuitbeker! Hopelijk blijft ze het doen! Hahaha grappig zeg dat klappen! :D Ruben deed het eerst ook zo, zo grappig!

Zoe, vandaag de echo!!! Laat ons niet te lang wachten hè? ;)
    Hihi dat hollandse plaatje klopt ook wel een beetje hoor ;) Zo is het hier in de omgeving iig wel; koeien, schapen en paarden in de wei, en molens :D
    Dus jij ook van de mooie bv borsten :) :D Mijn vriend vroeg al of ze nu ook weer groter werden.....ik hoop iig van wel! ;)

Esser, en jij morgen de echo! Hopelijk zit de beeb nog lekker vast!!! Ben je al wat van de schrik bekomen?

Sooner, Ruben vond de modder volgens mij best wel lekker, er ging tenminste nog een keer een handje vol in ;)

Lelie, alles goed? Lekker hè pizza :D Hebben wij zaterdag ook gehad, zalig!!

Hier is het goed! Ruben is wat verkouden en hoest sinds gister ook veel. Hopelijk wordt het niet erger dan dit. Ook zijn z'n billetjes ook helemaal open :$ Het wordt al wat beter gelukkig maar zo erg heeft hij nog nooit gehad. De hoektanden boven komen door en zo te zien komen er nog meer tandjes aan. Hij is verder wel vrolijk en slaapt goed dus hij heeft er niet veel last van.
    Vanavond weer sporten! Vind het toch wel spannend hoor, al ga ik het wel rustig aan doen nu. Maar wat minder gewicht op de stang doen......
    Nou ik ga even met de administratie bezig, moet nodig weer wat opgeruimd worden.
    Fijne dag nog!

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He pat, wat vervelend allemaal! Ik hoop dat je snel weer de oude bent en vanmiddag dus bellen voor de uitslag...ik hoop niks ernstigs ofzo.
    Ik heb ook chronische pijn in mijn nek. Is verstijft en heeft een lichte vorm van scheve nek (is trouwens niet te zien alleen als ik het vertel) Heel vervelend.

Kleintje, wat leuk een 9 maanden boek!!!! Ik heb eigenlijk nog niks gekocht voor ons 2e ;) Bij Emma was ik er al vroeg bij ghihi maar nu ben ik wat relaxter en minder gehaast. Ik wacht eerst af wat het geslacht is :D En dan ga ik los!!!!

Vanochtend gezwommen en gelijk door boodschappen gedaan enzo. Nu ligt Emma op een oor dus ik ga ook maar eens rusten!

Laters:)

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh Zoe, vandaag heb je de echo!!!! Laat je even weten hoe en wat? :D

Zwaai zwaai jewel :)

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    jeetje pat wat een heftig verhaal! ik hoop dat de uitslag vanmiddag goed is

kleintje ik hoop dat je je boek nog een beetje kan repareren zo zonde dat hij kapot is

ik heb er bij me eerste zwangerschap ook 1 gehqad maar nooigt ingevult wel een beetje spijt van. maar was bang dat het fout zou gaan.

waterlelie wat heerlijk even tussen de middag rusten. wel een beetje op jhezelf passen

jewel haha leuk zeg dat hij gewoon niet in gaten heeft dat er iets anders op zijn boterham zit. Die kleintjes kunnen zo anders reageren
    De spuiten gaan goed hoor mag morgen met de puregon beginnen en dan 4 april eerste echo weer
    hoe voel je je verders al ergens last van? en wanneer heb je je echo?

zo langs me ouders zijn net terug uit engeland

heb net voor vriendjes wat extra foto's in me fotoalbum geplaatst van ons mooiste mannetje!

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He pat, weet je al iets meer???

Jessy, ben benieuwd wat Puregon bij jou doet na een week prikken!!! Succes!!!

18. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo dames!!!

Pat, jeetje wat een ellende, weet je al meer== ojee me tekens doen weer raar, geen vraagtekens dus! Dat is toch wel schrikken, klinkt toch niet echt goed...Hoop dat het allemaal goed komt!

Arme Ruben, zit hem niet mee...Rot tandjes! Wordt er gewoon bang van, hier nog steeds niets in zicht, nog 2 weken voor Mees zijn 1e verjaardag...
    Heb je ook last van opruimhormoontjes, hier volop, word er niet goed van!

Lelie, lekker aan het rusten geweest= Vanmiddag heb ik ook even een half uurtje in de zon gezeten, heerlijk...

Zo nu even het goede nieuws, we hebben het hartje gezien, heerlijk en weer lekker emo momentje.
    Arts deelde nog even mee dat mijn hormoonwaarde bij de eerste bloedtest heel hoog was. Hij is zelfs nog even in het dossier gaan kijken of er 2 teruggeplaatst waren...Mannetje stikte er bijna in, maar het is er gewoon een. Ik had twee niet erg gevonden, maar manlief denkt daar iets anders over.
    Op Mees zijn verjaardag hebben we de 2e echo...Vandaag was ik ook een jaar geleden uitgerekend van Mees, best wel bijzonder om ons tweede kindje vandaag te zien...
    Hoef ook geen bolletjes meer te gebruiken, ben ik echt super blij mee...Kortom het leven kan op dit moment niet beter, ik voel me echt heeeeeeeel gelukkig op dit moment!!! Ben echt een gezegend mens!!!

Nou meiden ik ga in de relaxstand!!!

XXX

Kleintje, lekker lomp idd, jammer als je net iets nieuws koopt!

J

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    HOERA Zoe, wat geweldig nieuws!!!!! Ik hoopte al iets van je te horen :D
    Is inderdaad een erg mooi en emo moment he....het is ook zo speciaal!!!

En nu genieten meid!!!

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Zoe..Wat mooi een hartje!!! Superrr, nogmaals van harte gefeliciteerd!! En hoe bijzonder, precies op de uitgerekende datum van Mees vorig jaar.

Hier is de uitslag binnen, en we kunnen weer rustig ademhalen!! Niets gevonden...kan van alles zijn...stress, drukte, kou, verkeerde houding...noem maar op...
    Duizelingen en braken kwamen van de pijn..
    Nu weer medicijnen,warm houden, goed letten op een goede houding en dan moet het hopelijk overgaan.
    Daar gaan we dan maar ons best voor doen!!
    Misschien nog maar even langs de fysio.

Kleintje wat jammer van het boek..heb je een mooi boek gevonden gaat de kaft kapot :(

Ik heb net als Jessy ook een boek gehad bij de zwangerschap van Amy, maar durfde er ook niet in te schrijven...was al zo vaak mis gegaan dus durfde het niet.

Mayo hoe is het met de moederfiets, heb je er al eentje gevonden??

Ik ga weer even tv kijken, Gekste dag...ben benieuwd of het leuk is.

Deel Deze Pagina