Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kwam mooi nog ff checken voor posi nieuws van Zoe..........en ja hoor! Heerlijk zo'n mooie echo meid!! En nu........verder in die relax-stand en genieten.... ;)
    liefs

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, raar hè ik besef ook niet dat ik zwanger ben. Voel me ook niet super zwanger. Maar dat zal wel komen na de echo.

Esser, fijn dat je lekker aan het genieten bent

Zoe, wat fijn een goede echo! En besef nu ook dat ik gisteren een jaar geleden uitgerekend was van Maurits. En nu alweer zwanger. Toch wel bijzonder dat we nu weer gelijk zwanger zijn

Lelie, hoe gaat het met jou bolle buikje?

Jessy, voor jou wordt het ook weer spannend met spuiten

Boekje, bij Maurits durfde ik het ook niet aan. Maar nu wou ik het zo graag!

Maurits, hij is een beetje ziekjes vandaag. Hij had net 38.8. Naar heb het vermoeden dat er een kies aan het doorkomen is. Hij was op de opvang ook niet mega fit. Hij ging languit op de grond liggen........

Nightelf, hoe is het met jou meid, nog (.)(.) geplet :p

Majo, jeetje wat mocht je er vroeg uit..... En irritant werken in het weekend. Ben blij dat zaterdag een uitzondering was voor mij. Doe mij maar van 9 tot 5!

Nou ik ga slapen ben zo moe. Zal wel door de hormonen komen.

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hihihi Kleintje, ik bedoelde voor Zoe dat ze nu heerlijk in de relax stand kan gaan! (en moet blijven natuurlijk) ;)
    Ik ben alles behalve in de relax modus momenteel........ zucht...

Truste voor straks meisjes. :)

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ja esser, jij hebt morgen de echo! laat je het ons zsm weten?
    probeer toch lekker te slapen voor straks:)

kleintje, arme maurits. heeft hij ook veel poepluiers of valt dat mee?

5. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    esser, nog even gauw een succesje wensen voor je gaat....:)
    heb je een beetje kunnen slapen?

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zoe, geweldig nieuws!! Echt bijzonder idd dat je weer een mooi kloppend hartje zag, en dat ook nog op de uitgerekende datum van Mees! Het blijft echt een wonder zoiets moois als een kindje in je buik!!
    En ik moest stiekem wel even lachen om je man...pfff hij had de schrik dus even goed te pakken :D
    Nu lekker genieten meid!!!

Esser, succes vandaag!!!! Heb je wat geslapen vannacht? Oh wat spannend zeg!! Ons niet te lang laten wachten hè? ;)
    Oh ja, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ik was je helemaal vergeten te feliciteren :) Heb je ondanks alles toch nog wat een leuke dag gehad?

Kleintje, he wat sneu dat Maurits wat verhoging heeft. Zou idd van een kiesje kunnen komen. Al heeft Ruben nog nooit verhoging gehad van doorkomende tanden.
    Haha dus jij vindt het soms ook nog onwerkelijk.....Ik heb ook nog niet echt klachten, wat gespannen borsten maar verder niks. Oh ja mijn buik is wel erg opgezet, zullen de darmen wel zijn denk ik.

Pat, oh gelukkig niets ernstig dus! Nu maar hopen dat het snel wat opknapt. Lekker rustig aan doen en je maar mooi weer laten verwennen door manlief :D

Jessy, volgens mij zijn wij nog geen vriendjes, ga je snel uitnodigen want ben erg benieuwd naar dat mooie mannetje :)
    Ik voel mij nu goed, een beetje gespannen boobs maar verder niet. De echo heb ik op 14 april, duurt nog veel te lang ;) ;)

Lelie, zo jij was ook vroeg vanmorgen :$ Oh ik zie net dat ik de tijd nog niet veranderd heb....dan was het dus iets minder vroeg ;)
    Hoe is het met Emma?

He zullen we de 9e nu maar vastleggen dan? Wat wordt het; Apeldoorn of Amersfoort??
    En dezelfde tijd als de vorige keer?

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hartje klopt!!!!! :D :D :D
    Alles zag er super uit, en wij zijn helemaal in de wolken!
    Zo onwerkelijk........
    Liefs!

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En Esser?? Ik zie je onderaan in beeld 'hangen'..... hopelijk wel goed nieuws toch?!

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jáááááá!! HOERA!!!! Supergefeliciteerd Esser!! :) En nu dan wel in de relaxt stand hè/! ;) :)

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zoë....wat goeoeoeoeoed :)!! Ook jullie daar gefeliciteerd met het kloppende hartje :). Meiden wát een goed nieuws allemaal weer!! Hééééérlijk!!

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Esser, wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo blij voor jullie!!!!!!!! Hoe ver ben je precies?

@meeting, ik had gekeken op Kidzcity in Utrecht. Voor iedereen centraal en makkelijk parkeren. Volgens mij is het ook nog eens gratig voor de kindjes!!! Zullen we dat dan maar doen. Hoe laat?

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    #1932 kleintjevoorons, 29 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
    Esser!!!!! Gefeliciteerd met het kloppende hartje! En nu genieten jij!

Lelie, Ik ga ff kijken waar het is..... Ik zit even te denken over de tijd... misschien moeten we weer half 12/12 uur doen? Kunnen de kindjes daar bammetjes eten. Alleen slaapt Maurits meestal van 12:30 tot 14:30.... Hopelijk kan ik hem dan s ochtends nog laten slapen. OF in de trein..

Jewel, Hij heeft niet eerder last gehad van verhoging met een tandje. MAar hij had ook super dunne luiers en nu heel zijn billen kapot. Echt zo zielig....

Heb net ook weer eens met de huisarts gebeld (heb daar een abonnenment). Heb weer een schimmelinfectie.....Echt niet grappig.....Gelukkig kreeg ik meteen een receptje en hoefde ik niet langs te komen. Vind het altijd zo genant....

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lijkt me prima. Mooi centraal en ik kan er makkelijk met de trein komen. Vind alleen de entree best hoog maarja.... We spreken ook niet elke dag met elkaar af he!

Wie gingen er ook al weer allemaal mee?

14. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @Esser, wat geweldig zeg. Ik heb je ook al ff gesms-ed. Ik ging natuurlijk ook direct hier je berichtje bekijken toen ik je sms ontving. WAAHOE!

@Zoe, ook een WAHOE! voor jou. Wat een goede berichten.
    Lekker genieten nu he!

@Pat wat fijn dat het ok was.

@Lelie, dat had ik inderdaad niet gezien. doet dat niet pijn als je zelf aan het werk bent (masseren?)

@9 april:
    Vind ik wel een prima tijd. En het ziet er heel leuk uit.
    Ik zie ze al rondhobbelen en kruipen in de Pamperhoek ;)
    Het kost 10 euro per persoon en onze kleintjes zijn nog gratis.
    Parkeren is gratis en er is veel ruimte.
    @all, doen maar dan?

Nog ff lijstje maken?

9 april:
    Waterlelie
    Kleintje
    Sooner

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ikke wil mee!!! Vind het doodeng...maar lijkt me erg leuk!!

Esser wat goed zeg! Hoera, een echt doorzettertje!! Mag je nu al snel weer voor echo of krijg je de eerste tijd geen echo meer?

Wat gaat het goed hier trouwens...er hangt hier een hele posi~vibe..
    krijg er de kriebels van...ik ga al bijna denken aan een 2e...terwijl we daar niet eens aan toe zijn nog...haha...zo aanstekelijk zijn jullie :p

Sooner hoe is dat voor jou? Ik kreeg er iets van mee dat jij wel graag een 2e kindje wilt maar manlief niet...of heb ik dat verkeerd begrepen??
    Ik kan me voorstellen dat dat wel een beetje moeilijk kan zijn...

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zal ik dan maar even een lijstje maken???

Meeting:
    Kleintjevoorons
    Waterlelie
    Pat

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    mezelf even aan het lijstje toegevoegd.

9 april
    Waterlelie
    Kleintje
    Sooner
    Pat

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow ik had de post van Sooner eventjes gemist....... sorry

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    haha...kleintje gelijk gepost, ook nog eens precies hetzelfde...lol

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Esser, Whoehoe!! Een mooi kloppend hartje! Weer gefeliciteerd meid! Er valt nu zeker wel een last van je schouders af ofniet?
    Vanaf nu lekker genieten!!

Utrecht is ook goed. Heb de site even bekeken en ziet er leuk uit! Wel wat duur maar dan gaan we gewoon alles proberen :) Er was een hele leuke glijbaan en een draaimolen zag ik :D
    Qua tijd kan rond 12.00 wel maar eerder mag van mij ook wel.

9 april:
    Waterlelie
    Kleintje
    Sooner
    Pat
    Jewel

Ik moet zometeen nog naar het cb toe. Hoe ik er toen bijkwam om dat om 13.45 te plannen ;) Gelukkig ging Ruben zonet meteen slapen en kan hij nog een klein uurtje slapen. Hij krijgt ook de BMR prikken :(
    Nou ik zal de boel hier nog even opruimen.

Deel Deze Pagina