Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh ja, iemand nog belangstelling voor schoentjes? Ik had schoentjes voor Ruben besteld maar deze zijn te klein. Ik kan ze terugsturen maar misschien dat 1 van jullie ze leuk vindt?
    Ze zijn van shoesme (baby flex) mt 19. Zijn niet echte schoenen maar geschikt voor de eerste stapjes.
    Dit zijn ze:

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh oeps ik dacht echt even gauw dat het gratis was...solly! Maar jeetje, ziet er hartstikke leuk uit en is prima te doen. Zullen we half 12 afspreken?

pat, gezellig dat je er bij bent!!!!

Jewel, succes bij het cb!!! Elk kindje reageert anders op de prikken. Emma had gelukkig geen last van de bmr prik. alvast een knuffel voor ruben!!!!

Net bij de kinderboerderij geweest en daarna boodschappen gedaan. Nu bekaf van al het gefiets! Hopelijk wil Emma zo slapen...zodat ik ook eff kan relaxen :D

Doeiiiii

3. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland

Meeting Kidzcity in utrecht half 12/12 uur

9 april
    :
    Waterlelie
    Kleintje
    Sooner
    Pat
    Jewel

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Leuke schoentjes!!! Alleen heeft Maurits al zoiets... Dus helaas.

Meeting, Dat gaat gezellig worden!!!!!

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hoihoi!!!

Even een snelle zwaai van mij, heb het nl behoorlijk druk en voel me al een paar dagen alles behalve lekker (hoofdpijn, opvliegers en duizelig :().

Zoe: yeah!!!! gefeliciteerd meid!!!

Esser: wow! jullie ook al een kloppend hartje! Nu echt gaan genieten, he!

Ik ga er snel weer vandoor, nog even lekker op de bank liggen, zolang Amber nog slaapt.

9 april
    :
    Waterlelie
    Kleintje
    Sooner
    Pat
    Jewel
    Nightelf79

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zoe en Esser: Allebei van harte met een mooi klopend hartje! Wauw! Echt super!

Meeting: Ik kan weer niet mee. :( Maar had ik volgens mij al doorgegeven hier.

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, Jammer. Maar er zal vast wel weer een andere keer komen.

Is hier rustig........ Hier 2 zieken. Hooikoorts. Ik en mijn vriend zijn twee lopende loopneuzen.....

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    #1948 Esser, 29 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
    Thanks meiden voor jullie lieve berichtjes en felicitaties!
    Heb de echo-foto al een paar keer bekeken vandaag. Zo bijzonder.....
    Op 19 april hebben we de 2e echo staan in 't ZH. Ben dan 9 weken en 5 dagen zwanger. (Tot die tijd moet ik nog de progynova en utrogestan blijven gebruiken.) Ong. 2 weken daarna alweer de 12 weken echo (incl nekplooimeting) dus er komen mooi nog wat echo's aan. Voelt toch wel prettig. ;) Doordat we nu door het IVM traject zwanger zijn geraakt, moet ik wel de gehele zwangerschap onder controle blijven bij de gynaecoloog. Ons maakt het niet zoveel uit, we zijn met de zwangerschap van Joep bij de verloskundige geweest voor de controles. We hebben dus al kunnen ervaren hoe dat is.

Enne, wij zijn er bij de 9e, gezellig!

Kleintje, he bah hooikoorts............bleh!
    Kun je evt iets op homeopathische basis gebruiken voor de hooikoorts?

Jammer Zora dat je niet mee kunt! Volgende keer beter?

Nigthelf, beterschap meid en let goed op jezelf hoor!

Klinkt als een gezellig dagje Lelie. Nog ff kunnen rusten? ;)

Sooner, hoe is t met je? En jullie knappe Kris? ;)

Ga nog ff verder i-netten (denk ook ff naar 'n andere banner kijken ;) )
    liefs!

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant

9 april
    :
    Waterlelie
    Kleintje
    Sooner
    Pat
    Jewel
    Nightelf79
    Esser

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie banner esser!!! Slaap lekker voor straks :)

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1951 Majo, 29 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
    Jewel, leuke schoentjes! Jammer dat ze niet passen. Ging het goed met Ruben z'n prikjes? Hopelijk niet teveel last van! Is met de BMR toch zo dat de klachten vaak pas na een week komen ofzo? Die Batavus fiets van jou ziet er idd ook mooi uit en idd met ook wel een lage opstap zie ik. Ik wil ook niet zo'n moederfiets met zo'n ronde lage instap....vind ik ook niet mooi. Heb een andere gezien, zal straks even kijken of ik een plaatje ervan erbij kan doen. Is in elk geval wat sportiever dan de rest. 'K ga idd nog wel even proberen (meerdere) bij fietswinkel, maar dan uiteindelijk bestellen via I-net. Scheelt soms paar honderd euro en dan heb ik daar de zitjes dan weer voor :).

Kleintje, gets....hooikoorts! Is trouwens ook vroeg dit jaar toch? Hoop toch echt dat ik dáár nóóit last van ga krijgen!

Nightelf, beterschap!! Rustig aan doen hoor!! Jammer trouwens....ziek met dit mooie weer :(.

Lelie, wonen jullie vlakbij een kinderboerderij? Lees volgens mij regelmatig dat jullie daar heen gaan toch? Leuk :).

Esser, het is toch ook écht wel een enorm wonder hoor!! Ben zó blij voor jullie :). En leuke banner!! Weer eens wat anders!!

Jessy, een moederfiets heeft vaak een wat lagere en brede instap (handig met een zitje voorop). Ook kun je het stuur vastzetten zodat je die niet vast hoeft te houden als je je kindje erin wilt zetten. En met een dubbele standaard zodat ie ook mooi rechtop blijft staan.

Pat, wat fijn dat de uitslag goed was!! Doe nog maar mooi rustig aan!! Voel je je inmiddels alweer wat beter? Leuk dat je meegaat naar de meeting!! Wordt vást en zeker weer erg gezellig! Leuk en ook best 'gek' om iedereen in het eggie te ontmoeten :).

@Meeting: Weet eigenlijk nog steeds niet of ik kan. Had neefje van manlief beloofd dat ik naar Turnwedstrijd (die eindelijk hier eens in de buurt is) zou komen kijken. Heb dat maanden geleden al beloofd dus kan eigenlijk niet maken om dan niet heen te gaan. Weet alleen de tijden nog niet. Dus misschien kan ik wel komen als hij 's morgensvroeg moet of juist pas 's middags? Maar met beetje pech dus niet....zou dat wel héél jammer vinden :(.

@Maud: D'r eerste tandje is doooooooorgebroken!!! Gisteravond erg huilerig geweest, steeds wakker (sneu voor manlief....ik was werken, toen ik thuis kwam om 00.30 uur borst gegeven en daarna dan toch rustig gaan slapen). En vanmorgen voelde ik een héééééél klein scherp puntje!! En heb het idee dat die ernaast ook één dezer dagen doorbreekt :). Dan is Mees dus toch écht de laatste Zoë!! Bij hem nog steeds niks 'in zicht' dus?! ben wel benieuwd hoe het hier dan strakjes met de BV gaat ;). Wie weet dat ik dan wel ineens heel gauw stop :p? Vanavond dus ook voor het eerst tandje (puntje :D) gepoetst :)!! En dat vond ze interessant!! Zit ook altijd vol bewondering te kijken als ze ons ziet tandenpoetsen.

Bekijk bijlage 140744

Hij is er ook in Wit-Rood, maar vind deze mooier :)

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo, dat is nou wel een leuke moederfiets! En op i-net zijn ze idd goedkoper. Leuk he fiets shoppen :D
    En Maud haar eerste tandje is dus door!!!! Joepie!! :) Toen Ruben een tandje kreeg gaf ik ook nog bv en dat ging eigenlijk best goed. Soms schraapte hij bij de tepel langs maar gelukkig beet hij niet.
    Ik hoop dat je de 9e er kan zijn maar ik snap wel dat je ook bij je neefje wilt kijken. Turn wedstrijden zijn meestal toch wel in de ochtend? Tenminste toen ik nog turnde ;) was dat altijd wel zo.

Esser, mooie banner meid!! :) En fijn dat je de 19e alweer een echo hebt :) Als je bij de gyn blijft dan krijg je toch elke controle een echo? Tenminste dat hoor ik dan wel eens. Dat zou helemaal mooi zijn! :)
    Nou meid geniet lekker van dit mooie wonder weer, het blijft zo bijzonder!!!

Nightelf, beterschap meid! Hoe gaat het nu?

Kleintje, he jakkes wat vervelend dat je last van hooikoorts hebt. Dat lijkt mij echt niet fijn! Hoe is het met Maurits nu? Ruben z'n billetjes zijn ook nog steeds open, zolang heeft hij er nog nooit last van gehad. De hoektanden moeten ook erg vervelend zijn heb ik gehoord.
    Oh ja, ik heb vorige week de cheesecake gemaakt :) Hij was lekker maar ik vond hem wel erg zoet hoor. Hij was volgens mij niet helemaal goed gelukt want in de oven was hij helemaal gerezen en toen hij klaar was zakte hij helemaal in, maar hij was nog prima te eten :) Zou je hem ook kwark ipv roomkaas kunnen maken?

Lelie, leuk zeg dat jullie een kinderboerderij in de buurt hebben. Hier moeten we daar wel een eindje voor rijden. Maar nu het mooie weer aankomt komen de schapen en de paarden ook weer in de wei dus eigenlijk ook een beetje een boerderij ;)

Zora, jammer dat je niet mee kunt, maar er komt snel wel weer een meeting. Dan moet je wel mee hoor :D

Pat, leuk dat je ook mee gaat!! Ben wel benieuwd naar jullie :) Heb je ook hyves trouwens?

Prikjes ging gister goed. Hij krijgt het nu wel door hoe het werkt dus blij was hij niet ;) En toen ze de pleister er op wou plakken sloeg hij haar hand weg, geen geprik meer zal hij wel gedacht hebben. Met het aankleden was het al weer over en lachte hij alweer. Tot nu toe ook geen last gehad. Ben benieuwd of hij volgende week ook last krijgt.
    Hij was nu 80 cm en 11,4 kilo. Harstikke mooi dus! :)

Het is hier trouwens heerlijk weer! Ze hadden het over regen maar tot nu toe niets te zien, al is het wel een beetje bewolkt nu. Zonet even in de tuin aan het werk geweest, heerlijk weer even. Van de week maar weer wat plantjes kopen. Heerlijk het voorjaar!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mooie fiets hoor!

Hier 2 jaar terug (via mijn werk) deze fiets gekocht:

Bekijk bijlage 140846

Is wel geen speciale mamafiets maar kunnen wel gewoon zitjes op en vind het en mooie fiets en hij rijdt super. :D

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Is idd een mooie fiets Zora :D

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks! :D Ben er ook erg blij mee.

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi :D

Zie weer allemaal stoere fietsen voorbij waaien!!
    Was ook eerst op zoek naar een mamafiets maar ben nu absoluut blij met mijn grote bakfiets, kunnen 4 kindjes in als we geluk hebben :D
    Nu doe ik altijd de zware boodschappen in en Emma zit dan lekker onder de regen/windkap :D

majo, eindelijk de tandjes zijn Door!!! Hoera voor Maud! Wordt nu inderdaad goed poetsen. In het begin vonden we het easy maar nu is het drama om al in Emma haar mondje te komen met een borstel! Ik heb vandaag een elektrische tandenborstel gehaald zodat het wat makkelijker gaat...hoop ik ;)

Jewel, haha die Ruben heeft het dus gehad met het CB! Snap ik wel hoor...;) Voorlopig is het klaar nu...alleen nog 'leuke' controles :)

Nou hier giet het...en het is donker...vind dat zo jammer he!
    Morgen komt mijn mams Emma halen voor een logeerpartij :) Emma komt dan vrijdagmiddag weer terug. Kan ik eff mooi onder de zonnebank, naar de fysio en mijn haren verven :D

Laters:D

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Ow wat heerlijk lekker een dag/avond voor jezelf! Wij hebben Maurits nog nooit een nachtje gemist........erg he.... zou het ook nog niet willen :S

nou ik ben klaar met werken...ga naar huis!

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Lelie, thanks. ;) Vind t ook een leuke banner, weer eens wat anders!
    Jij dus vanaf morgen in de relax modus tot en met vrijdagmiddag!
    Heerlijk............. Wij hebben Joep ook al een aantal keren voor logeerpartijtjes naar opa en oma gebracht. Joep blij en papa en mama blij. ;)

Majo, Maud een tandje door.....joehoe!
    Gave fiets trouwens! Ik ben af en toe ook al eens rond aan het neuzen. Lijkt me erg fijn om ook zo'n fiets te hebben. Deze ziet er i.i.g. gaaf uit!

Zora, das ook 'n hele mooie!!
    Zie nu al dat de keuze voor mij straks moeilijk gaat worden, hihihi.

Jewel, ruben dus ook zo boos! Had joep ook! Vooral toen de arts met de 2e prik bij z'n armpje kwam. Keek me toch een partij boos naar haar! Nou, groot gelijk ook........... zo'n vreemd persoon die ineens pijnlijke dingen in je armen steekt!
    Zie dat ruben en joep haast gelijk lopen qua gewicht en lengte!
    Gezonde, hollandse boys. ;)

Oh, en klopt wat je schrijft! Had inderdaad ook al vernomen dat wanneer je onder controle blijft bij gynaecologie, je bij iedere controle/afspraak wel een echo krijgt.
    Vind ik he-le-ma-al niet erg hoor. ;)

Ga nog ff i-netten en dan in bedje liggen en lekker TV blieken. Mannetje heeft z'n vrienden over de vloer voor pokeren. Hoef ik eeeeeecht niet bij te zitten.
    toedoelsssss

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jewel, zielig voor Ruben! (prikjes en open billetjes :(). Hopelijk krijgt hij er niet alsnog last van. Voorlopig is hij er nu in elk geval vanaf!

Zora, das idd óók een mooie fiets....net een echte Mama-fiets toch! Alleen nog een paar zitjes erop en eraan over een tijdje en klaar is is :)!

Lelie, heb ik iets gemist? Moet je naar de fysio? Waarvoor :(. Geloof dat ik ergens 'overheen' gelezen heb? :)
    En lekker even alle aandacht voor jezelf morgen!! En aan de baby in je buik natuurlijk :).

Esser, das dan natuurlijk weer helemáál niet verkeerd, iedere controle ook een echo :p. Vinden we áltijd leuk toch?! En pokeren.... ;).... nog nooit gedaan, maar lijkt me ook helemaal niets! Dus snap best dat je lekker boven tv gaat kijken dan!

Hier hele middag behangen bij broertje in hun nieuwe huis! Best goed gelukt al zeg ik hetzelf....;) nu maar hopen dat zij het ook mooi vinden?!. Nu.... moe moe moe, ga dus zo naar bed. 5.30 weer op morgen :(. Lagen gisteravond 00.45 uur in bed en Maud werd om 1.00 uur wakker :$. Heeft tot 4.15 uur niet meer geslapen:$. Huilen, stil, jammeren, lachen, huilen, stil, jammeren, huilen, lachen, jammeren, etc, etc, etc. Vanalles geprobeerd.... lopen, wiegen, schone broek, knuffelen, dentinox op tandje (puntje :D), bij ons in bed, eigen bed, borstvoeding, spelen, etc. Niets hielp. Dacht last van (nog een) tandje icm op gegeven moment oververmoeid zijn. Echt zóóó zielig :(. Waren wel blij dat we allebei vrij waren vandaag. Sliepen rond 4.30 uur en om 7.30 uur was Maud alweer VROLIJK :) wakker. Hoop wel dat ze dit vannacht niet over doet, want dan ga ik het niet trekken op mijn werk denk ik.... wil wel 'helder' zijn als ik met medicijnen/infusen etc aan 't werk moet!

Toedelsssss!!

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik kan de boel elke keer hier niet bij benen

Lees wel mee maar reageren komt er vaak niet van.
    Neem me elke x zo voor de laptop te pakken. En uitgebreid te reageren en dan begint ons mannetje net te huilen
    Probeer nu me laatste dagen van me verlof zijn nog wat extra te slapen. Zie zo op om volgende week me kleintje weg te moeten brengen. Ik wil hem niet missen. En ben zo bang dat hij de oppas leuker gaat vinden als zijn mama

Deel Deze Pagina