Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: wat ontzettend jammer dat het met de bv toch niet goed gaat. Je kleine man gaat voor, dus dan is kv misschien toch de beste optie.

Esser: succes bij de gyn. hopelijk heeft de lk morgen goede tips voor je.

Traantje: hopelijk heet J.enna verder geen bijwerkingen van de vaccinatie, ze is idd maar een klein meisje met haar 70 cm. Lijkt me idd een heel raar idee wanneer je al precies weet wanneer de kleine man gaat komen (maar misschien trekt hij nog wel een heel eigen plan ;)).

Majo: ik doe echt wel rustig aan hoor. Lig sowieso elke middag ongeveer 2 uur op bed (wel met laptop of boek, maar doe verder ook niks) en in huis mag ik van manlief ook nog maar weinig doen. Ja, dat feestje, was idd teveel van het goede. Nu met het vele rusten heb ik echt veel minder harde buiken, gelukkig.
    Metformine is bij mij ook over gesproken, zou ik bij de pogingen van A.mber erbij krijgen wanneer het na 3 rondes niet raak zou zijn, omdat ik niet heel makkelijk te stimuleren ben met clomid (toch nog hele wisselende cycli). Ik weet ook niet beter dat het alleen bij pco wordt gegeven, omdat mensen met pco ook vaak (maar lang niet altijd) problemen hebben met hun suikerstofwisseling. Ben nu ook wel erg benieuwd waarom ze het bij jou erbij willen gebruiken.

Zora: mmm, lekker chocola :)

Ik lig weer lekker op mn bedje, is mn buik veel rustiger van sinds ik dat doe. Is eigenlijk helemaal niets voor mij om midden op de dag op bed te gaan liggen, maar alles voor ons kleine meisje.
    A.mber is al dagen heel erg verkouden en gisteravond had ze ineens 39,5 graden koorts en helemaal hangerig. Zo zielig... Gelukkig vanochtend geen koorts meer en had ze ook al weer praatjes genoeg.

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Even snel ego...zus is hier maar wou jullie toch eventjes laten weten hoe het hier gaat.

Vanochtend gestript, bm verweekt en 1 cm ontluiting maar ze verwachtte niet dat er veel zou gaan gebeuren. Ze heeft me toen wel doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een gesprek met de gyn. om te gaan inleiden ergens begin volgende week...afspraak om 12.00 vanochtend gehad en nu kom ik daar mag ik me morgenochtend 8 uur al melden en gaan ze al inleiden:$ Dus het gaat nu wel erg snel!! Hopelijk gaat de bevalling dan ook net zo snel;) vind dat nog wel een beetje eng, net als kleintje deed dat het misschien erg lang gaat duren...maar we gaan er blanco naartoe en we wachtten het af ;)

Majo..ik weet niet of ik er vrijdagavond nog ben?? Hopelijk niet natuurlijk ;) heb vanmiddag nog wel eventjes je foto op de afdeling bekeken, mijn tante ligt namelijk bij jou op de afdeling en daar hebben we nog eventjes snel om het hoekje gekeken.

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Pat: ook hier nog even heel veel succes gewenst. Hopelij heb je een mooie en snelle bevalling! You can do it!!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pat heeeeeeeeeeel veel succes!!

Hier erg nerveus hoe goed ik ook mijn nervositeit probeer te bedwingen:(

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Pat; heel veel sterkte en succes morgen! Ik hoop dat eht snel en voorspoedig zal gaan. Hoe is e 1e bevalling verlopen dat weet ik niet zo goed meer.

OnsW: heel normaal hoor, helaas kun je niets anders doen dan wachten. Sterkte!

Nghtelf: Goed dat je een stapje terug doet, en begrijpelijk dat het moeilijk is, wij vrouwen willen liefst alles zelf doen he, maar het is voor een goed doel.

Kleintje: Wat rot van de bv. het lijkt er inderdaad op dat R. te weinig voeding binnenkrijgt. Doe wat je gevoel je ingeeft en voel je niet schuldig hoor als je besluit te stoppen.

Majo: Ik heb verder geen ervaring met Metformine. Mijn eierstokken gaven wel een PCO beeld op de echo die ik had bij mijn allereerste intake in de MMM * heel lang geleden*. Dat kan ook wel de reden zijn dat ik zo makkelijk te stimuleren ben. Dus het zou heel goed kunnen dat jij dat ook hebt omdat je makkelijk te stimuleren bent.

Esser: Hopelijk heeft de lk goede tips voor je morgen, ik ben erg benieuwd. Sara heeft de 1e 3 maanden ook elke nacht gegild van de krampjes en achteraf denk ik dat mij voeding en snelle toeschietreflex daarmee te maken zouden kunnen hebben. Dus ben wel benieuwd.

Verder ben ik het even kwijt.

Even een vraagje: iemand heir ervaring met afgebroken poging wegens te veel follikels (buiten Majo). Hoe snel daarna werd je ongi en werd je buikje snel weer rustig?

En nog een vraagje: Iemand ervaring met de vakantiebestemmingen Mallorca of Menorca? Nog tips o.i.d.?

Verder gaat het hier weer beter, ergste teleurstelling is voorbij en hoewel ik het vreselijk irritant vind dat ik moet wachten heb ik er wel vrede mee nu. Het moet gewoon zo zijn, en ik heb genoeg leuke dingen in het verschiet. En we hebben Sara en er zijn genoeg meiden die nog helemaal geen kindje hebben. Dus ik heb al heel veel om dankbaar voor te zijn.

Strakjes spaghetti eten, mijn lievelingseten, zin in. Kijken of Sara ook eet vandaag zonder al de sliertjes uit haar mond te halen en te bekijken en op de grond te gooien. :D

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Pat, heel veel succes morgen! Spannend!!!

Zora, had geloof ik nog helemaal niet op jou gereageerd, sorry. Maar wat ontzettend k*t dat jullie poging is afgeblazen. Vind het wel knap dat je al weer zo positief klinkt.

Onsw, spannend!! Wanneer mag je testen?

Kleintje, balen van je bv. Kun je zelf echt niks aan doen, maar snap wel dat je er van baalt. Ga je nu kolven? Ik had je geloof ik ook nog niet gefeliciteerd met je neefje, dus bij deze. Alles goed met je neefje & zus?

Lelie, hoe is het met je gezicht?

Nightelf, rustig aan doen dus. En goed naar je lichaam luisteren. Groot gelijk dat je 's middags even gaat liggen.

Majo, nog niet veel wijzer dus. En dat med zegt mij ook niks. Wel vreemd dat ze daar nu over beginnen en nooit eerder over gehad hebben.

Traantje, heb gezellig met je gekletst. Gelukkig dat J.enna (nog) geen last heeft van haar prikjes. Hopelijk blijft dat zo.

Hoe is het met alle nieuwe gezinnetjes?

Hier, vandaag op t cb geweest. O.laf is 11.4 kg en 83 cm. Kreeg ook nog een compliment van de arts. Eerst zei ze dat O.laf zich zo goed kon vermaken en ze was helemaal verbaasd dat O.laf ogen, neus, mond en oren bij een popje aan kon wijzen. Mama is dus helemaal trots. Wist trouwens niet dat dit knap was, volgens de arts was dit iets voor een tweejarige. Dacht zelf dat t wel normaal was.

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even nog voor Pat:
    Heel veel succes morgen! Zet 'm op!!
    Super spannend......
    En, heb je trouwens een buddy Pat? ;)

Kom op een ander moment ff verder buurten. Een klein dametje hier begint al te pruttelen. ;)

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank je Elin. Ja, ik ben gelukkig niet iemand die lang in het negatieve blijft hangen. Kan al snel weer verder kijken. Moe ook van mezelf hoor is beter.

Wat goed van O.laf zeg. En al een echte vent. Ik moet met Sara begin januari en ben benieuwd hoe zwaar en lang ze is nu ik hier al jullie cijfertjes lees. Mischien morgen zelf eens opmeten haha. En wat goed van O.laf dat hij dat al kon aanwijzen bij het popje. Ik weet niet of Sara het bij een popje kan (morgen ook maar eens proberen haha) maar ze kan wel neus bij mij aanwijzen. En als ik een liedje zing over haar mondje met tandjes erin doet ze haar mondje open.

Hier ook maar aan het oefenen geslagen met los lopen en ze durft nu al van mij naar mijn man te lopen en begint het ook leuk te vinden. Dan heb ik het over een stapje of vier/vijf los lopen hoor dus nog niet heel spectaculair maar het begin is er.

9. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    ieeeh...nu begint de spanning een beetje te komen, maar dank julliewel!! Ik ga mijn best doen morgen!!
    Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken, hopen dat ik nog lekker kan slapen?? Loesie is mijn buddy dus die zal het ter zijne tijd melden!!

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nou zet m op Pat, hopelijk snel babynieuws.

Elin: Nou heb het geprobeerd met een popje, maar ze geeft m allee een kusje als ik vraag waar zijn oogjes zijn. Haha dus je hebt echt een slimme kerel daar.

Straks op kraamvisite, maar ik moet eerst nog even mijn thee-tje opdrinken en douchen, dus mag wel opschieten haha, Sara is gelukkig al we gewassen en aangekleed.

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zwaai Elin!

12. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Pat: ook hier nog even, ik denk niet dat je dit nu nog leest (ik hoop eigenlijk dat je al echt flink in de weeën zit), maar veel succes vandaag en ik hoop dat we hier snel babynieuws zullen hebben!

@Zora: wat fijn dat je niet bij de pakken neer gaat zitten. En zo lekker even een klein beebje vasthouden, altijd leuk! Met een afgebroken poging heb ik geen ervaring.
    Ik ben samen met mijn zus op Menorca geweest toen een paar jaar terug. Menorca wordt het buggyeiland genoemd en dat klopte volledig. Op schiphol had bijna iedereen die met onze vlucht mee moest kinderen (ik toen nog niet, mijn zus heeft geen kinderen) en ook op het eiland zijn ze volledig ingesteld op kinderen. Dus wat dat betreft is het echt een aanrader. Het is een vrij plat eiland met leuke dorpjes. Ik vond het er wel wat kaal. Mallorca ken ik niet... Ik moet zeggen dat ik zelf meer fan ben van de Griekse eilanden en de reisorganisatie elizawashere, dus als je daar nog tips over wilt?!

@Elin: goed hoor dat O.laf dat allemaal al kan benoemen. J.enna komt niet verder dan haartjes, buikje en teentjes :D

@Kleintje: wat vervelend dat R.einout het niet goed doet op de bv. Blijkbaar toch niet genoeg. Ben je nu al helemaal over op de kv of probeer je de bv nog omhoog te krikken?

@Esser: vandaag naar de lactatiedeskundige? Of komt ze bij jou langs? Ik ben benieuwd!

@Lelie: hoe is het met de uitslag?

@Susan: zag weer erg schattige foto's voorbij komen op fb!

@OnsW: wanneer mag je testen? Voel je iets?

@Loesie en Jessy: lang niet hier gezien, hoe gaat het?

@Jewel: alles goed bij jou?

@hier: net maar weer eens een buikfoto gemaakt. Ik heb een toetoetoeter :D Oh en ook een foto van ons dappere kleine meisje in haar nieuwe jurk ;)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een mooie buik traantje.
    En Jenna zo mooi!!
    Zo schattig zeg.

Traantje vandaag dag 4 na tp.
    Ik ben aan het wachten of mijn belangrijkste symptoom komt maar weet niet meer na hoeveel dagen dat bij de cryo's zo was.
    Eerlijk gezegd ben ik er weer een beetje bang voor al is het vroeg ik weet het:)

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heey,

Nou na heel veel emo toch besloten om nog even alles op alles te zetten voor de bv. Het verschil met mau is nu wel dat rein goed aanlegt, geen kloven, alleen dus te weinig voeding. Dus het probleem is minder groot. Maar ik baal er zo van.....

Ik reageer vanmiddag even op de rest. Ga even met mau legoen. Ben vandaag namelijk de eerste dag helemaal alleen met de mannen.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kleintje ik hoop dat het gaat lukken.
    Als Reinout goed aanlegt dan zal de voeding ook wel goedkomen hoop ik:)

16. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Kleintje: heb je al wel eens gekolft, zo ja, hoeveel kolf je dan? Als R.einout wel gewoon goed hapt en zuigt, dan zou hij voldoende uit de borst moeten halen. Het is soms helaas zo dat je te weinig melk produceert of dat je wel genoeg produceert, maar er te weinig voedingsstoffen in zitten. Is een lactatiedeskundige nog iets?

@OnsW: spannend hoor! Ik hoop dat je 'symptoom' snel komt! Heb je de brief nog niet ontvangen hoeveel cryo's er zijn?

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee nog geen brief ontvangen, nog afwachten dus:(

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Pat, oh spannend zeg!! Ik hoop voor je dat je nu in de weeën zit of je kleine man al in je armen hebt! Succes!!

Traantje, wow mooie buik! Je bent echt mooi zwanger! En wat is J.enna toch een superschattig meisje! :) Ik vind het stiekem toch wel jammer dat ik niet helemaal los kan gaan met meisjes kleren ;) Nee hoor, ben super blij met mijn stoere mannen :)

Kleintje, he wat jammer dat R. niet voldoende groeit op de bv. Heb je al een lk geraadpleegd? Ik hoop voor je dat het alsnog goed gaat komen, en anders heb je iig alles geprobeerd!

Onsw, wachten is nooit leuk he. Maar helaas zal het toch moeten ;) Ik duim iig weer hard voor je! Heb je wat afleiding in de wachtweken?

Esser, heeft de lk nog wat tips gegeven? Ben wel benieuwd.....

Zora, fijn dat je enigzins over de teleurstelling heen bent. En idd je hebt S.ara nu dus genoeg afleiding :) En de feestdagen staan ook weer voor de deur dus dan vliegt de tijd meestal voorbij.

Oh hier wordt weer een wakker...Gaat goed met de krampjes maar zijn neusje blijft vol zitten :( Daardoor drinkt hij heel onrustig en krijgt hij weer meer krampjes....Maar voor de rest gaat het super!

19. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, bij Maurits heb ik ook gekolft. Toen deed ik makingen na zijn voeding. Dat ga ik nu weer doen. We hebben gisteren en vandaag gewogen voor en na voeden (op de keukenweegschaal in de ovenschaal :)) en daar uit bleek dat hij rond de 50 cc drinkt uit twee borsten. Deze methode is niet heel betrouwbaar maar vroeger ging het ook zo. Dus ik denk dat het meer in de hoeveelheid zit dan in de voedingswaarde. En als je kijkt dat hij per voeding ongeveer 75-80 cc moet hebben met zijn gewicht en 7-8 voedingen dan zit ik er niet zo ver vanaf hè.

Een lactatiekundige hebben we hier met Maurits ook in huis gehad. Maar die komt er helaas niet meer in. Ik merk dat ik overal tegenstrijdige adviezen krijg waar ik van in de war raak. Dus nu ben ik eigenwijs :p. En als het dan als nog niet lukt is dat jammer. Maar ik wil geen stress meer door alle goedbedoelde adviezen. Dus we zullen zien. En als het er op neer komt dat ik half fles half borstvoeding moet geven dan heb ik daar vrede mee.

En wat een mooi buikje!! En J.enna is zon heerlijke meid. Vind haar zo schattig omdat ze zo klein is :)

Onsw, spannend hoor nu in de wachtweken!

Ow R.einout meld zich!!!

Tot later!

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kleintje: Knap dat je nog even doorzet, ik hoop dat het uiteindelijk helemaal goed komt.

Traantje, prachtige buik en wat is J.enna toch een knapperd. Leuke jurk ook. Je kunt wel zien op de foto dat ze vrij klein is, echt schattig. Als ik er aan denk zal ik vanmiddag weer eens wat foto's maken van Sara als ze wakker is. Mijn neefje van 3 komt vanmiddag even een uurtje, mijn moeder past op hem en die moet even naar de kapper.

Deel Deze Pagina