Hoi hoi meiden, Olivia is vandaag bij mijn ouders gebleven omdat ze toch nog niet helemaal lekker is. Breng ze dan liever niet naar het kdv. Mijn moeder gaf aan dat ze eigenlijk toch best goed gemutst was! Gelukkig maar..... Wij hebben vandaag met joep een dagje Efteling gehad. Super mooi weer en erg rustig in het park! En joep......die heeft zo genoten...! Zijn naast de droomvlucht en carnaval festival, ook in de pirhana en de bob geweest, wat een stoere knul! En hij vond het zo gaaf. Vroeg iedere keer; nog een keertje? Heeft s middags in de buggy geslapen (45/60 min) en papa en mama wandelde rond ondertussen en hadden een terrasje gepikt. Kortom, het was enorm genieten ff met ons mannetje 'alleen'. Elin, hoe is het met jou? Mama's met emmy's: hoe voelen jullie je? Kleintje, gelukkig is je vriend maar 1 nachtje weg! Fijn ook dat R vandaag dat iets weer meer aan de betere hand was. Morgen en overmorgen werken, geen afspraken dus lekker op kantoor om bij te rapporteren. En dan na woensdag, dan is het al weer weekend. En dus een lang weekend opnieuw! Hihihi, hoe vervelend zeg.
Wow, wist wel dat jullie blij zouden zijn. Maar zo lief jullie blije reacties. Schatties zijn jullie. Veel zieke kindjes, echt niet leuk. Maar ook Emmies on board, duim duim. Typen op htc beetje lastig, dus over en sluiten. Kus
Sooner, kom je zaterdag ook naar Traantje? FF bijkleppen Kris showen!! En mijn aapje is nog steeds een aapje alleen meestal alleen bij mij
Kleintje, fijn dat R. weer opgeknapt is. En vriendlief ook weer thuis vandaag . Esser, jullie dametje dus ook weer opgeknapt . En Efteling dus érg goed bevallen! Leuk dat J.oep (en jullie natúúrlijk ook ) zo genoten heeft!! Sooner, wanneer gaan jullie beginnen voor jullie brusje? Elin, had jij nu meer utro bollen dan 'normaal'? Hoeveel moet jij inbrengen dan? Hier gewoon 3x2, maar hier ook altijd ongi door de bollen heen hoor.... @Rest, iedereen ook (buiten het werk om) aan het genieten van het mooie weer? @Hier, al druk met voorbereidingen van M's 2e verjaardag bezig. Zo maar eens even een uitnodiging nog maken op I-net. Ajuuuus!!
Zwaai vanuit de tuin! Kom vanavond uitgebreider reageren. Alle kids weer op bed en zometeen het badje maar vullen, heerlijk weer is het hier!
Hier een zwaai vanuit ons appartementen! Mooi weer, ik hou niet zo van dit weer. Veel te vochtig......
Hai lieve meiden, Sooner, super zeg, van jullie plannen!!!!! Heerlijk nieuws dit!! Voor de rest, jullie hebben ws allemaal wel gelezen dat Fiene in het ziekenhuis ligt. Ik heb onder het kopje 'geboren' en topic geopend...daar schrijf ik de updates in over hoe het met haar gaat! Ik lees wel mee en duim ook vooral hard mee, maar heb nog niet echt de tijd en energie om op iedereen te reageren! Wil jullie wel veel plezier wensen as zaterdag!!!! Liefs Loesie
Kleintje en Esser, gelukkig dat R en O weer wat opgeknapt zijn. Nightelf, Jewel en Suus, zwaai terug! Vanaf een zonnige tuin met naast mij een heel gelukkig jongetje in bad. Majo, ik heb idd meer utro, 3 x 3. Het zal mij benieuwen of dit nog uit maakt. Ik had vanmorgen wel wat last van kramp. Wel een goed teken 4 dagen na tp, lijkt mij. Hoe voel jij je? Sooner, volgens mij had ik nog helemaal niet op jou gereageerd, sorry. Maar wat fantastisch dat jullie voor een tweede gaan. Weet je al wanneer je gaat starten? Loesie, lieverd ik heb het idd gelezen op fb. Wat ontzettend verdrietig dat je je kleine meisje in het zh hebt liggen! Ik ga zo even je topic lezen. Een hele dikke knuff voor jullie!
Jeetje een heel verhaal getypt en nu is het weg....en geen zin om overnieuw te beginnen... Dus dan maar ff snel...emmiemeiden, gaat het goed bij jullie? Tijd voor ons vliegt maar voor jullie zal die wel bijna stilstaan...Duimen draaien, zou zo mooi zijn als het bij jullie alledrie raak is, het is jullie zo gegund... Met R en O gaat het gelukkig beter, zielig hoor als die kleintjes zo ziek zijn. Zal zo even bijlezen hoe het met F gaat, balen hoor Loesie dat je kraamtijd zo moet eindigen... Trek je het allemaal nog een beetje? Ff afgereageerd door te shoppen, dat is altijd een lekkere oppepper... Hier vanmiddag ook heerlijk met de mannen in de tuin gezeten, wat was het lekker hè?? Hoewel het hier aan de kust altijd iets frisser is dan in het binnenland, dus ik heb me nog maar niet aan het strand gewaagt, ik hoop van het weekend lekker te gaan. Vandaag moest ik naar de gyn in het ziekenhuis voor een uitstrijkje, paar x een pap3a gehad dus ik sta nog steeds onder controle...ben benieuwd, hoop dat alles in orde is. De Fertiliteit poli ligt ernaast, dus ik het gelijk een afspraak gemaakt bij onze arts voor 6 augustus, ik vind het toch weer allemaal zo spannend, hoop zo dat ik het nog 1 keertje allemaal mag meemaken... Even nog een vraag aan de borstvoeding dames. Sam heeft me vanavond tot 3x toe gebeten toen ik hem aanlegde om te drinken. Uiteindelijk een fles gegeven. Maar wat moet ik in zo'n geval doen??? Mees die kreeg heel laat tanden dus daar heb ik nooit last van gehad. Maar uiteindelijke dus een bloedende tepel, en wat doet dat zeer!!!!! Is er iets aan een bijtertje te doen??? Zo toch weer een lang verhaal geworden, ga nu snel kolven en naar bed, al die buitenlucht maakt moe... XX
Loessie, hier ook vooral niet komen nu zou ik zeggen.... je hebt nu wel genoeg aan je hoofd dan ons toch?! Vind het al zo lief dat je toch nog aan ons denkt!! Ik ga zo ook even in je topic over F.iene kijken. Hou je haaks meid!! Knuf! Elin, leuk he...die kleintjes lekker buiten in een badje!! Als M. haar zin had gekregen zat ze er nu nog in denk ik, hahaha. Tranen met tuiten toen ze er om 18.00 uur uit moest om in bad te gaan en te eten. Hoe ik me voel...tsja... geen idee, als anders eigenlijk (behalve dat ik me natuurlijk af en toe afvraag of het zal lukken of niet en ben in mijn hoofd ook af en toe al bezig met volgende, zelf te betalen poging....pfff... en dan daarna.... is het dan écht over en uit voor ons??! Gek mens hè!!). Let eigenlijk niet op krampjes e.d. Heb ongi gevoel als ongi komt, maar ook toen met M. toen ik wel zwanger was (had toen tampons in huis gehaald ipv test ). En ach....voordat ik de TP had gehad had ik ook af en toe wat krampjes door de utro....dus tsja... Zoë, blijft toch spannend steeds bij jou met het uitstrijkje enzo he...bah...!! Maar wel meteen weer een afspraak gemaakt!! Leuk zeg!! Dan gaat het toch bijna weer echt beginnen hoor!! Voor je het weet is het alweer augustus . Wbt bijten en BV geven. M. heeft dat hier een paar keer gedaan ofzo (ook pas laat 1e tandje) en heb toen nog 3 mnd gevoed. Heb haar er gewoon vanaf 'getrokken' en opnieuw aangelegd. Het ging vanzelf weer over, denk dat ze ook even moest wennen? Anders misschien even met tepelhoedje voeden?
Hier nog alles rustig... we hebben onze testdag vervroegd met 2 dagen... het wordt 28 mei. 30 mei moet manlief namelijk werken en we willen er voor elkaar zijn mocht het gelukt of niet gelukt zijn. Dus maar 2 dagen eerder... spannend!!!! Soms heb ik sterk gevoel dat het goed zit, maar soms ook sterk gevoel dat het niet goed is... ik WEET HET NIET!
Even EGO!! R.einout heeft vannacht doorgeslapen!!! van 19:00 tot 4:00. Rond half 11 dacht ik..... ow ik maak hem niet wakker hij meld zich wel als hij honger heeft (hij wordt meestal tussen half 10 en 10 uur wakker). En toen werd ik om 4:00 in eens wakker met ontploffende borsten!!! Toen heb ik hem zelf maar wakker gemaakt want ik moest melk kwijt..... Toen heeft hij weer om half 7 gedronken... En ik kolfde vanmorgen ook een nieuw record!!!!! 250 cc..... Zo veel kolf ik normaal in twee keer :O:O:O. Maar dat zal wel temaken hebben met dat R.einout heeft doorgeslapen.. Ok ik ga weer werken!!!!!
Traantje, wat is trouwens jou adres??? Wel handig voor zaterdag! Wie komen er nou ook alweer?? En ik maak een cheesecake
Hoi hoi! Even snel vanaf werk voor de meiden met emmy on board! Ik duim achter de schermen mee!! Hier gister en vandaag gewerkt, morgen en vrijdagmiddag gelukkig vrij dus hopen dat het mooie weer doorzet! Kan ik morgen ook heerlijk een zwembadje neerzetten voor Sara.
Haha Kleintje...ik moet ook wel lachen hoor...slaapt je kereltje lekker door, ga jij hém wakker maken, hihihi. Vanavond dus maar kolven om 21.30/22.00 uur en hem laten slapen...dan ontploffen jouw borsten w.s. ook niet om 4.00 uur . En dan vervolgens sámen de hele nacht doorslapen .
Majo, Goed plan....... Weet alleen niet of dit eenmalig doorslapen was of dat ons manneke snapt dat de nacht is om te slapen.... Normaal drinkt hij toch 1 a 2 keer snachts. En mijn hele afbouw plan is trouwens weer van de baan. Hij wil de flessen met kunstvoeding niet meer...... eigenwijsje..... Dus als R.einout niet wil stoppen met de bv dan moet ik daar maar in mee gaan. Ga morgen wel even wegen om te kijken hoe hij gegroeid is de afgelopen twee weken. En dan stellen we de plannen daar maar op bij....