Kleintje: 50 gram is idd wel erg weinig... hopelijk komt het gewoon doordat ie ziek is geweest. Suus: hoe is het nu met D.aan? Sinja: beterschap!!! Majo: ja, wanneer mag je eigenlijk testen? Esser: A is een super grote zus, ze vindt het superleuk dat ze een klein zusje heeft en is heel erg beschermend (maar ook wel eens erg ondeugend ). Ik heb nog 2 weekjes verlof, 11 juni moet ik weer beginnen. Ik vind het jammer dat het alweer zo snel voorbij is, maar heb ook zin om lekker aan het werk te gaan.
Nightelf, 11 juni alweer werken?? Dat is echt snel gegaan zeg!! Kleintje, ik kijk nog ff of ik Daan meeneem want als hij niet lekker is, kan hij beter thuis blijven... En hoe t nu met m is.. Tja, hij is wel vrolijk nu!! Maar ik zit 1 meter bij m vandaan dus dat is altijd goed Had wel net weer een dunne luier maar spuugt niet meer. Hopelijk dus eenmalig vanmorgen. Ga strax nog ff m'n bed verschonen want daar spuugde hij. Met een dagje cb, boodschappen en 3 wasjes draaien en ophangen, en alle was vd stoer vouwen...ben ik daar nog niet aan toe gekomen!! Doe ik als Daan strax op bed ligt. Sophie ligt al en Daan leg ik er in na een fles om 21.30 uur. Voor ik ga slapen dan nog een laatste fles erin stoppen. Dan heeft ie er 6 aangeboden gekregen (de allereerste die is uitgespuugd even niet meegerekend). Trouwens, Sophie heeft uit eigen beweging op dr potje gepoept!!! En toen na het avond eten er ook op geplast!!! Morgen weer verder met zindelijkheidstraining
Even een korte ego zwaai vanuit het warme oosten Had net wat bruinverlies bij t afvegen. Er gaat nu van alles door mij heen, van; dit kan niet, tis nog te vroeg, tot; wanneer ging het de vorige keren mis. Ga zo dus maar eens even mijn eigen posts door spitten. Verder ook nog leuk nieuws, ik kom heel mss zaterdag toch. Mijn man stelde net voor om mij er heen te brengen ( de schat!) Ook wel een heel klein beetje eigenbelang, want hij wil naar een winkel in Arnhem. Ben er alleen nog niet uit. Sorry voor mijn korte ego.
Hoi hoi meiden, Alleen ff n zwaai. Ben best gaar......en schaam schaam......komt van de zon en de warmte! Oh, en heb vanmiddag nog even moeten werken, had n huisbezoek gepland bij 'n eenoudergezin. Verder alles rustig. Nog eventjes hangen met n roseetje erbij en dan ons bedje in. Morgen wordt n regel-druk dagje, en dat met die warmte. Knuffel voor wie 'm gebruiken kan!!
Even kort vanaf phone. I-net ligt er hier even uit en 3g is erg traag. Saus, beterschap voor je lieve kereltje. En dan ook net je man nog weg...pittig z'n dag dan. Hopelijk knap hij snel wat op! Kleintje, dus R. weer niet veel aangekomen....en dan ook geen kv meer drinken...gekke kindjes zijn het soms Bind r-bloem wel met bv? En lekker doorlopen dus!! Hier komt hij weer eerder de laatste weken maar heeft ook wel wat met sprongen te maken denk ik. Hoop wel dat je zaterdag kan komen! Emmy meiden Hier wordt ook stevig geruimd voor jullie!! Spannend hoor!! Traantje, leuk idee van het badje. Wordt vast supergezellig zaterdag! Zoe, dus S. heeft zelf beslotenom er mee op te houden. Bijten lijkt mij ook niet prettig. Luuk deed het laatst ook niet( heeft nog geen tanden maar fijn was het net) maar heeft het gelukkig niet meer gedaan. En moet stiekem wel een beetje lachen om M.ees Zie je al helemaal zitten op het strand. Hopelijk werkt het tuigje wel. Vond het eerst ook maar niks maar nu met een dwarse peuter lijkt het wel handig. Majo, he wat leuk dat jullie hier weer waren. Wij zijn toen nog rond een uur of zeven savonds er nog langsgelopen methet hele gezin. Zwaai voor de rest!! Ga zo richting bed. Hele dag gewerkt dus heb de leg wel uit. morgen naar mijn ouders met R en L dus er moet nog heel wat ingepakt worden. Fijne avond nog!
meiden even ego.... hier nog alles rustig! Geen rode monstertjes die zich aankondigen! Spannend. Zit nu op dag 9! Mijn pindarotsjes voor zaterdag gaat denk ik niet lukken. Smelt in de auto! hihihi!
Kleintje, wat jammer dat R. maar zo weinig is aangekomen. Misschien idd wel v/h ziek zijn?! Op naar een betere weging volgende week!! Suus, knap van S.ophie zeg . Wordt ook al een échte grote meid!! Fijn dat op het CB alles goed was met beiden . Wel sneu dat D.aan ziek is met dit warme weer. Hopelijk voelt ie zich gauw weer beter! Nightelf, klinkt erg gezellig bij jullie. A. die zo trots is op d'r kleine zusje . Súper zeg!! Maar over 2 wkn ook alweer aan het werk?! Tjee zeg....gaat snel! Druk hier onderin trouwens.....zwaai Esser, Jewel, Kleintje . @Hier, moet het ff kwijt.... jullie weten toch dat mijn stiefzus in eerste instantie ongepland en ongewenst (later wel héél blij mee) zwanger was? Het is dus iid..... was zwanger, want we lezen net...ja ja.... op FB nota bene!! dat ze bevallen zijn van een zoon. 33 andere mensen hadden al gereageerd en wisten het allemaal gewoon dus al. Het was al 6 uur voordat ik op FB keek erop gezet!! Kijk...wij zijn 'stief' dus kan me daar nog iets bij voorstellen, dat je dan misschien niet beld? (belden hen overigens wel) maar nu blijkt dat haar bloedeigen zus het ook een uur geleden via een felicitatieberichtje van een ander leest die haar feliciteert met haar neefje . Beetje triest allemaal.... Ze hadden gelukkig de opa's en oma's wel gebeld! (was ik ook nog even bang voor!) Maar verder dus niet. En hij heeft maar één echte broer en zij één echte zus...kleine moeite zou je zeggen. Sneue is dat het leuk nieuws hoort te zijn in een familie, maar mijn andere stiefzus (haar echte zus) nu dus helemaal in tranen is en haar man woest omdat ze het uuuuren later via FB lezen! Terwijl ze wel vanmorgen om 8 en 10 uur nog gesmst had dat ze werd ingeleid en dat de weeën volop in gang waren.... Bellen ze hun toch om zich niet te laten kennen en feliciteren ze hem, met z'n zoontje, vragen ze of ze dan zondag langs kunnen komen (wonen in Duitsland en ivm boerderij eigenlijk alleen zondags vrij) zegt hij....weten we nog niet, misschien dat er wel meer mensen willen komen?! . (wie dan? vrienden zeker?) Nu laten ze het van hen afhangen en wachten ze dus op een uitnodiging. Zelf bellen doen ze echt niet meer. Hoop nu maar van harte dat ze hen één dezer dgn terugbellen....anders ben ik bang dat het wel eens heel lang kan gaan duren voordat dit weer goedkomt . @Testdatum: dinsdag 29e. Maar dat is dag 10 na TP, heb in Ned altijd dag 14 na TP als testdatum meegekregen, maar had dan op dag 4 de TP gehad, nu op dag 5. Dus dan nog verschil van 3 dgn en laat ik 'normaal gesproken' altijd ongi worden op dag 3 of 2 voor de testdatum in Ned!! Weet nog niet of ik dinsdag dus ga testen. Geloof dat ik liever ongi wordt dan negatieve test en dan alsnog moet wachten op ongi........denk ik dus nog even over na. Heb ook geen testen in huis dus kom toch niet in de verleiding.... Geen nega test en geen ongi is ook enigszins nog hoop he....dus wie hou ik dan eigenlijk voor de gek .
Elin, oei....lees nu net jouw berichtje... hopelijk blijft het alleen bij wat bruinverlies en heeft dat niks te betekenen.... heb je al teruggezocht naar vorige keren? Spannend meid! Wel lieve man heb je dat hij je zaterdag bij Traantje wil afleveren!! Jewel, had ik dan nu maar aan de andere kant v/d tafel gezeten, want we zaten met een hele groep pal voor het raam alleen zat ik met m'n rug naar de straat toe. Zaten er rond 18.30 uur, dus dan had ik je mogelijk zien lopen...als dat zó was, was ik zéker even naar buiten gerent denk ik!! Jammer!! Succes met inpakken en veel plezier bij je ouders! Jammer dat het daar niet (weer? Hebben jullie 1e keer gedaan toch?) is, dan was ik zéker wel gekomen!! Ingrid, spannend meid! Wanneer komt 'normaal' gesproken je ongi dan? Ook met utro bollen dan trouwens? @Meeting, baal écht dat wij er niet bij kunnen zijn . Had er écht zin in! Jammer!
Elin, misschien is het wel een innestelingsbloeding?? Het zou in theorie kunnen he. Ik heb het zelf nooit gehad trouwens... En wat lief van Elinman!! Zou het echt leuk vinden om jou en O in het echie te zien!! Jewel, gezellig morgen naar je paps en mams. Is dat zodat je dan zaterdagochtend minder ver hoeft af te reizen naar Traantje?? Majo, 10 dgn na tp kan je prima testen, zeker met een dag 5 emmy! Ik had ALTIJD een posi test op dag 10 bij Sophie en Daan, en een nega bij mn cryo. Ingrid, dat betekent dat jij dus morgen wel zou kunnen testen Esser, lekker vrij dagje gehad dus? @hier, Daan viel al in slaap rond 9-en dus toch maar in bed gelegd. Ga zo met de hond lopen en dan geef ik m nog een grote fles. Hopelijk redt hij het daar een hele nacht op NOu, de uitslag van Songfestival. Zijn nu bij nr 6... verwacht niet dat NL erbij zal zitten. Ze was wel wat vals nl.............
Majo, wat een raar gedoe zeg, met je stiefzus. Jammer dat het zo moet gaan. Maar vindt altijd dat zoiets meer zegt over diegene die het doet dan over de rest. Suus, helaas weer geen finale. Ach, scheelt ons za weer kijken. Beterschap trouwens met D.aan. Heb even nagezocht wanneer ik de vorige keren ongesteld werd en dit was toch echt pas na een dag of negen á tien. Heb met O.laf wel een innestelingsbloeding gehad op dag vier, vijf en zes. Net nog wel naar het toilet geweest, maar verlies niks meer. Dacht nog wel dat ik er niet zo mee bezig zou zijn
Elin het zou een innesteling kunnen zijn. Had ik met deze zwangerschap ook! Majo wat klote zeg dat Je stiefzus zo onnadenkend is. Ik snap niet dat mensen zo kunnen zijn. Hopelijk bellen ze dan want het is toch jammer als je geen contact meer hebt Suus hopelijk is Daan al wt beter Kleintje. Jeetje dt is niet veel dat tie aan komt. Hopelijk komt toe gauw wat aan Hier weet nog niet of ik zaterdag kom. Kijk dag voor dag hoe het gaat. Het is ruim een uur rijden. En Siem is nou niet een van de makkelijkste. En ook slaapt hij nog eens rod half 1 naar zijn lunch. Dus is dan helemaal uit zijn ritme. Dus kijk het rven aan. Verder weet ik t niet meer. Ben ook zo moe. En reageer via Foon Zwaaiiii voor iedereen En voor de dames met de cryo's duim ik me een ongeluk!! Hoop zo dat jullie alledrie zwanger zijn!!
Elin: hopelijk is het een innestelingsbloeding. Wat lief dat je man je ws wil brengen. Ingrid: jij maakt het wel heel erg spannend Majo: jemig, wat raar van je stiefzus, je hoort je familie bij zoiets toch echt wel sneller in te lichten...onvoorstelbaar... ik ga even huisvrouwen, is hoognodig...met dit mooie weer heb ik daar echt geen zin in, zit dan liever lekker in de tuin, maar zal nu toch wel echt moeten gebeuren. Zie jullie morgen!!
Meiden... Helaas is onze poging mislukt! Ik baal, maar we hebben een prachtige dochter en nog 3 cryo's en 2 verse pogingen voor een brusje... dus komt goed!
haay, Ik heb eigenlijk besloten dat ik morgen niet kom. Ik wil nu eigenlijk niet het risico lopen dat R.einout ziek wordt. Natuurlijk wordt hij door de opvang ook aan vanalles bloot gesteld maar wil nu ff geen risico lopen. Baal er wel van want ik had er super veel zin in.......
Ingrid, jeetje dat had ik echt niet verwacht zeg!! Ben je ongi geworden of nega getest? Je klinkt redelijk nuchter en natuurlijk heb je gelijk maar dan nog, dit is natuurlijk wel ff flink k*t. Majo, helemaal vergeten te antwoorden...maar erg vreemd van die stiefzus zeg!! Oh Daan huilt en wil uit bed worden gehaald!! Tot later en iig tot morgen! Ik beslis morgen of hij wel of niet meekomt. Vandaag gaat het wel redelijk maar ik houd m ff goed in de gaten. Wil ook geen half 'ziek' kind meenemen natuurlijk. Is niet fijn voor de andere kindjes, maar ook vooral niet voor hemzelf!! Maar goed, het gaat al wel echt de betere kant op, gelukkig!!
Ingrid wat jammer... #big understeatment# Gelukkig hebben jullie nog cryo's en verse pogingen, maar toch mag je wel even flink balen hoor!! Dikke knuff Suus ik denk dat je een meelezer hebt?! Verder niet zoveel meegelezen met het mooie weertje, maar wil jullie wel heel erg veel plezier wensen voor morgen!!! En lekker smullen natuurlijk Hier druk geweest in huis, was nodig ook.. met dit weertje weinig gedaan de laatste dagen. Zo lekker het badje opzetten voor Amy uit haar bedje komt en dan lekker buiten.
Meiden, ik ben ongi geworden... natuurlijk balen we! Maar ben ook nuchter. Zou wel erg mooi zijn geweest als het gelijk raak zou zijn! We hebben goede resultaten... nog 3 op poolexpeditie... dus we zien het wel!
Ingrid nee dat meen je niet! Maar jullie eerste poging moet alsnog gaan lukken met jullie eskimo's. Plaatsen ze die per stuk terug of per 2? Sterkte meis, dikke dikke knuffel! Elin, het MOET gewoon een nmestelingsbloeding zijn. Duim heel hard voor jullie! En voor Majo natuurlijk ook!!! Jammer dat je dit weekend moet werken. En wat een verhaal zeg, van je stiefzus...heeeeeel bijzonder.... Kleintje,ook jammer dat je er niet ik bent. Snap t volledig. Susan, wat zielig voor Daan! Fijn dat t inmiddels weer wat beter gaat! Jessy ik zou t superleuk vinden als je morgenpost. F.aye zit ook in een giga lastige fase en zijn van dezelfde leeftijd, dus lijkt me leuk! Ze slaapt ook rond half 1, maar ik ga anders gewoon niet te laat naar huis en dan kan ze in de auto op de terugweg slapen. Wie komen er morgen allemaal? Vind t spannend, ken alleen Ingrid en hier laatste tijd ook niet zo actief geweest... Traantje, leuk idee dat zwembadje!! F. vindt t heerlijk alleen heeft al 2x een driftbui gehad toen ze eruit moest. Hoop dat ze zich morgen gaat gedragen. Hang nu boven stoom-inhalator, echt nog steeds veel pijn hoop wel dat t morgen beter gaat, moet toch een keertje over gaan....al 2 weken aan t kwakkelen nu en sinds 6 dagen deze pijn. Naja ik ga morgen gewoon, misschien door moe en pijn wat rustiger, maar ik zorg dat ik er dit keer bij ben
Sinja... die zitten apart ingevroren, dus denk dat je keuze hebt! Maar wij laten er sowiezo 2 ontdooien!