Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Ingrid, wat ontzettend k*t!!! Gister nog zo'n posi bericht en dan nu je ongi. Had zo gehoopt dat het voor ons alle drie raak zou zijn:( Heel veel sterkte!

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Jessy, hopelijk ben je morgen goed te pas! En over S zou ik mij geen zorgen maken, elk kindje zit wel eens in een lastige periode.

Sinja, nog steeds niet zo lekker te pas dus. Heb je er nu wel wat voor gekregen?

Kleintje, jammer dat je niet gaat.

Pat, geniet nog even van het mooie weer! Wij gaan vanmiddag( voor de vierde keer deze week )weer bbq-en.

Verder leuk nieuws van deze kant, (weet niet of jullie het net zo leuk vinden, maar ik iig wel:p) Ik heb besloten dat ik morgen ook kom! Wil jullie en jullie mooie kindjes nu eindelijk wel eens zien! Ben alleen nog benieuwd wie er morgen nu sowieso komen!?

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ingrid: wat ontzettend *piep* dat deze poging mislukt is.... Sterkte

Kleintje: wat jammer dat je niet komt, maar kan goed begrijpen dat je nu met R extra voorzichtig bent.

Suus: fijn dat D weer een stukje beter is :)

Sinja: hopelijk ben je morgen een stuk beter

Elin: leuk dat je ook komt :) Volgens mij zijn morgen iig Traantje, Suus, Jewel, Esser, Ingrid, Lelie, Sinja en ik van de partij en ovb Jessy en Zora. Ben ik nu nog iemand vergeten?

Jessy: hopelijk voel je je morgen goed genoeg om ook gezellig te komen :)

Pat: jij dus ook druk aan het huisvrouwen geweest ;)

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, jaaaaaaaaaaaaa leuk!! Ben zoooo benieuwd naar je! We hebben iig dezelfde smaak tv-programma's ;)

Lelie komt niet morgen trouwens, vroeg het r nog vorige week maar ze heeft een leuk uitje gepland vanavond met Lelieman en dat wordt een latertje... ;)

Heb net toch 30 min even kunnen bakken in de zon toen beide kids op bed lagen. Inmiddels is Daan wakker maar die ligt binnen lekker op het speelkleed naar buiten te kijken. Ik kan dus nog ff genieten in de zon :)

En net gehoord dat Suusman onderweg is naar huis!! Duurt weliswaar nog minstens 3 uur maar goed, ik kan al gaan aftellen :D

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ingrid klote meid.

Hier nog steeds aan t twijfelen. Ik ken ook nog helemaal niemand... Wie nog meer?

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jessy, ik heb Elin, Sinja en Ingrid ook nog nooit gezien hoor...dus je bent zeker niet de enige! Zou t wel leuk vinden als jullie ook komen :)

Zora, neem aan dat je morgen naar Artis (dat was t toch bij mooi weer) gaat?

@hier, voor 99.9% zeker gaat Daan niet mee. Ben vanavond wederom onder gespuugd na een hoestbui. Begin nu ergens toch wel zorgen te maken of ie wel voldoende binnen krijgt... Miss morgenmiddag toch maar even langs de hap.

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, arme Daan. Hopelijk knapt hij snel op. En ik zou wel even langs de hap gaan. Kunt niet voorzichtig genoeg zijn met die kleintjes.

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Jessy, gewoon komen. Ik ken ook nog helemaal niemand persoonlijk.

Ik heb trouwens iets voor de oudere kindjes gekocht. Voor de hele kleintjes kon ik niks vinden. Ik heb er tien gemaakt, is genoeg, toch? En mag iedereen wel spekjes hebben?

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, wat een verwennerij!! We vinden je ook leuk zonder al die cadeautjes hoor ;):p En die van mij eet nooit spek. Krijgt t wel ns aangeboden maar houdt het vervolgens alleen maar vast...

@Daan, net al ff met Traantje gewhatsappt maar we kijken vanavond en vannacht even aan. Anders morgen langs de hap. Had nl echt het idee vandaag dat het beter ging, ook al had/heeft ie nog steeds diarree... Moest wel spugen tijdens hoestbui trouwens...

10. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jeetje, die arme Daan...... Beter idd om hem dan lekker thuis te laten... Hopelijk blijft het spugen e.d niet nog langer doorgaan. Je gaf hem al ORS suus?

Ingrid, wat k#t......... :( Een dikke knuf voor je.....

Kleintje, jammer dat je niet komt! Ook niet alleen met M? Of is dat lastig met regelen o.i.d?

Jessy en elin, allebei komen hoor! Is super gezellig!!! :)

Pat, druk met het huishouden? ;)

@hier, beentjes omhoog na n druk dagje. Wel super lekker weer maar daarvan wel ruim 2 uur in het ZH gezeten. Olivia is helemaal 'goedgekeurd'! Zo super. De kinderarts was erg te spreken over haar en gaf aan dat hij olivia een tevreden en knap meisje vond. :D Kijk, dat streelt een moeder hart nu enorm. :D
    Ze is 68 cm en 8625 gr. Met alles kwam ze net bovengemiddeld uit. Helemaal toppie. Nog even langs de ferti poli gegaan. Het team herkende ons meteen weer en voor ons voelde het vertrouwd aan.......blijft toch bijzonder. Ze vonden olivia allemaal een plaatje en kwamen allemaal even kijken. Ook met de fert. arts kort even gehad over een volgend intake gesprek...... Hoe spannend...... Manlief en ik vonden het een beetje gek dat het zo weer kriebelde.... Naar verwachting dus in augustus (moeten tegen die tijd ff bellen voor inplannen afspraak) weer de intake en dan midden/ eind september weer van start.....

Meiden, tot morgen!

11. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Jessy... ik ken ook nog helemaal niemand. Ja Sinja wel dan! Dus komt gewoon gezellig! Meiden, bedenk me nu net... heb helemaal niks lekkers! Oeps. Haal morgen wel wat lekker in de winkel!

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ingrid, :( wat ontzettend kl*te zeg!! Je klinkt idd erg nuchter en je hebt misschien nog wel wat in vooruitzicht wat je hopelijk allemaal laaaaaang niet nodig gaat hebben, maar even flink balen mag best hoor!

Elin, zou het....? Een innestelingsbloeding? Dat zou dan echt gewéldig zijn :). Ontzettend spannend zeg!

Suus, wat sneu voor D.aan zeg :(. Hopelijk knapt ie gauw op!
    En weet idd dat testen op dag 10 prima kan. Maar weet niet of ik dan wel wíl testen als ik nog niet ongi ben omdat deze meestal op dag 10,11,12 komt. En zolang ik niet test én niet ongi ben is er nog 'hoop' ;).

@Kindjes die rond 12.30 uur slapen, jullie hebben vast wel een campingbedje en Traantje vast nog wel een slaapkamer over waar die in kan staan. Bij Esser hebben we vorige keer ook de kindjes boven te slapen gelegd tussen de middag. Ging prima!! Nu had M. ook wel een héle súpermooie meisjes slaapkamer gekregen om haar middagdutje te doen natúúrlijk!! :).

Baal echt dat wij niet kunnen :(. Straks toch nog maar eens kijken op routeplanner hoe lang het nu precies ook alweer rijden was. (misschien nu ineens wel korter dan 1,5 uur ;), hahaha).

@Spekkies, wat grappig zeg dat Suus dat S.ophie ze ook niet eet. M. tnt ook niet. Een vriendi van mij probeert het haar weleens te geven, maar ze gaat er in knijpen, kijkt dan raar en zegt dan 'voor Mama' :). Snoepjes kent ze sowieso nog niet.... v/d week bij kruidvat stond ze voor al die bakken snoep, handjes op haar rug, door de knietjes zakkend, zegt ze..... 'is dat nou?'....'Mooie k(l)eurtjes'! Hahaha. Nou...prima zo nog even hoor!!

Esser, wat fijn dat alles goed was bij de fysio en KA :). En in sept weer van start dus!! Spannend!!

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, ooohhhh ik dacht dat je als "nieuwe" kadootjes mee moest nemen:p Nee hoor, ik dacht iedereen neemt wat lekkers mee voor de mama's, laat ik dan maar wat meenemen voor de kindjes:D En S. mag haar speklolly ook wel alleen vast houden:D
    Wat ontzettend vervelend dat D.aan nog zo ziek is. Hoop dat het vannacht goed gaat en dat hij morgen weer wat beter te pas is.

Esser, fijn dat het goed ging met O op het zh. En wat spannend dat je daarna gelijk door bent gelopen naar de ferti poli. Wordt het bij jullie weer ivm?

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Majo, vind het jammer dat je er morgen niet bij bent. Kijk nog maar even goed op de routeplanner, mss is het idd wel korter.

Ik zit te denken om morgenvroeg te testen. Of ben ik nu heel enthousiast? Ik zou volgens mijn eigen cyclus eigenlijk zondag ongesteld worden en maandag is het twee weken na mijn eisprong. Als de test dan negatief blijft kan het natuurlijk nog alle kanten op, maar ik hoop natuurlijk dat die licht positief is. Het is alleen morgen nog maar een week geleden dat de tp is geweest.

O.laf is trouwens vanmorgen heel hard achter het huis gevallen. Beide knieën helemaal geschaafd. Ik doe er nu arnikind op, maar is er nog iets anders wat het kan verzachten? Want ik heb het idee dat hij er nog behoorlijk wat last van heeft.

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, ik smeer overal Bepanthen op!! Poets er bijna m'n tanden mee; het is dat ik beter weet :p
    En ik neem nix mee, nou Miss een ziek kind, en zo geef ik alle andere kindjes ook diarree ;):p Dat is mijn nuttige bijdrage...
    En ik had bij Daan op dag 8 na tp een super lichte posi test en hij was een verse dag 3. Dag 9 was ie al wel duidelijker en dag 10 nog duidelijker. Het zou dus kunnen...

Esser, wat goed van O!! En wow wat een gewichtje zeg!! Daan 1.5 kilo lichter en ze schelen maar een paar weken toch?

Kleintje, hoeveel weegt R nou precies en hoe lang is ie? Of wordt dat niet gemeten

Wilde eigenlijk buikspieren doen nu als Suusman de hond uit zou laten. Maar die ligt te pitten op de bank... :( lekker dan. Ik ga dus wel weer

Majo, jaaaaaaa komen!!! Het is maar 45 min rijden, als je iets harder rijdt ;)

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Heb het adres van traantje niet meer.... En ik heb ook nog niets om
    Mee te nemen.
    Campingbedje heb ik niet thuis staan en ook niet in de buurt. Staat bij vrienden die wat verder wonen. Dus ik denk dt ik dan vertrek rond half 1 kan hij slapen in de auto.
    Krijgen morgen ook visite en moet daarna nog zoveel doen

Voor mij os het trouwens 1 uur en 15 min rijden.

Vind het wel doods en doods eng
    Haha.
    En dan ben ik ook nog eens super dik haha.

Nou ja zie jullie dan morgen voor het eerst!

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Heb van deur tot deur even gekeken en is dan (zonder vertraging) uur en 20 min. Rijdt altijd wel wat harder dus 5 kwartier zou moeten lukken. Dus is nu tóch ineens iets sneller ;).
    Maar ja....M. moet nog weer naar huis en ik nog weer naar werk. Ga dan thuis altijd om 14.30 uur weg. Moet toch wat filetijd incalculeren dus moeten dan toch zeker om 13.00/13.15 uur weer weg. Dan zijn we er 'net' als er 11 uur afgesproken is ;). Kunnen we niet uurtje eerder afspreken....hahaha....al die kleintjes zijn tóch altijd vroeg waakr ;).
    Tjee...ben toch wel echt in dubio hoor... is wel een heel gesjees...maar ach...dat ben ik ook wel weer gewend... maar ja...dan zit ik weer zo 'op de tijd'... hmmmm.....

Wel gezellig druk hieronderin zeg!! Ikzelf, Esser, Guusje82 (?), Ingrid, Jessy, Suus...... Zwaai zwaai :)!!

Jessy, zal je het adres van Traantje wel ff pb'en....

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Jessy, ik ben ook niet dun hoor! Nu heb je dus echt geen excuus meer om niet te komen.:p Enne, je kunt nog beter niks mee nemen, dan één of ander virus:p haha.

Suus, bedankt voor je tip. Ik heb nog wel bepanthen in huis. Zal ik er morgen eens op doen. Hoe ging het vanavond met D.aan? Hoop dat je beide kindjes mee neemt. Ben wel benieuwd naar hun.

19. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Meiden voor mij is het een uurtje rijden. Ik ga ook rond 13 uur denk ik naar huis. Wil jullie kindjes lekker laten slapen. En op een vreemde plek kan die van ons nog wel eens gaan schreeuwen als ze naar bed moet... en dan is de hele boel wakker. Doe ik ze dus niet aan ;)

jessy en Majo, zwaai zwaai!

ps, komt er nog iemand in de buurt, die ik eventueel op moet halen, kan halen! Ik kom vanuit richting Venlo!

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha zwaai!!

Deel Deze Pagina