Bedankt majo voor het adres. Ik kan gewoon geen excuses meet bedenken Nou hopen dat ik geen weeën krijg haha.
Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen...... bedtijd!! Morgen ook pas rond 00.00 uur weer thuis uit werk, dus sowieso laaaange dag! Ga er maar vanuit dat ik gewoon NIET kom..... dan valt het ook niet tegen als ik ineens wegblijf . TERUSTEN (en alvast voor de zkerheid veel plezier ).
Hey meiden, ik moet helaas afzeggen Amber is ziek geworden en daar hebben we de hele nacht mee lopen spoken. Ze heeft ineens hoge koorts, steeds huilen en het snot komt bijna nog uit haar oogjes. Gisteren was ze alleen maar een beetje snotterig en verder niets aan de hand, dus waar dit ineens vandaan komt. ben zelf nu ook echt kapot, heb geen oog dichtgedaan..... Ik baal zo, had er echt ontzettend veel zin in. Heel veel plezier en we moeten maar snel weer een nieuwe datum afspreken.
Nightelf... jammer. Beterschap met A! Andere meiden... hebben we er zin in??? Ikke wel, maar vind het wel eng hoor
Nightelf, wat ontzettend jammer! Beterschap met A. Ik heb er onwijs veel zin in! Wij gaan om half tien weg. Kunnen we het lekker rustig aan doen en mss nog even koffie drinken onderweg.
Jammer Nightelf en beterschap met A!! Wie gaat nou die cupcakes opeten?? Ik heb er ook zin, ook na een flink gebroken nacht met Daan. Zit nu bij de hap. Daarna ga ik, met alleen Sophie, richting Traantje...
Hoi hoi, Stappen nu toch in de auto en komen nog eventjes. Hebben dan helaas niks lekkers mee. Tot straks!!
Majo, superleuk dat je komt! Wij zitten ook in de auto. Volgens de navigatie zijn we er om ong kwart voor elf.
Zit ff te ontbijten nu en dan komen Sophie en ik. Heb ook nix mee trouwens sorry! Met Daan bij hap geweest. Hij is helemaal goed gekeurd; longen, keel en oren goed, niet uitgedroogd en ze zei dat hij zo goed is omdat ik het al zo goed doe door m steeds kleine beetjes aan te bieden. Ze verwacht dat ie maandag stukken beter is. Laten we t hopen...
Leuk! Hebben dr zin in. Ik stap nu zo in de auto. Is maar een krappe 45 min rijden voor ons. Ben dr zo. Majo, leuk dat je er bent! Suus, gelukkig goed nieuws voor Daan! Tot zo!! Oh, heb helaas ook niets mee...... Sorry!
Hallo Majoman hier, Ze komt toch niet. Staat voorbij Zwolle bij benzinepomp. M.aud heeft zichzelf en auto eronder gespuugd. Dus terug naar huis. Groeten Majoman.
Haai haai! Nou...dat was me het ochtendje wel zeg! Alles en iedereen weer schoon hier . Na veel twijfelen vanmorgen dus alsnog besloten om toch nog wel even naar Brabant te rijden..... M. helemaal zin om met de andere kindjes en het water te spelen. Rijden we net voor Zwolle, hoor ik haar zeggen....'geeft niet'.... Ik denk nog...'zal wel'.... en dacht dat het over het liedje van Nijntje v/d cd ging die aan stond (heel toepasselijk trouwens, in dat liedjes is Nijntje ziek dacht dus dat ze daarom zei 'geeft niet'). Paar tellen later ruik ik zure lucht, kijk achterom en ja hoor.... Madammeke heeft zichzelf en autostoel (waar nu net even geen beschermhoes om de bekleding zat) helemaal ondergespuugd . Was echt nèt voor benzinepomp, dus daar eraf. Majoman gebeld of hij berichtje op topic wilde zetten dat we weer naar huis zouden gaan. Emmer water gevraagd bij benzinepomp, kwamen ze keurig bij auto brengen, M. dus afgespoeld daar (hadden natuurlijk handdoek en schone kleren meegenomen dus dat scheelde weer ). De tijd dat ik dus normaal bij jullie zou zijn, waren we nu precies weer thuis. Waren al bijna 1/2 uur onderweg . Thuis autostoel in bad schoongemaakt, wonder boven wonder nog schoon geworden ook . De kots zat werkelijk oooooveral tussen en in zeg! M. dan misschien toch ook een virusje ofzo te pakken? Had gister namelijk al diaree gehad toen ze met Opa en Oma een dagje naar dierentuin in Emmen was geweest. Dacht toen...dat was vast door de warmte... dat denk ik nu niet meer . Toen we naar huis reden zei M. nog... 'ander kinder toe'.... uitgelegd dat ze ziek was, had gespuugd en we weer naar huis gingen. Zegt ze... 'M.aud is niet ziek'.... Ze dronk gelukkig wel zo'n beetje de hele rietjesbeker leeg op terugweg en thuis toch maar 1/2 boterham weer gegeven. Nu slaapt ze. Nu zelf nog even eten, auto schoonmaken wan l;ag ook wat op de bank en grond zag ik en dan is het ongeveer wel tijd om naar werk te gaan denk ik . Hopelijk jullie een leuke ochtend/middag daarzo in het altijd zo gezellige Braaaaabant .
Spreken we gauw nog eens af? Zie dat Nightelf ook niet kon omdat A.mber ziek is..... Beterschap met je meissie!! Suus, Daan dus gelukkig niks geks en w.s. gauw weer beter.... fijn! Ik lees morgen wel hoe jullie het hebben gehad! En zie vast nog wel leuke foto's ergens voorbij komen!!
Majo, wat ontzettend jammer dat je er niet was. Beterschap voor M.aud. Wij zitten weer op de terugweg. O.laf en ik vonden het erg gezellig! Echt heel erg leuk om jullie eens te zien. Olaf is helemaal munt, die slaapt al.
Idd jammer dat je er niet was majo. Had je graag den keer gezien Maat was wel erg leuk om de gezichten te zien En alle knappe kindjes En elin hartstikke bedankt voor het boekje. Siem heeft zich er heel de weg mee vermaakt. Net een half uurtje thuis. Heeft meneer ineens ontdekt hoe je uit bed komt. En hij geeft niet op ook. Pfffff
Was gezellig... Ons meisje vond het ook gezellig maar vermoeiend. We waren nog niet de straat uit of mevrouw sliep al! Heeft tot thuis geslapen, daarna in bedje gelegd en verder geslapen. Hierna lekker buiten in badje gepoedeld! Heerlijk! Elin bedankt voor het boekje! Erg leuk! Andere meiden... leuk om een gezicht bij een naam te hebben! Majo, beterschap voor de kleine meis! Jammer dat je er niet was!
Even korte zwaai vanuit rijdende auto dus niet echt veilig Was gezellig!!! Leuk om diegene te zien die ik nog niet kende en Sooner die er ineens was Elin, mega lief van de cadeautjes!! Sophie vindt boekjes geweldig en hopelijk Suusman de spekjes Bellenblaas maat verstopt anders word ik er gek van (Sophie is er dol op) Sophie ligt knock out in de auto. Inmiddels bij Utrecht dus over half uurtje thuis... Ben zelf aardig moe door vannacht...