Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja

Majo, beterschap voor M!! Jammer dat je er niet was...
    Traantje, thanx voor je huis, tuin, speelgoed, parasol etc etc Kortom je gastvrijheid!!

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Wij zijn ook weer thuis! Op de terugweg nog even lekker een terrasje meegenomen in Deventer en lekker tapas gekocht voor vanavond.
    Vond het echt heel erg leuk om jullie te zien. Ga nu gauw weer, we eten vanavond bij mijn ouders ( nee, geen bbq dit keer:p)

Traantje, ook van mij bedankt voor je gastvrijheid. Echt super dat we bij jou mochten komen!

3. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Het was idd echt erg gezellig. Echt heel leuk dat jullie de moeite hebben genomen om een eind te rijden! Wat een mooie wonderkindjes hebben wij toch :)
    @majo: wat een verhaal, echt erg jammer dat je niet kon komen. Beterschap voor je kleine meisje.

@nightelf: we hebben de cupcakes idd gemist :p jij ok beterschap voor A.!

4. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Traantje... ook namens mij en S.yra: Bedankt voor de gastvrijheid! Superleuk!

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zo, nu even tijd om hier te reageren :)

Het was idd supergezellig gister, ook hier nog even; Traantje bedankt!
    Ruben en Luuk hebben heerlijk geslapen in de auto en mijn moeder had het badje ook klaargezet dus R heeft de hele middag lekker buiten gespeeld. Heerlijk dit weer!

Nightelf, hoe gaat het nu met A.mber? Echt jammer dat jullie er niet waren, maar de volgende keer dan maar weer!

Majo, had je eindelijk de knoop doorgehakt om te komen en dan spuugt M.aud alles onder ;) Hoe gaat het nu met haar? Gelukkig dat je alles nog een beetje schoon kon krijgen.
    En hoe gaat het op het wachtbankje?

Suus, en hoe gaat het met Daan? Nog steeds in de diarree? En al druk aan het inpakken voor de vakantie?

Sooner, errug leuk dat je er was!! Echt een verrassing! Super leuk om jou en K.ris weer te zien! K.ris thuis weer superlief? ;) hihi

Esser, nog lekker gebbq-ed gister?

Elin, nogmaals bedankt voor de leuke cadeautjes!! Echt lief van je :) Ook erg leuk om je in het echt te zien, en viel gelukkig niet tegen ;) :p haha. Super lief kereltje heb je ook!

Jessy, ook erg leuk om jou en je kereltje in het echt te zien! Leuk dat je ook gekomen bent ondanks je buik en het warme weer.

Sinja, F.aye ook nog lekker geslapen in de auto? Mooi meisje heb je hoor! En leuk om ook jou te ontmoeten met je mooie buik al :) Heb je nog veel last van je holtes?

Ingrid, dus S.yra heeft thuis ook nog lekker even geslapen, lekker dat je haar uit de auto nog even in bedje kon leggen. Ook erg leuk om jou te zien en S.yra is ook een schatje :)

Traantje, nog lang bezig geweest met puinruimen? ;) Super het zo buiten kon bij jullie. Lieve kids heb je ook en L.uuk en J.elte konden het ook wel met elkaar vinden dacht ik :)

Zora, hoe gaat het met jou en je mooie meisje? Leuke dag in Artis gehad? Volgende keer ben je er ook bij hoor! Wij bijten niet, vraag de anderen maar ;)

Loesie, ik las op fb dat F. haar flesjes goed dronk! Hopelijk zet het zo door en mag ze snel met jullie naar huis! En hoe gaat het met jullie? En hoe pakt S. het allemaal op? Dikke knuffel iig voor jullie en zal ook nog even in je topic kijken.

lelie, hoe gaat het met jou, leuk weggeweest met je vent?

Kleintje, hoe gaat het nu met R.einout? Alweer wat opgeknapt?

Zo, volgens mij was dat iedereen wel.
    Vandaag weer richting huis naar vriend en hond :) En morgen lekker uitslapen :p Gelukkig was R.uben vanochtend niet heel vroeg en is hij vannacht ook niet wakker geworden dus heb vannacht wel redelijk geslapen. Vanmiddag nog een verjaardag en morgen een relax dagje. Even bij de fietselfstedentocht kijken en misschien nog wel even naar het tuin centrum.

Fijne dagen nog allemaal!

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh en L.uuk is vandaag precies een half jaar! Jeetje wat gaat dat eigenlijk snel als je er bij nadenkt. Volgende week ook maar beginnen met bijvoeden. Gaan weer de rapley methode proberen, ben benieuwd hoe het gaat.

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden,

spannende nieuwtjes lees ik hier allemaal! 3 meiden op het wachtbankje, Sooner back en op naar een brusje voor K.risje en dat ook een paar dit jaar voor een 3e gaan :$ Poeh ik ben echt al heel lang niet meer geweest hier ;)

Zag op FB een aantal foto's van jullie meeting, zag er erg gezellig uit! Heerlijk zo buiten in de tuin (Traantje mooie tuin zeg!).
    Wij hadden vrijdagavond een verjaardag in Elburg en onze meiden bleven bij mijn mams slapen. Volgende keer wil ik er echt bij zijn hoor! (ja echt echt echt :D). Ik heb jullie al veels te lang niet meer gezien!

Hier gaat alles zn gangetje. E.mma is al zindelijk aan het worden; poept en plast helemaal uit zichzelf op het potje en is eigenlijk wat rustiger geworden..ze kon nogal vaak mijn bloed onder mijn nagels vandaan halen ;) Ook gaat ze over 2 weken naar de psz! Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden.
    S.ofietje kruipt sinds 3 weken al de hele kamer rond! Gaat snel allemaal....wel jammer dat ze 11 juni een gipsbroek krijgt. Wordt een dagopname en gaat onder narcose, zo zielig. Dat vind ik nog het allerergste. En dan 3 maanden met dat rotding zitten terwijl ze nu al heerlijk kruipt en mooie yoga standjes uitprobeert.
    Met mij gaat het eigenlijk ook wel goed, ik geniet van het mooie weer. Ik word daar heel vrolijk van :)
    Enne...betreft 3e kindje haha nog even niet. Het staat wel in de planning ;) maar we wachten daar mee tot E.mma naar school gaat. Dus zo rond halverwege 2013 aanmelden :)

Okee meisjes, jullie ook een fijne zondag en maandag!!
    Liefs

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Meiden...

Lekker rustig hier zeg!! Tsja...ook niet gek natuurlijk met dit mooie weer :).

Leuk om te lezen dat iedereen het zaterdag zo naar zijn zin heeft gehad bij de meeting. En.....dat meeten dus helemaal niet zo eng is ;).

Jewel, ook alweer een 1/2 jaar zeg! (en één dag nu dan hè...;)). Gaat snel hoor! Ben benieuwd wat L.uuk van Rapley vindt, hahaha.

Lelie, haai!! Leuk dat je ook weer even langs komt waaien :). Knap van E. zeg dat ze al zo goed op het potje gaat nu! En ook alweer naar de SPZ bijna. Spannend!

@Wachtbankje, die staat nu alleen nog bij Elin in de tuin denk ik?! Tenminste ik hoop dat jij er nog wel lekker op zit in het zonnetje ;).

Hier gisteravond op werk helaas ongi geworden :(. Vermoedde het zaterdagavond al wat, kreeg hoofdpijn en gisterochtend ook hoofdpijn en wat bruinverlies bij afvegen. En gisteravond dus echt doorgebroken. Balen even flink hier. Helemaal omdat het dus de 3e poging was..... en wat dan nu....
    De wens is nog zó sterk, maar de spaarrekening helaas niet ontoereikend..... willen op zich nog wel één poging zelf betalen maar hebben iedere keer maar zó weinig kans..... nooit eens echt goede embryo's en geen cryo's dus tsja....waar doe je het dan voor (weten we natúúrlijk wel ;)). Kl*te auto's ook die paar mnd terug stuk gingen....
    Wil nog helemaal niet stoppen.....zou zo nog 10 pogingen doen (helemaal in DD waar het echt ... nou ja.... bijna 'geen bal' voorsteld. Maar de resultaten dus..... *zucht*......
    Weten nu in elk geval al dus dat het de komende maanden rustig aan doen is en dat we niet op vakantie gaan dit jaar, Helaas :(.
    Ik kan het nog niet opgeven, denk dat mannetje daar wat makkelijker in is dan mij straks. Denk aan de andere kant ook steeds....wat zeur ik nu toch.... wij hebben er tenminste al één, er staan er genoeg met lege handen. Het is ook niet dat ikzelf nog persé een keer zwanger wil zijn (zou wel érg leuk zijn natuurlijk ;)), maar meer dat ik M. zo erg een broertje/zusje gun. Is ook mijn eigen idee hoor....lijkt mijzelf gewoon echt niet leuk om enig kind te zijn, hoewel zij dan niet beter zal weten....
    Maar kan nu al opzien tegen de vragen die zij over paar jaar gaat stellen....dat ze graag een broertje/zusje wil, waarom zij dien niet heeft en anderen wel.... * zucht *.......
    3x niks hier allemaal dus even. En rare is...even flink een potje janken ook nog niet gedaan.... gewoon omdat ik nog niet het gevoel wil hebben dat het echt (bijna?) over is.....

Oké...en nu houd ik op met mijn ellelange klaagzang hoor...... wordt moe van mezelf.... *bah*..... (maar lucht wel enogszins wat op....

Elin, hoe is het met jou? Jij toch ook bijna rond de testdatum? Hopelijk bij jou wel goed nieuws!!

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Majo wat klote zeg. Las t net op vw al! Ik las ook wat sikkie schreef. Als je dat eventueel na dat je even dit verdriet weer verwerkt hebt een optie vind. Ik heb nog decapeptyl liggen.
    Mag je hebben zonder probleem.
    Maat eerst maar eens alles voor jezelf op een rijtje zetten meid!

Heel veel sterkte!

10. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Majo... dikke knuffff... sterkte meis! Eerst even alles op een rijtje zetten!

11. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Majo, dit meen je niet, wat een k*t nieuws!! Had zo ontzettend gehoopt op een wondertje bij jullie. Weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen. Ik vind dit zo oneerlijk! Een hele dikke knuff en heel veel sterkte.

Hier, vanmorgen getest maar was weer negatief. Toch voelt het nog steeds niet over. Zolang ik mijn ongi nog niet heb ( die wrschlijk door de utro wordt tegen gehouden) blijf ik hoop houden.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat ontzettend *piep*, majo. Hele dikke knuffel...

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Echt niet mooi majo, niet eerlijk. knuffel

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kl#tezooi majo.....! Oh wat balen, niet leuk, verdrietig en mog zoveel meer.... :( Een hele dikke knuffel en hopelijk kun je de eerst verwerken en een plekje geven..... Ik hoop dat de tijd jullie ook wat meer duidelijkheid kan geven.

Elin, oh nee.....ook nega..... Blijf nog n beetje met je mee hopen...

Meiden, vandaag ook nog zo van de zon genoten?!
    Wij i.i.g wel! :) Joep heeft enorm veel in zijn zwembad gelegen en gespeeld, zo genieten! Olivia heeft on d'r rompertje lekker liggen spelen en relaxen. Wij zijn nu i.i.g loom van de zon. ;)
    Morgen weer aan de slag....bleh.....
    Toedels!

15. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Elin... nee dat meen je niet! Ook ik blijf voor je duimen. Het is niet de bedoeling dat we er alle 3 vanaf vallen... succes meis!

16. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, een hele dikke knuffel van ons. Niet eerlijk......

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh nee Majo :( Dit is echt ontzettend kl*te zeg! Een hele dikke knuffel en hopelijk kun je het een plekje geven en alles straks op een rijtje zetten van hoe en wat verder.......Zo oneerlijk dit :(

Elin, en bij jou ook nog negatief............maar zolang je niet ongi bent kan het nog. Vandaag ook weer getest?

Vandaag een onverwachte vrije dag. Mijn nichtjes komen niet dus kon even mooi in de tuin. Ruben heeft mij erg goed 'geholpen' :) en Luuk ligt nog steeds lekker te pitten. Hij krijgt zometeen zijn eerste groente, brocolli. Ben benieuwd of hij het lekker vindt. Gister een broodkorstje gegeven om op te sabbelen en ging meteen zijn mond in en vond het wel lekker volgens mij :)

Mijn vriend heeft deze week 'nachtdienst' Hij is tijdelijk weer in de buitendienst aan het werk omdat ze een groot werk hadden aangenomen en deze hele week moet hij van 02.00 tot 10.00 werken, zo'n beroerde tijd. En over een tijdje moet hij in de buurt van Arnhem werken, ook in de nacht en dan gaat hij daar waarschijnlijk ergens in een hotel of huisje. Maar dat is allemaal nog niet zeker.

Nou zal eens zien of Ruben op bed wil en dan de tuin nog maar even in. Onkruid is zeer hardnekkig ;)

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Thanx meiden :)

Elin, nee toch.... jij moet toch écht wel blijven zitten op die bank hoor! Wanneer mocht je eigenlijk testen dan? Als jij nog hoop hebt, duim ik zéker nog even door voor jou!

Jewel, lekker zo'n extra vrije dag :) Alleen jammer dan v/h onkruid....(heb hier ook nog een héle tuin vol, dus als je zin hebt....). En? Hoe ging de broccoli?

Jessy, lief van je.... maar deca heb ik (gelukkig!) afgelopen poging niet gebruikt en hoop dat komende poging ook niet te doen! Dat is ook één v/d redenen dat we het wel weer id DD doen. Ned. is wel 500 euro goedkopen qua icsi alleen, maar hoef zoveel minder rommel te spuiten en zoveel minder lang bezig.... en stel....we zouden toch ooit nog eens een cryo kunnen krijgen, dan is dat in DD, in ned. vriezen ze alleen de besten in en laten we die nou net nooit hebben!

Sooner, hoe is het bij jou met spuiten?

't Was hier vanmorgen toch echt bewolkt en vrij fris...maar als de kleine dame straks wakker is er maar eens even met de fiets op uit de zon in :)

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Majo, kom je even een dikke knuffel brengen!:(!
    Wat een kl*tennieuws weer...en zoveel om over na te denken en te piekeren...bah! Dus, bij deze, je hebt een knuffel verdiend!

Elin, ik duim nog even voor je door!!!!
    Zolang jij hoop hebt, ik natuurlijk ook!

Ingrid, ook voor jou een knuffel, lees nu terug dat het ook mis is gegaan!!!!

Sooner alweer aan het spuiten, spannend hoor!!!!!

De rest *zwaaaaaaaaaaaaaai*!
    Druk hier, maar ontzettend genieten nu ons meisje weer thuis is! Vanmorgen is iemand van het cb geweest (heb haar 2 kids op school, dus ken haar goed) en F.iene weegt nu alweer 3940 gram! Dus nu bijna een kilo boven haar geboortegewicht, dus ze doet het supergoed!:D!

Ik ga even verder in mijn boek! Manlief heeft vanmorgen een loungeset gekocht, dus even lekker in de tuin in het zonnetje! Hij haalt S.iem nu op bij opa en oma en F.iene ligt lekker te slapen!

Fijne dag!

SMAK

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Majo, dit is natuurlijk mega oneerlijk allemaal! Wat een K%#*nieuws!!!
    Ik geef je door het scherm van mijn laptop een hele dikke knuffel!!

Elin, voor jou ook een twijfel! Ik blijf nog even door met duimen meid!

Jewel, en? Onkruid al weg? ;)

Hier vanochtend met S.ofie naar het CB geweest: ze weegt 7040 gram en is 65cm. Een kleintje dus ;)

Emma is zo goed als zindelijk. Ze draagt geen luiers meer (moet nu meer onderbroeken kopen) behalve als ze de nacht in gaat! Echt super trots op mijn meissie.

Zo, ik ga eens met het eten beginnen!

Deel Deze Pagina