@Majo: och nee meid, wat ontzettend erg zeg dat je toch gewoon ongesteld bent geworden!! Ik had zoveel hoop en nu is het toch weer afgelopen.... ik ga even in de koelkast kijken of ik nog iets heb liggen.... helaas, ik ben even naar boven gerend maar ik heb alleen nog decapeptyl liggen en die is over de datum. @Elin: weer een negatieve test We duimen nog gewoon even door, je weet het niet toch?! Zolang het voor jou nog goed voelt en jij nog hoop hebt, heb ik het ook! Ik wil trouwens nog heel even kwijt dat ik jou echt een schat van een mens vindt!!! Jenna is nog steeds helemaal blij met de bellenblaas en het kleurboekje @Jewel: heerlijk een dagje in de tuin! Hoe vond L. de broccoli? @Sooner: hoe gaat het spuiten? Wanneer moet je eigenlijk naar het ziekenhuis? IUI toch? @Loesie: nou, jullie meisje groeit nu echt als een trein, gelukkig! Geniet ervan meid! @Esser: Jullie dus ook zo'n lekker dagje in de zon gisteren. Hier gisteren ook. Hoe ging het werken? @Jessy: ik zag op vw dat je het steeds zwaarder krijgt. Nog even volhouden en jullie kleintje is er. Ik vond dat je er echt nog wel heel erg goed uit zag hoor zaterdag! @Lelie: wat knap van E. En S dus een kleintje. Ik ben het wel gewend Niets mis mee @hier: vandaag een dagje uni. Kreeg weer te horen wat voor opdrachten ik allemaal moet doen, pfffffff. Het lijkt wel bezigheidstherapie. In ieder geval nu wel 3 consulten op dvd ingeleverd. Ik hoop dat ik het heb gehaald, want ze worden erg streng beoordeeld Verder heeft onze kleine mannetje wel weer heel veel poepluiers op een dag, niet echt waterdun nog. We wachten het maar weer af Hij eet in ieder geval nog erg goed, dus dat is fijn! Ik zie nu net dat de tijd bij deze post 2 uur achter loopt, is dat bij jullie ook?
Elin ik duim nog ff door. Ging de broccoli naar binnen bij luuk. kris vind de foto van luuk erg interessant. ook die op fb van de baby picknick. kris is deze week ook overdag zonder luier. maar af en toe plasjes op de grond.heeft emma dat ook? Waren de bbq s allemaal lekker? Vanochtend echo gehad. 1 ei. beetje minder dan ik dacht. maar ach maar één nodig. donderdag weer nieuwe echo. type op mijn telefoon. dus ff kort.
Sooner, plassen doet ze keurig op tijd alleen met haar poepje durf ze nog niet zo goed. Maar dat komt vanzelf Het scheelt echt mega veel met luiers En over je eitjes, bij jou behandeling mogen er toch ook max. 3 zijn??? Ik had er altijd 1 of 2 die dominant werden..
He meiden, Allereerst Traantje, superbedankt voor je gastvrijheid! Wat wonen jullie ook mooi! En meiden: wat superleuk om jullie allemaal te ontmoeten! En jullie prachtige wondertjes natuurlijk. Vond het echt heel leuk en bijzonder om jullie in het 'echt' te ontmoeten . Elin, bedankt voor het lieve cadeautje! Vanochtend heeft F.aye al heerlijk zitten kleuren in het kleurboekje. En Sinjaman heeft stiekem haar spekjes opgegeten toen ze sliep Majo, wat lees ik nu... nee zeg... wat vreselijk Echt verdrietig en vooral ook omdat t poging 3 was... Lijkt me ook gewoon heel moeilijk om te bepalen tot hoe ver je door (kan) gaan.. wij zouden ook zeker voor een 4e poging gaan, maar daarna? Nog een 5e? Pfff moeilijk hoor...sterkte, ook met alles op een rijtje zetten en hele dikke knuf!!! En Majo, ook ontzettend jammer dat je er zaterdag niet was. Was ontzettend benieuwd naar jou en je meisje! Vooral balen dat je onderweg was en weer om moest draaien. Elin, wat balen dat je nega hebt getest. Ik hoop zoooo dat het een late innesteling ofzo was... blijf voor je duimen!!! Ook een knuf voor joe! Lelie wat super dat E.mma zindelijk is! En S. die al kruipt!! Wat gaat dat toch hard zeg!!! Loesie wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje!!! Geniet ervan meis! Traantje, lijkt me erg pittig, je studie afronden met de zorg voor 2 kleintjes erbij! Knap hoor dat je het allemaal doet! Hoe lang moet je nu nog precies? Sooner wat knap ook van K.ris dat ze overdag zonder luier kan. Heerlijk hoor. En spannend donderdag. Succes!!! Kleintje hoe gaat het met je mannen? Susan hoe is het met D.aan? @hier: nog steeds wel last van holtes, maar sinds zaterdag kan ik goed functioneren met paracetamol. Dusss gaat de goede kant op! Verder hoef ik deze week alleen donderdag en vrijdag te werken dus kon gelukkig nog rustig aan doen! Verder lekker genoten van het mooie weer
Hoi meisjes! De meeting was zeer geslaagd lees ik weer. Super zeg! Ik baal wel een beetje dat ik er niet bij was, maar Artis was ook erg leuk. Verder gaat het hier zo z'n gangetje. Sara is een paar dagen ziek geweest helaas, hoge koorts dus maandag nog naar de huisartsenpost geweest maar het viel mee. Vanochtend voor het eerst geen koorts gelukkig. Laatste keisje komen door misschien hangt het daar mee samen. Plassen op het potje gaat goed, ze doet het standaard 's ochtends als ze uit bed komt en na elke maaltijd en na haar tukje. Moet zeggen dat ik wel wat minder consequent ben geweest na al die dagen dat je overal heen gaat. Nu blijf ik het gewoon zo doen en dan na onze vakantie wil ik echt meer zonder pamper gaan oefenen. Mannetje wil stoppen met de ICSi, ik twijfel nog. Ben eindelijk ongi geworden na de vorige poging en ben voor de zekerheid toch maar aan de pil gegaan. We zien wel waar het schip strand. Majo: Ik vind het ongelooflijk rot dat deze erg hoopvolle poging mislukt is, je gaat zo twijfelen en malen. En ook al door je 3 pogingen heen zo. Zo oneerlijk. Heel veel sterkte! Elin: Weet jij al meer meis, ik hoop dat er nog een posi test volgt hier. Ingrid: Ook mislukte poging zag ik, jij ook sterkte meis, het blijft toch rot. Gelukkig wel cryo's!! Maar is toch altijd een domper. Verder even weinig puf om te reageren. Dikke knuffel voor iedereen!
ooo Majo wat balen!! Ik kan me goed voorstellen dat je er flink de balen van hebt... #dikke knuffel# Heb mijn tijd op de pc wel een beetje gehad voor vandaag ben kort met reageren... Heb vanmorgen verjaardagskaartjes gemaakt op i-net en ze zijn erg leuk geworden, maar daar zat meer tijd in dan ik gedacht had.. geloof dat ik er wel 2 uurtjes mee zoet geweest ben. Las wel dat het zaterdag erg leuk en gezellig was?! Leuk, fijn dat jullie genoten hebben en jammer van de zieke kindjes, zijn er veel ziek nietwaar? Zijn ze alweer een beetje opgeknapt?? Lelie Emma al zindelijk? wat goed zeg!! Volgens mij is ze de eerste hier? En de rest is geloof ik ook al goed bezig! Sooner de eerste echo alweer gehad! Lekker, jullie zijn dus alweer volop in gang. Hoe voelt dat? Loesie jullie hebben jullie kleine meisje gelukkig weer thuis en ik geloof dat je volop aan het genieten bent als ik je berichtjes zo lees. Verder ben ik het kwijt, dus ik ga mijn kleine mannetje maar eens eventjes uit zijn bedje plukken..
Ik leef nog! Ben ff bewust wat minder achter de pc. Begin namelijk eindelijk energie te krijgen voor andere dingen dus daar maak ik gebruik van! Verder alles goed met de kids.
Jewel, nog lekker genoten van je extra vrije dag? En hoe vond L.uuk zijn brocolli? Esser, zag mooie foto's voorbij komen op fb. Wat lijkt O.livia op jou! Majo, nog even een hele dikke knuff voor jou! Hoe is het nu met je? Loesie, leuk van je te horen! Fijn dat jullie mooie meisje weer thuis is! Hoe vind S.iem het allemaal? Lelie, wat knap van E.mma! Heeft het lang geduurt voordat ze zindelijk was? Traantje, wat een lief compliment!!!! Dank je wel! (wordt er verlegen van) Wanneer krijg je te horen of je opdrachten goed gekeurd zijn? En hoeveel opdrachten moet je nog? Hoe is het nu met J.elte? Hoop echt niet dat hij weer ziek wordt. Hier loopt de post trouwens ook achter. Suus, hoe is het met D.aan? Jullie helemaal klaar voor de vakantie? Sooner, succes morgen! Hoop dat het er goed uit ziet! Sinja, fijn dat het wat beter met je gaat! Zora, jammer idd dat je er niet was. Had jullie ook graag gezien. Lees dat jullie dus twijfelen of je door zult gaan. Een erg moeilijke keuze lijkt mij. Hoop dat jullie er samen uit zullen komen. Dikke knuff voor jou! Pat, hoe gaat het met jou en je kids? Kleintje, wat fijn dat je wat meer energie hebt. En i-net neemt idd heel veel tijd in beslag. Fijn om te horen dat alle kindjes (en sommige papa's) de kadootjes leuk vonden. Ik was even bang dat ik te weinig had, maar ik had er zelfs nog één over. Verder wil ik nog even kwijt dat jullie stuk voor stuk fantastische, mooie en ontzettend lieve kindjes hebben! Vond het ook zo knap dat ze allemaal zo leuk met elkaar speelden en dat het zo goed ging. Ik vond het zelf ook ontzettend leuk en gezellig! Hier gisteren nog getest en ook deze was negatief. Ook heb ik heel licht bloedverlies. Dus ik denk dat de tp mislukt is. Mocht het bloedverlies niet door zetten dan test ik zaterdag nog een keer. Mag dan ook stoppen met de utro als deze negatief is.
Elin, hè verdorie waarom wil je test nou niet posi worden?! Majo en Ingrid zijn helaas vh Wachtbankje gevallen maar de deal was dat jij m dan posi zou afsluiten... Balen balen balen zeg!! En wat zeg je dat toch weer lief over alle kindjes!! Sooner, succes morgen met de fm!! Ben benieuwd of er al een datum kan worden geprikt voor de iui Lelie, woehoe!!! E zindelijk!! Is snel gegaan of niet soms? Bij mij had ze echt een luiertje om en zei ze nix over plasjes of poepjes. Lekker naakt rond laten lopen in de tuin, zoals je dat wilde? Zora, leuk dat Artis geslaagd was!! En jeetje, dilemma tav icsi zeg. Speelt het geloof ook een rol bij je man eigenlijk? En nu ga jij er nog goed over nadenken of je je er ook bij neer kunt leggen? Sinja, wat fijn dat het beter met je gaat zeg! Is het nu al helemaal weg of nog steeds niet? Jessy, ik vond ook echt dat je er verdomde goed uitzag zaterdag hoor!! Klein buikje nog hoor, voor je termijn! Geniet je lekker van je verlof? Traantje, zwaar nu Traantjeman verder weg moet voor werk? Vandaag was je dan wel vrij en morgen Traantjeman maar vrijdag moet jij het allemaal weer handelen... Majo, ook allemaal dilemma's zeg maar iig DD als jullie er nog een keer voor gaan. Heb je al bedacht wanneer jullie dat zouden willen?? Vind het zo rot voor jullie zeg!! Een zelf betaalde poging, en dan de laatste kans op een brusje voor M...zucht Loesie, hoest bij jullie? Zag zo'n mooi lief plaatje voorbij komen op fb!! Te schattig gewoon!! Esser, ik vind J en O zoooo op elkaar lijken trouwens!! Dat gezicht...echt duidelijk broer en zus!! Zo leuk!! Kleintje, meer energie dus, heerlijk! Idd lekker van genieten! Komt dat doordat R nu wat vaker doorslaapt? Dat scheelt vast een gele hoop! Zou je nog deze week met m baar cb gaan voor een extra weging? Jewel, een onverwachts dagje vrij, heerlijk zeg!! Mag wel vaker gebeuren zeker Is R nog ns de straat op gerend? Wat een kleine boef was ie zeg bij Traantje!! Stond alweer bijna buiten toen jij nog aan t inpakken was!! Nightelf, bij jou ook alles goed met de meiden? Is A nou volledig van dr speen af eigenlijk?? Ben wel benieuwd... Uhm iedereen gehad?? Anders sorry! Hier alles ok. Druk weekend gehad. Hockeytoernooi zondag en maandag dus druk druk druk want kids mee en de hond ook de halve dag. Zondagavond maar niet naar het feest gegaan want was doodop!! Maandagavond ook kapot en toen gisteren en vandaag gewerkt. Gisteravond ook op tijd naar bed en vanavond op de bank in slaap gevallen na m'n (laatste) hockeytraining. Nu alleen morgen nog werken en dan ruim 4 wkn vakantie!! Morgenavond al wat spullen kopen en dan vrijdag gaan we eea ophalen (skibox, vouwwagen). Vrijdagavond tassen inpakken en dan zaterdag inladen. Zaterdagnacht gaan we rijden, in 1x naar Zuid Frankrijk, heerlijk!!! Daan is weer helemaal beter. Gewoon weer 2 normale poepluiers dus hij krijgt ook weer fruit en groenten Sophie en hij zijn wel wat hoesterig maar dat gaat vanzelf wel weer over. Sophie had gisteren nog 2 druppels op t potje geplast...mocht toch een stickertje plakken van me want een plas is een plas. Hopelijk zet dit door in de vakantie. Potje gaat dus mee!! Nou ik ga slapen. Nog 1 dagje vlammen op werk en dan is het over en uit! Heerlijk vooruitzicht...zucht
Inderdaad Suus, ik heb haar de hele week rond laten huppelen in haar nakie Is echt de beste oplossing! Eerste dag heeft ze in haar badje geplast buiten of op het gras maar pas aan het einde van de middag deed ze het uiteindelijk op het potje. Sindsdien gaat ze elke keer op het potje, behalve poepen dat vindt ze nog een beetje eng. En bijv. gisteren ging ze een uurtje mee naar het speeltuintje samen met de buren...toen heb ik haar wel een luier omgedaan. Wat een mega drukke weekend heb je gehad! Gelukkig gaan jullie al snel op vakantie! Knap dat jullie in een keer gaan rijden....maar dat was vorig jaar met S.ophie toch ook???? Gelukkig is D.aantje al beter! Moet ook wel want jullie gaan naar France Alvast heel veel plezier!!
Lelie, ja zo wil ik het ook met Sophie doen tijdens de vakantie. Alleen denk wel dat wij flink veel tijd op het strand zitten en ik ga toch echt niet het potje meeslepen. Dus bij de tent lekker bloot en huppakee, gaan met die banaan. Pfff, wat een dag zeg! Heb strax maar 15 min pauze denk ik en moet alles afronden hier dus druk druk druk. Ook nog 2 probleemgevallen, waarvan eentje nog om 15.50 uur mocht komen. Nou en dat was maar moeilijk moeilijk moeilijk, of het niet eerder kon. Nou nee, agenda is precies op elkaar afgestemd nl en ik heb toch echt mn 15 min pauze nodig. Stomme mensen ook af en toe... Ze kunnen toch niet verwachten dat ik zonder pauze werk van 9 tot half 5?? Denk ook niet dat dat goed is voor de laatste patienten want zolang houd ik mn concentratie ook niet vast natuurlijk. Maar goed, even doorzetten en de klok vooruit kijken
Elin: jemig, jij ook al een negatieve test... sterkte meid. Lelie: wat goed van S.ophie!!! Ik wilde A ook lekker in haar nakie laten lopen voirge week, maar die werd ziek, dus dat feest ging niet door. Hopelijk snel weer beter weer, dan gaan we voor een nieuwe poging Suus: hele fijne vakantie!!! En Amber is idd helemaal van de speen af. We hadden samen een envelop versierd, daar heeft ze hem in gedaan en verteld dat we de envelop in de brievenbus gingne doen bij een klein kindje die een speentje nodig heeft. Werkte prima Ik ben echt bekaf, de laatste week slaapt E zo slecht, komt meestal 2 tot 3 keer en het duurt dan zolang voordat ik zelf slaap. Ik weet 1 ding, dit ga ik niet trekken als ik weer moet werken... Vanavond gaan we proberen of ze misschien een speentje wil, want ik heb het idee dat ze niet wakker wordt van honger, want ze neemt 2 flinke slokken en valt dan weer in slaap.....
Nightelf, gewoon speen aanleren nu, en dan bij 1 jaar oud weer afpakken! Dit ga je zeker niet volhouden als je werkt... Handig he, die envelop
Nightelf, inderdaad aanpakken.... Toen rein naar de opvang ging en ik weer ging werken kwam hij ineens ook 2 à 3 keer per nacht. En dat was ret zwaar. Nu hebben we het gelukkig kunnen terug brengen tot een keer. Wegen, rein was 90 Gr. Aangekomen in een week. Ze zei verder niet of het goed was ofzo. Maar ik ben zelf wel tevreden. Want als hij zo doorgaat is het toch 400 gram per maand.
Elin, oh nee toch........jij ook al? Knuf meid!! Waarom nou toch alledrie?? Echt sh*t zeg! Suus, je hebt vakaaaaaaaaaantie!!! JOEHOE!! Lekker zeg . En ook al bijijijna weg!! Heeeerlijk!! Duurt bij ons nog efjes (laatste 3 wkn sept, als de rest van ned alweer bijna herfstvak. heeft, hahaha). Traantje, lief dat je in de koelkast ging kijken voor me . Maarre....die staat bij jullie boven?! . Snap niet dat jij het allemaal zo voor elkaar krijgt allemaal met je 2 mooie kindjes, werk, studie en een man die ook vast af en toe nog aandacht wil . Echt zóveel respect voor! Hopelijk consulten in 1x goedgekeurd!! Heb je wel verdiend!! Enne...hier ook altijd 2 uur tijdverschil tussen zptijd en realtime. Zora, fijn dat artis geslaagd was. Zag leuke foto's op FB. Moeilijke keus he...wel/niet doorgaan... staan er hier nu ook voor dus weet hoe het voelt . Mannetje weet het dus zeker dat hij wil stoppen? En wat als jij nu door wil? Staat hij daar dan event. open voor? Moeilijk moeilijk zeg!! Succes bij maken van de voor jullie juiste keuze!! Jullie komen er samen vást wel uit wat die keuze is! Knuf! Lelie, wat KNAP van E. zeg . Hier M. ook in blote billen laten lopen met die warmte. Was gewoon te warm voor luier. Dan ging ze er met plassen helemaal voor staan op het gras of in het badje, haha. Zó grappig! Plasjes op potje hier af en toe, wel iedere keer als ze vraagt naar grote wc komt er een klein poepje of scheetjes. Grappig! Sinja, wat ga jij toch hard meid!! Je bnet gewoon de 17 weken alweer gepasseerd!! Tjee!! Hoe voel je je? Voel je de kids al een beetje? 't zijn er tenslotte wel 2 met minder ruimte, dus misschien dan wel vroeger dan 'anders'?! Sooner, volop in de echo's dus? Hoe ging het vandaag dan? Spannend weer hoor!! Pat, ook met verjaardagskaart bezig geweest dus?! Hier laatst ook...en idd...ok hier 2 uur bezig geweest. Dacht...dat doe ik even...pfff.... téveel keus op I-net en dan nog op zoek naar leuke foto en die nog opleuken... Wat geven jullie haar voor d'r 2e verjaardag? Loessie, heeerlijk om te lezen hoe jullie lekker aan het genieten zijn van jullie complete gezinnetje . Ga zo door!! . Jessy, schiet bij jou nu ook al aardig op he...lekker aan het genieten van je verlof? Jewel, ben nu toch echt wel nieuwsgierig hoe die broccoli nu ging . Esser, hoe is het bij jullie daar in het zuiden? Kleintje, wat voor andere leuke dingen ben jij allemaal aan het doen dan? (ik is niet nieuwsgierig verder hoor ). In elk geval veel plezier ermee. Nightelf, oei...dat moet niet....dat ze ineens zoveel wakker wordt 's nachts!! Tjee zeg!! Alsof ze weten dat je dan weer bijna moet werken! Hopelijk gaat het vannacht met speen beter!! Zoë, hoe is het in het westen des lands? Kleintje, dat is ook zo...wilde ik nog even zeggen...jij en Zoë hebben elkaar al wel eens ontmoet hoor (omdat je laatst schreef dat je haar nog nooit gezien had?! In Houten waren jullie er toen allebei! . (toen jouw Mau en mijn Mau smaen lekker in de ballenbak aan het spelen waren ). De groepsfoto op vw hyves staan Zoë en ik niet op (M.ees en M.aud wel) omdat wij de foto's maakten toen. Maar op andere foto staat ze wel volgens mij . Tjee....lange rea weer....maar nu weet ik het toch écht niet meer hoor.... dacht ook iedereen gehad te hebben nu? Anders flinke OEPS....en *schaam* . @Hier, Met voorbereidingen M's verjaardag bezig . HEeft het vandaag op kdv gevierd. Zó leuk . Ze was gister al aan het vertellen aan de leidsters: 'M.aud is bijna jaig, tee jaar'. Zó schattig!! Ze roept al de hele week heel enthousias: 'kadootjes uitdeeje ander kinder'. En vandaag was het zover....hadden fototoestel aan leidsters gegeven en ze hebben leuke plaatjes geschoten . Verder denk ik nu dat het braken van M. afgelopen zaterdag niet even een griepje was . Ben érg bang dat ze last van wagenziekte heeft ineens.... Gisteren was de eerste langere autorit na die rit en warempel......spuugt ze werkelijkwaar weer álles (in 1 enormegrote golf) uit . Had autostoeltje net daarvoor weer fris en fruitig in auto staan. Echt ÁLLES eronder weer! Zó ZIELIG! Kan bijna geen toeval zijn. Was zelf overigens als kind ook altijd wagenziek. Kotste áltijd de hele boel onder (later wel keurig in zakkies ). Heb alleen nog heeeeeel klein beetje hoop dat het gister door vele drinken kwam. Had in 10 min. praktisch een hele rietjesbeker leeg gedronken (is ook wel érg veel in 1x). Traantje, weet jij in elk geval zo of er voor 2 jarigen al iets te krijgen is voor wagenziekte?
Majo, Volgens mij was ze er niet hoor..... Zij was toen bij ballorig. Maar toen was Maurits ziek en moesten wij de dag van te voren melden dat we niet kwamen. Toen zou ik eigenlijk vanaf station Houten met Sooner meer rijden. Maurits in de maxicosi van K.ris. En toen Sooner mijn echte naam geplaatst had (wel drie keer ofzo , het is je vergeven). In de ballenbak met mau en mau dat was in Utrecht.
Even ego vanaf hier. Ben dus echt flink ongi geworden. Ipv morgen testen, hebben we een echo. We gaan dus gelijk weer door voor de volgende tp. Wordt nr 7 alweer.
Oh nee Elin, dat was niet de afspraak!! Wat flink balen!! En je had zo'n goed gevoel erover Dan moet deze aankomende cryo het brusje worden voor O!! Kleintje, weet je zeker dat je het Sooner hebt vergeven??