Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh Elin :( :( Wat ontzettend klote meid! Ik had zo graag gezien dat het nu eindelijk eens positief was.....Een hele dikke knuffel! De volgende cryo wordt idd het brusje van O.laf!! Geluksnummer 7, dat moet gewoon!!

Suus, heerlijk zeg 4 weken vakantie!!! Geen gezeur meer van patienten, zalig ;) Kunnen jullie het allemaal wat kwijt in de auto? Met 2 kids en hond moet je heel wat meenemen. Een goede reis alvast en een fijne vakantie!!

Majo, haha Luuk vond de broccoli volgens mij wel lekker. Hij zat er wat op te sabbelen en heeft ook wat binnengekregen aan de luiers te zien. Vandaag staan er wortels op het menu, kijken of hij dat ook lekker vindt.
    En sneu dat M. wrs wagenziek is :( Ik hoop dat er wat voor te krijgen is. En ook alweer bijna 2 jaar! Jee gaat echt snel! Wanneer vieren jullie het?

Lelie, wat goed van E. zeg dat ze nu altijd op het potje gaat!! En wat heb je leuke foto's van ze op fb, echt mooie meisjes heb je :)

Traantje, jee wat moet jij het druk hebben zeg! Respect dat je alles zo goed kunt handelen :) Ik hoop dat je consults goed gekeurd worden! En volgens mij ben jij een superleuke huisarst! Kun je hier niet komen? ;)

Sooner, alweer een echo gehad? Ik vind het zo leuk voor jullie dat jullie voor een 2e gaan! :)

Zora, moeilijk hoor. Manlief wil dus echt geen poging meer?

Oh Luuk wordt wakker, kom later weer terug!

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hallo meiden!!!!

Een knuffel voor Elin!!! Bah, weer hevig ongesteld, zou verboden moeten worden, helemaal na een tp! En gelijk weer door dus!!! Wow, moedig hoor! 7e tp alweer...wat gaat dat hard. Hoop voor je dat het echt het geluksgetal is!

En bedankt voor je lieve kaartje en je kruidvatpas, had je echt niet hoeven doen hoor!!!!!!! Maar natuurlijk superlief! :D:D:D!

Zora, manlief wil dus niet meer verder...en jij? Zou je dat kunnen accepteren? Ook een dikke knuffel voor jou, het is allemaal niet niks waar je nu mee te dealen hebt!

En voor Majo natuurlijk ook niet!
    Wat schattig dat M.aud zo vol is van haar verjaardag!!!! Leuk hoor en alweer 2 jaar, het gaat zo snel!
    Balen dat je ws wagenziek is! Sneu voor zo'n kleintje! Zou je daar zo jong ook al iets voor kunnen geven?

Suus, je hebt het maar druk op de praktijk! En pauze hoeft niet perse toch?!?:pGrapje hoor!
    Hoe is het met je been, is dat helemaal weer over?!
    En bijna vakantie, heerlijk zeg!!!!

Lelie, knap hoor van E. En ik denk dat dat idd een goede manier is zo! Fijn dat het werkt bij haar!
    Hoe is met de heupjes van S. Krijg je daar tussentijds nog een keer een update van dmv een foto ofzo?! Heb geen idee hoor, ben daar niet zo in thuis.

Jewel, leuke foto's op fb hoor, van een broccoli-etende L.uuk!!!!:D Zo leuk weer als dat allemaal weer begint!!!

Kleintje, 90 gram is toch heel goed!!!! Vind ik wel iig!
    En idd, dat met Mau en Mau in de ballenbak was in Utrecht, want daar was ik wel bij en die foto's kan ik me nog herinneren!

Nightelf, kan me voorstellen dat je het niet trekt om straks te werken terwijl E. nog zo vaak komt! Dan idd maar een speentje oid! Helemaal omdat ze meteen weer in slaap valt! Hopelijk lukt dat met een speentje ook!
    Wanneer moet je weer beginnen eigenlijk?!

Traantje, druk baasje dat je d'r bent!!!! Denk je ook aan jezelf af en toe!!!! (of wat vaker, hihi!)
    Alles goed met J & J?!

Sooner, wow, alweer begonnen!!! Zo spannend en zo leuk dat jullie voor een 2e gaan!!! Ik hoop dat het snel raak is en dat je minder last zult hebben van al die dingen die je bij K.ris hebt gehad!!!

Sinja gaat idd hard!!!! Heb je al veel qua spullen in huis?! Duowagen/dubbele babybedjes enz enz! En zijn jullie al uit de namen?!

Jessy alweer verlof!!! Op het vw ben je nu de eerste nu Sikki ook bevallen is!!!! Spannend hoor!!!

Pat, A.my ook alweer bijna 2 jaar!!!! Druk met de voorbereidingen?!

Esser, heb het denk ik gemist, maar hoe ging de medische keuring (klinkt raar, haha) van O.livia?! En wanneer moet ze nu weer?! Volgend jaar?

Zoë, wat leuk dat je hier weer wat vaker komt!!! Gezellig!
    Hoe is het met S. nu? Las laatst op fb dat hij zoveel last van kramp had! Dacht dat dat altijd de 1e maandjes was, maar het kan dus ook nog later?!

Ingrid, hoe gaat het met je?! We zijn alweer bijna 2 jaar getrouwd he!:p Klinkt leuk zo, maar je begrijpt vast wat ik bedoel!

@hier,
    Alles gaat super! F.iene doet het goed, S.iem is trotse grote broer en alles loopt best goed.
    Het zal wel even weer wennen zijn als R. maandag weer moet werken, maar dan gaat S.iem naar schoonouders zoals altijd (op ma + di) dus het komt vast goed!

Ik moet zeggen dat ik een 2e zoveel makkelijker vind! Ben veel minder onzeker, minder bezig met schema's enz enz...het loopt eigenlijk allemaal wel, ze draait gewoon mee in het ritme :D! En dat is wel superfijn hoor! Herkennen meer mama's dat bij de 2e?
    Met mij gaat het ook goed. De BI is als sneeuw voor de zon verdwenen en ben weer veel mobieler! Wel nog wat last van de knieën, maar dat is ws omdat ik al die tijd verkeerd heb gelopen en nu weer normaal ga doen! Komt wel weer goed!

Zondag ook te horen gekregen dat mijn zus en zwager gaan trouwen, dus we hebben volgend jaar april weer een feestje! Erg veel zin in!

We hebben ook besloten om nog een midweekje weg te gaan in september als R. 3 weken vakantie heeft. Hij heeft de laatste 3 weken van mijn verlof vrij genomen en dat valt buiten de bouwvak. Dus nog mooi goedkoper ook nog! Gaan ws naar Zeeland, naar een Roompot vakantiepark.

Laatst bedacht ik me trouwens dat als ik weer aan het werk moet, S.iem die maand erop alweer 2 jaar wordt! WOW, het gaat zooooooooo snel! Het is zo'n heerlijk manneke, hij maakt me de hele dag aan het lachen met zijn vrolijke snoet en zijn geweldige verhalen waar ik geen donder van snap! :D!

Al met al ontzettend genieten!

Ik ga even verder neuzen!
    Fijne dag!

Liefs Loesie

3. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Jammer Elin. Dan zijn we er dus alle 3 vanaf gevallen. Potverdikkie! Hoe ga je nu verder? Ik zit nu aan de pil, 11 juni ongi en dan starten met progynova! Dan 10 dagen later de echo!

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Snik snik :)

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Sorry meiden, ik heb zo weinig tijd, dus het is maar af en toe en kort. Ik werk natuurlijk 40 uur en dan nog mijn eigen bedrijfje en Kris en ook nog een veels te leuk sociaal leven. Aarghh.

Maar goed, waarom ik even langskom: ik wilde jullie ff vertellen dat we bij BodyFash. heel veel prijzen weggeven. Zowel als je nieuwsbrief abonnee bent via ww.bodyfash.nl als op BodyFash. | Facebook. Je moet dan -als je iets wint- het wel ophalen in 1 van onze 34 winkels in NL. Maar hele gave bikini's, badpakken etc etc.

Elin, ik vind het heel erg balen voor je zeg. Onwijs stom zelfs. Een knuf hiervandaan.

Emma en Sophie dus ook in de blote billen door huis en tuin. Kris ook. Ze plast af en toe per ongeluk op de grond, maar meestal gaat ze naar de wc. Grappig he! Wist niet dat zindelijk worden ook zo leuk was. Haha. Haar koppie als het lukt! Grandioos.

Echo 2x gehad, 1 ei, ongeveer 10 mm. Maandag echo 3. Gaat bij mij nooit zo snel.

Dikke knuf en ik ga weer snel verder werken, anders wordt de baas boos ;)

6. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: nee!!!!! Helaas waarvoor je vreesde is dus werkelijkheid geworden :( Waarom nou? En alweer tp 7, pffff en dus meteen door! Knap hoor! Maar goed, ik snap je wel hoor, de wens is zo groot...

@Majo: het klinkt idd wel echt als wagenziekte. Ik heb even voor je gezocht. Kleine kinderen vanaf 2 jaar mogen primatour reistabletjes, een kwart per keer. Maar ja, die dingen zijn echt goor, dus ik verwacht niet dat ze die wil. Je kunt ze overigens bij de drogist kopen.

@Loesie: fijn dat het zo goed gaat en F inmiddels zo goed groeit. En ja, een tweede is makkelijker. Heerlijk nog op vakantie in september. Wij zijn vorig jaar naar Aquadelta geweest in Bruinisse, was erg leuk. Mooi zwembad ook voor die kleintjes

@Sooner: ik zal eens kijken op die site. Ik kan nog best een bikini gebruiken... Je hebt een sloom ei dus, na ja, zolang hij maar goed groeit en goed bevrucht :p

@Kleintje: 90 gram gegroeid in een week, dat is al een stuk beter dan 50 gram, toch? Ik wil toch nog even zeuren over R's geboortegewicht en het niet groeien, want ik snap het nog steeds niet. Kijk naar F. van Loesie, die groeide niet en werd opgenomen in het ziekenhuis. Maar R. groeide toch ook niet in het begin. Ik heb het ook nog een besproken met een collega en met de cb arts hier omdat ik als huisarts ook wil weten hoe het zit en volgens hen wijk je nooit af van het geboortegewicht....

@Jewel: Hoe werkt die methode van jou met vast eten? Je geeft L. dan een heel stuk gekookte broccoli en laat hem daarvan proeven? Ik ben een miep wat betreft stukjes, ik ben altijd bang dat ze erin stikken :)

@Zora: hoe is dat nu voor jou dat je man geen poging meer wil? Geeft het rust of wil jij juist nog wel? En kijk naar Sooner, het kan altijd nog weer anders worden!

@Sinja: wanneer heb je nu ook al weer de 20-weken echo?

@Ingrid: ook dus snel weer door.... hoef je geen rustmaand in te lassen? Ik dacht dat het Radboud daar altijd heel strikt in is.

@Suus: VAKANTIE!!!! Heerlijk! Ik hoop zo dat je daar gewoon kunt whatsappen, anders ga ik je wel heel erg missen hoor! En na de vakantie familiebbq ok?

@hier: weekend!!! Jippie jippie jee jee! Ik had vandaag voor het eerst de kinderen gebracht en gehaald en traantjeman is er niet vanavond, dus beide eten gegeven, in bad gedaan en lekker in hun bedje gestopt! Ik weet dat een aantal van jullie wel vaker alleen zijn met 1 of 2 kindjes, maar ik ben het niet gewend, dus ik moet nog even wennen.
    Iedereen een fijn weekend!

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo, ff snel tussen het inpakken en HGT door ;)

Jewel, we wachten nog steeds op je........ :p

Loesie, wow wat een rea voor een pasbevallen mama!! Wat klink je ubergelukkig en trots!!! Zo te horen gaat echt alles lekker en zo fijn dat je bekken weer ok zijn?! Echt vreemd eigenlijk hè...'even' bevallen en je bekkenprobleem is voorbij!! Knieën komen wel weer goed.
    En ja, hier ook een tweede die makkelijker is en meedraait in het bestaande ritme.

Sooner, traag ei of niet, als dat zaadje maar vlot er naartoe zwemt ;) Hoeveel dagen spoot je vorige iui's dan voor de inseminatie?

Kleintje, moet eerlijk zeggen dat ik het wel met traantje eens ben maar dat weet je. Heb vanaf het begin gezeg dag ik zo m'n vraagtekens had, zeker nu je dat idd vergelijkt met F van Loesie...
    Anyway, doe waar jij je goed bij voelt maar misschien is wat extra voeding in de vorm van kunstvoeding een idee... M is er ook groot op geworden toch?? :)

Traantje, en ook al doen sommigen het vaker met 1 of 2 kindjes alleen, jij hebt een ontzettend drukke baan met een enorme verantwoordelijkheid voor je patiënten. Hele dag op en top concentratie en dan thuis het reilen en zeilen etc. Zit je ook gewoon nu de was te doen bijv. Nou echt, respect!!!
    Enne hoop ook op internet op foon :) kan niet zonder m'n (whatsapp)vriendinnetje!! En die family bbq komt er zeker aan! Als t weer niet meewerkt, gaan we gewoon gourmetten anders hoor!! Suusman (oeps, schreef zn echte naam :D) heeft alleen volgens mij 3 wkn achter elkaar dienst ofzo dacht ik, heel irritant als ie weggeroepen kan worden ;)

Uhm...weet t verder niet!!
    @hier: wasje 2 draait, bijna klaar en dan nog ff een laatste was. Sophie en Daan's kleding is al ingepakt, nu nog die van onszelf. Ben benieuwd wat ik nog pas. Niet veel meer door het afvallen...dus meteen maar kast opruimen ;)
    Ik ga weer snel verder!!!

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Elin, :(.....dus toch?! K*t zeg!! Wel dapper dat je sirect weer doorgaat zeg! Hoeveel cryo's hebben jullie nu dan nog? Ik ben het verder even kwijt...was dat v/d poging van O. of had je nu ook alweer een 1e poging voor een brusje gehad?

Kleintje, je hebt helemaal gelijk hoor :). Ik heb de foto's er even op nageslagen ;).

Jewel, wat grappig dat hij dan lekker sabbelt op een stronk broccoli. (heb je vast wel een leuke foto van?! ;))

Suus, druk met pakken....ik wil je bij deze alvast een hele fijne vakantie wensen!! Morgennacht gaan jullie toch? Of vannacht?
    Kom er morgen denk ik niet aan toe om hier langs te komen, dus bij deze...

Loessie, idd...wat Suus zegt....wat een megarea voor een pas bevallen Mama :). Knap hoor! Komt vast helemaal goed a.s. ma + di! En wat fijn dat de BI weer verdwenen is :).

Sooner, 'k ga v/d week als ik tijd hebben ook even op de site kijken....hier ook heel hard toe aan een nieuwe bikini ;).
    Jij Fm't nog wel even door dus met je trage ei?! Spannend hoor!!

@Hier, :( M.aud is ziek aan het worden ben ik bang.... :(. Vandaag al wel snel huilerig en continu aan het gapen...klein beetje loopneusje ..... dacht....lekker vroeg op bed voor haar verjaardag morgen. 18.30 lag ze er in, sliep ze om 19.45 uur nog niet. En maar woelen en maar kletsen... Naar boven gegaan, voelde warm....getempt.... 38,0 + enorme loopneus :(. Meteen maar zetpilletje gegeven in de hoop dat ze zou gaan slapen. Sliep uiteindelijk om 20.45 uur. 21.30 weer huilend wakker :(. Schone luier, neusspray, even met 'r gezeten en nu slaapt ze gelukkig weer bijna 2 uurtjes. Wel af en toe even een kreetje/roepje tussendoor dus ben benieuwd hoe het gaat vannacht.... Hier zo ook maar eens op bed aan....manlief is nog op bruiloft collega.... huis is aan kant, slingers en ballonnen hangen. Cadeau staat klaar :). Nu maar hopen dat ze morgen niet zieker is geworden....... Terusten!!

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lieve majo, gefeliciteerd met M.aud haar 2e verjaardag!!! Ik hoop zooooo dat ze zich beter voelt op haar grote en vrolijke dag! Heel veel plezier met alle visites, taart, ballonnen, slingers en cadeaus!!!!!!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, Majoman en M zelf: gefeliciteerd met alweer dr 2e verjaardag!!! Wat vliegt de tijd zeg... Alles is er klaar voor lees ik dus nu niet ziek worden M!!!!

@hier: kleding zo goed als uitgezocht en in koffer gedaan. Alle kleding van ons viertjes in 1 (mega) tas :) best knap!! Schoenen ook uitgezocht (6 paar dit jr. dus valt mee) en 6 bikini's :D Morgen alle potjes en huishoudelijke troep bij elkaar zoeken, proviand kopen en inladen. Denk dat we gaan rijden rond 22.00 uur. Willen daar aankomen rond 12.00 uur nl...

Nu eerst slapen!!

11. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Majo van harte met m.auds tweede verjaardag. hoop dat ze niet ziek is.

suus een heel fijne vakantie . geniet ervan. Lekker bruin worden.

elin voel je je beetje ok ?

Doei sooner

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hiep hiep hoera M.aud is twee jaar! Gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag!

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Verder even kort,

Suus, als ik je niet weer "spreek" een hele fijne vakantie. Geniet ervan!

Loesie, graag gedaan. Fijn om te horen dat alles goed gaat.

Sonner, zal van het weekend ook eens kijken op die site.

Majo, hopelijk is M.aud niet ziek geworden.

Hier, gaat alles goed. Het klinkt mss gek, maar ik ben er helemaal aan gewend dat het mis gaat. Natuurlijk is het heel erg jammer, maar kan er helaas niks aan veranderen. We hebben nu nog twee cryo's in de vriezer, waarvan er één minder kans heeft op ontdooien. En deze zijn van een nieuwe ivf poging. Weet niet mee wie het vroeg, maar ik doe in eigen cyclus. Als het goed is hebben we dus over twee weken alweer een tp.

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    hiep hiep hoera voor Maud, al weer 2 jaar! Fijne dag. Ik hoop dat ze niet ziek is geworden

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Van Harte Gefeliciteerd!!! Maud alweer 2!!
    Ik hoop dat ze niet ziek is en dat jullie/maud een hele mooie dag heeft vandaag!!

Suus jij een fijne vakantie, en je komt vast nog wel een keertje spieken toch?

Elin wat balen van je ongi..en alweer op naar poging 7:$ Nou dat moet hem worden hoor!!

Hier nog eventjes een kindje aankleden en dan naar de winkel boodschapjes doen..

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Pat, als het goed is, heb ik internet daar dus kom zeker even spieken :D Ik kan toch niet 4 weken zonder jullie?!?!

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hieperdepiep hoera voor M.aud!!!!!

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Majo, majoman en M: een dikke proficiat met de 2e verjaardag!!!!!! Geniet er van!! Hopelijk is M niet zieker geworden...

Suus, een heeeeeeele fijne vakantie! Geniet er van met zn 4tjes!!
    En natuurlijk ook een goede en fijne reis! Let goed op jullie zelf. ;)
    Oh, waar gaan jullie nu precies naar toe?

Elin, dikke knuffel voor jou!! Wat t blijft gewoon k#t!

Lelie, zag een leuk filmpje voorbij komen op FB! Knap ding!
    Familie ook trots?

Sooner, ik duim mee voor je ei ei ei! ;) Hoe was je barbeknoei afgelopen weekend nog geweest?

Kleintje, hoe is t met de kids?

Nigthelf en jewel hoe is het met jullie?

Loesie, wat een pracht plaatjes zie ik toch voorbij komen op FB! Zo super! Wat ben je toch een rijk mens!

Potjes, zie veel voorbij komen aan plasjes, poepjes en potjes etc etc. :D
    Joep gaat een paar keer dag op potje. Plasjes horen daar dan bij, al blijft het soms ook gewoon bij een droog potje.... #niet plasje?# zegt joep dan en kijkt ie me met grote ogen aan, hahaha. Standaard is het poepen op t potje s avonds. Ook mee genomen in zijn avond/bed ritueeltje en meneer poept nu dus s avonds altijd in zn potje. Hij blijft het mega interessant vinden! Zo leuk. Verbaas me dat het zo 'vanzelf' gaat. Joep kreeg er meer en meer interesse voor en het loopt zo natuurlijk.....echt mooi om te zien. Bij mooi weer gaan we er hier thuis een blote billen parade van maken. Net zo makkelijk. :D Maar lees dat jullie dat ook allemaal zo doen!

Zelf, erg moe......drukke dage gehad op het werk met rapporteren....bleh... Maar ja, stukken moeten toch op tijd en correct naar de rechtbank. Nu dus een wat uitgeblust gevoel en mijn ogen, en/of traanbuisjes zijn ontstoken denk ik. Brandend gevoel, pikt ook een beetje, ogen tranen best veel en heb soms wat viezigheid die uit mij ooghoeken bij de traanbuisjes komen.... Bleh.... Alles bijelkaar niet helemaal toppie.
    Ach, waait wel weer over....;)

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo, gefeliciteerd met de 2e verjaardag van M.aud!!!! Ik hoop dat ze niet al te ziek is en dat jullie een fantastische dag hebben!!

Suus, sorry maar gister lukte het niet meer om hier te reageren :) En alles al ingepakt en klaar voor vertrek? Nog even slapen vanmiddag? Haha en wij kunnen ook niet 4 weken zonder jou hoor :p. Heel veel plezier op vakantie en geniet ze!!!

Traantje, hier de hele week ook alleen de avondspits gedaan en vind het ook pittig hoor! De ochtend doe ik altijd al alleen dus ben ik wel gewend maar savonds wat hulp is wel fijn. En jij hebt er ook nog een drukke baan bij dus petje af voor je :)
    Google maar eens op rapley methode, wij doen het een beetje op onze eigen manier ook wel potjes of prakken maar hoofdzakelijk stukken fruit en groente. Echt verslikken heeft R. nog nooit gedaan en Luuk tot nu toe ook niet, hun kokhals reflex zit nu nog voor in de mond dus hij kokt wel eens maar dat is juist een natuurlijke reflex. Hij krijgt maar heel weinig binnen nu maar zo kan hij mooi aan de structuur en smaak wennen. :)

Nightelf, en werkt het speentje bij E? Dat is echt slopend dan als ze zo vaak komt. Hier wil Luuk geen speen maar die dronk ook altijd (en nu nog) een volledige voeding, dus speen hoefde eigenlijk ook niet. Hoe gaat het verder met je? Alweer bijna aan het werk toch? En fijn dat het zo goed gaat zonder speen met A.! Goed idee van het envelopje.

Loesie, fijn dat jullie nu eindelijk lekker samen zijn als gezin en heerlijk aan het genieten zijn!! Een 2e gaat idd makkelijker vind ik, die moet wel meedraaien in het ritme. S.iem dus een trotse broer, leuk om te zien is dat. En gelukkig geen last meer van bi, en met de knieën komt het ook wel goed. Kun je weer heerlijk wandelen straks met kids en hond :)

Pat, zit je inmiddels al in wat rustiger vaarwater met alles? En werk je niet meer als gastouder dan? En A. dus binnenkort ook naar de psz, leuk!

Esser, wat goed van J.oep dat hij ook al op het potje poept en dan ook nog standaard savonds! Poepen wil R. nog niet op het potje, vind hij toch wat eng. Wij gaan ook als het mooi weer is in de blote billen :D (R. dan hè ;)) Hij wil niet altijd op het potje maar ga denk ik met een stickersysteem werken, kijken hoe dat gaat en anders wachten we nog wel even en gaan we later weer beginnen.
    Vervelend dat je wat last van je ogen hebt, hopelijk geen voorbode van griep. Nu maar lekker rustig aan doen in het weekend!

Elin, goed van je dat je er nu redelijk nuchter in staat. Je kan er idd niks meer aan veranderen al blijft het ontzettend kl*te. Ik vind je echt overkomen als een sterke vrouw, en je bent een super moeder voor O.laf! Zo dat moest ik even kwijt :) Dikke knuff!

Sooner, een traag ei dus ;) helemaal niet erg, als het maar goed zijn/haar best gaat doen als het zaadje er bij komt :D En mooie bikini's idd maar heb nog geen bikini lijf ;)

Kleintje, fijn dat R. 90gram gegroeid is! Dat is volgens mij wel goed toch? En wil hij nog steeds niet kv drinken? Hoef je ook nog niet af te bouwen ;) of wil je dat wel graag?

Jessy, alles goed met je? Spannend nu hoor, nog geen gerommel?

Sinja, ook alles goed bj jullie? Al druk aan het shoppen? :D

Hier eindelijk een verwijzing naar de ka gekregen van de ha. Heb ik 3 weken op moeten wachten, elke keer had ze er nog geen tijd voor gehad. Van de week een beetje boos geworden en gister kwam ze hem persoonlijk brengen, maakte het wel weer een beetje goed ;) Hopelijk kan ik snel terecht en kan ik snel beginnen met kv. De bv is hier nog maar net toereikend, ik kolf eigenlijk net niet genoeg en ben al weken tussendoor aan het kolven maar de productie stijgt niet. Ook drinkt Luuk erg onrustig en kort en ik wil hem niet steeds aan de borst hebben dus ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee.

Verder gaat het super met Luuk. Hij draait maar raak en kan heerlijk spelen op de rug en ook op de buik. Hij schuift nu ook al een beetje door de box heen en begint al een beetje zijn knietjes onder hem te krijgen.
    Ruben is momenteel ook een stuk rustiger al blijft hij snachts nog wel onrustig. Vannacht elk uur er heen geweest om hem weer onder te stoppen. Maar hij gaat dan wel meteen weer slapen en is niet meer zo overstuur. Wel ons nog steeds aan het uitproberen en luisteren is ook erg moeilijk (hij geeft het zelf ook nog toe ;)) ''R. kan niet zo goed luisteren mem'' zegt hij dan :D Tja, wat moet je dan hè? haha

Nou ga hier nog een beetje opruimen. Iedereen ligt op bed dus even rust. De hond nog even uitlaten en dan vanavond uit eten met mijn vriend zijn werk. De kids nog even wegbrengen naar mijn broer en dan morgen genieten met z'n 4tjes.
    Fijn weekend allemaal nog!

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even snel want voel me behoorlijk ziekjes.
    Majo en majoman. Proficiat met jullie prachtige dochter m
    2 is alweer een mooie leeftijd

Deel Deze Pagina