Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou traantje, als je vroeg naar bed gegaan bent heb je niks gemist.....van persie heeft er voor de verandering een van de 1000 kansen in grschoten.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik wist can tevoren dat die Duitsers zouden winnen; zeer terecht overigens!!!

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Wat n drukke werkdagen, wat n voetbal avond........ Zucht..... Ga maar eens lekker slapen, moet goed komen. ;)
    Toedels meiden.

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #2264 Majo, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
    Suus, de arts in DD is wat vaag geweest over de TESE. In eerste instantie kwam hij juist zelf bij intake met het TESE idee aanzetten. Afspraak daarop vond hij het toch niet nodig omdat er altijd wel zaad (ook al waren het er maar 8 en van matige/slechte kwaliteit) gevonden. Bij laatste FM toen nogmaals aangekaart en toen leek hij weer te twijfelen. Wist niet eens meer wat hij er zelf nu over gezegt had, kwam wat vaag over. Hij had het wel over dat er eventueel wel een spoedtese ingepland kon worden, dacht nog even verder en zei toen dat hij het toch niet nodig vond omdat er altijd wel wat gevonden werd. Nu willen wij de TESE idd wel sowieso (arme Majoman ;):D:p). Van TESE zeggen ze dat er sowieso minder DNA schade aan de zaadcellen is, waardoor de kwaliteit in elk geval ietsjes beter kan zijn. Mogelijk wordt er meer cq beter zaad gevonden (maar dat blijft een gok totdat je het doet). En idd....dan hebben we écht álles uit de kast getrokken voor ons gevoel en dan kan ik het ook na een 4e poging (denk ik ;)) echt afsluiten. Tevens hebben we bij het doen van een TESE (op heel wat centen na dan ;)) niks te verliezen. Wil dan wel aansturen op een verse TESE, das altijd weer beter dan dat ze het zaad invriezen.

Traantje, gaat goedkomen hoor zonder Majoman. Kan langer zonder hem dan zonder M.aud :D:p. Ben wel vaker eens een nachtje met M. weg of 2, naar vriendin of moeder en stiefvader of vader :). En M. is zo'n makkelijk meisje....niks mee van doen over algemeen. Dus Traantjeman is geen voetbalkijker....hoor je niet vaak, hahaha. Wel lekker trouwens!!

Zoë, dat is idd één v/d redenen dat ik nog even wil wachten.... anders is het idd ben ik bang erg definitief ja. Maar aan andere kant is het misschien wel beter, dan is onzekerheid straks weg en kunnen we iets afsluiten. Maar ook op werk komt het in komende maand niet goed uit. Moet dan veel werken en augustus minder en sept vakantie, dus w.s. dan ergens?! Verder nog e.e.a. rustig aan het 'uitzoeken'/'uitpluizen' mbt mogelijkheden als TESE e.d. en we willen dat manlief zijn ontbijt aan vitamines wat langer slikt. Was de vorige icsi pas 3 wkn en denk ook dat je daar dan sowieso niet veel van kan verwachten. Jij net als Jewel dus ook lekker drukke dagen gehad zonder manlief. Kan er niet over meepraten...dat is dan weer voordeel denk ik van één kindje....dat is prima te handelen :p:).

Kleintje, ophouden over de curves idd straks plan! Maar je laat over een mnd toch wel weten hoe het gegaan is op CB?!

@schema's: zou het van M. zo uit mijn hoofd ook niet meer weten, wel nog een beetje, maar op papier heb ik het denk ik nog wel ergens staan....

@Voetbal, maar goed dat ik aan het werk was. Iedere patiënten kamer/zaal stond wel een tv aan en hoorde aan de reacties wel hoe er gespeeld werd. Niks gemist in elk geval. Had net als Suus ook al voorspeld dat Duitsland zou gaan winnen. Normaal zou ik het jamer vindne te moeten werken, maar heb toevallig volgende wedstrijd zondag ook avonddienst. Vind het nu echt niet erg...

Nou....hier onze spullen maar eens even bij elkaar sprokkelen en dan maar eens richting het kleinste stadje van Nederland :). Meteen weer 'vuurdoop' of M. wel/niet wagenziek is . De badlakens liggen al standaard in de auto in elk geval ;).

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, veel plezier!! Vreemd dat die arts zo vaag deed over TESE. Zou idd ook zeker aansturen op verse TESE...

Alles wat gisteren is geschreven, ben ik vergeten!! Sorry!
    Komt Miss omdat ik net heb hardgelopen. Had totaal geen zin maar Suusman heeft me gedwongen. Gelukkig maar en dat moet hij ook doen want anders ben ik te lui. Heb soms ook echt te weinig motivatie om uit eigen beweging te gaan. Was wel ruim 1 min sneller dan vorige keer terwijl ik dezelfde route heb gelopen! Ben zo trots op mezelf! Moet nu nog de buikspieren trainen want dat heb ik opl al 2 dgn niet gedaan... ;) SLECHT!! Heb nl gemeten dat m'n buik 3 cm in omvang is gestegen dus tja, de vakantie doet me geen goed. Ik let hier ook totaal niet op wat ik eet en probeer het door goed te bewegen binnen de perken te houden...

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even een snelle zwaai! Nog een paar daagjes dan gaan we lekker met vakantie, heerlijk. We hebben heen een gunstige vliegtijd, 11.00 uur 's ochtends, dus als we geen vertraging hebben doet Sara hopelijk haar middagtuk in het vliegtuig. Verder gaat het goed hier, Sara is weer opgeknapt, ze eet nog niet heel veel maar is ook eigenwijsheid denk ik. Ze eet namelijk wel dingen die ze lekker vind.

Nou meiden, ik lees mee maar verwaarloos jullie een beetje, excuus!

Liefs!

7. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Zora: alvast een fijne vakantie! Fijn dat jullie meisje weer opgeknapt is!

@Zoe: Traantjeman keek geen voetbal in de bios hoor, maar een film. Hij was er ook nog met 2 vrienden. Ik moet zeggen dat ik het wel prima vind een man die niet aan de buis gekluisterd zit met voetbal! En dat terwijl hij notabene zelf gevoetbald heeft?! Ik snap het ook niet helemaal hoor!

@Majo: hoe is het daar? Vermaken de dames zich een beetje?

@Esser: succes met de drukte!

@hier: vandaag maar weer naar Rotterdam! Is ongeveer 5 kwartier rijden zonder file.... ach, radio aan en voordat je het weet ben je er!
    Fijn weekend alvast!

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik zwaai even vanuit de kolfkamer!!!!!

Heb vanmorgen met rein op de weegschaal gestaan en hij zou 7,2 kilo zijn! Vaak geeft de cb weegschaal dan 100 gram minder aan. En hij voelt ook echt zwaarder en spekkiger. Maar 600/700 gram in een week lijkt me wat veel. Maar ga pas over dik drie weken wegen....

Zucht, komt er hier in eens een schoonmaakster binnen......

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: hele fijne vakantie!!

Majo: jij ook heel veel plezier! Hoe is het gegaan met M in de auto?

Kleintje: dat gebeurde mij vanochtend ook, terwijl ik nog wel het 'niet storen' bordje erop had gedaan.... heb dan ook een boze mail naar de facilitaire dienst gestuurd.

Hier dus weer de eerste week werken gehad, viel toch best wel tegen, ben nu echt kapot en lig lekker op de bank. manlief gaat zo weg, is nl midzomernachtfestival in het dorp met allerlei bandjes.

10. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Joehoee... vanavond de laatste pil, dan wachten op ongi en weer starten met de progynova voor ons eskimootje!

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, bij ons zit er gewoon een slot op de deur, een bordje niet storen en als je binnen het licht aan doet gaat er buiten zo,n rood lampje branden. En toch kwam die muts naar binnen met de loper. Was wel de hoofd-schoonmaakster. Ze bood direct haar excuses aan. Maar ja is nu de eerste keer dat dkt gebeurd. Gaatjet kolven goed bij jou? En snap dat het zwaar was... Zeker met de bv er bij. Maar het went......uiteinidelijk....

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: was bij mij al de 2e keer deze week en in de bv-periode bij Amber was het ook al een paar keer gebeurd. Het kolven gaat wel goed, merk wel dat ik aan het eind van de week toch wel minder kolf dan aan het begin, ws door vermoeidheid (het was gisteren ook wel erg druk en voel me dan op de een of andere manier ook wel bezwaard dat ik ong 40 minuten niet aanwezig ben). Ik kolf nu 2 keer overdag en heb dan ongeveer 450 ml (gisteren maar 400) en ze drinkt 3 x 140.

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Rustig hier zeg.....

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Idd erg rustig...

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik heb een geldig excuus; zit te relaxen in Frankrijk (met een echte peuterpuber) #zwaar vermoeiend

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Majo, hoe was je mini vakantie? Hebben jullie het leuk gehad?

Zora, fijne vakantie.

Traantje, hoe was het in Rotterdam?

Kleintje en Nightelf, wat erg en vervelend dat er zo mensen binnen komen als jullie aan het kolven zijn. Zou er ook zeker melding van gemaakt hebben.

Suus, hoe is het in Frankrijk?

Ingrid, joehoe voor je laatste pil! Dan schiet het voor jullie ook weer op nu. Hebben ze bij jullie nog een zomerstop? Was hier in het zh altijd wel, maar weet niet hoe dat nu zit in de nieuwe kliniek.

Zoe, fijn dat het bij jullie allemaal goed gaat. En S. al drie tanden! M. was heel laat met tanden, of niet?

Jewel, hoe gaat het bij jullie? En met de voeding van L.?

Hier, spannende dag morgen. Ben er zelf nog niet zo gerust op dat er wat goed ontdooit. Maar goed, afleiding genoeg, we gaan morgen nl naar de apenheul. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten.

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oei spannende dag Elin!! Sommige mensen beschouwen het als vanzelfsprekend dat een cryo goed ontdooit maar het is natuurlijk rete spannend!!! Ik duim voor jullie!!!

18. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, dank je wel!! Superlief! Vind het zelf ook altijd erg eng. Komt mss ook omdat het al een aantal keer niet goed is gegaan. En ik weet nu dat er sowieso één is die niet een hele grote kans op ontdooiing heeft.

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, hopelijk gaat het helemaal goed komen en straks een mooie tp!

Suus, jij hebt juist geen excuses. Je hoeft niet te wekren en niet te poetsen enzo.....

Hier alle voorbereidingen getroffen voor vaderdag. Ik hrb een fotoalbum gemaakt met een samenvatting van alle vakanties die ik en vriendlief gedaan hrbbrn voor de kids kwamen. Dat we af en toe weer even kunnen terug kijken hoe het was voor de drukte begon.

Derde kindje, ik weet dat er hier een aantal al plannen hebben. Bij ons (lees vooral mij) begint het enorm te kriebelen. Maarja eerst de borstvoeding tot een goed einde brengen en dan eens 15 kilo afvallen. En iets meer inkomen..... Ow trouwens dat hele verhuisgebeuren gaat definitief niet door. Dus daar ben ik wel blij mee :)

Nou ik ga zo mijn nest in want gisteren lag ik er om half 2 in. Feestje gehad van mijn baas die 25 jaar getrouwd was. Erg gezellig! Die man heeft vijf kinderen, allemaal zonen :).

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow suus wat fvallen betreft.... Als ik straks klaar ben met de bv wil ik eigenlijk ook modifast gaan doen (omdat dat bij jou zo goed hielp). Hoeveel ben jij uiteindelijk afgevallen in hoeveel tijd?

Deel Deze Pagina