Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, niet poetsen?!?! Heb je m'n fb niet gelezen dan? Heb midden in de nacht allemaal stront van m'n grondzeil moeten poetsen omdat m'n hond aan de diarree was!! Genoeg gepoetst voor de hele maand juni vind ik...

En je baas ging net zolang door totdat hij een dochter had...maar besefte na 5 zonen dat dat er niet meer in zat?! :p

@Modifast: ik deed ontbijt en lunch een shake en dan 's avonds salade. Ook 3x pw rennen met Evy. Ben in 3 mnd tijd zo'n 12 kilo afgevallen. Zat ook m'n paaseitjes verslaving tussen hè.. ;)

Wij gaan, voor de verandering, weer eens yathzeeen :)

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, je komt dus niet gezellig deze kant op?;) Kan mij wel voorstellen dat je blij bent dat de verhuizing niet door gaat.
    Leuk kadootje heb je gemaakt voor vaderdag, wij hebben het vanmorgen al gevierd. Mannetje heeft een nieuwe zonnebril en een mooie tuinposter met een foto van Olaf gekregen. En natuurlijk een ontbijtje op bed.
    Ik heb laatst trouwens shakes bij de aldi mee genomen. Weet niet of ze net zo goed zijn als de modifast, maar ze zijn iig een stuk goedkoper. Geloof iets van 3,49, dus kan mij niks mee gebeuren dacht ik zo.

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Suus, hoe is het eigenlijk nu met de hond? Hoorde dat in Nederland het parvo virus heerst en wij hebben hier ook al een hond aan de diaree. Maar even in de gaten houden dus. Volgens zou je het parvo virus wel herkennen, is nl. heel heftig. Maar ik houdt het toch maar goed in de gaten.

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, dat had ik idd gelezen. Niet bij n gedacht....... Ben ik blij dat ij gewoon twee cavias hebben die alles binnen hun kooi houden. Heb overigens wel ooit een cavia met een tumor gehad. En toen ging hij er aan krabben en spoot het bloed tegen de keukenkastjes aan......... Maar dat is natuurlijk weer heel iets anders dan diaree. Kan hij geen luier van D.aan aan :p

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, ik vind het helemaal niet erg dat we gewoon in het branbantse blijven:). En het parvo virus?? Dat is toch ook van de vijfde ziekte?

Nou Rein heeft net (al weer 30 min geleden) zijn laatste voeding ghad. Ben benieuwd hoe hij vannacht gaat slapen. Een in de soveel tijd slaapt hij door. Dus ik ga mijn bedje eens opzoeken.mben brnieuwd hoe de lucht in de slaapkamer is. Vriendlief heeft een luchtzuiveringsappaart van zijn bedrijf in onze slaapkamer gezet. Om de pollen uit de lucht te halen omdat hij vel last van hookoorts heeft, vandaag hadden we het al in de woonkamer staaan en de lucht die er uit kwam rook naar mc donalds........ Toen het filter schoongemaakt, dus ben benieuwd....

Nou weltrusten...... En suus, hopelijk houdt jullie hond het vannacht binnen....

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, z'n poep is alweer normaal dus heb goede hoop voor vannacht!! Denk dat het komt door het zoute zeewater waar hij dagelijks in zwemt en ballen haalt... En mijn hond heeft wen redelijk zwak maag-darm stelsel; poept en kotst alles eruit wat m niet zint...

Kleintje, bloed tegen de kastjes aan lijkt me ook nix hoor! Jakkie!! Ruikt wel stukken minder dan diarree, dat wel!

Nou ik heb gewonnen met yathzeeen!! Hebben het lekker in bed gedaan maar moet nu nog helemaal naar buiten om te pissen en dan nog paaltjes poetsen, lenzen uit etc ;) en heb t zo koud... Morgenochtend weer hardlopen. Zoooo geen zin in!!! Het is gier momenteel overdag echt heel erg warm nl dus het zal loodzwaar worden. :(

7. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Susan: interessant paaltjes poetsen :p Lekker van het zonnetje aan het genieten daar?

@Elin: en en en????????? Hoe waren de ontdooiingen?

@Kleintje: lekker geslapen in de zuivere lucht en R. doorgeslapen? En dus echt al plannen voor een derde, ik dacht dat jullie wilden wachten totdat M. naar de basisschool gaat?!

@Sooner: wanneer mag jij testen? Begint al op te schieten toch? En, ik zag een mooie foto op fb van een klein dametje met mooie make-up :D

@Hier: kinderloos :( Ze zijn gisteren bij mijn ouders gaan logeren en traantjeman en ik zijn uit eten geweest. Erg lekker. Ik heb afgelopen nacht ook gewoon even 9 uur achter elkaar geslapen, dus ik voel me heel uitgerust. Maar nu mogen ze wel weer thuis komen hoor... m'n ouders brengen ze hier weer naar toe, maar Jenna moet eerst slapen en die slaapt meestal tot laat in de middag :( Maar goed, ze zullen zo wel komen.

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, ik ben voorlopig nog wel even zoet met de bv. En ik moet nog afvallen. Dus echt actie komt er toch niet voor reinout 1 jaar is. Dus op zijn vroegst zou de bby er dan zijn als maurits 3,5 is. Dus dat klopt dan wel ongeveer toch? En zwanger zijn als maurits nog niet op school zit dat is geen probleem.
    En de kids al weer lekker geknuffeld?

Sooner, ik ben ook benieuwd

Elin, hoe gaat het met de cryos?

Suus, tja.... Dan had je naar een hotel moeten gaan :p. Nee heerlijk kamperen. Ik baal dat onze auto te klein is om met twee kids te kamperen. Anders zouden we wel gaan deze zomer.

Nou zo voetbal kijken, zal wel niks worden......

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Even snel, kan nog net voor de voetbal;) Wel een beetje laat, hadden een erg drukke dag, sorry.
    Maar er is een cryo goed ontdooit! Voor nu dus helemaal blij. Alleen hing de laborante een heel verhaal op, dat als die de nacht niet goed doorkwam ze die andere gingen ontdooien. Nu wisten we dit natuurlijk, snap dus niet helemaal dat ze dat nu vertelt. Doen ze anders eigenlijk nooit. Ben dan gelijk bang dat dit mss een voorteken is dat het toch niet goed gaat. De andere cryo die nog in de vriezer is, is diegene die een dag later in is gevroren en dus minder kans heeft. Moet er maar niet al te veel over nadenken en er vanuit gaan dat we morgen om drie uur de tp hebben.

10. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Het zal vast wel niets betekenen Elin, je hebt gewoon morgen een tp. Laten we daar nou maar gewoon vanuit gaan!

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Succes vandaag, Elin!

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Elin, succes vandaag!! Weet je al meer of zit de emmy al veilig in je buik?

Suus, de hond niet meer in de diarree geweest? Onze hond heeft het ook wel eens maar die gaat netjes blaffen als hij snachts moet poepen dus geen vieze boel in huis. Jullie zijn precies in de goede tijd op vakantie gegaan, wat een pokke weer is het hier zeg! Ben echt jaloers op jullie daar in franse zon ;)

Traantje, dus even een nacht lekker geslapen :) Maar de kindjes moeten dan idd niet te lang wegblijven.

Zora, deze week op vakantie?

Jessy, hoe gaat het met jou?

Nightelf, dus de eerste werkweek moest wel weer even wennen. Vooral met gebroken nachten is het idd pittig. Vervelend dat ze steeds de kamer inkomen met het kolven. Heb je al een reactie op je mail?

Euuhhh de rest ben ik even kwijt, ben ook nog niet zo hele helder ;)
    Het weekend was het hier dorpsfeest en zaterdagavond even lekker gefeest :) Leuke top 100 band was er dus ook even heerlijk gedanst! Was erg brak de volgende dag maar was erg gezellig! Mijn ouders waren hier en hebben de kids in de ochtend opgevangen, ideaal. Al wordt je ook wel wakker van ze, je kunt toch nog even blijven liggen.

Nutramigen gaat nog steeds goed met Luuk. Heb nu 1 week 1 voeding vervangen en morgen de volgende. Ga het rustig afbouwen, misschien dat ik zo nog wat van mijn borsten over hou ;)
    Bijvoeding gaat ook super! Onvoorstelbaar hoe snel ze doorhebben hoe en wat met eten. Alles wat je Luuk geeft gaat naar de mond en hapt het lekker weg. Krijgt genoeg binnen aan de poep te zien ;) Fruit zijn we nu ook mee begonnen en gaat ook goed. Doe dan wel geprakt want peer enzo is wat te glibberig om beet te pakken. Over een paar weekjes met pap/brood beginnen en kijken hoe dat gaat.

Nou ik ga hier nog even aan de poets, vanmiddag verjaardag van schoon ma en morgen een vrije dag. Vriendlief moet het hele weekend weer werken maar gelukkig is dit het laatste weekend.
    Fijne dag nog!

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Even snel vanuit de auto. We zijn onderweg naar Zwolle, ze hebben niet gebelt dus we gaan nu ons eskimootje ophalen.

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, Maak maar een warm nestje klaar voor jullie emmie

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ff voor Elin, super nieuws!!! Was alles goed gegaan met de tp? Hoeveel cryo's hebben jullie nu nog dan? Ik ga duimen! ;)

@ego, (weer) n lange dag achter de rug en morgen wordt het er niet beter op...... Vandaag intern met t team besloten dat we 2 kindjes, waar ik gezinsvoogd van ben, uithuis gaan plaatsen..... Wordt n slopende dag dus.
    Sorry dat ik jullie meisjes wat verwaarloos maar t is echt super druk momenteel......maar goed, dat komt bij t werk.
    Tot snel en n knuffel. :)

16. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: Wat goed dat er gewoon een tp was! En nu een mooie emmy aan boord voor de aankomende 9 maanden :D? Ik hoop het zo!!

@Esser: klinkt heftig zeg! Pittige baan hoor... het lijkt me ook af en toe emotioneel heel erg zwaar!

@Jewel: fijn dat het zo goed gaat met het eten van L.uuk! En dus langzaam afbouwen, is toch prima! Die borsten blijft idd niet veel van over. Met de bv had ik cup E en nu heb ik nog een kleine C tot B :) Ik vind het wel fijn hoor, hupst het niet zo met hardlopen.

@Jessy: zwaai, ik zie je wel onderin. Hoe is het met je?

@Pat: zwaai zwaai! Ook met jou alles goed?

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Bedankt allemaal voor jullie reacties! We hebben een mooi emmy terug geplaatst gekregen. Was al een blastocyste, supermooi dus. We hebben nu nog één cryo in de vriezer, maar deze gaan we hopelijk niet nodig hebben. Dit is de cryo die later is ingevroren en dus minder kans heeft.

Esser, lijkt mij ook erg zwaar jou baan. Kun je het wel makkelijk van je afzetten? Lijkt mij nl erg lastig, vooral omdat je zelf ook twee kids hebt. Ging jij trouwens niet op vakantie naar Argelès? Welke camping ga je? Wij zijn, volgens mij nu zo'n acht jaar geleden, twee jaar achter elkaar naar bois du valmarie geweest. Een supermooie camping. Argelès is ook erg mooi.

Jessy, ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met je is?

Traantje, alles goed met jou en de twee J's?

Suus, had jou al even gesproken. (lag gezellig tijdens de tp te whatsappen:p) Zijn jullie verder lekker aan het genieten van jullie vakantie? Zag laatst trouwens op fb een foto voorbijkomen van S. met je ouders, maar jij lijkt echt wel heel veel op je moeder.

Sooner, hoe is het met jou? Wanneer mag je eigenlijk testen?

Jewel, leuk weekend dus gehad. En wat fijn dat het zo goed gaat met het eten van L. en dat hij er zo goed op reageert.

Nightelf, jij dus al weer je eerste werkweek er op zitten. Zal zeker wennen zijn. Werk je nog veel uur?

Kleintje, gaan jullie nog op vakantie? Zal dit jaar vast geen backpacken worden;) Dat hebben jullie vorig jaar toch gedaan? Of is dit nog langer geleden?

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin spannend zeg!! Nou hopen dat deze kleine cryo warm in je buikje blijft zitten.... En uitgroeit tot een mooie baby!!

Sorry ik verwaarloos zp. Ik lees wel mee maar vaak geen tijd om te reageren! Zo druk in en rondom huis bezig.
    Heb al weken voorweeen en ben t een beetje beu aan t worden. Ach ja langer als 2 weken duurd het niet voordat ze me inleiden.

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Eventjes een zwaai voordat we weer naar de fysio gaan.
    Hier gaat alles goed! Onze M groeit als kool..begint al met kleding in maatje 74 :$ Dat droeg A nog toen ze 1 werd..
    Volgende week is ons meisje jarig, dus druk met de voorbereidingen..
    Ze mag ook nog eens gelijk de dag erna naar de peuterspeelzaal, dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat??

Elin wat goed zeg een blastocyste!! Nu lekker warm houden en dan hoop ik op een hele mooie posi-test over een kleine twee weekjes!!

Jessy spannend, kan nu niet lang meer duren!! Wel vervelend dat je zo'n last hebt van voorweeen...

Suus ik ben jaloers op je...heerlijk op vakantie... ik wil ook... nog maar 76 dagen te gaan ;)

oh.. nu moet ik weg anders ben ik te laat.
    doeii

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Even EGO!

So, ben net wezen hardlopen :O:O:O:O. Ik had het gisteren met mijn vriend er over dat ik misschien wel wou gaan hardlopen om gezonder te worden, aangezien ik niet mag lijnen maar toch iets aan mijn lichaam wil doen. Toen zat hij kei erg te pushen dat ik vandaag moest gaan. Ik helemaal geen zin.... Toch gegaan.... Wel met een schema. Moest afwisselend wandelen en hardlopen. En had alles vol gehouden!!!! Its a miracle!!! Nou over twee dagen maar weer!

Deel Deze Pagina