Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Kleintje ik heb ook hardloopschoenen aan laten meten. En ik was 120 euro kwijt. Maar inderdaad scheelt het wel. Want ik bleek naar binnen te lopen. Dus heb schoenen die dag corrigeren

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Pfffffff, Als of het geld me op mijn rug groeit........ naja beter dat dan een blessure..........

Wordt het toch tijd dat kleintje-vriend meer gaat verdienen :S

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou Kleintje, dan zou ik nog maar even wachten met het fabriceren van jullie gewilde elftal ;):p

4. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik vond t ook een hoop geld maar het is het zeker waard. En als je bij een vereniging gaat ben je het al kwijt aan lidmaatschap. En je kan er best lang mee doen hoor!

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    #2325 kleintjevoorons, 22 jun 2012
    Laatst bewerkt: 22 jun 2012
    Suus, het is een kwestie van een paar maand. Zijn namelijk super druk met een investering regelen. En als die niet door gaat moet hij een echte baan gaan zoeken.... Dus dan verdient hij ook wel goed (heeft ook tu gedaan net als ik). Dus ja.. en anders gaat de auto er maar weer uit..... Daar passen we toch niet met 3 kinderstoeltjes in :p:p:p;););)

Jessy, je hebt helemaal gelijk. Voor dat geld kan ik 2,5 maanden naar health city. Ik neem aan dat ik het hardlopen wel langer vol ga houden.. Tenminste wel de bedoeling... Ben alleen zo bang dat mijn knieeen niet mee gaan werken vanwege mijn overgewicht.,.

Zucht ik moet werken maar heb geen zin............ En heb nog maar 3 weken tot de zomer en moet nog zo veel doen........

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik zou meteen een Connexxion bus kopen Kleintje... Daar kunnen al jullie kids in + hun zooi!! :D
    En ik begrijp dat Kleintjeman nu geen echte baan heeft?? ;)

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    hey suus, goed idee!!!! :S. En kleintjeman, die heeft een verlengd afstudeeronderzoek...... alhoewel het nu wel redelijk serieus is. drie jaar geleden was het daar een studenten zooi, en lachen en maar wat aanrommelen. Maar nu is hij een businessman!

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hihi, complete bus voor de familie Kleintje :)

Mmm, is wel veel geld voor loopschoenen.... ik heb mn oude sportschoenen er nog staan. Ik ga daar eerst maar eens een paar keer mee proberen te lopen om te kijken of mn voeten het uberhaupt aankunnen. Als het dan lukt, ga ik goeie laten aanmeten (volgens mij zit hier in redelijk in de buurt een run2day). Eerst ook maar eens een mp3speler aanschaffen, is wel zo handig ;)

Gelukkig nu eindelijk weekend, was weer erg druk vandaag en E.mma had weinig zin in slapen vannacht...... Voel me ook best bezwaard als het zo druk is om te gaan kolven, maar moest me daar van het afdelingshoofd maar niets van aantrekken en ook niet gaan haasten met kolven. Morgen een vrijgezellenfeest, maar ik ga alleen 's avonds heen, is anders zo'n gedoe met voeden/ kolven, vooral omdat we overdag iets actiefs gaan doen.

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelff, ik gebruik ook oude (eigenlijk nog nieuw want heb ze maar 4 maanden gebruikt voor sporten) sportschoenen. Ik kijk nog even aan of ik het echt ga blijven volhouden voordat ik een kapitaal uit ga geven.

Suus, ik zag op fb dat jullie al naar huis gaan. Omdat het zo warm gaat worden of juist voor de regen?

Hier nieuws! Maurits is net gaan slapen zonder speentje! Ik vond het wel welletjes. Hij had hem alleen nog maar met slapen en vind dat hij nu oud genoeg is om zonder speen te slapen. Hem helemaal uitgelegd dat hij groot is en dat het spannend is te slapen zonder fiepje en dat hij stoer is en een grote jongen dus geen fiepje nodig heeft. Ds hij ging gewoon slapen zonder fiep. Ik was zo verbaasd. Ik had echt een heel drama verwacht. Dus denk dat ik hem nu alleen nog maarngeef als hij er echt naar vraagt. Hopelijk beseft hij nu dat hij hem niet meer nodig heeft.

Hier lekker met vriendlief aan het snotteren op de bank..... Weer een of andere verkoudheid.. Maurits heeft het ook al gehad.

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, hoezo alleen nog geven als ie erom vraagt? In de prullenbak met dat ding!!! (ik ben vd rigoreuze methoden ;))
    En we gaan naar vanwege de hitte. Daan heeft het echt te warm, Sophie is oververhit en de hond ligt voor lijk. Is ook ca 30 Gr. Hier!! Echt te warm voor een baby... Had dat niet verwacht eind juni moet ik eerlijk bekennen. Dus we gaan niet terug vanwege jullie regen maar vanwege de NLse temp.

Nightelf, gewoon kolven hoor, net als wat je baas zegt maar je bent redelijk plichtsbesef en collegiaal maar je moet ook bedenken dat je t allemaal voor E doet (en om je borsten te ontlasten).

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, maurits kan soms enorme driftbuien hebben dus ik hou er liever eentje achter de hand. Misschien dat hij (en ik) er het einde van de week aan toe zijn om hem samen weg te gooien.

Nightelf, ik vond het kolven eerst ook erg lastig. Maar na een goed gesprek met een collega voelde ik me stukken beter. Zoals suus al zei, je doet dit voor E. Speciaal voor haar en dat is heel bijzonder. Praat er over! Dat lost dingen meestal wel op.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat goed van M.aurits!!!

Suus: jammer dat jullie al naar huis gaan, maar als het voor de kleitnjes te warm is, is het idd beter om lekker naar ons koude, natte landje te gaan (en dan maar hopen dat we hier ook een heerlijke zomer krijgen).

Dank jullie voor de lieve woorden over het kolven. Weet idd dat ik het alleen voor E doe en hoop het ook nog lang vol te houden.
    Kolfde jij trouwens met de hand of elektrisch, Kleintje?

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik kolf elektrisch. Ik heb de medela swing. Wel een aanrader. Alhoewel ik achteraf toch lieveren een dubbele kolf had gewilt. Maarja wist niet dat ik het zo lang zou volhouden.

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Kleintje: goede schoenen zijn belangrijk hoor! Zeker met overgewicht. Dat zorgt voor een betere verdeling van de belasting en is dus beter voor al je gewrichten!
    En goed van M. dat hij zonder speentje ging slapen!

@Majo: toch nog misschien een poging 5 dus! Maar laat het alsjeblieft niet nodig zijn. En je kunt ook kosten besparen door med van mede-zp'ers te gebruiken hè?! Fijn dat M. niet weer de auto ondergkotst heeft!

@Nightelf: idd, gewoon lekker kolven hoor! Alles voor jullie kleine meisje! Kolf jij handmatig? Koop dan alsjeblieft een electrische kolf, dat scheelt zo ontzettend veel tijd en ellende!

@Zoe: wauw! Mooie foto. Zo leuk diezelfde kleur kleertjes. Wij willen ook wel zulke foto's gaan maken van de kids, maar dan moeten ze iets groter zijn, want Jenna heeft nog wel eens de neiging om Jelte weg te duwen als ik hem tegen haar aan zet :D

@Susan: ik denk dat het heel verstandig is dat jullie gaan. Ik vond die foto's van de kinderen en J.oep wel een beetje zielig! Dus dan ben je weer in de buurt :D Jee :D Is toch weer makkelijker whatsappen.

Sorry, ik weet de rest niet meer... Ik had vandaag een druk dagje op de praktijk. Maar ik heb het er wel ontzettend naar m'n zin. Ik zit echt in een plattelandspraktijk en dat is wat ik later ook wil. Dus als jullie nog een praktijk ergens weten :p
    Ik heb net les 18 gerend van Evy. Ging weer prima! Ik verbaas me er echt over hoe makkelijk het soms gaat.

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Traantje: nou, onze huisarts moet nodig met pensioen en heeft nog geen vervanger ;)
    Ik kolf elektrisch, maar de motor van de kolf heeft het begeven (heb ik van mn zusje geleend en heb toen zelf het handkolfdeel van avent erbij gekocht). Heb vandaag dus voor het eerst handmatig gekolfd, maar dat lukt me dus niet zo goed....

16. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Handkolven is echt drama. Je mag mijn kolf wel lenen? Is de avent freestyle. Is erg fijn. Laat maar weten. We moeten alleen dan kijken hoe hij bij jou komt..

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Geregeld!!!

Hier zo boodschapjes doen en dan vanmiddag tijd vrij maken voor de taart, want daar mag ik zo langzamerhand al wel eens mee beginnen lijkt me.. eventjes een vraagje aan de taartenmakersdames... welke vulling kan ik het beste maken??
    Ik heb een taart met 3 lagen en wil er aardbeivlaaivulling? Is dat lekker? en iets van room dan ofzo? hoe maak of waar koop ik dat?

sorry voor het niet reageren, maar ik ga het volgende week proberen in te halen!!

ben nu weer weg,
    Liefs vanuit germany

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Traantje: dat is lief van je, maar heb net een nieuwe besteld. Bij prenatal hadden ze 20% korting op alle aventkolven, dus heb een nieuwe elektrische besteld. Heb dan ook direct wat reserveonderdelen over.

Pat: bij aardbeienvlaaivulling is banketbakkersroom (kun je bij de supermarkt in poedervorm kopen van dr Oetker) of Mona-pudding 'aardbeienkwarktaart' erg lekker. Chocolademousse is er ook lekker bij, maar dat maakt het wel erg machtig. Succes!! Als je meer vragen hebt, laat maar ff weten :)

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Even ego dames, maar heb even een schema vraag. Ik ga de bv toch wat sneller afbouwen (wil nu echt gaan afvallen want de kilo's zitten mij echt in de weg ;)) maar Luuk kreeg 5 bv voedingen per dag maar dat kan dus niet met de fv. Meestal savonds rond 19.00 krijgt hij de laatste voeding en later lukt eigenlijk niet, hij slaapt vanaf 16/17 uur niet meer en dan is hij 19.00 echt moe. sochtends komt hij standaard om 5/6 uur, en dan vaak om 7.30. Dus eigenlijk moet die 5 uur voeding eraf maar weet dan even niet hoe en wat met fv. Schema is nu:
    5/6: bv
    8/9.kv
    fruit
    12/13:kv (nu nog bv)
    16/17:kv
    18.00 groente/aardappel
    19/19.30: kv (soms ook nog bv maar gister kv gegeven)

Hij krijgt 180/6 maar dan mag hij maar 4 voedingen hebben. Dus ik zit even in de knoei als ik helemaal overga op kv. Zal ik anders rond 5 uur een klein flesje (90cc) geven en eerst rond 16/17 ook 90? En misschien dat hij dan een 'beter' ritme krijgt? Gister avond best gegeten; 1,5 aardappel en wat sperzieboontjes en om 19.30 een fles van 210/7 maar hij kwam gewoon weer om 5.00 ;)
    Jullie nog tips?

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, waarom maak je niet gewoon 4x 180/6 klaar en zie je hoeveel hij op krijgt? Ze drinken echt niet meer dan ze op kunnen...
    Moet wel zeggen dat ik je berichtje heel vluchtig heb doorgelezen hoor ;) ben druk met pakken en zag een belangrijk mailtje langskomen met leuke foto's ;)

Miss vertrekken we eerder vandaag, gewoon als we klaar zijn. Zijn al redelijk ver trouwens... Wel moet iedereen nog douchen en dat duurt wel zeker een uur. Ach geen haast, we merken t wel! Wel al afgerekend: 3 wkn camping aan het strand voor 4 pers, incl electra en wateraan- en -afvoer: Euro 940,- Vond het echt meevallen!!

Deel Deze Pagina