Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, ik zou gewoon de bv vervangen. Ook zal zit je op 5 flessen. Hij moet toch op nieuw stabiliseren met fv. Dus dan zal die 5e fles vanzelf verdwijnen. Maurits had altijd een fles meer dan op het pak stond (maar niet meer dan een liter per dag hoor). En als ik van mij. Zus hoor komt het niet zo nauw. Zij gaf fv op vraag en ze moest opletten dat ze gemiddeld een aantal flessen had. Eenkeer meer of minder was niet erg. Ik denk dat als nu alles vervangt hij vanzelf een ritme krijgt. Danmaar een tijdje 5 flessen, toch?

2. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Suus, lekker alweer onderweg naar huis? Vind ik idd meevallen, sterker nog ik vind het geen geld. Zal maar niet vertellen wat onze vakantie naar Mallorca kostte...En dat was dan ook nog 800euro goedkoper omdat we via een duitse site hebben geboekt;0

Jewel, Ik zou ook doen wat Kleintje zegt en dan gewoon kijken. Ik ben nu een maand van de bv af en zit nu in een heel ander ritme, geleidelijk aan passen ze zelf het ritme aan. Sam die drinkt helemaal niet meer na het warm eten. Heb het anderhalve week geprobeerd steeds een kleinere fles maar hij wil gewoon echt niet. Maar hij kreeg ook al een tijdje de laatste voeding (bv) van 11 uur niet meer. Sam slaapt tot 6 uur en dan rekken we hem tot ongeveer 7 uur met een speentje. Daarna gelijk weer slapen en dan komt hij om half 10 ongeveer.
    Sam krijgt dus nog maar 3 flessen, maar hij eet veel groeten en fruit en yoghurt...Ik zou wel gelijk wat extra water bij zijn flessen doen en misschien hier en daar een beetje olie. Sam was er echt heel ziek van omdat hij helemaal verstopt zat...

Gister lekker uit eten geweest, man en ik waren 5 jaar getrouwd. Echt veeeeeel te veel gegeten. Maar na 3 weken afzienen 4,6 kilo minder vond ik wel dat het mocht, en vanmorgen maar 4 ons zwaarder...i love weight watchers!! Vandaag ook een broek in de uitverkoop gekocht die echt te klein is, goede stimulans, wil die broek zo snel mogelijk aan.

Zo ik ga op de bank hangen met manlief echt voor het eerst sinds weken dat wij samen een hele avond samen thuis zijn, bizar hoe druk je het af en toe kan hebben...

XX

3. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ghihi, zoe ik hoop dat je die broek gaat passen!

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suus, toch alweer onderweg naar huis dus?! Kan het me wel voorstellen en ach...zo gek wordt het weer hier de komende week ook niet toch? Hoe is 't met de blaasontsteking? Hopelijk op terugweg niet te vaak plaspauzes nodig... En wat een bak met pillen elke dag zeg....magnesium....hmm....voor de poeperij ?!;)

Nightelf, jammer dat je al een kolf hebt besteld. Dacht...de mijne mag je ook wel lenen....was niet zover....iets dichterbij dan Traantje maar ;).

Jewel, kan je met het fv schema niet goed helpen. Heb te lang BV doorgedaan, zat toen op 3x per dag voeden toen ik ging afbouwen....

Kleintje, kanp van Mau zeg....meteen goed zonder speen gaan slapen :). En jij nog m,aar 3 wkn voor de vakantie...heerlijk...jij hebt natuurlijk een lekker lange vakantie in het vooruitzicht!!

Traantje, hoelang moet je nu bij deze HA praktijk dan? Voor langere tijd? Wanneer hoop je eigenlijk helemaal klaar te zijn?

Zoë, nog gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum :). Enne...die broek....die pas je vast héél snel als je zo doorgaat :).

Jessy, hoe is het bij jou met die laatste loodjes?? Waar hang je toch uit ergens?? Lekker aan het Coconnen??

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Sorry meiden, niets teruggelezen dus even snel en ego berichtje\..
    Was van plan hier nog veel te lezen vandaag, maar last-minute-vakantie-inpak-stress... Waarom ik dat toch altijd op de laatste dag laat afhangen en dan er nog achterkom dat ik nog aantal dingen moet wassen/kopen etc. Dacht dat ik dit jaar een keer op tijd was begonnen met wassen en inpakken. Maar toch vergeet ik dan de helft ;)

Maar goed, weet niet of ik op t forum kan, vast wel een keertje tussendoor hoop ik.. en anders tot 5 juli! Vliegen morgen om 6:15 naar Lanzarote :cool:

Jessy succes met de laatste loodjes, ben benieuwd naar jullie kleintje!!!!

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even kort en ego...zijn na ca 1.5 uur gestrand in Aix en Provence. Auto is door z'n wielbasis gezakt (rechtsachter) en dus niet verantwoord om verder naar NL te gaan. Na heel wat tel naar ANWB, 112 en thuisfront zitten we nu in hotel. Maandag pas kan de auto naar de garage, wel een BMW dealer dus da's fijn en hopelijk snel gefixed en weer verder (nog 1200 km). Verwacht het niet maar anders na 48 uur vervangende auto via ANWB en dan mijn auto op transport naar NL :( Gezeik allemaal!! Ben nu zeker 20 uur op zonder slaap dus ff wat rust pakken voordat de kids wakker worden... Maar heb dus wel internet :D

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jeetje suus wat een gedoe? Ik zou zeggen weg met die auto! Die geeft echt alleen maar ellende.... Hopelijk zijn jullie snel veilig thuis.

8. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Sinja: fijne vakantie! Heerlijk zo even weg met z'n drietjes/vijfjes ;)

@Suus: ook hier nog even sterkte!

@Jewel: ik zou ook de bv vervangen voor kv. Er komt vanzelf wel een balans...

@hier: wat een pokkenweer! Over 10 weken vakantie... Dat duurt helaas nog een eeuwigheid :(

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #2349 Majo, 24 jun 2012
    Laatst bewerkt: 24 jun 2012
    Sinja, jullie zijn nu inmiddels al lekker op bestemming denk ik :). Heerlijk zeg!! Geniet ervan!!

Suus :$, nee zeg!! Wat (ver)rot allemaal zeg!! En die auto.....ik zeg ook net als Kleintje....weg doen dat ding!! Lees alleen maar ellende over dat ding!! Hopelijk is het allemaal gauw gefixt en kunnen jullie gauw je reis naar Ned. vervolgen waar het weer nu letterlijk bagger is, maar de komendde week steeds mooier en mooier wordt :).

Traantje, jullie ook pas ergens in sept. vakantie ofzo? Wij de eerste 3 wkn. Duurt idd nog laaaaaaaaaaaaaaaaaang ;):(.

Hier morgen met beste dinnetje mee naar 'saté en rosé ' party van tv-kok 'Lonny' :). Dinnetje werkt voor Rayman. Hij kon niet mee, dus kreeg zij uitnodiging voor 2 :). Leuk leuk (en vast erg lekker), ben benieuwd...

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lekker druk hier!!! Haay jessy, majo en nightelf

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo, les 3 zit er op. Het begint wel zwaader te worden maar wederom alles volgehouden. Nooit grdacht dat ik dit zou gaan doen :). En weet niet meer wie het vroeg, maar hardlopen als je bv geeft is helemaal niet erg hoor. Je borsten zijn welzwaarder maar een goede stevige bh doet wonderen. En het is niet dat je twee waterzakken in je bh hebt he. Je hele borst is gewoon wat voller. En ga volgende week hardloppschoenen kopen. Alleen al dat ik vandaag ben gaan lopen terwijl ik totaal geen zin had zegt wel iets.

Nou ik ga ff bankhangen/douchen en dan lekker slapen.

12. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Goed zo kleintje!!!
    Jeetje wat is iedereen toch goed bezig!! Ik wil ook evy doen als ik bevallen ben. Maar eerst baby'tje eruit

Hoe zou het met soomer gaan?

En hier weer druk met de tp's word weer spannend!!
    En alle Brusjes.

Suus ben benieuwd hoe het vandaag verloopt bij de garage. Denk je naar huis te gaan. Zit je gestrand in Frankrijk.

Ik moet eerlijk zeggen. Lees gewoon mee maar ben de helft nu alweer kwijt. Breng dalijk S naar het kdv. Lekker op het gemak. En dan zal ik eens gaan zitten met de tablet. Neem zo weinig tijd om te schrijven de laatste tijd. Het is zo gespannen in huis. Manlief word strondnerveus. Die rijd hele dagen rond met zijn werk. Dus we weten nooit waar hij is als hij werken is. Kan overal zijn. En met s beviel ik in 3,5 uur.
    Dus wij worden beide erg zenuwachtig. Hopen elke x dat het s nachts begint. En dan hebben we in de ochtend nog geen kleintje. Zo word die kleine groter met de dag!! Maat morgen naar de vk en dan hopelijk strippen.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jessy, kan me voorstellen dat jullie ongeduldig worden zeg! En tja een tweede gaat vaak sneller dus snap her volkomen! Kan Jessyman wel meteen weg bij de eerste wee??

@hier: ik ga me klaarmaken om richting garage te gaan. Eerst ook nog hond uitlaten en ontbijten. Wil hier vertrekken om 07.45 uur dus tijd om op te staan!

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even een snelle zwaai vanuit zonnig Turkije!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, is de auto gefikst of een leen auto?? Een veilige terugreis.

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, m'n auto staat nu bij de BMW garage. Ze gaan eerst een diagnose stellen en dan hopelijk het probleem snel fixen. Hij vroeg aan mij wanneer ik weg ging naar NL dus zei dat ik eigenlijk wel meteen wilde. Gezegd dat ik baby heb etc.
    Word vandaag gebeld over de diagnose vh probleem en dan hopelijk snel een oplossing. Verwacht niet voor morgenmiddag terug te keren naar NL.

Oh de Carrefour gaat zo open!! Even wat drinken inslaan (te weinig water voor de komende dgn voor daan's flesjes) en dan met taxi weer naar hotel. Ellendig dit allemaal zeg... :(

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Ja inderdaad ellende. Kunnen jullie daar nog wel wat... Want tot morgen in dat hotel zitten is ook niks.... Toch maar het beste van maken. We deken aan jullie.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sophie vermaakt zich prima met ons en Daan ligt lekker te spartelen op de grond. Probeert voor- en achteruit te gaan dus dat is wel leuk om te zien. Verder proberen we goed uit te rusten want we geven strax nog een lange rit voor de boeg...alleen de vraag is natuurlijk wanneer ;)

19. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Meiden, kom even heel erg ego, maar dat vinden jullie nu vast niet erg.
    Heb even jullie mening nodig. Mijn nod is woe en morgen is het twee weken na de pregnyl (5000)

Bijgevoegde bestanden:

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin. Je bent zwanger!!!!! Proficiat. Ik had 8 dagen na me tp een posi test ook met 5000 pregnyll. Deze zwangerschap was natuurlijk anders. Maar me andere 2 wel!!! Super joh

Deel Deze Pagina