Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Zora zwaai terug!! Ben jaloers ;)

Suus. Mijn man draaid nu storingsdiensten zodat hij gelijk weg kan. Anders zitten ze met een probleem. Dit was de oplossing. Nu maat hopen dat die kleine gauw komt.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ook hier een felicitatie Elin :D

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik zeg ZWANGER!!!!!!!

GEFLICITEERD een brusje voor O.laf!

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh YES!!!! ELIN!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!!
    Wat super zeg!!!! Van harte gefeliciteerd!

Suus, wat een ellende zeg! Hopelijk morgenmiddag weer naar huis!!! Fijn dat de kids zich nog wel vermaken!!!

Kleintje, goed bezig meid! Ik heb gisteren les 1 gedaan!!:D!
    Ben nu in 1 week 2,6kg afgevallen! We gaan lekker dus!

Zora, oh lekker meis! Geniet!!!!!!

Jessy, ik hou je in de gaten op fb! Vind het erg spannend!!!! Zet hem op!

Rest, weet lk ff nie meer sorry!

5. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, toemaar! Ik ben nog niks afgevallen. Maar ik let ook totaal niet op wat ik eet. En die chinees van gisteren zorgt er ook voor dat ik mega veel vocht vast hou...... Maarja mijn eerste reden om te gaan lopen was omdat ik niet sport. Maar erg goed brzig! Ik wil ook wel 2,5 kilo kwijt

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Elin, wat geweldig! Je bent hartstikke zwanger meid...:D

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wow, wat super Elin!!

8. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Elin: ook hier nog even: joehoe!!!!! je bent zwanger :D Super meid! En nu vasthouden dat kleintje, negen maanden lang :D

@Suus: ik ben heel benieuwd hoe jullie nu thuis gaan komen, maar wat een ellende zeg! Wat nou nog lekker een weekje thuis :(

@Jessy: het wordt wel tijd dat die kleine man zich een keer aandient, vind je niet? :p Ik hoop dat die kleine er snel is!

@Zora: oh heerlijk meid, geniet ervan! Ik ben trouwens ook heel benieuwd wat jullie besluiten.

@Loesie: Dat gaat snel zeg! wauw! Jaloers!!!

@Kleintje: komt wel hoor, die kilo's!

@hier: woensdag met Jelte naar het cb. Ik ben benieuwd naar z'n gewicht en lengte. Ik ga ook Jenna even laten wegen en meten, want dat is ook al zo lang geleden.

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Even een ego, M.aurits heeft nu al voor de derde nacht op een rij geen speentje meer bij het slapen. Alleen overdag heeft hij er meer moeite mee. Dus morgenga ik streng zijn. En op de opvang ook aangegeven dat hij zonder speen kan slapen. Had niet verwacht dathet so makkelijk zou gaan.

Traantje, ben benieuwd wat jullie manneke weegt! Is hij ook zo fijntjes als J.enna?

Jessy, ik zie je de hele tijd ondering hangen. Hou je het een beetje vol?

Hier is het saai. Heb de tv nog niet aan gehad vanavond. En vriendlief is naar een borrel. Maar wel lekker rustig hier. R.einout slaapt al vanaf 19:00, ben benieuwd wanneer hij eens wakker wordt. Want ik sta op springen :p. Merk echt dat mijn borsten veeel voller zitten voor de voeding. Zal wel komen omdat hij nu (excl. nachtvoedingen) nog op 4 voedingen zit. Wel fijn voor mij! Niet de halve dag een kind aan de borst :).

Nou ik ga de k ik de tv eens aan zetten. Kijken of er iet op is.

10. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en felicitaties. Vind het zelf nog wel heel eng, vooral omdat ik woensdag pas mijn nod heb. Je hoort ook nog wel eens dat sommigen alsnog ongesteld worden. Ik had vrijdag trouwens al voor de eerste x getest. Ik voelde dat ik nog wel eens zwanger kon zijn, ook last van vage symptomen, die ik eigenlijk alleen heb als ik zwanger ben. Word 's morgens bv wakker om vijf uur en lig dan zo'n uur wakker. Moet ook in één x 's nachts plassen. Tis echt heel onwerkelijk nog allemaal.

Loesie, kom eens even terug om te vertellen hoe het met jou en S en F is!?:D

Suus, hoe is het bij jullie? Al meer bekend over je auto?

Traantje, ben benieuwd wat je kids wegen.

Jessy, ben ook heel benieuwd. Het zal nu vast niet lang meer duren.

Ingrid, hoe is het met jou?

Kleintje, afvallen komt vanzelf. Vind het al heel knap dat je aan het hardlopen bent.

11. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Ohhh, wou nog wat grappigs van O.laf vertellen. Vergeet ik al weer helemaal. O.laf heeft sinds dit weekend twee nieuwe vriendjes. Koko, een aapje die hij vorige week bij de apenheul heeft gekregen. Deze lag nog in de auto en afgelopen zaterdag gingen we naar Enschede en toen noemde hij dat aapje dus in één keer koko. En Koko moest overal mee naar toe. Koko moest mee koffie drinken en kreeg van O.laf nog een lekker koekje. Maar Koko is een beetje harig en daarom heb ik maar een ander knuffeltje opgezocht. Het witte konijn van de Hema. En deze is nu omgedoopt tot Remy. En nu gaat Remy overal mee naar toe. En wat ik ook erg grappig vind, is dat als Remy ergens naar moet kijken, O.laf ook eerst zijn gezichtje opzoekt en het dan aan Remy laat zien. Zo superschattig. Ben zo ontzettend gek met ons kleine mannetje!

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wauw Elin!! Dat lijkt me overduidelijk zeg!! Van harte gefeliciteerd meid :)!! En schattig dat knuffeltje van O.laf :). Hoe hij doet met dat laten zien enzo met het koppie herken ik ook van M.aud!! Zó schattig! Én knap van die kleintjes he!!

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zwaai Suus!! Al meer nieuws over de terugreis vanuit Lafrance??

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo even een rea via laptop...

Jessy, hoop voor je dat kleine zich snel aankondigt!! Nieuwsgierigheid wordt alsmaar groter ook he.

Elin, begrijp heel goed dat je angstig bent, zeker na vorige keer maar dit is een compleet nieuwe en andere zwangerschap dus het zegt allemaal nix!
    Lief he die lievelingsknuffels... Hier zijn er ook 3 favoriet bij Sophie, toevallig alledrie van mn zus gekregen!! Zijn nu ook mee dus :)

Loesie, goed bezig zeg!! En al afgevallen en een eerste les met Evy!! Zag je banner trouwens en F alweer 1.2 mnd!! Wow, wat vliegt de tijd zeg!!

Kleintje, tja als je die kilo's eraf wil hebben, is chinezen niet zo handig he...! Wel super goed van het rennen!!
    En heel goed hoe je nu doorpakt en doorzet met M's speentje!! Zie je wel dat die kinderen heel snel wennen aan een nieuwe situatie?! Soms zullen ze er heus nog wel om vragen maar dan dus even streng zijn. Kan je best!!

@hier: Daan is echt bezig in een sprongetje ofzo... Probeert me toch vooruit te komen!! Zo schattig om te zien! Heeft daar zo zn eigen manier voor want bovenbeentjes zijn nog niet sterk genoeg om onder zn heupjes te zetten. Is dus meer omhoog met die kont, voetjes afzetten en huppakee!! En dan gillen als het niet lukt, of als het niet gaat zoals hij wil.
    Sophie is soms super lief en grappig maar zit echt te puberen en test je enorm uit. Bijvoorbeeld tig keer licht knopje aan- en uitzetten. Pffffffffffffffff Zindelijkheid lijkt weer wat verder weg nu we in deze situatie zitten dus dat is wel beetje k.. Heeft nu al 2x op bed geplast, en best een grote ook! Wil ook 10x per dag op wc zitten, ook al moet ze niet en zegt dan een druppelplas of -poep te hebben gedaan terwijl er nix uit kwam. We blijven maar stug zonder luier overdag in de hoop dat het vanzelf weer komt.

Tav mn auto en onze evt terugreis... Vanmorgen dus auto gedropt bij bmw. Hier is pauze van 12 tot 2 (jaja echte Fransen) dus nog even vlak voor 12-en gebeld of ze al iets wisten. Nee dus, waren druk... ANWB belde mij om 14.30 uur dat zij contact hadden met garage maar dat diagnose nog onbekend was. Uur later ben ik gebeld door BMW met daarin diagnose (2 flenzen kapot van de achterophanging/achtervering) en dat ze onderdelen moesten bestellen. Is dan woensdagochtend binnen, indien voorradig, en dan woensdagmiddag auto klaar. Indien niet voorradig, dan kon ie niet zeggen wanneer auto wel klaar kon zijn. Ik nog geen akkoord gegeven voor reparatie, eerst overleg met ANWB. Ik hun meteen bellen, kreeg ik via alarmnummer niet de juiste afdeling en kon niet worden doorverbonden. GEzegd dat ze me dan zsm moesten bellen omdat overlegd moest worden wat te doen. Zei dat dat wel voor 17.00 uur meost gebeuren want moet wel weer op tijd besteld worden want anders wordt het allemaal donderdag! Inmiddels was het 17.00 uur en niet gebeld door ANWB. Heb toen zelf bmw weer gebeld en akkoord gegeven voor reparatie (kosten bijna Euro 900,-) --> word gebeld woensdagochtend als t binnen is, en daarna als ie klaar is.
    Ik alles op whatsapp aan mn zus doorgebriefd (met mn vader even geen contact want ben boos op m door van alles, hij verwijt mij giga veel wat helemaal nergens op slaat, zoals altijd) en die was pissig dat ANWB ons redelijk laat stikken en wij alles alleen moeten regelen en dat we zitten in hotel aan snelweg met nix in de buurt met 2 kids waaronder baby en hond. Dus die vanuit NL boos ANWB gebeld. Uiteindelijk werd ik gebeld om 17.45 uur en lang gesprek maar kwam er op neer dat omdat ik akkoord had gegegevn voor reparatie, ik niet meer in aanmerking kwam voor vervangende auto want ze gingen geen gemaakte auto repatrieren naar NL. Toen ben ik uit mn vel gesprongen, gezegd dat ANWB nix voor ons heeft gedaan, wij alles zelf hebben geregeld en dat als ze eerder hadden gebeld, dit alles niet aan de orde was geweest. Dat ze pas 2 uur na mijn tel contact opnamen, 15 min voordat garage sluit (en dat je dan niet kan vragen om nog onderdelen te bestellen en te verwachten dat het dan toch nog woensdag binnen is). Man aan de tel werd weer beetje boos op mij want vond mij onredelijk, ook al begreep ie t ook wel weer. Vond dat ANWB wel eea had gedaan voor ons maar was wel weer van mening dat telefoontje vrij laat was. Maar moest ook begrijpen dat wij niet de enigen zijn... Nou, daar kon ik dus nix mee. Wel geeist dat ze met een oplossing moesten komen. Hij zou me terugbellen. 5 min later teruggegebeld door ze. Ineens konden we wel leenauto krijgen! Op aantal voorwaarden, dat wel. Probleem was nu meer een passende auto te krijgen voor al onze zooi (kids, hond, vouwwagen) en dat zou lastig worden. Daarnaast moet je zo'n ding zelf ophalen... Om 20.00 uur gebeld door ze. Leenauto gevonden maar 80 km verderop en moet je zelf maar ophalen middels taxi en/of ov. Heb bedankt voor het aanbod (had ik al overlegd met Suusman) maar heb ze nog wel even flink aan het werk gezet :p
    Nu morgen overdag wrs even het stadje in hier, dan maar met taxi en kids op schoot ofzo. 't Is niet anders...maar anders worden we gek. Woensdagochtend hopelijk snel goed bericht dat onderdelen binnen zijn en dan zodra het binnen is, naar NL scheuren. We verwachten dan donderdag begin ochtend aan te komen (is nu nl nog 11 uur rijden, maar dan wel nonstop).
    Heel verhaal dus maar voorlopig zitten we hier nog wel.
    Vandaag dus even online gekeken op Victoria's Secret want voelde me wel een beetje kut hieronder en van shoppen word ik weer wat vrolijker :D

ANyway, slaap ze en tot mrogen!!!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jeetje suus wat een ellende. Zeker omdat je er vanuit ging dat je nog lekker een weekje thuis zou zijn. Had je nu beter nog op de camping kunnen zitten. Maar wel goed dat jullie er even uit gaan want hier worden we een dag in ons eigen huis al gek.
    En chinees is inderdaad niet goed voor de lijn maar wel lekker!!!!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zeker lekker Kleintje!! :D
    Wij gaan hier strax maar 1 voor 1 douchen en dan rond het middaguur, na het rondje van de hond, richting centrum...

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jemig wat een ellende, Suus... En daar ben je dan lid voor van de anwb....

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Tjee Suus...wát een ellende zeg!! Hier ook lid v/d ANWB, maar hoop idd maar noooooit in buitenland wat te krijgen met auto want hoor van iedereen dan alleen maar ellende. Bij stiefzus en zwager ook paar jaar terug heeeeeel veel (vergelijkbare) ellende. Thuis hebben ze direct abonnement anwb opgezegd ;). Nu zijn jullie hopelijk lekker aan het shoppen/rondneuzen in centrum. En dan morgen mogelijk in de loop v/d dag terug naar Nederkand!!

@All: Vraagje...wie heeft er nog belangstelling voor een 2e toegangskaartje gratis voor één van deze parken:
    - Safaripark Beekse Bergen
    - Dierenrijk in Eindhoven
    - Avifauna in Alphen a/d Rijn
    - Plopsa Coo in België
    - Gaia Zoo in Kerkrade
    - Madame Tussauds A'dam

Hebben deze nog v/h kruidvat maar wij hebben er geen tijd meer voor. Is t/m 30 juni geldig. Wij gaan morgen dagje naar de Apenheul en rijden dan door naar Zuid-Holland/Zeeland. Staan daar 5 dgn met de tent op de camping :). (hopen dat het weer nog ietsjes beter wordt ;).

Wie het eerst reageert voordat we weg zijn (morgenochtend rond uurtje of 9 denk ik) stuur ik het toe (Pb dan even je adres).

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, denk er idd over om mn abo voor het buitenland op te zeggen... In NL houd ik m wel aan want dat is echt wel handig en goed geregeld. Ook al paar keer gebruik van gemaakt... ;)

Sorry, geen interesse in die kaartjes. Gaan echt, als we ooit thuis zijn, nog even relaxen. Volgende week deze tijd werk ik nl al... :(

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Elin wat goed, Van Harte!! dat is wel een duidelijk streepje...

Majo, lekker paar daagjes weg. Ik duim voor mooier weer!!

Suus, wat balen van jullie auto zeg! En helemaal van de anwb :x
    ik hoop dat het nu allemaal een beetje meewerkt en jullie snel weer terug zijn en nog een paar daagjes thuis kunnen genieten zonder alweer te hoeven werken..

Jessy...nog niet bevallen??

Wat zijn jullie hier allemaal goed bezig met afvallen en evy.. ik moet ook nodig eens beginnen met iets, maar weet nog niet helemaal wat ik wil :(

Nu wachten op de cupcakes die in de oven staan en dan weer verder met de taartjes. Zo nog naar de winkel, want ik heb niet genoeg fondant kom ik net achter ;)
    Verder geloof ik wel dat ik klaar ben met de voorbereidingen voor morgen.
    Sorry voor de korte ego weer, maar volgens mij zijn ze klaar!

Deel Deze Pagina