Pat, alvast gefeliciteerd met de kleine A.my. En heel veel plezier moergen. Krijgen we wel een foto van de cupcakes en de taart?
Elin, wow je bent gewoon zwanger, ik dacht dat je nog op de wachtbank zat, jeetje gefeliciteerd zeg. Hoe cool is dat!! Een brusje voor O....Echt super fijn voor jullie!!! Suus, wat een ellende zeg, jeetje met 2 kleine kindjes gestrand in Frankrijk, daar zit niemand op te wachten...Maak er het beste van, het is nog steeds vakantie... Majo, wat een leuke foto op fb, heel fleurig en stralend!! Pat alvast gefeliciteerd met A's 2e verjaardag, wat gaat dat hard hè!! hoop dat jullie net zo'n strallende dag hebben als vandaag... zo dat was even een snelle reactie, ga ff snel zuigen en dweilen, morgen moet Mees naar de PSZ en dan wil ik ff lekker niks te doen hebben, behalve met mijn kleine mannetje knuffelen... X
Jaaaaaaa Erin, gefeliciteerd!!! Die is echt positief!! Geweldig!! Ben zo blij voor jullie! Sooner hoe gaat het bij jou? Jij mocht ook al testen toch? Jessy, spannend hoor, de kleine kan gewoon elk moment komen!! Ik hoop voor je dat het niet meer te lang duurt. En de auto ook nog kapot las ik op fb... Suus, dikke knuffel voor jullie! Wat een gedoe met de auto en anwb zeg. Zo wil je je laatste week vakantie liever niet doorbrengen. Hoop dat jullie snel weer thuis zijn! Hier laat ik het even bij. Pc doet het niet dus alleen tel. Vriend is gister weer weggegaan en komt donderdag weer thuis. En dan is het gelukkig gebeurt met het nachtwerk eerst. Thanks voor de tips. Ben nu helemaal over op kv en moeten nog wel even wennen. Hopelijk komen we snel in een mooi ritme . Morgen Ruben zijn eerste schoolreisje en ik mag mee
Jewel, wat leuk zeg....z'n eerste schoolreisje, waar gaan jullie heen? Zoë, veel plezier met knuffelen met S. morgen. Lekker even alleen Mamatijd met de kleine man. Suus, En? zijn jullie al onderweg naar huis? Pat, nog 1 nachtje....en dan is A.my óók alweer 2 jaar!! Wat vliegt de tijd toch he?!
Zoe, wel plezier morgen! Jewel, fijn dat Jewelman donderdag weer thuiskomt en dan voorlopig even thuis blijft! En wow, snel afgebouwd met bv zeg!! Geen last van stuwingen gehad? En nee we zijn nog niet weg hoor maar dat wisten we al. Wachten is nu of morgenochtend de onderdelen binnen zijn. Zoja, dan zeiden ze me dat ie dan 's middags (denk eind van) klaar is. Op dat moment gaan we ook meteen rijden, onafhankelijk van tijdstip en evt files. Moeten nog 11 uur rijden en dat is zonder stops gerekend... Morgenochtend is t dus nog even spannend. Ze zouden me bellen maar uiteraard bel ik zelf ook, als ik nog nix heb gehoord. Vandaag wel leuk middagje gehad. Met de bus maar het centrum gegaan. Was maar E 1,- pp!! En kids waren gratis!! Helemaal super! Even lekker geshopt dus het voelde wel weer als vakantie. Nou ik houd jullie op de hoogte!! Truste!!
@Pat: gefeliciteerd met jullie kleine grote meisje!! Fijne dag! @Jewel: veel plezier met het schoolreisje! @Suus: ik hoop dat jullie vanavond en route kunnen... Ik duim heel hard voor jullie. @hier: ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik moet nog een jaar voor de opleiding. Volgend jaar per juli ben ik klaar. Gaat snel hoor!
Jewel, Pikte L.uuk het dat hij geen bv meer krijgt. R.einout drinkt thuis niet uit de fles. En ik wil eigenlijk in de vakantie gaan afbouwen maar ben zo bang dat hij de fles niet wil..... Suus, nou hopelijk loopt het nu allemaal een beetje soepel en kunnen jullie morgen naar huis. Traantje, Nog een jaar, pittig. Toch knap hoor hoe je het doet. Ik vond zwanger zijn en studeren al zwaar. Laat staan twee kids. Pat, Gefeliciteerd met A Nou vandaag weer werken.... geen zin... Heb even niet zo veel motivatie. Maar mag vandaag een toets nakijken dus dat is saai routine werk. Hoef ik iig niet na te denken. En vandaag afscheid van mijn vervanger (zwangerschaps/ouderschapsverlof). Aan de ene kant jammer dat hij gaat. Want hij deed een hoop klusjes voor mij. Maar aan de andere kant ben ik ook wel weer blij want hij vroeg toch meer aandacht dan dat het opleverde.... Alleen sneu want hij heeft nog geen nieuwe baan........
Suus, succes!! Hier 5 daagjes weg naar Zeeland/Zuid-Holland. Kamperen met dit fantastische weer . Doeiiiiiii
Nog even gauw voor A.my HIEPERDEPIEP HOERAAAAAA!!! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2e VERJAARDAG. Een hele fijne dag vandaag met jullie gezinnetje
Hier Verders niets gebeurd. Gisteren gestript en een kapotte auto (baal) dus nu afwachten. Weer haha Het stippen heeft me buik onrustig gemaakt vanaf gisterenavond. Maar t zet niet door. Ik hoop Zo dat die kleine snel komt want ik zie inleiden niet zo zitten
Even ego op de telefoon. Vandaag op het cb geweest. Jelte was 6970 gram en 63 cm. Een klein dikkertje dus . Hij was ruim een kilo aangekomen in 2 mnd! Jenna ook meteen laten wegen en meten en zij is 9,5 kg en 77 cm. Zij is in 2 mnd tijd 3 cm gegroeid. We wisten niet dat ze dat kon, zo snel groeien . Alleen had Jelte een ruisje over z'n hart, dus even zelf checken en als het blijft naar de kinderarts...