Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, fijn dat de kids zo goed groeien! En een ruisje.... Dat had ik ook bij de geboorte. Maar dt is vanzelf verdwenen. Maar wel gek dat het nu pas opgevallen is......

En ik wil ook even schelden....over iets onzinnigs..... Vriendlief had de kinderwagen in de auto gehad... Heel het rubber van de duwstang beschadigd. Hij ontkent en ik kan niet voorstellen dat ik zoiets doe. Dus ik ben boos... Hij sloopt namelijk altijd alles hier in huis door overal als een dolle aap lomp mee om te gaan. Zucht......

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Bedankt voor de felicitaties!
    We hebben een hele leuke dag gehad, s morgens rustig begonnen met visite, en smiddags echt een kinderfeestje. Overal waar je keek zag je kindjes... Amy vond het erg leuk, maar wel overweldigend geloof ik. Ze ligt telkens te huilen, dus er nu maar eventjes uit en dan zo lekker weer terug naar ons bedje als dat nog weer lukt. Ze zit nu natuurlijk leuk te spelen met al het speelgoed dat ze heeft gekregen.. ze is echt reuze verwend trouwens!!

Kleintje, en..heeft het schelden even lekker opgelucht?;)

Traantje wat goed dat jelte zo'n lekker dikkertje is..en Jenna ook goed gegroeit, super! Nu hopen dat het ruisje niets voorsteld!

Jessy nog geen beeb dus? Mij is het inleiden trouwens heel erg goed bevallen!! Uitgerust begonnen en ruim de tijd om nog pijnstilling te krijgen toen het niet meer ging, en van daaruit echt in een roes tot de persweeën gehad. Zou die bevalling graag overdoen mocht er ooit een derde komen!

Suus weer lekker terug naar nederland!!! Joepie!!

Weet het verder niet meer, dus als ik nog iemand vergeten ben sorry. Wij gaan ons bedje maar eens eventjes weer opzoeken.

O ja en ik weet niet meer wie het vroeg, heb op fb de foto van de taart gezet maar zal hem hier ook nog eventjes plaatsen.
    (onderaan missen een paar sligertjes, mar die had dochterlief er al snel afgesnoept voor ik de foto kon maken:p)

Bijgevoegde bestanden:

3. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Pat, mooi hoor je taart! En fijn dat ze een leuke dag gehad heeft.

Wat schelden betreft...... Vriendlief is lekker gestresst. Vandaag worden er belangrijke papieren ondertekend. Hij was dus gisteren weer tot 0:30 op kantoor. Maar wel tussen 18:00 en 20:30 en thuis geweest om met de kids te helpen en mij aandacht te geven. Gelukkig na vandaag wordt het weer wat rustiger.

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Mooie taart, Pat!!

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Dank je, hij smaakte ook nog lekker...haha.
    Nog bedankt voor je tip van de banketbakkersroom, was een goede combi.

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jeetje, wat is het hier uitgestorven...

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Inderdaad erg rustig hier..... Ben d'r zelf ook n beetje schuldig aan....
    Veel en veel te druk met name door het werk. Hopelijk (en waarschijnlijk) is dat echt komende week rustiger.
    Met J en O verder alles goed, rustig zn gangetje. De dagen gaan snel, dus hopelijk zitten we zo in augustus want dan is de vakantie echt in zicht. ;)

Suus, hoe was de terugreis gegaan? Nog e.e.a in NL met de auto moeten doen?

Jewel, nu volledig afgebouwd dus met de bv? Ondanks dat achter mijn besluit stond, vond ik het de eerste periode wel een gemis. Heb jij dat ook?

Nightelf, hoe is het met de meiden?

Kleintje, zag eventjes geleden leuke foto's voorbij komen op FB!

Pat, alles ook zn gangetje daar nu?

Lelie, hoe is het met je? En de meiden?

Zoe, ook van jou jongens zag ik leuke foto's voorbij komen!

Loesie, hoe is het met je grote jongen en kleine meid?

Elin, dikke proficiat! Mooie testen hoor!!

Ga ff verder hier. O ligt te tukken sinds ong 10.00u en J is buiten aan het spelen met zijn water-bootjes-baan. :)
    Geniet van t mooie weer meiden!!

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jessy, hoe is het met je??! Twee dagen overtijd zie ik? ;)
    Spannend......

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha meiden,

Pat, nog gefeliciteerd met je grote meid!!!!!! En wat een prachtige taart zeg, wilde dat ik dat kon!!!!

Suus, fijn dat je weer thuis bent!!!Wat een rotauto zeg, ben je er niet helemaal klaar mee!?

Traantje, wow, wat groeit J.elte lekker zeg! Gaat zijn grote zus nog voorbij, haha!

Esser, druk op het werk dus! En lekker straks nog vakantie! Idd een heerlijk vooruitzicht!!!

Ingrid, hoever ben jij eigenlijk nu!?!

Sinja, alles goed met de boys!? Al begonnen met de babykamer!? Wel foto's plaatsen he?!

Jessy, wat spannend zeg! Elk moment kan er weer een wondertje geboren worden!!!!

Kleintje, R. groeit dus goed nu?! Heerlijk hoor!!!

Majo, druk weer met draaiboek maken las ik!? Lijkt me leuk maar ook erg veel werk! Wanneer begint het weer?!
    Hoest met M?!

Nightelf, E. ook alweer 3 maanden! Wow, wat gaat dat snel! De bv loopt nog steeds goed?!

Lelie, hoe gaat het daar?! Heeft S. nog veel last van het warme weer met haar spreidbroekje?!

Zoe, wat een prachtige jongens heb je!!!! WOW!!!!

Jewel, helemaal over op de fles dus! Was je er klaar voor?!
    En je man ook vaak van huis of niet? Mag ik vragen wat voor werk hij doet, dat hij soms weg is!?

Elin, de positieve testen lekker gevierd!?!
    Heb je nog weer getest of een afspraak gemaakt?! Of komt dat maandag?! Hoe voel je je verder?!

Sooner, vertel, hoe gaat het met je!?

Euh....verder weet ik het even nie meer...

Hier gaat alles goed! Het is lekker genieten met 2 van die schatjes!

Nog een vraag voor Traantje,
    Laatst heb ik de ha gebeld, omdat we dachten dat F.iene spruw had. Maar de assistente vroeg toen of ze er last van had en ik dacht op dat moment nog niet...dan deden ze er niks aan zei ze toen...
    later op cb zei de cbarts dat er idd spruw zat, maar dat als ze er geen last van heeft, ze niks doen...

Maar ze drinkt de flessen heel moeilijk...
    Doet er echt een half uur over en heeft hem dan ook nog niet leeg. Meestal drinkt ze zo'n 110/115, terwijl ze dus al 165cc 'zou moeten' drinken...Ook gaat ze nu naar 5 flessen, maar het blijft een heel gemartel.

Kan het zijn dat dat met de spruw te maken heeft?! Dat ze de fles gewoon niet goed kan pakken!? Ze is niet onrustig ofzo, maar ze drinkt 3 slokjes en dan stopt ze weer...en als ze zo'n 70cc gehad heeft, dan is ze er gewoon klaar mee. Dan is het echt hangen en wurgen. Zo irritant...
    We hebben al verschillende flessen geprobeerd, dus dat is het ook niet.

Ik ga nog even van de zon genieten, ze liggen nu beide te slapen!

Fijne dag!
    Liefs

10. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @loesie: dat slechte drinken kan zeker door de spruw komen. Ze hebben dan echt pijn in hun mondje. Ik zou gewoon de hap bellen en vragen om nystatine. Daarmee gaat het als het goed is snel weg.

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: ik ben er zelf ook schuldig aan :) moet echt nog mn draai vinden met werken, de kids en tijd voor mn man houden. Kom dna ook aan weinig dingen toe....

Loesie: ik heb ook nystatine gehad voor spruw, hielp bij E echt super!

Hier gaat het dus goed, vind het wel heel druk met werk en moet echt nog mn draai vinden hierin. Dinsdag weer naar het cb, ben benieuwd hoe lang en zwaar ons bollie nu is. 's middags voor een echo van E haar heupjes, hopelijk is alles goed. Morgen gaan we gezellig naar plopsa indoor in Dalen, is hier maar een kleine 10 minuutjes vandaan, maar zijn er nog niet geweest :)

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Volgens fb zijn sooner en k.risje lekker aan het genieten van het strand :).. Die hebben het veel te druk voor zp

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Echoooooooooooooo.....

Alles goed met iedereen? Wij gaan straks lekker bbq-en bij mijn moeder!

Daaaaaaaaaaaaaag!

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nightelf, veel plezier bij plopsa indoor!

Kleintje, jummie! BBQ is altijd goed!!

@hier, wij vertrekken dadelijk nog even richting het centrum. Is koopzondag hier. Had vorige week een polo van Gant gekocht voor mannetje maar past niet goed. (zit ineens stretch stof in?) Dadelijk dus even gaan ruilen. Ik wil voor mijzelf wat nieuwe lingerie gaan shoppen. Is hard nodig. ;)

Meerdere meiden vanochtend de veilige landing van Andre Kuipers gezien? Vind dat zo machtig om te zien! Ook zijn 'vertrek' live mee gevolgd op tv in december. Ook heeft Andre heel erg veel foto's gemaakt tijdens zijn verblijf in de ISS. Deze staan op flickr. En er zitten gave foto's tussen........wow!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lekker Kleintje, geniet ervan!!!!:D!
    Hier gister ook gebbq-ed!!! Had mijn moeder aan de telefoon en toen zei ze dat het bij ons mooier weer was (wij hadden zon, zij daar niet) en toen zei ik, dan moet je maar hier komen...en toen zei, oke, zet de koffie maar klaar, dan komen we! En een uur later waren ze er! Dus was erg gezellig!
    Ondertussen bbq-vlees enz gehaald!!!

Traantje, bedankt voor je antwoord! Het is dus niet zo dat ze echt aan moeten geven dat ze pijn hebben?! Omdat ze dus wel zo rustig blijft...(alleen dus op het laatst niet, maar dacht dat dat door kramp kwam...
    Morgen maar even naar de huisarts...ze is verder wel tevreden en drinkt na veel moeite wel, dus vind het niet echt spoed!

Nightelf, veel plezier vandaag!!!!

Idd, Sooner zit lekker op Texel toch!?

Fijne zondag!

Liefs

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha Esser,

Ik heb het ook gezien!!!! Helemaal kippenvel toen hij eruit kwam en iedereen aan het juichen was!!!! Wow, wat gaaf!
    Vond dat hij er van de 3 het meest florisant bij zat! haha! Al meteen zwaaien/lachen en kletsen! Interessant om te zien hoor!

Veel plezier met winkelen! Ik dacht hier ook koopzondag, 1e zondag van de maand, maar is niet...snap nie goed waarom!
    Succes met lingerie kopen! Is hier ook nodig, maar straks...als ik nog meer kilo's kwijt ben, haha!

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, shop ze!

Wij zijn gisteren geweest. Voor schoentjes voor mau. Had twee maanden geleden nieuwe gekocht. Twijfelde tussen twee paar. Nu wasmdat paar wat ik niet gekocht had nu 50% korting. Dus dacht ik dan koop ik een maatje vooruit. Die leest had hij namelijk al eens gehad en zat prima. De verkoopster radde aan nog een maatje groter te doen omdat er dan iets meer verschil was met zijnhuidige schoenen. Maar die moesten van een ander filiaal komen. Dus komen deze week binnen. Alleen twijfel ik nog een beetje of ik ze ga kopen. Is toch een gokje. Al heeft hij dat model/merk al eerder gehad..... Iemand tips?

Andre kuijpers, vriendlief vertelde dat hij er stralend bij zat en die russen half bewulsteloos lage ........ Stoere andre!!!

Loesie, klinkt goed! Wij hebben bbq met de hele familie (kinderen + aanhang, mamas broers en zussen en de kids en broers en zussen van haar vriend. Ter ere van hun verjaardagen. Komt ook zon bbq van de slager. Helemaal verzorgd. Moeten alleen wel zelf bakken :p.

Heey traantje, ik zie je wel!

18. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @kleintje: hai, zit op de telefoon, dus typt wat onhandig. Zijn het echte zomerschoenen? Dan zou ik de gok niet wagen... Hoe gaat het hardlopen?

@jessy: meldplicht!

@loesie: wel verstandig om morgen even te gaan, je kunt ook bellen. Wij schrijven het ook meestal telefonisch voor.

@Esser: ik vind het altijd erg leuk shoppen in db. Veel plezier.

@hier: ik heb vrijdag op zaterdag een nachtje bij m'n ouders geslapen met de kids en gisteren geshopt met m'n moeder voor nette zomerkleding voor m'n werk. Wat is uitverkoop dan toch voordelig. Nu nog een paart nieuwe bh's en ik kan er weer tegen. Heb overigens weet dezelfde cupmaat als voor Jena toen ik veel afgevallen was. Ik blij :)

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, de schoentjes kunnen ook wel in het na jaar. Aleen hebben ze een wat licntere zool. Maar verder is dat niet het probleem. Maak mee meer zorgen om de maat.

Hardlopen, ben deze week niet meer geweest. I, heb erg last van mijn knieeen. Maar wat wil je met mij 90 kilo.......dus ik heb het even op een lager pitje gezet. Hebben mijn knieen even rust. De k dat ik volgede week weer een poging waag.maar moet even met een kennis van mij kletsen. Die is namelijk sport fysio en loopt zelf ook heel veel. Ik heb namelijk het vermoeden dat ik toch eerst wat kilos kwijt moet omdat het te belastend is voor mijn gewrichten...... En ik vind het so leuk!

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha even snel dan. Ik meld bij deze. Geen verandering. Morgen weer strippen als het vanacht niet komt.
    Lees wel mee. Ben zo moe dus de tijd die ik gauw even kan slapen. Pak ik.

Deel Deze Pagina