Nope geen buddy maar hoop het zelf te kunnen vertellen. Haha. Heb wel het idee dat er nu iets aan de gang is. Heb zo enorm r buikkramp al heel de dag. Word elke x wakker ervan. Misschien is het wel Weer vals alarm hoor haha
WHOEI! Spannend weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!! We hebben Jessy ook op fb toch?! Dus denk dat we het daar dan wel snel zullen lezen als hun wonder geboren is!!!! Ik heb vanmorgen de ha gebeld (was vervanger, eigen ha heeft vakantie) en kan vanmiddag zalfje oid ophalen! Dus hoefde idd niet te komen Traantje! Gelukkig maar, dat getrek in de auto...als het niet nodig is, liever niet! Vanavond les 3 van Evy doen...heb even rustig aan gedaan. Kreeg van iedereen te horen dat ik veel te snel na de bevalling weer wil beginnen, schijnt erg slecht te zijn voor de bekken... En als het te zwaar wordt, dan doe ik eerst wel 20x les 1 en 2, haha! Hoe is het verder met iedereen!? Liefs
Even een ego teken van leven van mij. Ben nog steeds superzwanger, erg moe maar supergelukkig. Het voelt deze x ook beter als de vorige keer. Heb 18 juli de echo. Ben alleen elke keer heel licht in het hoofd, net of ik flauw ga vallen. Heb vorige week nog wel de bloeddruk op laten meten op mijn werk, maar die was wel goed. Als het zo blijft ga ik van de week wel even langs de ha. Sorry voor ego reactie, maar heb op t moment weinig puf. Nog even voor Jessy, heel veel succes! ( als je al niet bevallen bent )
Loesie, Ik ben weer gestopt met lopen... Mijn knieeen trekken het niet. Ik heb dan ook behoorlijk overgewicht... Dus eerst afvallen en dan ga ik het weer op pakken. Jessy, ik ben zo nieuwsgierig!!!!
Geen nieuws hier. Heel de dag aan het rommelen. Was goed verweekt en baarmoedermond bloedde. Dus wel weer gestript. En de fax naar t ziekenhuis is verstuurd. De verloskundige had er meer vertrouwen in dat het nu door zou zetten. Dus nu weer afwachten. Elin!! Wat gaaf!! Op naar een goede echo. Kleintje jammer zeg dat het niet lukte met hardlopen
Jessy, Pfff nou hopelijk gaat het snel doorzetten.. Ben begonnen met de eerst borstvoeding af te bouwen. Ik wil namelijk toch wel erg graag hardlopen en daarvoor moet ik dus eerst afvallen dus stoppen met de bv. Met pijn in mijn hart. Maar van overgewicht word ik ook niet gelukkig.. Verder helemaal gehad met werken... Ben zo toe aan vakantie...
Even snel: Jessy: Heel veel succes met de bevalling, ben benieuwd of het nu door zet en hoe snel jullie kleine er is. Elin: wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd meid! Zwaai naar de rest !
Jessy, heel veel sterkte meid! Zet 'm op! Nog even en jullie hebben jullie 2e wondertje in jullie armen. Elin, op naar 18 juli dus! Je klinkt goed! Ik duim voor de 18e. Kleintje, als het goed is hoef je toch niet zo lang meer te werken? Toch? Dapper besluit m.b.t je overgwicht, afvallen en dan willen sporten. Ondanks je R zo jezelf helemaal in de BV hebt gegeven! Maar jezelf lekker in je velletje voelen is natuurlijk ook heel erg belangrijk. Suus, zag een trotse mama bericht voorbij komen op FB! Super! @andere meiden, hoe is 't? Alles lekker zn gangetje? Liefsssss
Zucht, iets getiept ...weg Nou het kwam er op neer dat ik toch veel moeite heb met het idee dat het afbouwen nu echt maar eens moet..... Was net ook even flink emo. Maar het is gelukkig niet meteen afgebouwd. Kan ik rustig aan afscheid nemen. Of misschien dat ik de ochtend of avond voeding nog wat langer aanhou... En nog 1,5 week weken . 4 daagjes.
Even vanuit de phone. Natuurlijk moeten jullie niets plaatsen op Facebook Ik geloof dat het doorzet. Zulke pijnlijke weeen. Was t weer even vergeten. Vanacht al maar zwakte weet af. En na t strippen om half 1 begon het weer. Nu worden ze steeds regelmatiger en sterker. Ben doodop. En moet nog bevallen haha. Sina 100 vanacht al bezig. En vandaag van de pijn niet kunnen slapen. Zit nu onder de douche. Zijn de weeen veel beter te handelen.
oh jessy!!! wat spannend! Ik hoop zo dat het door gaat zetten. Ik ben zo benieuwd! Maar als het nu doorzet, dan kun je vandaag toch nog bevallen jij bent toch wel zo snel Sterkte meid en we horen het! @Elin: ook hier nog even: GEFELICITEERD!!!! Echt super meid. Het is jullie zo gegund. En fijn dat het zo ontzettend goed voelt! @Kleintje: toch de knoop doorgehakt? Valt niet mee hè?! Ik vond het ook heel moeilijk, maar toen ik het eenmaal had besloten was het ook goed en wilde ik er zo snel mogelijk vanaf en ik heb er achteraf geen moment spijt van gehad. @Esser: is het werk nog zo druk? Nog lekker geshopt gisteren? Wie is kemmetje?
Traantje, ik wil het nu wel echtgaan doorzetten. En ik vind het wel fijn dat ik het nu zelf besloten heb. En niet moet stoppen omdat het niet goed gaat (ik ben daar nogal gevoelig voor, strebertje....). Maar ben ook wel trots dat ik het nubesloten heb en doorzet. Jessy, spannend!! Zet um op meid! Kemmetje, die spiekt heel vaak volgens mij........geen idee wie ht is.. Nou ik ben er weg van.......ipad heeft nog maar 1% batterij