Jessy, alles goed? Ik zie dat je online bent. Hopelijk is jullie babietje er al! Nou hier lekker wakker worden. Mau had zo'n diaree dat alles onder zal. Zelfs door zijn dekmatrjasje heen. Alles zit nu in de as en de arme ziel is lekker ontsmet onder de douche.
Nope geen baby. Gisteren zwakte het af na het douche. Dus heb geslapen. En vanacht begon het weer. Nu zitten we rond de 5 minuten.
Jessy, GEFLICITEERD!!! EN dus toch gelukt om een naam te kiezen . Ik vind het een hele mooie naam. Past ook goed bij S.iem! En nu genieten!
Ook hier nog eventjes, Jessy van harte Gefeliciteerd met jullie zoon!! Leuke naam is het geworden en past inderdaad goed bij de naam van zijn broer. Geniet van elkaar samen!!
@Jessy en Jessyman: dat heb je snel gedaan! Nog lekker kletsen hier en even daarna een kindje krijgen! Gefeliciteerd! Geniet ervan meid! En idd leuke naam, pas goed bij zijn broer!
Jessy en Jessy-family, ook hier nog even: GEFELICITEERD!!! Leuk allemaal knullen thuis!! Hoop dat alles goed is gegaan en je toch nog ergens kan uitrusten want de aanloop naar, was wel vermoeiend hè...
Jessy en man, gefeliciteerd met jullie mooie zoontje!!! Erg leuke naam ook!!!! Geniet ervan met zn 4tjes!!!!
Jessy, ook hier natuurlijk nog een dikke FELICITATIE!! En uiteindelijk is er dus tóch een prachtige naam gekozen . Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal en natuurlkijk naar de reactie van S.iem op de komst van zijn kleine broertje . Loessie, dat draaiboek is idd veel werk....maar ja... hoort erbij...doe ik nu al zooooo lang en begin er ieder jaar weer veeeeel te laat mee . Doe maar rustig aan jij met dat Evi gedoe en je bekken.... zeker niet overbelasten te vroeg.... Nightelf, hoe was het in Plopsa? Vond A. het leuk? Vast wel!! En wat een práchtig speeltoestel voor in de tuin heeft je man gemaakt zeg!! * jaloers * ..... op het speeltoestel, de grote tuin en de handigheid van je man . Kleintje, afbouwen dus toch begonnen.... is nooit leuk en altijd emotioneel als het goed gaat volgens mij. Of je dat nu doet of over een half jaar.... Suus, weer veilig en wel in Ned. en ook alweer aan het werk! Wat knap van S.ophie dat ze de hele dag droog was op het kdv zeg!! Mag je met recht trots op zijn . Elin, nog steeds hartstikke zwanger dus . Súper meid!! En dat blijf je ook maar gewoon dacht ik zo!! Traantje, nog een jaartje met je studie dus.... dat schiet al mooi op . Zora, hoe was jullie vakantie? Leuk/lekker gehad? Sooner, hoe is het met jou? Inmiddels toch al kunnen testen denk ik? Hoop dat geen nieuws goed nieuws is? Rest: Zwaai, weet het even niet meer....ben wel blij dat er afgelopen week niet heeeeel belachelijk veel geschreven is . Scheelt teruglezen!! @Hier: Lekkere dagen gehad in Ouddorp Z-H. Wat een geluk met het weer. Veel gedaan, Apenheul geweest op heenweg. Zwembad geweest, gefietst, gewandeld, strand geweest schelpen gezocht en door water gelopen met M, Speeltuin geweest, gebbq't etc. Teveel om op te noemen..... ook nog eerste nachtje in huis van mijn vader geweest want waren de tentharingen vergeten, oeps ! En was mijn 'schuld', had auto ingepakt. Dacht dat alle kampeerspullen op zolder bijeen stonden en had niet gecheckt.... nou....stonden dus niet bij elkaar . Helaas waren winkels al dicht omdat we laat waren na de Apenheul..... Vader woont daar op uurtje rijden vandaan dus daar heen gesjeest.... volgende dag haringen gekocht (en nieuw luchtbed want die zat er ook niet bij bleek ). En nog heerlijke dgn gehad!
Jessy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon, het is echt een knapperd... En ik sluit me aan bij de rest, heel erg leuke naam. Wat een prachtige foto op fb, en S is eigenlijk ook nog wel een frummeltje hè. Zat pas foto's terug te kijken van toen Sam geboren was en toen viel me ineens op dat Mees eigenlijk ook nog best klein was, had ik toen niet echt in de gaten...Maar goed, geniet van zoveel rijkdom, hoop dat je snel hersteld. Majo, nou jullie hebben het wel getroffen met het weer. Lekker hè aan de kust, ik ga hier echt nooit meer weg. Ik word van niets vrolijker dan van blije kindjes op het strand. Succes met al je voorbereidingen. Kleintje, dapper besluit hoor, en het is zoals eerder gezegd altijd emo om te stoppen, maar geloof me als je er echt vanaf bent is het stiekem ook wel weer heel erg lekker om je lijf voor je zelf te hebben. En met Weight Watchers kan je gewoon beginnen hè als je borstvoeding geeft, wordt ingepast in het programme.... Suus, tandjes in aantocht, denk je dat je klaar bent met de oudste.... Hoewel, bij mij zijn ze alle twee bezig. Sam gaat met een noodgang, onder 2 tandjes, 1 snijtandje boven en de bovenste 2 voortanden staan echt op doorbreken. Als je dan nagaat dat Mees zijn 1e tandje een week voor zijn 1e verjaardag kreeg.... Gelijk maar even een vraagje aan de tandarts. Mees heeft vorige week pas zijn 1e hoektandje gekregen. Hij moet er nog 3 (hij heeft echt 4 gaten in zijn gebitje) en ook nog zijn 4 achterste kiesjes. Dat is toch eigenlijk wel een beetje absurd laat, of niet?? Hier gaat alles goed, druk met leuke dingen (kan af en toe ook vermoeiend zijn) Lijnen gaat ook goed, er is nu 5 kilo af in 4 weken, ben erg tevreden. Gister uitje gehad van mijn werk, echt heerlijk gegeten. Wel opgelet, geen brood en frietjes gegeten. Maar het was zo'n High Wine, dus 4 wijntjes en 5 gangen. Heb de rode laten staan en van de rest maar een halfje genomen, en wat waren ze lekker!!! Ook nog een kaasplankje, kon het echt niet laten om van elke stukje een muizehapje te nemen....Vandaag weer goed opgelet en gelukkig zit ik weer op de -5. Nog 1 kilo en de zwangerschapkilo's zijn eraf, dan het liefst nog 4 kilo dan heb ik voor mij doen echt het ideale gewicht (65kilo), als ik lichter word dan krijg ik van die uitstekende botjes, vind ik niet mooi...Kortom ben trots op mezelf, maar ben er dus nog lang niet. Zo ga even mijn Tourpoule invullen en dan lekker naar bed, moet echt even een goede nacht maken, heb ik echt nodig... XXX
Zoe, voor de hoektandjes is het wat laat maar die achterste kiezen zitten rond de 2.5 jaar oud gemiddeld. M is gewoon wat langzamer (zie eerste tandje pas met 1 jr) dus die zal Miss pas die achterste kiezen krijgen tegen het derde levensjaar aan. No worries, ze komen allemaal!! Hij zal zeer wrs ook laat wisselen trouwens, is meestal inherent aan elkaar. Meiden, ga echt een keer rea-en maar ben nu gewoon moe en wil slapen dus tot laters!!! Oh en alle nieuwsgierigheid tav Sooner, helaas poging mislukt. Nieuwe ronden nieuwe kansen.
Jessy: Van harte gefliciteerd met jullie zoon. Leuke naam inderdaad! Geniet van je prachtige gezinnetje! Wat jammer voor Sooner. Hopelijk volgende ronde beter. Even ego: vakantie was heerlijk! Wij zijn na samen praten overeengekomen in ieder geval nog 1 poging te doen. Ik begin morgen al met de Deca. Dus schiet ineens op nou. Morgenochtend wordt mijn slotjesbeugel geplaatst, mijn voortanden vind ik niet zo mooi staan en een tijdje terug toch de knoop doorgehakt om een beigel te nemen. Ben benieuwd...zal flink wennen zijn. vanavond lekker bbq-en! Heerlijk! Zwaai!