@Jessy: wat knap dat je nu wel bv geeft! Het moet idd waarschijnlijk nog op gang komen, maar je weet of hij genoeg heeft als hij weer goed aan het aankomen is en ik neem aan dat je kraamzorg hem weegt. Dus waarschijnlijk zal het dan zoals Jewel zegt quality time met mama zijn Jelte dronk bij mij ook heel traag en lang hoor en dat terwijl Jenna echt met maximaal 15 minuten in totaal klaar was. Maar goed, Jelte is nu ook al ruim een kilo zwaarder als Jenna met dezelde termijn. Ik zie trouwens hele mooie foto's voorbij komen op fb. Wat hebben jullie een mooi mannetje zeg!! @Ingrid: jeeeee!!!!!!! Een mooie top-cryo aan boord. En nu blijven plakken! @Sinja: welkom terug in NL! Hoe was de vakantie? @Zora: dus toch besloten voor nog een poging! Ik hoop zo dat die het mag worden voor jullie! Hoe bevalt de beugel? @Nightelf: sterkte met het verwijderen van de moedervlekken! Ik hoop maar dat het allemaal gewoon goed is, maar dat zal vast wel. @Jewel: je vroeg naar de laatste fles. Wij maken Jelte tegenwoordig nog even wakker voor een fles om 22 uur. Eerst kreeg hij hem meteen na zijn eten, maar hij eet tegenwoordig zo gigantisch veel avondeten, dat meteen die fles erachteraan teveel van het goede is. En dus al weer beginnen voor nr. 3. Spannend zeg! @Majo: fijn dat de vakantie zo leuk was! Wel wat jammer van alles wat je vergeten was, maar ook dat kwam goed! Wanneer gaan jullie trouwens weer verder in DD? @Elin: hoe gaat het? Nog steeds op en top zwanger? Ik ben echt zo blij voor jullie!!! @Sooner: jammer van de mislukte poging Gaan jullie meteen verder of hebben jullie nu even een MMM-vakantie gepakt! Als ik de foto's zo zag op fb hebben jullie een fijne vakantie gehad. @Pat: Fijn dat M. zo goed groeit en dus ook ontwikkelt! En A. begint zich dus ook al beter te vermaken op de PSZ. @kleintje: het afbouwen gaat dus goed! Of gaat het je nu te snel? Wanneer moet je weer met R naar het cb? @ volgens mij heb ik de meeste wel gehad en anders sorry, dan ben ik het even vergeten. @hier: ik ben op het moment erg druk op mijn werk. Mijn opleider met zijn vrouw (ook huisarts bij ons in de praktijk) zijn op vakantie. We hebben wel waarnemers, maar ik ben de constante factor. Dus van de week ook naar een jonge vrouw geweest die die dag te horen had gekregen dat ze borstkanker heeft dat in ieder geval uitgezaaid is naar de lymfeklieren. Aankomende week gaat haar borst eraf en volgt er verder onderzoek naar uitzaaiingen. Erg heftig hoor! Ze heeft 2 jonge kinderen van 3 en 8 jaar en ik moet nog maar zien of ze volgend jaar haalt. Ik vond het ook erg heftig om daar te zijn, qua leeftijd komt het namelijk dan al zo dichtbij.... Vannacht zijn we een nachtje bij mijn schoonouders gaan slapen en vandaag even bij de rest van de schoonfamilie langs geweest. Was best gezellig, maar wel druk! En nu dus weer hoofdpijn. Heb ik de laatste tijd weer veel
Traantje, heftig hoor van die vrouw. Zo heb ik vorige week te horen gekregen dat de schoonmoeder van mijn beste vriendin kanker heeft. hele agressieve nierkanker, volledig uitgezaaid. Het is de vraag of ze de baby van mijn vriendin wel gaat meemaken. Ze is nu ruim 30 weken zwanger.. Schema's, traantje wat is je.ltes schema nu dan? Net even de laatste GTST van dit seizoen gekeken, hylarisch..... Groetjes!
Haaayyyy. Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Probeer hen maar gewoon zoveel mogelijk aan te leggen. Als het geen zeer doet. T komt hartstikke goed aan. Hij was 3380 met zijn geboorte en we zitten nu al op 3320 dus bijna alweer op zijn oude geboortegewicht. Dus hij krijgt echt wel wat binnen. We hebben gisteren maar 30cc bij gegeven. Nu maar hopen dat vanavond rustiger is. Ga gauw weer verder de kleine man wil weer .
Jessy, dat klinkt super! Maar let wel op dat je dus niet langer dan een half uur bezig bent want dan krijg je wel last van je tepels. Maar echt super dat hij goed aankomt! Bij Reinou.t duurde net bijna 3 weken voor hij weer opmzijn geboorte gewicht zat. Maarja, mijn bv was ook redelijk problematisch.........maar toch 7 maanden volgehouden
Jessy knap dat je toch bv probeert. Jammer dat T de gezelligheid s nachts opzoekt, dat hadden wij met Sam in het begin ook. Die hield ook de nacht voor de dag, heel erg vermoeiend. Dus overdag veel proberen te rusten. Wij waren ook weer erg snel met het speentje, en hij lag naast ons in zijn bedje, dat hielp wel...Succes ermee (en hij groeit fantastisch goed, maak je daar niet teveel zorgen over). Zora, spannend zeg dat jullie weer beginnen, ik ga heel hard voor jullie bidden... Traantje heftig zeg wat jij allemaal meemaakt, heel knap hoe je er mee opgaat. Suus, jeetje wat ben jij streng voor jezelf. Misschien is het ook een klein beetje een kwestie van accepteren dat je buik niet meer wordt zoals die was, je hebt wel 2 kinderen gebaard!!! En qua gewicht zit je gewoon super mooi. Ik denk dat tijd een hoop goed gaat maken wat je buik betreft, maar als je hem weer echt strak wilt hebben wordt het denk toch opereren. Bedoel dit niet lullig hoor, maar ik vind je altijd zo super streng voor jezelf!! Hier gaat alles het gangetje (ondertussen op -6, jodelie zwangerschapskilo's zijn eraf, nu nog de pré-zwangerschapskilo's) Maar de broek die ik 2 weken geleden te klein gekocht heb past!! Geeft je jezelf dan wel weer een boost.. Zo ga lekker op bed een boekje lezen, zin in... XX
Even een korte zwaai, alles gaat goed hier. Alleen vreselijk misselijk. Ken ik eigenlijk niet. Met O.laf weinig last van gehad, maar ja wel een teken dat t goed zit Verder vanmorgen mvm gehad en ook deze test was knal. Wel opgelucht omdat de vorige x met de miskraam deze test heel licht was. Sorry voor weer een ego bericht. Ik lees wel mee, maar uitgebreid reageren komt er niet van.
Waaaaaaaahhhhhhhhht! ELIN: ZWANGER?!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meis!!!!!!! Wat een geweldig nieuws!!! Echt geweldig! Pfff heb ik even gemist tijdens mijn vakantie! Echt super joh!!! En dan wordt het nu een meisje met je misselijkheid En Jessy: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje! Wat een leuke en mooie naam! Staat ook heel mooi bij de grote broer! Knap dat je nu bv probeert. Nog meer belangrijk nieuws gemist?!! Moet nog teruglezen!
Hoi hoi, Even een snelle ego zwaai van mij. Gaat goed hier, maar weer lekker druk, vakantie zit er weer op voor ons, mannetje is gister weer aan het werk gegaan en ik mag morgen weer. Beugel valt me mee maar eten gaat nog een beetje moeilijk. Maar gaat steeds beter. Met Sara gaat het prima. Lijkt wel of ze een soort ontwikkelspurt heeft gemaakt in de vakantie, ze is/lijkt ineens zoveel wijzer, zo leuk. Verder hebben we in de vakantie het potje gelaten voor wat het is, gister ben ik weer begonnen, s ovhtends een plasje, en s middags zei ik ga je nu een poepje en een plasje doen? En ja hoor poepje en plasje, dus ga er nu weer mee door. Donderdag begonnen met Deca, maar zijn er nog niet te veel mee bezig. Lees wel mee met jullie, sorry voor het niet/weinig reageren.
Het is sowieso stil hier!! Ook van mijn kant trouwens...druk druk druk! Heb nu iemand die er niet is dus ff een snelle rea Zora, fijn dat de beugel mee valt en dat eten is idd even wennen. Alles blijft ook onder dat draadje zitten enzo. Anders kan je met een ragertje (klein borsteltje) van alles eronder vandaan wippen. Lekker genoten van de vakantie dus? En wat gaat het snel he Wel prettig dat je niet zo met de poging bezig bent trouwens. Voelt het bijna aan alsof het op de natuurlijke manier gebeurt Ontwikkelingsspurt S? Wat doet ze ineens allemaal dan? Vind dat altijd zo grappig om te zien he, als die kindjes ineens weer, vanuit het niets, allemaal nieuwe dingen kunnen enzo! Sinja, hoe gaat het met jou? Al druk aan het voorbereiden voor de komst van de 2 boys? Snapt F een beetje dat en waarom je buik groeit en dat er strax 2 broertjes komen? En hoe zit het nou op je werk? Ze wilden je toch extra laten werken, juist vlak voro je verlof? Heb je daar nog iets van gezegd? Elin, lekker moe dus en een mooie knallerd bij MvM Klinkt helemaal goed!! Wanneer had je ook alweer de echo? Rond 21 juli ofzo toch? Jessy, hoe gaat het nu thuis? En met de bv? Wil dat nog lukken? Heb je nog iets aan de tips gehad van onze melkkoetjes hier? Kleintje, vandaag vrij toch? Leuke dingen aan het doen? Je bent wel stil zeg! Ben ik niet gewend van je!! Zoe, petje af voor -6 kilo!! En dan is het helemaal leuk om dat aan je kleding te zien! Hoest met je mannen? Je hebt er tenslotte 3, net een harem Traantje, heb zin in morgen!! Zeker ook na die leuke foto van de 2 J's op fb. Zo lief!! Majo, waar ben je?? Ook jij bent verdacht stil.................... @hier: druk op werk dus en dan thuis ook weer. Nu aan het werk en vanaf vandaag sta ik er niet meer alleen voor en is mijn vader er ook weer. Dus we zijn weer 5 dgn pw bereikbaar op werk en iedereen kan weer terecht. Desalniettemin vond ik ergens ook wel prettig om zonder mn vader te werken want ik heb toch wel meer rust. Heb altijd het gevoel bij hem dat ik het perfect moet doen. Nou lekker dan, patient is 15 min te laat. Irritant gedoe!! En dan kom je voor het eerst he, lekkere eerste indruk... Ga ff verder!
Haay even een teken van leven van mij. Er was even radiostilte omdat ik twee dagen in bed heb gelegen met buikgriep. Dat heeft ook mooi geholpen de bv terug te laten lopen. Alleen het probleem is dat reinout de fles weigerd. Ik hb nu twee voedingen afgebouwd van de vijf en het is echt een rommeltje. Hij drinkt kleine beetjes en zijn groente en fruit wil hij ook nog maar voor de helft. Dit weekend heb ik zelfs overwogen om terug te gaan naar volledige bv omdat ik me geen raad meer weet. Reinout is ongelukkig en ik ook en ik maak me zelfs nog meer zorgen of hij weg genoeg krijgt. Met vriendlief wel opgeteld wat hij aan melk binnen krijgt (met een schatting van de bv) maar dan komt hij wel aan 600 cc. Wat dus drie flessen van 200 zou zijn en dus ok voor zijn leeftijd. Maarja het is dus weer een grote zorg........we kijken deze week aan en proberen er nog een voeding af te krijgen. Maar mocht het allemaal een fiasco worden dat ga ik misschien wel weer terug naar bv. Want bv regelt hij gewoon zelf en hoef ik me geen zorgen tmaken of hij genoeg krijgt. Volledig flesvoeding dan weet je ook waar je aan toe bent. Maar dit zo half half maakt me echt helemaal onzeker....jewel, traantje, esser, hoe ging dat afbouwen bij jullie? Nou de kids liggen hier in bed en ik ga ook ff onder de wol. Ben nog niet helemaal hersteld en moet morgen naar mijn werk. Tentamens nakijken wat de cijfers moeten uiterlijk donderdag bekend zijn......
Hai lieve meissies. Jaa ik ben terug van vakantie. Het was heerlijk. Texel is wel heel leuk. Ik ga liever naar een warm land en dan lekker avontuurlijk. Maar met een lege portemonnee is dit de ideale oplossing. Maar de meesten hebben de foto's gezien Poging idd mislukt. Gelukkig had Suus het al verteld. Thanks my dear. Wel heel jammer, maar het was ook wel heel bijzonder geweest als het direct raak was. Toch had ik wel een beetje het gevoel dat het raak was. Zo zie je maar weer. Vertrouw nooit je lichaam met pregnyl erin. Grote schok gisteren gehad. Eerste dag werk. Binnen een uur zat ik bij P&O. Ben boventallig verklaard. Net als mijn 30 collega's. Ze gaan marketing volledig outsourcen. Ik werk daar met heel veel plezier al bijna zes jaar. En had dit totaal niet zien aankomen. Per 1 dec op straat. Mijn vriend is ook al 5 maanden werkloos. Top he! Nu met de rechtsbijstand e.d. bezig. Verdrietig, want BodyFash. is echt een soort 'kindje' van me. Zora, nieuwe poging: Stoer! Elin, gefeliciteerd! Jessy, gefeliciteerd!
Jeetje sooner, dat is wel erg schrikken. Maar vooral praktisch ook niet echt handig als je vriend ook al thuis zit. Hopelijk vindt je snel iets anders. Ow reinout huilt, eens kijken of hij de fles nu wel wil.
Haaaaaai Meisjes ben ik dan ook weer ens even..... Afgelopen week druk gehad met van alles en nog wat en werk (ziekte dus extra gewerkt). Nu eeeeerg moe vandaag, gister uit nachtdienst gekomen en had geen oppas voor M. Dus hele dag wakker gebleven na nachtdienst. 32 uur wakker in totaal . Nu dus erg gaar.... Elin, wat fijn dat de MvM test knal was . Sinja, leuke vakantie gehad las ik . Lukt het op het werk allemaal nog een beetje? Zora, ook leuke vakantie gehad . En weer van start...spannend weer.... Traantje, druk druk druk dus met werk.... moeilijke patiënten zijn dat he....die jonge mensen met kanker . Dat vind ik ook altijd zo ontzettend confronterend. V/h wknd ook hele nacht in de weer geweest met jonge vrouw met eindstadium uitgezaaide kanker . Pittig!! Suus, tjee zeg...das niet niks van die patiënt met zijn klachten... lijkt mij ook moeilijk als je zoiets gebeurd. Maar idd....al 8jr lang een goede tandarts maakt je na 1 zo'n 'akkefietje' zeer zeker niet ineens een slechte tandarts hoor!! En je zult áltijd te vreden maar helaas ook ontevreden mensen treffen.... Alles van vakantie inmiddels weer gedeclareerd? Sooner, wat jammer (understatement) dat de poging mislukt is . En dan bij terugkomst van een leuke vakantie op je werk ook nog eens zulk naar nieuws....BAH!! Hoop gauw op betere berichten van jouw kant. Pat, jullie ventje doet het goed zo te lezen . En jullie meisje ook op de PSZ . Stoere meid!! Waar ging de schoolreis heen? Heb je d'r trouwens in duitsland op PSZ of in Ned? Jewel, ook in augustus alweer voor kindje 3 . Spannend weid!! Hadden jullie nu nog 1cryo? Nightelf, en? Kun je al wat meer balans vinden tussen werk en thuis? Druk druk druk...met leuke dingen hoop ik? Jessy, wat knap dat je nu dan wel BV geeft . En wat super dat het ook gewoon lukt!! Kleintje, lekker bezig met afbouwen....balen van ziek zijn . Jij hebt zeker ook al bijijijijna vakantie? Esser, hoe is het in Brabant? Zag mooie duplofoto van J. voorbij komen op FB . Zoë, dat lijkt mij ook zo heerlijk, daar waar jij woont. Altijd zo dicht bij zee . Heeft mijn vader ook, erg geweldig!! Jij ook al zo goed bezig met afvallen. Knap hoor!! Enne...af en toe smokkelen met een etentje moet kunnen tocfh? Moet ook leuk blijven!! Sorry voor degene die ik nu nog vergeet, maar weet het even echt niet meer verder. Ego komt later wel weer, ga nog ff met M. knutselen voor opa die is morgen jarig en dan vanavond hele avond vriendin helpen met verven in nieuwe woning...
@Sooner: wat een hel zeg!!! En nu? Hard zoeken naar wat anders? @kleintje: wat een gedoe toch continu met die bv! Ik snap het ook niet helemaal, de ene keer drinkt R wel uit de fles en de volgende keer weer niet... Jelte drinkt ook al uit een antilekbeker. Is dat niet iets voor jullie om te proberen? Ik betwijfel het ook wel of je het voor elkaar zou krijgen om de bv weer helemaal op te krikken, want volgens mij is het niet zo veel meer. En je zit natuurlijk ook nog met je overgewicht... Maar, wanneer moet je nou weer met R naar het cb? Hij moet wel blijven groeien! @Zora: nu al weer aan het spuiten?! Jullie laten er geen gras over groeien! @Majo: jij ook druk druk druk dus! Is het kunstwerkje mooi geworden en het schilderen ook? @hier: lekker gerend net, alweer les 22 van Evy! Het gaat nog steeds goed en van de week stond er al weer 58 (en een beetje) op de weegschaal, dus het werkt ook goed. Wij rijden bij ons in de praktijk ook kraamvisites, dus vandaag 2 gereden. Wat zijn die pasgeboren babies toch klein zeg! En wat vergeet je dat toch weer snel
Traantje, moet de 31e weer naar het cb. Gisteren heeft hij s middags 150 cc uit de fles gehad. Ook herft hij zijn groente hap ook helemaal opgegeten.bgisteravond bij mij gedronken om 22:00. Hij was vervolgens om 6:00 wakker. Weer voor het eerst sinds weken dat hij een hele nacht doorslaapt! Vanmorgen bij mij aan de borst maar dt was niet genoeg, daarna heeft hij nog 80cc uit de fles gedronken. Dus opzich heeft hij goed gegeten sinds gistermiddag. Vanmorgen op de weegschaal zou hij 7,2 kilo zijn (2 a 3 weken terug was hij 6,8 marja hoe nauwkeurig is de personenweegschaal voor zon kleintje). Straks gaat kleintjeman met hem nar de kinderarts voor zijn eczeem (ik lig nog ziek in bed, gisteravond weer alles uitgekotst). Hij vraagt of ze hem daar ook nog even kunnen wegen. Dan kunnen we dat vergelijken met de vorige keer een paar weken geleden. Maar ik begin steeds sterker het idee te krijgen dat hij slecht eet en darom die bv niet goed liep. Maarja we zijn er klaar mee. En wat je zegt is maar de vraag of ik het weer opgekrikt krijg en als dat lukt dan moet R.einout wel goed gaan drinken bij mij anders wordt het nog niks. Nou ik kruip weer onder de wol, zo nog even met mijn werk bellen wat zaken regelen..... Niet handig ziek zijn de week voor je vakantie als je juist allemaal dingen moet afhandelen.
Zo wat een rust hier..... Nou in plaats van weer in bed te kruipen ben ik toch naar mijn werk gegaan...... Nu is in ieder geval alles netjes afgehandeld. En kan ik met een gerust hart vakantie gaan vieren . 5 weekjes lekker met de benen omhoog!
@kleintje: heerlijk, vakantie! Gaan de kinderen wel naar het kdv? Han jullie nog weg? @sooner: via google zoeken op start to run. Dan kom je vanzelf op de pagina en kun je het programma downloaden! @suus: was gezellig! Binnenkort bij jullie!!!