Poging mislukt... althans heb helder rood bloedverlies! Ik had ook niet anders verwacht. Heb sinds zondag flinke buikgriep, overgeven en diaree... de medicatie die ik 2x oraal en 3x vaginaal in moet brengen doen hierdoor natuurlijk ook niet goed hun werk! Nog wel erg vroeg voor een bloeding... maar we gaan er vanuit dat het is mislukt! Op naar de volgende.... maar eerst eens beter worden!
Traantje, ik hebnvijf weken en de eerste twee weken gaan se soiezo nog. De eerste week zodat ik zelf even rust heb en de tweede week zodat vriendlief en ik wat tijd samen hebben en we hier eens kunnen puinruimen. Gewicht... Dat was weer lekker duidelijk.mvriendlief zei 6900 gram. Maar nou blijkt dat die arts weer met romper aan gewogen heeft (de vorige keer ook) en er dan weer 100 gram afhaalde. Dus ik weet eigenlijk nog niks. En vriendlief die onthuddat soort dingen gewoon niet. Dus we wachten maar weer tot de 31 e. Maar misschien dat ik morgen toch even ga wegen. Vandaag had reinout op de opvang ook nutrilon gehad. En dat weigerde hij ook...... Dus het ligt niet aan mij. Ht flesje borstvoeding wat hij mee had dronk hij wel netjes op. Maar vanavond wel weer 200 gram groente hap naar binnen geschoven. Sooner, ga je ook lekker hardlopen! Ingrid, jeetje wat klote dat deze poging mislukt is. En beterschap.
Meisjes! Ik ga even bij lezen, is veels te lang geleden ! Ik probeer morgen even op jullie te reageren!!!! Even gauw de laatste pagina, Ingrid, wat rot zeg! En ook nog een goed ziek zijn, bah! Dikke knuffel. @hardlopen, jullie zijn goed bezig hihi Minimeet traantje/Suus, leuk!
Zo, zit achter de laptop dus even een rea... Weet niet meer waar ik was maar ik probeer weer verder te gaan Lelie, hey daar ben je weer!! Alles goed met je meiden? Hoe gaat het met het gipsbroekje van S? En ging E niet al binnenkort naar de psz? Kleintje, wat een gedoe toch steeds met die voedingen van R zeg!! Kan me voorstellen dat je er inmiddels gek van wordt, zou ik nl wel worden. Denk idd niet dat je de bv nog kan opschroeven, zeker niet nu je ziek bent (geweest) en de hormonen van na de bevalling zijn, zeker na het afbouwen, al een heel stuk minder aanwezig in je lijf. Probleem is nu natuurlijk dat je met kv precies in de gaten kan houden hoeveel R binnenkrijgt, en dat wist je met bv natuurlijk niet. Dat zou je wat meer kopzorgen kunnen geven... Desalniettemin, hij eet zn bijvoeding gelukkig ontzettend goed dus dat is sowieso al winst die je pakt! En hij moet minimaal 500 cc melk krijgen nu dus als je daaraan komt, en dan de rest met bijvoeding, is er nix aan het handje. Slaapt hij nou eigenlijk ook door?? Dat ben ik ff kwijt... Oh en succes vandaag met wegen bij cb! Als ik op buienradar kijk, ziet het er niet zo heel vrolijk uit vandaag Traantje, wat echt super gezellig gisteren!!! Echt balen dat we niet dichterbij wonen, hoewel onze mannen dan miss gek worden van ons En wat een moppies heb je toch!! Ingrid, wat ontzettend balen dat de poging is mislukt! Dat je ziek bent/was, heeft zeker niet meegeholpen... Als je al je med's eruit gooit en de cryo is teruggeplaatst in een niet-natuurlijke cyclus, heeft het weinig kans van slagen gekregen Majo, hoe ging het verven?? Sooner, het is idd zoals Traantje zei, googlen en dan kan je m downloaden. Bouwt echt heel relaxed op! @hier: ik ga wel verder waar ik ben gebleven... Uhm ik had het over de praktijk... Inmiddels mn vader gezien na alle heisa sinds de vakantie. Zei natuurlijk nix over hoe goed de praktijk had gedraaid en zat alleen maar te zeuren hoe zwaar hij het had, en dat ie veel moest doen etc. etc. Heb veelvuldig tot 10 geteld en ben zo snel mogelijk weggegaan daar. Probeer verder zo weinig mogelijk contact met m te hebben. Best erg eigenlijk maar hij heeft het er zelf naar gemaakt. Gisteren lekker een vrije dag gehad en ben met de kids naar Traantje geweest dus! Was heel gezellig weer!! Ook nog ff naar de speeltuin geweest en net toen we buiten waren, begon het te plensen!! Alleen de kleinste J bleef het droogst, de rest was toch best wel nat Zag er vast hilarisch uit, 2 wagens, 1 los kind en 2 volwassenen onder een mini paraplu verscholen, met mijn hond kwispelend in de regen! Dag zit er dan weer snel op dus op naar huis waar ik lekker ben geflitst. Die bekeuring zie ik wel weer verschijnen... Sophie doet het nog steeds prima qua zindelijkheid! Had weer even een terugval afgelopen weekend maar nu zij en ik samen vrij zijn, is de draad weer goed opgepakt en hebben we geen ongelukjes meer overdag! Ze plast nu zelfs 's ochtends zelf op haar potje als ze net wakker is (dat was vanmorgen) en gisterochtend zelfs een plas en een poep! Zo trots op dr!! Daan werd gisterochtend wakker met behoorlijk wat snot, zo sneu! En gisteravond kreeg ie ook wat rode vlekjes en voelde warm. Vlekjes verdwenen toen hij in slaap viel (miss vlekjes van inspanning dus) en zn temp voelde beter na een pcm. Helaas begon hij te spoken toen wij wilden slapen, en hij was alleen rustig in mn armen dus heb hem maar bij ons gehouden vannacht. Helaas is het een erg onrustige nacht geworden We hadden buiten onweer en bliksem waar zelfs ik wakker van werd (dat is een unicum) maar ook Daan was toch niet helemaal lekker. Nog om 04.15 uur getempt en hij had 38.9 gr dus wederom een pcm erin. Nu net een mega vieze poepluier en wederom getempt: 37.9 dus de pcm begint alweer uit te werken. Ben dr maar druk mee vandaag... Gelukkig voelt hij zich nu wel ok, niet huilerig en speelt nu gewoon lekker in zn box. Dinsdagavond ben ik nog met mn hond naar de oogarts geweest omdat wij het idee hebben dat ie steeds minder ziet. Zn ogen zijn ook wat troebel... Waren al bij de oogarts 2.5 jr geleden want toen waren de ogen ook troebel, alleen nu ziet ie ook echt minder. Anyway, best hondonvriendlijke arts en die heeft m onderzocht. Gelukkig heeft ie geen staar of wordt ie definitief blind ofzo maar hij heeft oedeemvorming bij het endotheel achter het hoornvlies. Hij kijkt als het ware door een vieze vette bril... Nu is de oorzaak onbekend want verder waren alle onderzoeken prima. Nu oogdruppels meegekregen met AB kuur en ontstekingsremmers. Na 1 week zouden we vooruitgang moeten zien. Lastige is wel dat die druppels 4x pd moeten en hij vindt het echt verschrikkelijk! Moet dus met 2 personen want 1 moet m in de houdgreep houden terwijl de andere druppelt. Mocht dit werken, dan moeten we contact opnemen en krijgen we andere druppels die hij dan de rest van zn leven moet. Hopelijk niet 4x per dag trouwens... Daar zitten dan alleen ontstekingsremmers in. Mocht het niet werken, dan kunnen we nog andere druppels proberen, nl 5% NaCl (keukenzout) wat dan het vocht onttrekt van dat oedeem achter zn hoornvlies. Over het algemeen werkt 1 van deze medicijnen wel. Nou, ik hoop echt dat we verschil gaan zien en merken! Nou ik ga maar even fb-en, Daan fruit geven en dan richting douche met de kids. Heb trouwens nog niet alles ingediend van de vakantie-ellende. Alleen nog mn taxi bonnetjes en hopelijk kan ik ook ergens mn telefoonrekening declareren want ik heb behoorlijk wat telefoontjes moeten plegen naar NL. Heb ook nog weinig gedaan met die aanklacht tegen me. Al wel mn rechtsbijstand gebeld en moet wat stukken aanleveren. Ga dat denk ik morgen op het werk wel even voorbereiden en dan dit weekend indienen. Ik moet nl ook nog wachten op een verklaring van mn tandtechnieker, heb ik al wel aan m gevraagd trouwens...
Reintje,, inderdaad een gedoe met de voeding van rein. Ik word hier ook langzaam aan gek....... Maar we hebben afgelopen dagen even bijgehouden hoeveel hij binnengekregen heeft. Met dan wel eenninschatting van bv. Maar dan komen we telkens rond de 500 cc per dag uit. Dus dat zit an wel goed. Zeker als je kijkt hoe goed hij de laatste dagen zijn groente en fruit gegeten heeft. Ik heb vandaag ook de voeding van 12 uur er uit gegooid. En rein dronk zonder tegenstribbelen 140 cc. Ik helelemaal gelukkig!! Want gisteravond was een drama. Hij kei hard janken, kwam ik met de fles aan, je zag dat hij wou toe happen, maar zodra hij de eerste druppel melk dronk begon hij te weer de huilen. De smaak zinde hem dus niet...... Na 20 minuten worstelen had ik hem toch maar de borst gegeven. Toen om 1 uur nog 85 cc uit de fles en daarna sliep hij door tot 6 uur. Toen weer aan de borst. Als het vandaag goed uitkomt geef ik drie flesjes en twee borstvoedingen. En heb nog even gecheckt met het schema wat mau had met 7 maanden en dat komt exact overeen met dat van reinout nu. Alleen rein krijgt 5 keer 150/5 en mau 4x 180/6. Rein is natuurlijk nognwel gewend kleine beetjes te drinken. Cb, nog ff kijken Wat het weer doet. Maar als het regend dan blijven we thuis. Dan volgende week maar. Zker naar zijn goede drinken van net heb ik er weer vertrouwen in. Maar bij een evt. Derde geen bv meer voor mij...... Doorslapen, ja/nee. Snds ik begonnen ben met afbouwen heeft hij nogmaar 1 nachtvoeding ipv minimaal 2 :0 (hoe heb ik dit vol gehouden). En hij heeft nu 2 nachten van 23:00 tot 6:00 doorgeslapen. Suus, klinkt gezellig die date met traantje. Jullie hebben elkaar wel echt gevonden! en wat een grote meid die sophi.e! Hoe is het trouwens met het oogje van d.aan? Want daar heb ik je niet meer over gehorord. En er heerst weer een buikgriep he. Hier hebben we het ook allemaal gehad. Opzich is deze niet zo heftig maar het duurt wel lang. Want ik ben al sinds zondag nacht misselijk en rommelende darmen. En niet te veel ruzieen met je pa he! Goed van je dat je even tot 10 geteld hebt. En ouders blijven eigenwijs. Als ik bij mijn vader en moeder mezelf niet zou inhouden dan zou ik permanent ruzie met ze hebben . Ow en wat bv opkrikken btreft, ik geloof dat het nog wel kan (ga het niet doen hoor). Ik heb zelfs gelezen dat als je nog nooit zanger bent geweest en een kindje gaat adopteren je ook bv kan geven. Zuigen, zuigen, zuigen en de prolactine/oxitocine komt gewoon vrij! Duurt alleen wel wat langer dan wanneer je zelf bevallen bent.
Suusman zuigt vaak genoeg maar er komt toch echt nix uit Even Daan een flesje geven. Vandaag maar even geen brood maar een flesje extra met dat gespuug. Temp is nu 37.6 en dat zonder pcm!!
Hij 'wipt' af en toe binnen voor een trekje En als jullie allemaal precies zouden weten hoe en wat met mn vader, dan zouden jullie zeggen dat ik m met moet breken...dus hem zo nu en dan ontwijken en m niet bellen, valt nog best mee eigenlijk. Denk dat Traantje, die alles wel weet, dat wel kan beamen. Nou Sophie is inmiddels en Daan ligt weer in bed. Zo wisselen ze elkaar af! Sophie had ik in dr onderbroekje laten slapen in bed en was zelf naar haar potje gegaan om te plassen en poepen! Wat een super meid!! Daan had net 38.2 graden dus toch maar even een pcm gegeven. Nu Sophie maar koekje geven en mn Bergmann kliniek foldertje gaan lezen. Ja Zoe, je moet me niet op ideeen brengen
Suus, het lijkt me ook lastig, zakelijk bezig zijn met je vader. En goed bezig die Sophie. Mau en rein slapen s middags tegelijk! Heb ik dat even goed ingeprogrammeerd . En bergmann kliniek? Zou je dat willen iets aan je buik laten doen? Dan ben ik toch wel benieuwd naar die bikini foto. Zo erg zal het toch niet zijn? Nou ik ga eens wat eten inelkaar flansen terwijl maurits cars 2 kijkt. Hij staat tegenwoordig op met.....mama cars sien...... Maar we beperken het tot twee keer per week cars...... En dan niet helemaal natuurlijk.
Kleintje, het is wel erg! Hoewel anderen misschien al blij zijn er zo uit te zien hoor, dat weet ik wel... Ik whatsapp m je anders wel, goed? Ik vrees wel dat het me een kleine Euro 4000,- zal kosten, als ik de brochure zo bekijk. Wil natuurlijk wel een optimaal resultaat!! Je vroeg over Daans oogjes trouwens. Zijn rechteroog ziet er netjes uit, sinds we terug zijn van vakantie. Maar ik durf nog niet te juichen. Links ging ook oke, maar na een kleine week begon die weer te prutten. Hoewel het minder is dan voor en tijdens de vakantie hoor, maar links is sowieso niet over. Nog een paar maandjes en dan de doorverwijzing vragen voor de oogarts.
Em Kleintje wat vind jij? Suus, het is denk ik best pittig als je echt een correctie wil doen hoor, jij perfectionist . Maar je moet natuurlijk doen waar je jezelf prettig bij voelt. Wat vervelend dat gedoe met je vader, lijkt me ook best pittig af en toe, samenwerken met paps. En wat goed van S. Trots kun je zijn dan he? Sara poepte maandag ook weer op het potje. Kleintje jij was een beetje aan het modderen met de voedingen etc. Hopelijk gaat het snel beter en krijg je ook een beetje vertrouwen erin. Jessy: Jullie hebben een prachtig mannetje erbij! Echt een schatje. Lelie: Zwaai! Ingrid: Wat rot zeg, het blijft gewoon k**te. Sooner; Wat rot van je baan zeg, vooral omdat je het zo naar je zin had. Ik hoop dat er snel iets anders op je pad komt. Elin: Hoe is het? Nog steeds zo misselijk? En goed plassen voor MvM dan wordt de pregnyl aangevuld. Majo: Hoe is het bij jou? Aan het doe het zelven?
Zo nu even tijd voor ego: Gisteren laatste pil geslikt en al een weekje deca aan het spuiten. We konden zo snel beginnen omdat dit al gepland is na de vorige ICSI, en ik had het gewoon laten staan, afzeggen is sneller dan alles weer opnieuw plannen. Ben al een paar keer de Deca vergeten en spuitte dan elke keer later, niet slim, maar anderzijds ook lekker om er zo relaxed mee bezig te zijn. Sara doet het ook goed, Suus vroeg volgens mij nog wat ik bedoelde met de ontwikkelsspurt: Veel meer praten, woordjes erbij, goed en alles zelf eten, goed slapen, veel meer snappen, dingen onthouden, ze oogt gewoon ineens veel wijzer. Zo leuk. Helaas begint ze ook driftbuien te krijgen. Maar tot nu toe kunnen we dat goed oplossen. Potje gaat ook weer goed na de vakantie, ze poept en plast erop, volgende week wil ik weer wat actiever er mee aan de slag. Beugel gaat ook goed, het is wel erg wennen, en aan 1 kant is mijn wang kapot helaas. Ik kan nog steeds niet alles eten, maar dat is niet zo erg, goed voor de lijn haha. Komende 1,5 a 2 jaar zit ik er aan vast. Poetsen gaat goed Suus en die ragertjes had ik meegekregen van de ortho inderdaad, ik stoker ook met gum ragertjes wil mijn gebitje en tandvlees wel goed bijhouden vooral nu met de beugel. Vanavond ga ik met 6 vriendinnetjes gezellig borrelen, heb ik wel zin in. Is alweer een tijdje geleden. Nou fijn weekend allemaal!
Als ik de buik van suus zo zag dan snap ik haar wel. Zeker als je zo velel afgevallen bent en eigenlijk niks meer aan die buik kunt doen. En wat plastische chirurgie betreft, ik zeg altijd, als je het geld over hebt en niet psychisch afhankelijk bent van het resultaat dan moet je het doen. Want je hebt soms van die kneuzen met een trauma die denken dat een operatie in eens hun een ander mens gaat maken. Nou daar geloof ik niet in. Maar bij suus denk ik juist dat het een goede beslissing is. Alhoewel ik ook wel met zon buik zou kunnen leven . Die van mij is erger Nu ik ben vandaag aan het "thuiswerken". De rest heeft uitstapje en ik ben niet mee gegaan vanwege de borstvoeding. Achteraf had ik gewon mee kunnen gaan. Maar het was me te veel gedoe om het last minute nog allemaal te regelen met de kids. En ik begin net weer wee een beetje beter te worden. Maandag gaan we waarschijnlijk starten met sonja bakkeren. Aangezien ik al 2 kilo kwijt ben door de buikgriep wil ik nu wel doorzetten. Maar eerst nog een keer lekker uit eten. Net mijn moeder gbeld of ze morgen wil oppassen. Dan kunnen ik en vriendlief lekker uit eten. Weer naar dat restaurant met dat verrassingsmenu. En deze keer zeg ik niks tegen mijn vriend. Zeg gewoon dat we naar mijn moeder gaan morgen. En in de auto deel ik hem de verassing wel mede. Ben benieuwd of ik het voor me kan houden. Kn namelijk niks geheim houden voor hem. Mama belt vanmiddag nog even om te bevestigen dat ze kan oppassen. Hopelijk kan het door gaan!
Zora, vraag of je wat was kan krijgen van de orthodontist. Dan kan je de scherpe haakjes en dingetjes mee afdekken en zo haal je je mond niet meer open. Kleine tip van de smid Leuk dat S zo vooruit gaat dan he! IK verbaas me ook wel ns wat er allemaal onthouden wordt! Zag gisteren een filmpje van Sophie toen ze 1-1.5 jaar oud was. Als je dan ziet wat ze nu allemaal zegt en doet!! Echt ongelooflijk... En wat knap van het potje hoor! S is nauurlijk nog jong dus is het extra knap!! Enne, oei deca vergeten?! Anders herinnering in je tel maken? Kleintje, thanx voor de lieve woorden en dat je me goed snapt. Weet ook echt dat sommigen al een moord doen hiervoor maar zoals je zelf ook zag, het past gewoon niet bij de rest van mn lijf. Mn gewicht is prima (59 kilo bij een lengte van 1.65m)... Fijn te horen dat je je weer beter voelt! Mocht ook wel na al die dgn van beroerdheid. En leuk hoor, een surprise diner!! Hoop dat je moeder kan oppassen! Quality time samen is natuurlijk erg belangrijk! @hier: heb helaas hetzelfde virus als Daan vrees ik. Vanmorgen al 2x op de plee gezeten met diarree en kreeg mn ontbijt niet op door de misselijkheid. Na 1 hap moest ik al bijna kotsen, dus uiteindelijk na een half bordje pap was ik toch best trots op mezelf! Net tijdens de behandelingen wel wat keertjes gehad dat ik diarree of kots op voelde komen, gelukkig niet gebeurd Anyway, hoop dat de dag snel voorbij gaat! Manlief komt zo ff thermometer brengen want vrees dat dat ook niet zo goed is nu (heb het afwisselend koud, warm en dan weer ok). Heb ook een soort buikpijn erbij die komt en gaat........ ga ik miss toch hierdoor naar de 50 kilo grens Niet helemaal de manier die ik voor ogen had. En nee, 50 kilo is te licht hoor, was bij wijze van Nou moet ff verder! Liep 20 min voor dus had ff tijd voor jullie! Strax in mn pauze alles in orde maken voor mn rechtsbijstand. Heb de verklaring van mn tandtechnieker binnen nl... Is dat ook weer gedaan nl *zucht*