Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    WHHAAAAAA, kom er net achter dat ik een lok grijs haar heb........ Niet veel en je ziet het ook niet.........ik word oud......en ik moet mijn haren aan verven.....

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zou je dan wel voor een derde gaan?? Dan ben je binnen de kortste keren helemaal grijs ;):p

3. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ja maar daar word ik toch niet ouder van......... En ik ben pas 28........

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou, meer kopzorgen DUS meer grijze haren!! Suusman heeft er ook wat meer verzameld op zn hoofd, sinds hij met mij omgaat :p (en zoveel haar heeft ie niet meer ;))

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Waaaaat grijze haren :D Hier (nog) niet gespot haha maar zorgen wel pfffff heb al dagen geen fatsoenlijke nacht gehad, S.ofie wordt elke keer wakker als ze van buik terug op haar rug wil liggen...Zo zielig dat broekje.

Suus, heb de foto niet gezien maar ik zou ook geen probleem van maken. Als je het kan permitteren waarom niet ;) Zou ik ook doen :D

Zora, wat fijn dat je je zo relaxt voelt en dat je er minder mee bezig bent :)! Is denk ook wel belangrijk om zo mee om te gaan...

Nou ik ben erg druk. Heb sinds gisteren een nieuwe foon Sony Experia S in het wit!! Jaja Suus, heb nu eindelijk Whatsapp :D Dus we kunnen ons gang gaan haha

E.mma heeft het onwijs naar dr zin op het psz!!! is altijd gezellig aan het voetballen met de boys haha
    En plakken en knutselen vindt ze ook erg leuk.
    Volgende weel alweer de laatste dag....zomerfeest op het psz!!!

S.ofie is een heel sterk en lief meisje, ze wil zo veel maar als het niet lukt dan schreeuwt ze het uit. ze had al lang kunnen zitten...echt dat broekie mag er van mij af, zucht...
    Ze wil ook graag in bad...heb het zo met haar te doen hoor...:(

Ik moet weer hollen, S uit bed halen en dan E naar het psz brengen...

Laters meiden!!!

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, wanneer heb je weer controle met S?? Krijgt ze dan weer foto's om te checken hoe het nu ervoor staat met de heupjes?
    Wat leuk dat E het zo leuk vindt op psz!! Denk ook echt dat zij haar energie goed kwijt kan daar! Hoe gaat het nu tussen Lelieman en jou? Gewoon koek en ei?
    Eiiiiiiiiidenlijk whatsapp, hehe!! Stuur je zo meteen wel ff een berichtje :D

Nou ik ga maar mn modifast innemen. Vreemde is dat ik de helft minder ontbeten heb maar totaal geen honger heb!! Heb wel chocola gekregen van een patient, jammie!! Lekker slecht ;)

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Weer terug :D E.mma zei met plezier mij gedag want ze had gezien dat de kids een traktatie krijgen! Eff gespiekt en ze krijgen een bellenblaas en een grote lolly :D

Nu even gauw met S knuffelen, ze kan gewoon niet alleen in de box blijven en spelen...heb mijn handen vol aan haar..;) Ook valt ze vaak op haar hoofdje, gisteren zo erg hard dat ze even later moest kotsen. Kwak zo over mij heen. Ze huilde wel gelijk na het vallen dus we denken dat ze net geen hersenschudding heeft gehad ;) het valt ook niet mee zo'n zwaar ding om je heupjes. We moeten de 25e dacht ik langs het zkh voor echo. En dan afwachten wat ze zeggen. Maar ik denk dat ze standaard na 3 mnd dat eraf halen. We moeten nog eff :x ze krijgt ook boven 2 voortanden, dat komt er dus ook nog even bij..

Okee, ik ga weer :)

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Goedemiddag, was ik ook weer eens :D Pfff wat gaat zo'n week snel voorbij.

Suus, he jakkie, dus ook een griepje te pakken. Wij hebben het hier ook gehad, wel allebei maar 2 dagen gelukkig maar leuk is het niet.
    En je pa klinkt idd niet als een makkelijke......lastig hoor voor jou als je ook nog met hem samen moet werken. Gelukkig ben jij de gene die het volwassenst (?) reageert. En echt niet leuk dat je aangeklaagd bent :( Hopelijk wordt het niet een vervelende procedure.
    En is idd veel centjes zeg zo'n operatie! Maar ja, ik ben er ook voor als je echt niet blij bent met je lichaam, en als je de centen hebt waarom niet? Maar misschien een goedkopere tip ;) bodypump of fitness? Dan train je alle spieren in je lichaam en je buikje raak je daar ook niet helemaal mee kwijt maar je gaat wel strakker in je vel zitten. Toen R. een jaar was had ik alleen nog maar een velletje over op mijn buik, en die gaat ook niet weg want dat is te veel uitgerekt geweest ;) :p

Kleintje, he dus R. wil de kv dus niet zo goed drinken....vervelend als je wilt afbouwen. L. drinkt gelukkig nu wel goed uit de fles, maar ook nog niet zo lang hoor pas vanaf 5 maand. Combi bv en kv vond ik ook maar niks. Al moesten we nog wel even wennen toen we helemaal over waren, L dronk nog 5 voedingen bij mij maar die hoefde hij met kv niet, had hij makkelijk genoeg aan 4 maar die omschakeling moest wel even wennen. Nu drinkt hij 3 flessen, soms 4 en dat gaat heel goed. Als ze goed fruit en groenten eten drinken ze ook minder. Geef je ook al aardappelen erbij? En brood kan je ook al geven.
    En vanaf volgende week vakantie?

Zora, stoer zeg dat je een beugel genomen hebt :D Even afzien en dan heb je weer een mooi gebit! En weet dat nog goed van mijn beugel tijd die kapotte wangen.....
    En leuk dat S. zo vooruit is gegaan! Herken het wel, R. had toen ook zo'n groeispurt, het worden dan echt van die kleine wijsneusjes :)
    En ook alweer druk aan het spuiten! Gek idee dat dit jullie laatste poging is of ben je daar niet zo mee bezig?

Sooner, wat kl*te van je baan zeg! :( Heb je al wat anders op het oog of ga je nu intensiever met je eigen bedrijfje aan het werk?
    En gaan jullie meteen weer door voor een nieuwe poging?

Ingrid, wat kl*te zeg :( niet leuk. En dan ook nog ziek, bah. Sterkte meid en beterschap!

Traantje, gaan julllie ook met vakantie? En druk, maar ook heel leuk dus op de praktijk! Leuke foto's op fb van je kids :) schatjes zijn het!
    En jullie geven de fles dan dus om 22.00. Was het van de week ook van plan hem later te geven maar zonder fles gaat hij eigenlijk niet slapen. En hij lijkt er geen last van te hebben dus dan zal het wel goed zijn :D

Lelie, alles goed bij jullie? En met S. haar gipsbroekje?

Esser, ook alles goed bij jullie? Druk met het werk? Wanneer hebben jullie vakantie?

Elin, lekker aan het genieten van je zwangerschap :) Nog steeds erg misselijk?

Sinja, hoe gaat het met jou en de kids in je buik? Je buik zal nu alweer een stuk groter zijn, buikfoto?? :D En met F. ook alles goed?

Jessy, lekker aan het genieten van je mannen? Alles goed met de jongste?

Pat, zwaai, zie je onderin hangen :)

uhmmm dat was iedereen toch? Pfff geheugen wordt wat minder ;)
    Hier gaat alles goed. Vorig weekend mijn vriend en ik ziek geweest, hij buikgriep en wat ik had weet ik niet maar fijn was het niet. Heb de hele zondag op bed gelegen, en maandag wel aan het werk geweest maar eigenlijk ging het niet. Gelukkig de kids nergens last van.

We hebben L.uuk dus een paar dagen een flesje nutrilon standaard gegeven en hij reageerde er dus op :( Vrij snel weer meer last van eczeem en hij was veel onrustiger, niet meer willen slapen en korter, snachts huilen (doet hij nooit!) en weer een fles willen om 2.00 ( is hij ook al 4 maanden vanaf) dus het was voor ons wel duidelijk. Vanochtend dus weer naar de kinderarts geweest en die zag ook meteen aan zijn huid dat het weer erger geworden was. Nu dus weer door met de nutramigen en tzt weer proberen met standaard voeding. Maar eerst ons vrolijke mannetje maar weer terugkrijgen. Niks aan om je kindje zo 'pijn' te doen.

Met R. gaat het ook goed, al zit hij wel in een fase waar zijn oren het blijkbaar niet meer doen want luisteren is erg moeilijk. Zijn driftbuien worden iets minder gelukkig. Op zich zijn die driftbuien het ergste niet maar hij is dan zo boos dat hij je gaat slaan en knijpen/bijten, echt niet leuk. Hij gaat dan ook meteen naar boven want dat wil ik absoluut niet hebben. Pfff lastig hoor soms opvoeden ;)

Nou ga even onder de zonnebank. Heb 1 gehuurd voor 4 weken, even een mooi kleurtje voor de vakantie. Bikinilijf zit er denk ik niet in, dus dan maar mooi bruin, dat lijkt ook al heel anders in bikini ;) Al zijn er alweer 2 kilo af en zit ik op het gewicht voor de zwangerschap. Nu nog 3 kilo eraf en dan ben ik 65kg en dan zien we wel weer.

Fijn weekend allemaal!

9. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @meiden: effe kort, want ik heb gewoon geen puf voor een lange reactie!
    Fijn weekend allemaal! Ik meld me snel weer voor een uitgebreide reactie....

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Geen probleem traantje. Het is veel belangrijker je gezin even aandacht te geven dan ons. Wij zijn er morgen ook nog wel.

Nou de oppas is geregeld! Ik zei vriendlief, we gaan morgen naar mijn moeder......ow gaan we weer uit eten? Zucht...........hij heeft het geraden omdat ik zei dat hij het stappen van vandaag niet mocht verzetten naar morgen. Ik kan ook nooit iets geheim houden voor hem. Maar hij vond het wel een super verrassing! Zeker omdat we weer naar zijn ( en mijn ) lievelings restaurant gaan. Ben benieuwdmwat de chef deze keer voor ons maakt.

Suus, ik zag dat sophie ook al ziek is. Het zit niet mee met jullie ziekenboeg. Doe maar rustig aan dit weekend. Hier hebben we ook allemaal ontregelde darmen. Maar dat zal vast over gaan.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, fijn dat de oppas geregeld is!!! En je vriend kent je echt te goed ;)

Sophie heeft idd ook diarree nu, wat wel lastig was voor dr qua zindelijkheid. 1x dus in dr broekje gedaan dus viel mee...
    Daan heeft al z'n groenten uitgespuugd en toetje zag ik er ook bijna uitvliegen...dus toen gestopt. Fles nu ook niet helemaal leeg en 39.2 graden net :( PCM weer in z'n poeperd gestopt...

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Arme daan. Reinut had ook een groente hap uitgespuugd. Toen was het een heerlijk zwembad in zijn wipstoel......in bad......de volgende dag was de andere kant aan de beurt........weer in bad.....maurits begon ondertussen te vragen of reinout niet weer in bad moest..... Maar is niet leuk. Echt zielig als die kleintjes ziek zijn.

Ik moet gaan slapen....maar nog geen zin. Maar mot toch mijn rust nemen....... Morgen ochtend mag vriendlief uitslapen namelijk...

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje wat kletsen jullie toch enorm veel haha. Kan t hier nooit bij benen!
    Suus hoop dat iedereen gauw opknapt!! Beterschap. Zo zielig als die kleintjes ziek zijn!

Kleintje jeetje wat een gedoe met die voedingen zeg!!! Hoop dat r snel stopt met weigeren van kv

Sinja ben benieuwd naar t buikje!!

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Traantje jij ook prettig weekend hè!! ;)

Jewel haha s zit ook in die fase. Zo ontzettend veel geduld moet je dan hebben. En jeetje wat heerlijk die zonnebank. Jij gaat dus heerlijk bruin op vakantie. Zucht. Jaloers. Haha

Zora knap hoor dat ze al op hef potje doet. En zo ontspannen bezig met de deca. Hopelijk helpt het.
    En de beugel geen tips. Nooit een gehad. Vind t wel knap dat je t nu nog doet...

Ingrid. Jeetje klote meid. Poging mislukt. Hopelijk knap je snel op!! En kunnen julie voor een nieuwe tp

Sooner. Ik had wel goede hoop voor je!! Jammer hoor!! Hopelijk volgende poging wel raak

Elin. Hoe voel je je? Heel zwanger?? Haha geniet ervan.

Lelie. Hoop dat s gauw van der spreidbroekje af mag. Wel ontzetten zielig zeg!

Majo hoe is het met je?? Nog spierpijn gehad van t verven.

Pat hoe is t bij jou en hoe is het net a?

15. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Zal zoals gewoonlijk de helft weer vergeten zijn. Sorry :(((( doe echt me best om t bij te benen maar ben zo moe....

T doet het gelukkig goed. Behalve dat hij in de avond en nacht te graag bij mij is. Zolang ik in dd buurt ben is hij rustig. S is heel jaloers. En dat vind ik echt super moeilijk. Hij is ook zo ruw. Volgende week ben ik alleen met de boys. En dat vind ik wel eng. S kan je niet alleen laten anders is er weer wat stuk. En als ik aan t voeden ben. Haalt hij van alles uit. Of hij wil boven op t zitten. En t doet zo op zijn gemak drinken haha. Nu al een borsten man.

@ gewicht. Nog maar 4,5 week kan ik ook aan evy beginnen. Haha. Wil er nog 7 kwijt. Was 6 kilo aangekomen. Ben er nu 9 kwijt. Dus nu op naar de rest kilo's. Me buik is gelukkig weer redelijk plat. Ik kan me af en toe bijna niet voorstellen dat vorige week dinsdag er nog een kindje in zat...

Maar verder erg verlieft op ons kleine mannetje. Zal als ik puf heb het uitgebreide bevallingsverhaal posten. Ben dit x gelukkig niet boven t toilet bevAllen maar gewoon op bed haha

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Loesie hoe is t trouwens bij jou s en f. Zie foto's voorbij komen op fb. Zo leuk!!!

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Xxx va mobiel. later meer tijd. vandaag uitje met vriendinnen en vanavond feestje. vandaar. suus; doen als je het kan, zou ik ook doen. tot die tijd; bodyhoop!

alle zieken; dikke knuf

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Goede tip die bodyhoop!! Ik ga ns kijken... :)

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hallo!

Nou we hebben gisteren heerlijk gegeten. We hadden kabeljauw carpaccio met een gambakoekje en tuinkruiden majonaise, Ganzenborstfilet met geconfijte ganzeborststukjes en rinse appelstroop saus en als toetje witte chocoladeganache met aarbeien ijs en een soort kletskoppen, macrons en aarbeiensaus. Jammie jammie jammie. Weer iets wat we normaal nooit zouden kiezen. Maar ben blij dat we het verrasings menu hadden anders hadden we al dat lekkers niet gehad en weer gewoon biefstuk gekozen.

Net lekker gefietst met maurits voorop en reinout in de baby mee. Heerlijk. Nu wel moe. Maar de kids liggen in bed dus wij kunnen even relaxen. En morgen beginnen we met sonja bakkeren. Gisteren alle boodschappen in huis gehaald. Dus we kunnnen er tegen aan.

Bv, is bijna helemaal weg. Ik zat nog op twee voedingen maar rei out was erg on tevreden na de voeding. Dus het was niet meer genoeg. Nu leg ik hem alleen nog maar even aan om de druk weg te drinken of voor troost. Vandaag heb ik hem nog niet aan de borst gehad. En geenstuwing ofzo. Dus het is klaar! Ben er niet meer rouwig om. Als ik terug kijk naar die 7 maanden bv dan ben ik blij dat ik het voor Reintje gedaan heb maar ook blij dat ik mij vrijheid en mijn lijf weer terug heb.

Fijne zondag allemaal!

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dag lieve Jessy!

Het gaat super hier! Lekker druk, maar ook echt genieten! F.iene is echt zo'n makkelijk meiske!
    S.iem had natuurlijk kma en reflux, daardoor was hij zo onrustig en huilderig in het begin en daar hou je dan ook een beetje rekening mee.

Maar F.iene huilt alleen als ze honger heeft of een vieze luier of soms als ze net in haar bedje ligt. Maar verder is ze heel makkelijk, wijs en lacht veel!
    Ze slaapt van 23.30 tot 7.50 vaak door (ja ze heeft echt een wekkertje in haar kont:D) dus dat hebben we goed voor elkaar. S.iem slaapt gewoon lekker met haar mee!

Hoe gaat het met de mannekes?! Even wennen he!?

Kleintje, klinkt lekker hoor!!!
    En je hebt het zeker goed gedaan wat betreft bv! Ben trots op je!

Ingrid, knuffel voor jou!!! Kl*ten van mislukte poging!

Zora, knappe S. zeg!!!!! Hier heeft S.iem er nog niet zo heel veel interesse voor. Hij waggelt wel met ons mee, maar verder...haha!

Elin, misselijk ja?! Jeetje! Maar wel op en top zwanger dus! haha!

Suus, hoe gaat het in huize B.? Nog allemaal ziekjes of gaat het weer de goede kant op?!

Pat, haaaaaaaaaaaai! Wat wordt M. alweer groot zeg!!!!

Majo, aan het verven?! Dat heb ik gemist! Hoest met M.aud?! Kletst mooi raak!?

Lelie, hoe gaat het daar met de dametjes!? Dit weer is voor S.ofie niet zo heel vervelend of wel!? Met dat broekje!?
    Met E. ook alles goed?!

Jewel, een zonnebank heb je wel nodig ja, met dit weer, haha! Hoe is het met de kereltjes?! En is je man nu lekker thuis?!

Sooner, lekker gehad op Texel?!

Traantje, mooie foto's zie ik steeds op fb! Ik denk dat J jr, J sr nog wel voorbij gaat hoor, als ik dat zo zie!

Sinja, hoe gaat het met de boys?! Ben benieuwd naar de beebkamer! En nieuwe buikfoto natuurlijk!

Nightelf, hoe gaat het bij jou!?!

Vergeet ik nog iemand?! euh...

Een vraagje voor (vooral) de jongensmama's...
    Hebben jullie ook zo'n onbenullig kind soms!? Echt, hij zit constant onder de blauwe plekken...dat jeugdzorg nog niet gebeld is!;)
    We hebben helemaal geen gekke dingen hier, maar hij presteert het elke keer om te vallen. Dan struikelt hij over zijn eigen voeten, dan over een tegel, dan over een drempel...
    Het is wel een bikkel, dus 9 van de 10x hoor je hem niet, maar dan komt ie bij je en dan heeft hij ineens een bult op z'n hoofd...of je hoort een keer 'au' en dan weer een kapotte knie...zucht...
    Herkenbaar?!

Ga nog even genieten van mijn rust. Kids liggen op bed en zus en zwager komen zo! Gezellig!

SMAK

Deel Deze Pagina