Even weer een korte zwaai. Sorry verwaarloos jullie een beetje. Maar haak hier weer in. Ben vorige week goed ziek geweest. Was nog de vraag of het van de zw. schap of van griep kwam. Kon bijna niks eten en alles wat ik at kwam er weer uit. Heb zetpillen van de ha gekregen en deze vlakte het wel wat af. Maar sinds gistermorgen is de misselijkheid weg. (waar ik mij nu weer zorgen over maak, want stel dat dit wel van de zw. schap was. Bij mijn miskraam verdwenen mijn symptomen nl. ook) Heb een aantal keer nog met traantje gewhatsappt, waarvoor nog bedankt. Echt superfijn, zo'n ha hier en ook lief dat je mijn vragen wilt beantwoorden. Vind het nu nog spannender worden, maar dat zal ook wel komen omdat de echo nu dichterbij komt. Jessy, ik kan je geen antwoord geven. Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen. Daar zijn ze toch ook voor. Suus, spannend donderdag! Wat wil je eigenlijk laten doen? Straks herkennen we je op een volgende meeting niet eens weer En dan ook nog aan de hoepel, goed bezig hoor! Sooner, wat ontzettend kl*te van je werk! Hoe is het gegaan vandaag? Ingrid, wat jammer dat het niet goed is gegaan! Moet je nu weer een maand wachten? Jullie kunnen niet in één keer door, toch? Zora, hoe gaat het met jou? Rest, weet ik zo niet meer. Sorry. Zal proberen weer vaker te reageren. Heb trouwens nog wel even een vraagje aan de meiden die nog volop in de behandeling zitten. Vinden jullie het vervelend dat ik hier over mijn zw. schap schrijf? Als dat zo is, moet je het gewoon zeggen. Dan verhuis ik naar het verlengde wachtbankje en kom ik jullie hier alleen lastig vallen met andere dingen Ga mijn mandje maar weer eens opzoeken. Trusten allemaal.
Elin, ik miste je al! Vermoedde dat je nog ziek, misselijk en moe op bed lag. Hoop wel voor je dat die misselijkheid kwam door maagdarmvirus. Kan nl hoor want dat virus is hier ook op visite geweest. Ben je nog wel moe enzo? Dat vond ik zelf de grootste zwangerschapskwaal. Echo dichterbij...wanneer dan? Ben t alweer vergeten, solly!! Enne, ik wil van m'n vette pens af dus Miss een zuigje hier en/of daar en wat vel naar beneden trekken De rest vind ik nl wel ok.
Suus, gelukkig maar! Was al bang dat je helemaal zou veranderen Ben nog wel moe, maar wel minder. En heb ook het idee dat mijn borsten minder gevoelig zijn, maar kan ook zijn dat ik dat alleen maar denk. Nog wel steeds erge trek en ik moet blijven eten, anders krijg ik wel een weeig gevoel.
Elin spannend!!! Nog een nachtje slapen en dan al de echo!! Je klinkt wel zwanger hoor. Je hoeft niet perser misselijk te zijn x
Joepie! Vanmorgen 1,4 kilo lichter! Is natuurlik wel maagvulling die ik kwijt ben. Maar het motiveerd wel!
Even snel op Elin: Ik heb er helemaal geen probleem mee hoor dat je hier schrijft over je zwangerschap, ben oprecht blij voor jullie dat het weer gelukt is na jullie miskraam. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een tijdje jaloers ben geweest op mensen die 2e kindjes kregen maar ik kan er nu vrede mee hebben als het bij ons bij 1 kindje blijft. Tuurlijk kan het dan soms wel steken maar dat is meer in real life en hier op het forum minder. Dikke knuffel en hopelijk morgen een pracht echo voor jullie!
Kleintje, goed zeg! Gaat het goed met sonja bakker? Is het een beetje vol te houden? Zora, gelukkig. Wil niemand hier voor het hoofd stoten. Weet hoe pijnlijk het soms kan zijn. Hoe is het verder met jou?
Haha Kleintje, dat gaat wel over die honger, op een gegeven moment zit je zo in die flow. En je hebt gelijk de kans op een 2e is er nog hoor, maar ik wil gewoon niet teveel hopen, vandaar dat iker zo nuchter onder ben. Elin: Lief van je meid! Hier gaat het goed, geniet zo van ons meisje, ze wordt al zo wijs en ze overlaadt me de hele dag met knuffels en kusjes. Heerlijk! Slapen gaat goed, eten gaat goed, wat wil een mama nog meer?
Zora, ik ben al eens met sonja bakker rond de 15 kilo afgevallen. Alleen het duuuuuurt zo lang. Toen ben ik 1,5 keer het 1e boek door gegaan.
Haha...jij ook al? Hier ook . Sinds de bevalling van M. Toevallig vorige week maar eens naar de kapper geweest voor verven.... tsja...'t is niet anders... al zou ik helemaal grijs worden bij een volgende zwangerschap....laat maar komen.....
Valt wel mee toch? Dan ben je in 13 a 14 weken 15 kilo afgevallen. Nog sneller is echt slecht voor je lijf en komt er ook vlotter weer aan. Als ik Sonja Bakker eet ik ook altijd iets meer dan in het boek staat anders kom ik echt snel weer aan als ik ermee stop. Maar snap je wel hoor, het liefst wil je dat het er zsm af is. Succes!
Snap ik Majo!!! En als ik er grijs voor moet worden zodat jij weer zwanger zou kunnen worden, zou ik het zo voor je doen! Lang leven de verf! En trouwens, ik heb ook al een paar grijze plukjes...geen lok ofzo, maar echt 1 of 2 haartjes op een stukje. Maar goed, dat zit in de familie, dus ik sta er niet van te kijken. En ik verf al zolang... Zora, en voor jou ook hoor!!! Kleintje, goed van je! Sonja hielp hier ook wel goed! Er is bij mij nu 4.6kg af...sta een beetje stil...maar goed, ben nu 4 weken bezig, dus ben ook wel trots op mezelf! Suus...wel drastisch hoor, wat je allemaal van plan bent? Mag ik die foto eens ontvangen via whatsapp? Ik ben er echt voor dat je gewoon zelf lekker in je vel moet zitten en dat anderen wel kunnen zeggen dat 'je niet moet zeuren' maar als je het zelf niet voelt heeft het geen zin. Maar ik kan me er met jouw gewicht zo weinig van voorstellen, vandaar! Dus ben wel nieuwsgierig! Elin, wat vervelend dat je je zo slecht hebt gevoeld! Kan me wel een beetje voorstellen dat je nu weer wat banger bent, nu de misselijkheid weg is! Ik hoop morgen op een geweldige echo! Hoe laat mag je?!!? Toi toi toi!! Jessy, leuke foto op fb zeg!!! Heerlijk manneke!!! rest, knuf, ik moet nu F.iene wakker maken. Onze slaapkop (zonder paccodoek, want ze heeft gister haar eerste prikjes gehad!) komt anders niet aan haar aantal voedingen...en ze drinkt vrij slecht, dus moet haar echt wakker maken...zo zonde soms! Fijne dag! SMAK
Loessie, zwaai zwaai onderin . Lieve foto van F. op FB zeg . Ingrid, . Sh*t zeg dat het wéér niet gelukt is.... gaan jullie meteen weer door met een cryo? Elin, lekker over je zw. schap blijven schrijven hoor . Geen problemen mee. Zou wat zijn....dan kunnen alle mama's met een 2e ook wel ophouden met schrijven hier, hahaha....dan blijft er niks over . Succes woensdag! Moét gewoon goed zijn!! Lelie, zielig dat spreidbroekje van S. Hopelijk mag ie snel weer af. En alweer 8 mnd oud zeg...poeh...wat gaat dat snel! Leuk dat E. het zo naar haar zin heeft op de psz . Jewel, lastig dat R. z'n oortjes af en toe kwijt is! Hie valt het nog mee met M. Laatst een keer een dag....toen kon ik d'r wel achter 't behang plakken....maar was toen zelf ook moe dus w.s. wisselwerking. En vorige week voor eerst op kdv hele dag niet luisteren....was blij dat ik die dag moest werken dus . Zielig dat L. toch ook zo'n erge last van die voedingen heeft en daardoor eczeem . Hopelijk nu gauw weer beter. Jessy, klinkt érg lastig dat S. zo ontzettend jaloers is op T. Kun je hem tijdens voeden niet in de box van T. zetten?! Kan ie in elk geval geen kant op. En anders toch maar een dvdtje of zo aan als je voedt? Anders geen doen lijkt mij.... Suus, aan het Hoelahoepen en deze week afspraak in kliniek.... ben benieuwd tzt..... lijkt me knap lastig trouwens met je pa samen te moeten werken als dat eigenlijk helemaal niet zo goed gaat.... Kleintje, wat klinkt dat onwijs lekker zeg jullie verrassingsdineetje . En nu weer aan het sonja bakkeren.... succes!! Lekker dat je vakantie hebt...en ook zo ontzettend lang . Traantje, ook druk druk druk...jij ook pas september vakantie toch? Sooner, wat rot toch allemaal bij jou zeg! Wanneer heb je je laatste werkdag daar nu dan? . En de IUI? gaan jullie daar meteen weer mee verder? Of nu even pauze? Nightelf, hoe is het bij jullie? Druk? Bijna vakantie? Esser, en bij jullie? Zoë, in het westen ook alles goed met jou en de boys? Pat, en bij jullie bij de oosterburen? Nog op schoolreisje geweest met de psz? Was het leuk? Zora, middenin de poging.....spannend weer. Wanneer uitgangsecho? Sinja, hoe is het met jullie? En de twins in je buikie? Groei je al lekker? En met werk? Is het nog wat vol te houden? Voor degene die ik nu toch nog vergeet....knuf
@Hier, M. weer dagje op kdv, was al gereserveerd. Dus weer met voorbereiding kinderspelweek bezig en vanmorgen 3 deuren op de overloop geverfd . Vorige week bij vriendin aan verven en nu thuis ook maar weer eens aan de gang... moest eigenlijk werken. Maar door ziekte op werk v/h wknd gewerkt. Daardoor wel 3 wknd achter elkaar, maar dat is niet anders... reden is niet leuk.... collegaatje, 22 jaar, hebben ze laatst melanoom (huidkanker) op voet ontdekt. Ging naar dermatoloog omdat ze het een lelijke plek vond in open schoenen. Hebben ze voor zekerheid lymfe weggehaald in lies en onderzocht en blijken nu ook kleine cellen in te zitten....erg spannend dus allemaal... en dan ben je 22.....pfff..... Verder nog even over DD waar we 2 wkn terug geweest zijn voor gesprek....hadden jullie nog tegoedt... Kansen zijn klein, zeer klein.... TESE geen optie ivm gesloten TBC wat manlief 20 jr geleden gehad heeft. Daardoor zaadkwaliteit w.s. zó slecht en dus ook als we TESE zouden doen. Dat gaat niets uitmaken. Zaad was afgelopen keer van kwaliteit 3. Er zijn 4 stadia: 1a,1b en 2a,2b en 3 en 4. 1 is goed, 4 is slechts. In NEd. nooit gehoord omdat je dat hier niet kunt zien met de uitvergroting die ze gebruiken bij icsi. In DD hebben we IMSI gedaan waardoor het zaad tot 6500x uitvergroot wordt. Enige opties zijn is nog.... vitamines blijven slikken (beiden). Gevraagd hoe lang tot dit werkt...6 wkn...slikte hij vorige poging pas 3 wkn. (nu alweer 2 mnd). Maar ja....mogelijk dat het iets verbeterd, topzaad zal het er wel niet van worden denk ik . Verder proberen bij mij meer eitjes te 'kweken'. Nu alle pogingen steeds zo rond de 8 à 9 follies gehad, waaruit steeds 3 emmies kwamen waarvan er maar 1 of niks doordeelde. Nu proberen rond de 14 emmies te 'kweken' en dan daardoor hopelijk ook iets meer emmies en meer die wel blijven doordelen. Ben dan wel enigszins weer 'bang' voor overstimulatie omdat ik dan weer meer moet spuiten. Maar spuit nu wel andere hormonen dan toen in Ned. en afgelopen poging in DD ging het stimuleren mooi gelijkmatig, dus nu wel iets meer vertrouwen op geen overstimulatie. Maar ja....weinig kansen dus.... aan andere kant is een kans een kans...zien we aan M. . Gaan in augustus 4e poging doen. Eerstvolgende menstruatie, zal ergens eerste week w.s. zijn. Zullen zien....
Zo even korte rea!! Majo, wist niet dat Majoman gesloten TBC heeft meegemaakt vroeger! Best heftig zeg, en wat vervelend dat de gevolgen daarvan zich nu kenbaar maken door het slechtere zaad. Enne, ook ik ijdeltuitje zou zo grijs worden om een ieder hier alle babywensen uit te laten komen!! Ik verf toch al, gewoon voor de lol Kleintje, niet zeuren, gewoon niet eten! hahahaha Wilde bijna kotsen opschrijven maar dat gaat dan weer net ff te ver he Bevalt je vakantie trouwens? Daar hoor ik je niet over! En gaan jullie nog weg want dat ben ik dan eigenlijk wel weer vergeten *oeps* Zora, gelukkig kan S je zo'n heerlijk gevoel geven! Er is ook niets mooiers dan mama zijn, vind ik!! En al die knuffels en kusjes, ik ben er ook altijd gek op! Loesie, ik las het op fb van F zonder haar pacco!! Echt goed van dr en wat lag ze er toch lief bij!!! Te schattig gewoon!! Gaan jullie haar wel weer inbakeren als het weer kan, temperatuur-technisch of doen jullie die doek nu meteen weg? En ik whatsapp je die foto wel! Hier zit mn werkdag erop. Zit eigenlijik te wachten op een telefoontje van de dierenkliniek omdat de oogdruppels van de hond bijna op zijn, en ze lijken te werken!! Nu werkt Suusman daar om de hoek dus die zou dan op zn terugweg meteen wat medicatie kunnen meenemen. Maar ja, ik ben eigenlijk wel klaar hier en wil natuurlijk zsm weg zodat ik mn vader niet meer zie (erg eigenlijk, nu ik het zo teruglees...). Kan gewoon steeds minder van m hebben door de vakantie en al zn op- en aanmerkingen altijd! Nu wilde hij in april 2013 met pensioen maar hoorde ik van mn zwager dat ie miss toch nog verder wil werken Heb wel even tegen mn moeder gezegd dat hij toch echt binnenkort definitief zn beslissing moet nemen want ik moet er ook rekening mee houden. Misschien wel een dag erbij, mondhygieniste in dienst erbij etc. etc. Ik kijk er iig al naar uit om evt een dag erbij te doen (niet het werken en dat ik dan niet thuis ben, maar dat ik dan van hem 'verlost' ben) en dat de maatschap ontbonden wordt. Vrees alleen wel dat het geldwolfje flink wat geld wil zien voor zijn investeringsdeel in de maatschap Even doorsparen dus, maar first things first, en mn buikie mooi plat maken!! Nou ben nog niet gebeld dus ga zo maar richting kdv. Heb ook nog geen avond eten dus daar maar even iets op verzinnen...
Suus, heb ik je nou op het idee gebracht?? Stoer hoor als je het laat doen, en ik zeg groot gelijk. Ik heb het niet gezien, maar ik denk dat je het niet met sporten of lijnen strak gaat krijgen. Dan hoef je jezelf ook niet meer te kwellen toch?? Kleintje, goed bezig!! Altijd shit hè dat lijnen, maar zoals eerder gezegd, zodra je in de flow zit gaat het bijna vanzelf! Knap dat je kan bakkeren, ik heb het 1x gedaan, maar ik vind dat je zo weinig mag eten. Vooral als je erbij sport, ik ben toen bijna tegen de vlakte gegaan. Mijn dieet is het niet, maar als het werkt voor jou, ga zo door!!! Jessy, ik zette Mees idd voor een dvd als ik Sam moest voeden, hij is nogal fan van brandweerman Sam, dat werkte altijd. En anders had ik dus een mandje speelgoed dat hij heul leuk vond dat bewaarde ik ook speciaal voor de voed momenten... Majo, jeetje wat is M dan een wonder zeg als ik het zo lees. Heel bijzonder meisje. Maar je wordt wel met je neus op de feiten gedrukt zeg, heftig. Hoewel het misschien ook wel weer fijn is om te weten, je gaat toch op een andere manier de volgende poging in. Dus ook augustus beginnen, het zo toch zo fijn zijn als het lukt...(wel dezelfde tijd als destijds met M toch?? Misschien een goed teken) Sooner, jeetje wat een toestand zeg op je werk, moet er niet aan denken. Hoop dat er snel weer wat moois op je pad komt. Loessie, wat een prachtig meisje hebben jullie zeg, hoe relaxed lag ze erbij op de foto.. super mooi gezicht... Elin, succes morgen met de echo, duimen draaien hier... Ingrid, hoe balen dat het niet gelukt is, wilde dat ik kon toveren voor jullie... Zora, voor jou een lekkere dikke knuffel!!! Uhmmm wie ben ik nog vergeten??? Hier gaat alles goed, hoewel ik af en toe gestoord word van die tandjes ellende. Sam zijn twee boven tanden zijn gelukkig door (zit nu totaal op 5) En Mees zijn twee boven hoektandjes staan op het punt om door te komen maar hij heeft er veel last van...De kwijl sporen gaan door het hele huis..Suus heb jij nog een middeltje dat echt helpt?? En zoals gezegd alles gaat hier verder het gangetje. We gaan vrijdag met Mees naar diergaarde Blijdorp, Sam brengen we naar mijn Smoeder, voor hem is het denk net ff te veel. Mees heeft er superveel zin in. We gaan met de trein omdat hij dat ook nog nooit heeft gedaan, nou hij is echt een beetje hysterisch. En 8 augustus gaan we 2 dagen naar Belgie, Plopsaland bezoeken uiteraard. Wie was er nou pas geweest, jij Nightelf?? Was leuk toch??? En volgende week woensdag gaan de jongen logeren bij mijn moeder. Het is weer opentoernooi op onze tennisclub en woensdagavond is DE feestavond. Ze gaan nooit uit logeren, maar ik heb echt zin in een ouderwets feestje en heul veul zin om een keer uit te slapen...heerlijk heerlijk heerlijk. We hebben geen vakantie deze zomer, maar dit zijn toch een rij met leuke uitjes... Toedeloe allemaal, X
Oja nog een tipje, kreeg vandaag een mailtje. Weet niet of jullie 4funky flavours kennen?? Ik vind het echt een super leuk merk. Ze hebben dus 40% korting op de hele collectie en er zaten echt nog leuke dingen tussen...Vind niet alles leuk, maar alles aanvulling is het leuk spul... www.4funkyflavours.eu X