Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Susan:sterkte! hopelijk valt het mee.

hier ook voor de buis wachten op tvoh!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Bij galactosemie wordt galactose, dmv lactose, niet omgezet in glucose omdat het enzym daarvoor ontbreekt. Als je dat dus tot je neemt door je voeding, vergiftig je je zelf doordat je lever niet meer gaat functioneren, en daarna krijg je neurologische problemen. Het is dus belangrijk dat je er op tijd bij bent omdat je je kindje dus door de voeding kan vergiftigen met alle gevolgen van dien..........

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, jeetje heftig.... Maar als ik je zo hoor is er toch een grote kans dat hij het niet heeft. Ik duim voor jullie. En zal morgen zp in de gaten houden.

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat spannend, Suus! Heel veel succes vandaag in het AMC en hopelijk heeft D.aan het niet.

5. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Susan... heel veel succes vandaag in ziekenhuis! Ga hopen dat hij bij die 80% zit... die niks heeft. Geef je manneke een dikke knuffel!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Suus ik duim ook voor jullie!

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Suus succes in het zh. Lees t nu pas!! Heftig zeg hoop dat het mee balt.

Pat sorry sorry proficiat met Mike. Lekker gaan genieten van jullie wondertje

8. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Hier gaan we vanmiddag kijken voor de iCandy. Ben echt benieuwd of het wat is. Suus en traantje hebben hem to h ook??
    Gisteren echo gehad was echt super. Zo actief kindje. Siem was echt veel rustiger.
    Sorry dat ik veel offline ben. Lees vaak wel mee maar blijf zo moe. Ben 's avonds helemaal uitgeteld en we hebben het zo druk met van alles deze dagen en 2 januari gaan we aan de extra kamer beginnen. Dus dan nog drukker. Ach ja ben zo gelukkig net ons extra wondertje

9. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kwam even kijken of er al nieuws van suus was. Denk aan jullie en ben nog steeds hard aan het duimen dat het meevalt. Dikke knuff.

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sorry meiden dat t zolang duurde maar moesten Sophie ophalen, lunchen en zat met Traantje op whatsapp te kleppen 😃

Op zich weinig nieuws nog. Ze vonden Daan er ook blakend van gezondheid uitzien. Hij is trouwens weer terug op geboortegewicht (10 Gr. erboven). Verder moest er aanvullend bloedonderzoek worden gedaan. Helaas moesten ze daarvoor in een ader prikken dus eert naald in z'n linker handje. Mislukte... Toen 2e poging in rechter handje en dat lukte. 2 buisjes bloed worden nu gestuurd naar een speciaal lab; dat wordt wederom getest op galactosemie. Daar krijgen we maandag of dinsdag telefonisch de uitslag van.
    Een 3e buisje bloed is afgenomen om z'n leverfuncties te checken; die uitslag is vandaag bekend. Aangezien Daan zo goed is, mochten we gewoon naar huis en hoefden niet op die uitslag te wachten. Ze bellen ook alleen vandaag als daar iets uit blijkt, oftewel vandaag: geen nieuws is goed nieuws.

Daan is nu helemaal uitgeteld en ligt heerlijk op m'n borst. Ga zelf ook even liggen want ben best moe.

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Tjee Suus, wat een berichten allemaal rondom Daan! Jeetje Mina zeg.... Dat is echt wel schrikken..... Ga voor jullie duimen: voor vandaag, geen nieuws = goed nieuws en natuurlijk ook voor maandag of dinsdag! Denk aan jullie en ik ga van het positieve uit dat er niets is met Daan!

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even ego:
    Het aan huis consult van de lk was erg fijn. Kundige vrouw en zelf moeder van 3 kids. Ook allemaal bv gehad. Ze gaf een bevestiging aan de vermoedens die ik zelf had: Olivia moest echt goed 'leren' om aan te happen, dit was moeilijk voor haar en ze is heel erg verkouden geweest met hoesten en slijm in haar keel. Dit tesamen in de eerste weken maakt dat Olivia vaak niet goed hapte. Ik werd hier weer onzeker door, ging meer gespannen zitten en nog eens het spugen van Olivia erbij maakte het plaatje compleet.......
    Lk heeft tips gegeven en goed mee gekeken met het aanleggen en me een veer in m'n reet gegeven omdat ik het zelf dus wel goed had aangevoeld. ;)
    Super prettig en kan nu met een goed gevoel verder met voeden. Ik kolf trouwens al een beginnend voorraadje voorde vriezer. Per borst zit ik dan op gem. 130 cc dus een tekort had ik zeker niet gaf de lk aan!

Olivia eergisteren nog even gewogen op het CB. Ze is nu 4290 Gr. Groeit dus super. De arts van het CB was ook tevreden over Joep. Hij is nu 88 cm en weegt 13,5 kilo. Ook z'n ontwikkeling doet ie prima.

Oh, hoor 'm boven wakker worden! Kom straks terug hoor! Wil nog ff goed reageren op jullie meiden!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Pat, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje M.ike!!!! Gelukkig is alles goed gegaan met de navelstreng. Nu lekker genieten met z'n 4tjes!

Suus, jeetje dat was idd even schrikken zeg! Ik ga ook heel hard duimen dat het allemaal meevalt! Gelukkig zijn de artsen allemaal positief en hopelijk is het vals alarm. Nu maar lekker even uitrusten van alle commotie!

Moet weer gaan, er heeft er weer een honger......

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suus, wat is dat nou.... :$ lees het allemaal nu pas.... Tjee wat een schrik zeg!! Hopelijk ben je niet meer gebeld vandaag?? En dan maandag cq dinsdag dus nog afwachten...pffff... ook al ga je van het goede uit, heb je toch wel even een lang weekend denk ik.... Ik hoop van harte dat het allemaal met een sisser afloopt!!
    Dikke knuf voor jullie!!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, vandaag (nog) niet gebeld en gezien het tijdstip verwachten we t ook niet meer! Vooralsnog geen leverproblemen dus.
    Vanavond lekker uit eten geweest met z'n viertjes, m'n ouders, zus en haar vriend. Was erg gezellig! Weet niet hoe Sophie t heeft volgehouden maar die werd vanmorgen om 07.30 uur en heeft het zonder te slapen en zonder te jengelen t gered tot 22.30 uur!! In t restaurant ook gedanst (zie fb) :)
    Daan lag lekker te slapen in de reiswieg en heeft tussendoor nog een flesje gekregen en bij me geknuffeld. Heel lief allemaal!
    Wat we wel merken is dat Daan spuugt als hij in de maxi cosi autostoel gaat. Denk dat z'n maag dan in de knel komt en z'n voeding omhoog komt. Merken anderen dat ook? Miss ie nog te jong voor de maxi cosi of is t gewenning? Herken t nl niet van Sophie...

Morgen 2x kraamvisite van m'n schoonmoeder en daarna van m'n schoonvader (zijn gescheiden). Schoonvader is eigenlijk ergens egoïstisch vind ik...komt meteen met z'n vrouw (logisch) maar neemt ook meteen z'n 2 kids mee die vreselijk druk zijn!! Zie er nu al tegenop...
    Tussendoor ga ik dan nog met Daan naar m'n oma, diegene die is opgenomen vanwege verregaande dementie. M'n vader denkt dat ze de kerst niet zal halen omdat ze eten en drinken weigert. Ze zei vandaag letterlijk: Daantje komt en Loesje (zij dus) gaat. M'n vader had de laptop meegenomen waarop alle foto's en filmpjes van Daan op stonden, en ze zat bij elke foto het scherm te aaien. Ook zat ze m'n beide ouders te aaien en nam ze ahw afscheid van ze. Ik mag haar niet maar dit gun je niemand. Daarom maar even op visite zodat ze Daan nog in t echt kan zien. Sophie blijft thuis, die kan dan bijslapen en heeft natuurlijk helemaal nix te doen in een tehuis vol dementen bij elkaar...

Nu wachten we even tot de was klaar is en Daan z'n laatste flesje krijgt. Daarna lekker slapen want afgelopen nacht was t maar 4 uur...... ;)

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    #256 Elin26, 17 dec 2011
    Laatst bewerkt: 17 dec 2011
    Esser, wat fijn dat je wat aan het bezoekje van de lk hebt gehad. Geeft denk ik toch wel een soort rust, om te horen dat je het goed doet. Komt ze nu nog een keer weer?

Suus, gelukkig niet gebeld vandaag! Wel rot dat je een paar dagen moet wachten op de uitslag, je wilt t toch zo snel mogelijk weten. Het spugen in de maxicosi herken ik niet, maar mss anderen wel? Super dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Ik zag het filmpje op fb, superleuk hoe S.ophie aan het swingen is. Morgen dus een drukke dag, vind het wel knap en lief van je dat je naar je oma gaat. Zal vast niet makkelijk zijn.

Jessy, zwaai onderin.

Majo, applaus voor M.aud haar zwemdiploma! Supergoed!
    Waarom moet je eigenlijk zo lang wachten? Ligt dat aan je eigen zh?
    Ik loop ook in Zwolle en kan gelijk door, vind het echt heel stom dat je zo lang moet wachten.

Ingrid, hoe is het met je man?

Pat, hoe is het bij jullie? Lekker aan het genieten?

Onsw, hou je het wachten nog een beetje vol?

Traantje, heb even gemist of je nog schoentjes voor J.enna had gevonden!?

Lelie, ben je er nog? Je ging nog naar familie toch?

Nightelf, hoe gaat het met jou?

Loesie, gecondoleerd met de oom van je man. Is idd snel gegaan, hij was nog niet zo oud, toch? Hoe is het eigenlijk met jezelf? Heb je nog veel last van de fibromyalgie? Of is dat nu minder nu je zwanger bent? Veel shop plezier morgen in Apeldoorn. Kun je altijd leuk winkelen.

Zora, hoe is het met jou?

Kleintje, hoe gaat het met de bv? Wat heb je trouwens een mooie foto op fb staan. Erg bijzonder dat jullie kindjes zo vlak na elkaar zijn geboren.

Sinja, zag ook een mooie nieuwe foto van F.aye op fb. Mooi meisje hoor! Ga je die gebruiken voor kerstkaarten?

Zoe, hoe gaat het met jou? En met je twee mannen? Hoe vind M.ees zijn broertje?

Suus, had je geloof ik ook nog niet bedankt voor het kaartje. Vind het een erg mooi kaartje!

Nog iemand vergeten? Zo ja, sorry! Zal mijn bedje ook eens opzoeken. Nog even de tablet mee en dan lekker slapen. Trusten iedereen!

17. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Ohhhh, vergeet ik helemaal te vertellen dat ik mijn ongi heb! Ben dus helemaal blij! Zou het eigenlijk pas rond de 23e worden, maar kan nu dus al mooi gaan pillen. En dan kunnen ze ons hopelijk ook eerder inplannen. Heb vandaag even een mail gestuurd en hoop maandag te horen wanneer ik kan starten met spuiten.

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Pat en familie: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon en broertje M.ike! Wel even spannend dus met de navelstreng (was hier ook) maar gelukkig alles goed gegaan!

Suus, jeetje wat schrikken dan toch :$ Gelukkig dat alle uitslagen tot nu toe wel goed zijn en hopelijk snel de échte officiele uitslag. Ook fijn om te weten dat 4/5 vals positieve uitslagen zijn, maar jeetje! Lijkt me vreselijk als je opeens dat krijgt te horen! Ook veel sterkte voor morgen, op bezoek bij je oma en met al het kraambezoek!

Elin, wat super! Hopelijk dus snel weer starten!

Meiden, verder nog niet teruggelezen, heb gisteravond feest gehad van mijn werk en vandaag brak brak brak ;) Zo lekker slapen!

F.aye is ook snotverkouden en weer ziek. vd week weer van het kdv moeten halen (2e keer in 2 weken). dus nachten zijn hier erg kort momenteel! *zwaai*

19. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Wat kun je beter doen op dit tijdstip dan eens even op zp te kijken ;) Ik lag al ruim een uur wakker met een trappend en hikkend kind in mijn buik, dus ik heb maar een kopje thee gezet en de laptop opgestart :D Je moet toch iets midden in de nacht!

@Susan: gelukkig dus niet meer gebeld en wat goed dat de kids zich zo goed hebben gedragen in het restaurant! Wat een drukte staat er vandaag op de planning zeg! Sterkte met alles :(

@Elin: jippie voor de ongi :) Fijn dat het nu al is, op naar de volgende poging!!!! En we hadden inderdaad nog wel schoentjes gevonden voor J.enna, maatje 18. Paarse laarsjes met een bondrandje erlangs. Erg schattig en ze kan er ook goed op lopen dus dat is heel prettig!

@Sinja: Wat een mooie foto van F.aye op fb. Het wordt al een hele dame! Wanneer starten jullie eigenlijk weer? En Beterschap voor F.aye!

@OnsW: hoe is het daar in de wachtweken, hou je het nog vol?

@Majo: hoera voor M.aud!! Zowaar al een zwemdiploma. Wat hebben wij allemaal toch knappe kindjes hè ;) Wel ontzettend balen dat jullie in beide ziekenhuizen nog lang moeten wachten voor een nieuwe poging. Ik ben benieuwd wat er gezegd wordt over die metformine. Jullie hebben deze week toch een gesprek hierover?

@Zora: hoe gaat het met jou en alle follikels in je buik? Aan het wachten op je ongi?

@Esser: fijn dat je door de lk bevestigd werd in je eigen ideeën. Toch altijd fijn als je zelf eigenlijk wel doorhebt wat er aan de hand is, maar je de bevestiging hiervan nog even krijgt.

@Kleintje: grappig zo die 2 kleine mannen bij elkaar op fb (en jullie zussen natuurlijk). Lijkt me heel bijzonder om zo samen met je zus zwanger te zijn... zal hier helaas nooit gebeuren...:(

@Jewel: hoe gaat het bij jou? Zo te lezen druk druk druk...

@Andere kersverse moeders: alles goed bij jullie?

@hier: zo irritant is dat hè, midden in de nacht wakker worden en de slaap niet meer kunnen vatten :( Ik denk dat het spanningen zijn hoor, het begint ook allemaal nu zo dichtbij te komen... morgen nog een controle in het ziekenhuis, ip de laatste. Ook een raar idee om met 35+5 weken al je laatste controle te hebben :) Ik heb morgen de afspraak bij degene die ook de ks gaat doen. Dus ik zal hem even op het hart drukken dat hij me niet te hard moet laten bloeden :D
    Ben heel benieuwd hoe het zal zijn een tweede erbij en of J.enna er iets van snapt. Die was gisteren trouwens de hele dag heel huilerig. Er hoefde maar iets te gebeuren of er waren weer tranen. Maar ze heeft afgelopen dinsdag de BMR vaccinatie gehad, dus dat zal het wel wezen (denken wij althans :))

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haai haai, zwaai zwaai,

Traantje, hier ook één wakker middenin de nacht hoor!! Alleen komt het bij mij omdat ik nachtdienst heb ;). Is erg rustig vannacht hier, dus dacht....dan maar eens op zp spieken. Doe ik normaal noooooit op mijn werk. wel rot dat je dan wakker ligt. Niet te druk maken over de ks hoor (heb makkelijk praten...ik weet het....), je schiet er helemaal niets mee op want de kleine man moet er tóch uit;). Zielig voor J. zeg.... M. heeft het hier ook zo eens heel af en toe. Hier idd dinsdagochtend vroeg het gesprek mbt de metformine...

Suus, wat fijn dat je niet gebeld bent gisteren. Dat is de eerste stap naar positief bericht. Nu nog even spannend voor maandag/dinsdag. Hoop dat jullie maandag al gaan horen dat alles goed is. Wel lief dat je toch nog even naar je oma gaat als je haar eigenlijk niet mag. Kan idd zomaar ineens gebeurt zijn, mensen voelen het zelf vaak heel goed aankomen is mijn ervaring. En wat knap van S. dat ze zolang wakker is geweest zeg :). Zou D. niet gewoon last van wagen- cq reisziekte kunnen hebben als hij het alleen in de auto heeft?

Elin, ons streekzkh mag een bepaald aantal ivf/icsi's inplannen iedere mnd. Eerder was ik in Zwolle alleen en moest ik na een mislukte icsi daar juist opnieuw op de wachtlijst waardoor dat 6 mnd was. Daarom toen overgestapt naar streekzkh in combi met Zwolle. Hier was de wachtlijst eerder hooguit een mnd, nu dus helaas 3,5 mnd :(. En dus eerder ongi geworden :). Super! (hoe blij kun je daar mee zijn als je zwanger wilt worden, hahaha).

Sinja, idd een hele leuke kerstfoto van F. op FB zeg:). Dat wordt vast en zeker een mooie kerstkaart. Knuffel voor F. zielig dat ze zo ziekjes is steeds :(.

Kleintje, hoe gaat het met de BV nu? Zal ook nog even naar je FB foto kijken straks...

@All: slaap nog lekker even allemaal (of zijn de eersten met de babytjes/peutertjes nu ook alweer wakker?). Ik duik zo rond 8.30 /9.00 uur hopelijk mijn bedje in de hele dag :).

X de Nachtzuster :D

Deel Deze Pagina