@Majo: spannend! Weer een nieuwe poging! Wel heel jammer dat TESE ook niets uit gaat maken. Nu maar hopen dat de vitamines dan goed hun werk doen. @Elin: zo spannend morgen! Ik duim voor een heel mooi kloppend hartje! @Zoe: Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht dus!! Gaat S. wel mee naar België? hier kwijlen zonder tandjes (Jelte dan, Jenna kwijlt niet) hij kwijlt echt alles eronder... @Zora: heb je last van de spuiten? Ik zie trouwens mooie foto's voorbij komen van je mooie meisje bij een mooi paard. Ze gaat haar moeder achterna! @Kleintje: gaat goed dus! Mijn moeder doet nu ook SB. Gaat heel goed, je ziet al echt dat ze afgevallen is! Zal bij jou ook wel snel gaan! En grijze haren... ook al last van, af en toe dan één hoor! @Suus: ben benieuwd naar morgen... @Sooner: heb je nou vandaag getekend? Wanneer gaan jullie trouwens weer verder met IUI? @Loesie: prachtige foto op fb! Mooi meisje hoor! En dus een slechte drinkster... als ze maar groeit toch? @Jessy: geweldige foto op fb! @Ingrid: hoe is het met je meid? @Lelie: wat gaat dat snel zeg, alweer 8 mnd. Ik hoop maar dat het spreidbroekje snel af mag. @Nightelf: zwaai, hoe is het met jou? @hier: wanneer gaan we weer daten? Misschien nog leuk om het een keer in de zomer te doen? Ik heb nu 2 dagen vrij, heerlijk! Woensdag is altijd mijn vrije dag en donderdag heb ik een vrije dag genomen en gaan we naar Ouwehandsdierenpark in Rhenen. Is hier vlakbij! Alleen nu voorspellen ze heel veel regen Na ja, er schijnt een overdekte speeltuin te zijn...
Hier ook posi voor een date! Alleen.....wij zijn van 29-08 tot 13-09 op vakantie, dus als het dan is, dan kan ik helaas niet aansluiten. Wat ik eigenlijk wel heeeel graag wil. Sooner, wat een K*T nieuws zeg..... :x Was het tekenen nu vandaag? Knuffel voor jou meis..... Is er nog iets van een 'handdruk' wat je meekrijgt? Suus, ben benieuwd met je afspraak! We hebben over je buikkie etc al gewhatsapped. Was het gelukt met de druppels voor de hond? Nightelf, hoe gaat het met de meiden? Jewel, en met je boys? Zag een super leuke foto/foto's voorbij komen op fb! Uber cute! Zoe, geen vakantie nu? Oh, jullie waren eerder dit jaar al weg geweest toch? Wel leuke en gezellige plannen voor de boeg! Super! Linkje = leuk spul! Houd ik wel van! Kleintje, bij jou gaat ie weer lekker de goede kant op lees ik zo! You go girl! En nog een dikke thumbs up voor ruim 7 maanden BV!! Loesie, ook van jou meisje zie ik super lieve foto's voorbij komen op fb! Zo lief en zoooo klein! Hopelijk niet te veel last van de prikjes? Traantje, oh....leuk; dierentuin!! Schijnt wel ja dat morgen de mooiste dag is van deze week..... En dan vanaf volgende week enigzins wat verbetering. Maar ja, daar heb je voor deze donderdag natuurlijk niets aan. Elin, morgenmiddag echooooo! Ik ga weer zooooo voor je duimen!! Euh......heb ik nu iedereen zo'n beetje gehad?
En ego: tja......niet veel te melden eigenlijk. Rustig ritme hier, werk gaat ook zoetjes aan door. Na deze week nog 5 weken werken tot de vakantie begint. Begin er wel meer en meer zin in te krijgen! A.s. donderdag met o.livia naar het cb. Ben benieuwd wat ze van ons dametje vinden. Dan vrijdagochtend met j.oep opnieuw naar het ziekenhuis voor de intake ivm zijn operatie, aan zijn waterbreukje, die er dan toch uiteindelijk gaat komen. Arme j.oep. Slecht voor mijn moederhart. Maar gaat vast goed komen. Aantal verjaardagen gehad en nog enkele voor de boeg, maar das alleen maar gezellig. Ook gaan we medio augustus met onze vrienden naar het Zand! festival met overnachting, heb daar veel zin in. De kindjes gaan dan bij opa en oma logeren, vinden ze helemaal niet erg. Vooral voor j.oep een feestje. Oh, en al effies druk aan t shoppen voor een andere auto voor mezelf. Ben vooral naar een renault senic aan het rondkijken. En......ga over ong 2 weken (eind juli/begin aug) bellen met de ferti poli om weer een intake gesprek in te plannen, voor in augustus! Helemaal blij als n guppie. Nou, toch n beetje rea geworden. Ciao meiden!
He meiden, sorry verwaarloos jullie gruwelijk. Gewoon weinig tijd en zin om veel achter pc te zitten. Lees op foon wel af en toe even bij maar reageren lukt dan niet goed. Sooner, jeetje zeg. Wat vreselijk mbt je werk... sterkte, hopelijk vind je snel iets anders. En Sooner-man ook thuis? Pff dan lijkt het me helemaal pittig! Susan je date met Traantje klonk gezellig, jammer van de regen en de bon helemaal jammer. Knap dat het met Sophie zo goed gaat met zindelijk zijn!!! Verder lijkt het me heel pittig, zo in de praktijk met je vader. En veel succes morgen bij de kliniek! (ik spring even van de hak op de tak... heb even heeeel stuk bijgelezen). Kan het me voorstellen, als een bepaald onderdeel (bij jou je buik) niet bij je lichaam past en je kunt er verder niets aan doen, plus je hebt de financiele middelen. Ben benieuwd of het je mee- of tegenvalt wat ze te vertellen hebben. Zora alweer een tijdje aan het spuiten. Wanneer begin je met de puregon/gonal f? Fijn dat je er zo relaxed onder bent. En S. die ook al zo goed poept en plast op het potje! Ik moet echt dat boekje gaan bestellen. F.aye vind het potje wel interessant, geeft ook de laatste tijd aan als ze moet poepen (laatst in de winkel riep ze heel hard: mama poepen!!! En 1 minuut later rook ik het inderdaad ) maar zodra ik ze op het potje zet wil ze niet. Dan moet de luier weer terug om. Terwijl ze in het begin wel op het potje plastte, nu nog maar heel af en toe. Lelie wat fijn dat E. het zo leuk heeft op de psz. En wat sneu toch voor S. dat gips. Hopelijk mag het er na die 3 maanden vanaf! Jewel een zonnebank gehuurd, slim en lekker. En R. dus ook van de driftbuien. Lastig he, lijkt me helemaal als je nog een kleintje erbij hebt om voor te zorgen. Elin, succes morgen! Spannend zeg! Kleintje wat ben jij ook goed bezig zeg! Petje af hoor!! hihi, die verrassing voor je vriend wel erg leuk, maar jammer dat hij het van tevoren heeft geraden En helemaal gestopt met de bv. Je hebt het lang volgehouden, knap hoor!! Jessy wat heb je toch 2 mooie mannetjes. Zag al superschattige foto's voorbij komen op fb! Wel lastig dat S. zo jaloers is. Was je deze week alleen met je mannen? Hoe is het tot nu toe gegaan? Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! En Loesie ook al goed bezig met je gewicht Wauw! Heerlijk dat F. zo'n tevreden meisje is. En ook al een superschattige foto op fb gespot. En ze slaapt dus ook al door?! HEEEEERLIJK!!! En hier geen jongetje, maar meisje maar ook zoooo onbenullig. Echt ze is gewoon superlomp en zit ook constant onder de blauwe plekken. Jeetje Majo wat een verhaal weer vanuit DD. Maar je mannetjes zaad is dus waarschijnlijk zo slecht door die gesloten tbc? Wisten jullie dat al? En dus geen TESE. Snap je angst voor overstimulatie. Nu duimen dat het zaad door vitamines toch iets verbeterd... Sinjaman heeft maanden proxeed (zitten ook vit. in verwerkt) geslikt. Of dat echt heeft gewerkt weten we niet (bij de 1e punctie was er ook vrijwel geen zaad, pas na uren zoeken, daarna was t iig stuk beter als na die 1e punctie) Hoop dat het bij jullie toch ook verbeterd na het slikken van vitamines. En jullie dus ook bijna weer van start. Ga echt zo ontzettend voor jullie (en Zora, Ingrid en Sooner natuurlijk ook) duimen!! Zoe wat leuke uitjes in de planning staan. Veel plezier vrijdag alvast. En de arme mannen met hun tandjes! Ken het merk niet, ga zo even op je link kijken Traantje, jij ook veel plezier donderdag. Er is idd een overdekte speeltuin (alleen met véél water en zand.....). Ik ben ook voor een date. Als ik tenminste nog mag komen ivm het verwaarlozen.. Esser wat spannend dat jullie weer een afspraak gaan maken bij de ferti poli Hadden jullie nog cryo's? En feestjes en andere auto, allemaal leuke vooruitzichten. Gaan jullie ook nog weg in jullie vakantie? Ingrid hoe is het? Jij had ook al last van virusje toch? Hopelijk weer beter? Hoop dat ik iedereen heb gehad en niemand hebt gemist? Zal zo even hier update geven
Nou even een update hoe het hier gaat! Buik groeit goed. De mannen groeien volgens mij ook prima. Vorige week afspraak bij de vk in het ziekenhuis gehad. Die kon de jongens niet meten, ze lagen beiden dwars in mijn buik. Maar volgens mij liggen ze nu weer op hun 'oude' positie: de jongen rechts in hoofdligging en de jongen links in stuit. Merk wel dat 2 toch zwaarder is dan 1. Mijn buik is al groot, ben erg moe en last van bekken. En dan gaat het ook niet zo lekker op mijn werk Qua werk en collega's wel hoor, die zijn superlief. Maar mijn baas wat minder. Op advies van de fysio moet ik minder gaan werken ivm bekkenklachten. Op mijn werk zit ik gem. 9,5 uur per dag en moet echt dagen herstellen. Dus hij adviseerde om in ieder geval smiddags wat eerder naar huis te gaan om nog even plat te kunnen. Ik vorige week dus direct mijn baas gebeld, donderdag een gesprek gehad. Vond ze dat ik mijn vakantie-uren moest gaan inzetten hiervoor . Niet mee akkoord gegaan natuurlijk, ik ga absoluut niet voor mijn lol 2 uur eerder weg, voel me super bezwaard in de vakantieperiode (ben dus ook alledrie de dagen tot nu toe niet om 15:00 uur gegaan maar pas om 15:45) eerder weg te gaan. Maar goed, nu is ze op vakantie 2 weken en ik heb donderdag een gesprek met de arbo-arts. Heb trouwens nog geen nieuwe buikfoto gemaakt na die 20 weken foto's! Dus misschien moet ik dat morgen maar eens gaan doen Afgelopen week actief op mp geweest met Sinjaman. Inmiddels de volgende dingen via mp gekocht: - zaterdag easywalker duo ophalen - morgen kid sit (zo'n meerij plankje voor F. voor achter easywalker) ergens ophalen - 2 dezelfde blauwe wipstoeltjes - easybase voor maxi cosi in auto - piekstok voor hemeltje ledikantje hadden we een tijdje geleden al op mp gehaald. Afgelopen 2 weekenden gewerkt aan de babykamer. Die is nu af (op de aankleding na ) dus daar ook even foto's van maken binnenkort! En wij gaan onze roze dingen ook maar verkopen op mp (plus bugaboo) dus daar moet ik ook nog foto's van maken. En irriteer me aan alles wat in huis nog moet worden gedaan en aan de zooi. maar ondertussen weinig puf om er zelf iets aan te veranderen Ben erg goed in commanderen geworden volgens Sinjaman Net nog weer een discussie gehad over de namen. Dacht dat we er wel een beetje uit waren, wil Sinjaman persé een andere naam. Hij vindt dat hij ook 1 naam mag bepalen en ik de andere. Maar ik vind zijn naam gewoon niet mooi en vind dat hij niet zo zwart wit moet denken... pfff, wat een gedoe. Dus nu zijn we er even klaar mee met al die namen en gaan we t er volgende week maar weer eens over hebben.... Maar goed, verder alles goed hoor Klinkt allemaal wel heel negatief. Sorry dames, vooral degene die zo hopen op een 2e wonder. Ben verder happy en enorm dankbaar!!! (maar soms wel lekker om hier te spuien ) Oja, ook nog even een F update Die gaat ook zo hard nu met woordjes en praten. Echt heel leuk! Haar eerste hoektand is ook (na een week luieruitslag en koorts) doorgekomen. Verder af en toe een driftbui, geeft ze de baby's veel kusjes en is ze dol op dansen Geniet echt zo ontzettend van d'er. Ben soms bang dat ik haar straks te weinig aandacht kan geven bijvoorbeeld, of dat ik minder van mijn mannen ga houden dan van haar. Maar volgens de mensen om mij heen zijn dat gedachten die veel mensen hebben bij het krijgen van een 2e kindje en ook een deel hormonen Hier ook misschien herkenbaar??? Maar gaat met F. dus helemaal goed
Hai meiden! Elin, succes vandaag! Laat je snel iets van je horen? Suus, heb de foto inmiddels gezien en snap wel waar het vandaan komt hoor! Ik had er 2 weken terug ook al naar zitten kijken. Maar denk dat het bij mij weer los vel is als ik straks veel afgevallen ben. Had je vandaag dat gesprek?! Traantje, lekker 2 dagen vrij!!! Joepie! Ze voorspellen elke dag regen de laatste tijd, je wordt er niet goed van! Ga je alleen met de kids of ga je met meerdere? Esser, wat fijn dat jullie ritme er goed in zit! Wat is een waterbreukje? Heb ik iets gemist!? Kinderen die in het ziekenhuis liggen zijn altijd zooooo zielig! Arme J.oep! Wat heerlijk, zo'n festival! Kan me voorstellen dat je je daarop verheugd! En logeren is ook gezellig! Vinden opa en oma ook vast wel!! Sinja, wow, flink aan het shoppen dus! Ben heel benieuwd naar de foto's, zowel van de buik als het kamertje! Wat een achterlijke reactie van je baas zeg!!! Heel goed dat je daar niet akkoord mee gaat! Sukkel! Balen dat het wat zwaarder wordt! Fijn dat het met F. zo goed gaat! En ook al aangeven dat ze gepoept heeft, haha!! Die redenatie van je man over de namen! Haha! Ik snap zijn logica wel, maar als je die naam nou echt niet mooi vindt, kan ik me voorstellen dat je dat niet wilt! Even opzij zetten en over een paar dagen de draad weer oppakken!!! Zoe, ik ken dat merk niet! Zal straks eens kijken! Tandjesterror overal zeg!! Moet zeggen dat S.iem er niet heel veel last van heeft. Alleen zijn billen kapot, maar verder klaagt hij er niet over! Gelukkig maar! Sooner, crisis zeg, van je werk en dan manlief ook nog thuis. Hoop dat er snel weer wat anders in zicht komt!!! Knuffel! Zora, we gaan je handje weer vasthouden de komende tijd!!!! Hoop het zo voor jullie! Leuk dat S. ook al zo van paarden houdt! Vindt ze het helemaal niet eng?! Esser...!!!! Bedenk me net wat je zei over een nieuwe poging weer! Wat spannend joh!!!!!! Ennuh...kleintje heet ze he, R. kennen we niet!? Hoe ging het vandaag kleintje!? Heb je het vol kunnen houden!!! Komt vast goed hoor! Jessy, wat rot dat S. zo jaloers is. Het is ook best even wennen. Hoop dat je hem veel positieve aandacht kan geven en alles even wegzetten waar hij niet aan mag zitten. Is, als je met T. bezig bent wel handig, want dan gaan ze alles uitproberen. Dan hoef je niet steeds te mopperen! Het komt vast goed! Majo, wat een verhaal zeg van die TBC...dat wist ik helemaal niet joh. Kan me voorstellen dat je bang bent voor overstimulatie. Ook uitspreken naar dr. S he!!! Ze houden je vast goed in de gaten! Nightelf/Ingrid/Jewel/Lelie/Pat, hoe gaat het met jullie!?! Hier gaat het prima. F.iene slaapt nu lekker zonder doek en we gaan er dus ook niet meer mee beginnen. Alleen na de voeding van 19.00/19.30 wil ze absoluut niet slapen. We leggen haar altijd eerst, als ze moe begint te worden, in bedje. Eerst viel ze nog weleens in slaap, maar vaker niet dan wel en nu is het echt drama...(nou ja, drama, valt mee hoor, maar ze wil gewoon niet slapen.) Na een poosje huilen halen we haar er maar uit en leggen we haar in de kinderwagen of op de arm met een speentje. Dat gaat iets beter, maar is vaak wel onrustig. Tot de voeding van 23.00 en daarna kun je haar in bedje leggen en slaapt ze zo. Dus we mogen niet klagen. De prikjes lijkt ze niet veel last van te hebben. Maar dat drinken, dat drinken...gisteren heeft ze over de gehele dag denk ik zo rond de 620cc gehad...en ze is nu 5.5kg dus ze mag al 750cc of zelfs iets meer hebben...maar ze krijgt het gewoon niet weg. Er zijn flessen waar ze maar met moeite 100cc van drinkt. Zijn dus ook maar weer begonnen met de nystatine voor de spruw. Want het leek beter te gaan, maar misschien dat dat het weer is... Ik moet me maar niet druk maken, want ze groeit wel goed, maar het blijft lastig. Met S.iem gaat het heel goed. Kletst je de oren van je hoofd en de helft versta je niet, maar hij kan goed duidelijk maken wat hij wil. Fijn dat meerdere mama's het herkennen, die lompe acties!! Hij is ook soms zo enthousiast, gaat dan rennen en bam, daar ligt hij weer. Moet er soms wel om lachen hoor... Hij kent ook al heel veel woordjes, onbegrijpelijk. Zegt alles na! Zo leuk! Nou, ik ga even wat doen hier in huis! Fijne dag! SMAK
Hey, was ik ook weer!! Wel vanaf mn werk (ff ali illegali), heb nl thuis problemen met de laptop/ internet, kan thuis op de playstation ook wel op internet, maar daar lukt reageren niet. Gisteravond is alles er opnieuw opgezet, dus hoop dat het nu allemaal wel weer doet. Hier gaat het verder prima, echt genieten van de meiden en nog maar 1 weekje werken na deze en dan is het vakantie!!! Ga weer snel aan het werk, mn scan is afgelopen
ook een zwaai van hier!! alles gaat lekker zijn gangetje hier!! Gaat goed op de psz (Majo - uitje ging niet door ivm de regen..helaas) Amy vind het nu heel erg leuk, alleen het afscheid nemen is nog een klein beetje moeilijk..maar morgen alweer de laatste keer voor de vakantie. Mike gaat ook goed, rolt alleen van rug naar buik en nog niet terug...dus oefenen oefenen oefenen maar is een heel vrolijk mannetje. Heeft momenteel wel een beetje last van frustratie, hij wil zoveel en het lukt allemaal nog niet..
Elin, spannend vandaag de echo!!! Zo snel mogelijk hier posten hoor! Sinja, tjee lekkere baas heb je zeg.....echt niet leuk. Hopelijk snapt ze zelf ook snel dat je natuurlijk je vakantiedagen niet hiervoor gaat opnemen. En lekker aan het shoppen geweest dus easywalker is echt een fijne wagen dus denk dat je daar veel plezier van hebt. Ben straks ook wel erg benieuwd naar de foto's van het kamertje. En lastig met de namen dan zeg....haha idd die redenatie van je man...maar je moet wel allebei de namen mooi vinden ja Succes, ik hoop dat jullie er uit komen! Majo, jee...wist ook niet dat je man gesloten tbc heeft gehad...Maar dus wel duidelijk wat de reden is van het slechte zaad. Hopelijk wordt het wel ietsje beter door de vitamientjes. Extra spannend nu weer dus ivm met eventuele overstimulatie, maar ik heb het idee dat ze je in DD niet zomaar aan je 'lot overlaten' en dat ze wel weten wat ze doen M. dus ook soms last van haar oortjes Als ik moe ben dan heb ik ook veel minder geduld hoor, moet soms ook echt even tot 10 tellen. Vaak doe ik dat hardop en dan telt R. mee en is de bui over, 2 vliegen in een klap Kleintje, r. drinkt nu wel goed uit de fles dus? En de bv loopt dan ineens heel hard terug hè, was hier ook zo. Ook geen last van stuwing gehad en maar 1 keer hoeven kolven. En al goed bezig met SB dus! Heerlijk gevoel he die eerste kilootjes eraf! En bedenk maar als je echt honger hebt dat je lichaam dan bezig is met het verbranden van je vetcellen, doe ik ook altijd Lopen dus eerst even op een laag pitje? Verstandig, blessures wil je ook niet hebben. Traantje, lekker even 2 dagen vrij! Jammer dat ze het morgen over zoveel regen hebben. Maar als er een overdekt speeltuin bij is vermaken de kids zich ook wel. Gaat nog goed met rennen? Esser, he wat sneu voor J.oep dat hij geopereerd moet worden waterbreuk ben ik ook niet echt bekend mee. Heeft hij er veel last van? En ook al binnenkort een afspraak plannen op de fertipoli Suus, hmmm ben nu ook wel benieuwd naar jouw buik hihi. Heb ook whatsapp dus je mag hem sturen. Hier ook vel over maar operatie zou ik niet durven. En de hoepel is ook wel leuk dus? Vind het toch wel een beetje duur maar als er resultaten mee geboekt worden dan is het het wel waard. Hou je ons op de hoogte? En kruipt Daan al? Wat een leuke filmpjes op fb van hem! L. is nog niet zover al schuift hij wel achteruit door de kamer heen, dus is het oppassen waar je loopt Hoop voor je dat je pa toch niet langer door wil werken Lijkt mij best moeilijk ook voor jou om zo samen te werken. Hoe gaat het met de hond nu? Loesie, fijn dat F. nu slaapt zonder de pacco! Hier heeft L. ook even de doek omgehad maar na de prikjes ook verhoging en mocht toen ook niet meer. Hij sliep toen wel goed in een slaapzak met mouwen maar heeft even geduurd dat hij zonder die mouwen kon. Hij had die begrenzing blijkbaar toch nodig. En F. drinkt haar flesjes dus niet zo goed....groeit ze wel goed? Misschien heeft ze niet zoveel nodig en drinkt ze gewoon hoeveel ze zelf wil? Jij zelf dus ook al wat kilo's kwijt! Loop je ook nog met Evy? Herken het ook die blauwe plekken op de benen R. zit er ook onder. Hij rent ook altijd, kan niet netjes naast mij lopen dus hij ligt altijd wel een paar keer languit op de stoep. Al zijn broekjes zitten ook gaten in de knieeen...Hier in huis ook vaak, moet er soms ook wel om lachen. Ach zolang ze niet huilen zal het vast wel meevallen denk ik Zoe, he wat sneu dat S. zo last van de tandjes heeft Hier bij L. nog niks gezien. R. had er ook erg veel last van altijd, nu komen bij hem de laatste kiezen door en die zijn ook erg vervelend. En wat leuk dat jullie met de trein daar heen gaan, helemaal enthousiast is Mees dus al haha. Jullie hebben helemaal geen vakantie meer? Maar zo te lezen dus wel leuke uitjes/dingen gepland. Een ouderwets feestje is ook altijd leuk ja Zo nu en dan moet dat dan ook even hè Pat, fijn dat het nog steeds goed gaat op de psz. R. is vandaag ook voor het laatst geweest. Nu lekker vakantie. Vind het zelf ook wel fijn, is soms toch wel een gedoe met slaapjes van L en wegbrengen van R. En M.ike dus ook al lekker aan het oefenen met rollen Dan kunnen ze idd gefrustreerd raken als het niet wil zoals ze willen. Fijn dat het nu zo goed gaat met hem! Ingrid, hoe gaat het met jou? Alweer wat opgeknapt? Jessy, leuke foto's op fb zeg! En S. dus wel wat jaloers...Was R. ook hoor, al ging het voeden altijd wel goed. Zou ook een leuke dvd opzetten of speciaal speelgoed geven als je voed. Het is voor hem ook een hele verandering en ze zijn ook nog zo klein dat ze het niet helemaal snappen. Ik ging altijd als L sliep zoveel mogelijk met R. doen. Hoe gaat het savonds nu met het clusteren? Nightelf, fijn dat het i-net probleem thuis nu weer is opgelost. Dan kom je er ook achter dat je het dan best wel vaak gebruikt Hoe gaat het op het werk? Al wat in het ritme gekomen? En met de girls ook alles goed? Zora, wat een ontzettend leuke foto op fb van S. en het paard Zo cute! En spannend idd weer, ik ga weer heel hard voor je duimen!! Wanneer heb je de eerste fm? Sooner, hoe gaat het meid? En jij dus ook aan het hoelahoepen? Goed zeg, en ook starten met Evy?
Jessy, zwaai zwaai Elin, en? Echo al gehad? Hopelijk een mooi kloppend hartje gezien?! Esser, weer naar 't Zand dus...leuk leuk!! En jullie ook pas laat vakantie zie ik... Suus, fijn dat het beter gaat met de oogjes van D. aan én die van Joep de hond . Succes met gesprek vanavond...ben benieuwd... Loessie, leuk dat S. zo aan het kletsen is zeg . Voor je het weet versta je wel alles....gaat zó snel allemaal... En F. dus een slechte drinkster.... vervelend is dat...maar ach...zolang ze goed groeit zal ik me er niet druk om maken. Misschien heeft ze wel gewoon minder nodig dan een ander.... en getallen zijn ook altijd maar gemiddelden.... Zoé, helemaal geen vakantie deze zomer? Tjee zeg....das dan wel lang..... maar wel leuke uitstapjes af en toe dus!! Hopen op een beetje mooi weer en dan die vrije dgn lekker naar het strand....is het toch een beetje vakantie... Leuke link trouwens . Traantje, leuk naar ouwehands in Rhenen . Wij zijn paar jaar terug met z'n tweetjes toen nog eens in dat hotel daarnaast geweest en daarna in het park. Leuk rondlopen daar hoor!! Maar met zonnetje wel leuker dan met regen. Wie weet hebben jullie geluk.... Pat, jammer dat het uitje niet doorging. En ook eigenlijk jammer dat PSZ in de zomer ook dicht is....is ze net wat gewend.... kan ze na de zomer opnieuw wennen... Nightelf, ook al bijna vakantie. Heerlijk zeg!! Gaan jullie nog wel eigenlijk? @gesloten TBC, manlief kwam erachter toen hij 'in dienst' ging. Standaard mantouxtest en daar kwam het uit. Afgelopen jaren wel aangegeven bij intake gesprekken bij gyn, uroloog, fert arts etc. maar nooit iemand die iets gezegd heeft over dat dat oorzaak kan zijn van slechte zaad. Echter arts in DD heeft er vroeger in zijn studie veel over geleerd en wist het ons dus te vertellen. We zullen zien in augustus.... 'k ga stoppen, er roept boven een meisje heel zielig...'Mammaaaaa, waar ben je.......'. Doeiiiiiiiiiii!!
Zo nu even ego Zit hier met een ziek kindje thuis L.uuk heeft koorts en zit echt niet lekker in zijn vel. Hij heeft sinds maandag koorts, overdag had hij eerst 38 maar in de avond al 39,7. Wel zijn flesjes gedronken en kon ook nog een lachje af dus ook geen pcm gegeven. Goed geslapen en dinsdag had hij overdag 37 dus dacht hij is er weer. Had ook weer praatjes en at zijn brood weer lekker op. Alleen savonds wou hij niet eten en heeft 2 keer gespuugd, toen temp opgenomen en had hij 39,9! Pfff zielig hoopje was het toen, maar wel lekker gaan slapen en om 1.00 wakker geworden voor een flesje. Vanochtend ook weer getempt en had toen nog 39,9 dus toen wel even een pcm gegeven. Maar wou niet echt eten, wel wat melk gehad gelukkig maar veel was het niet. Ook last van buikpijn volgens mij want hij wou alleen maar bij mij zijn, zodra ik hem neerlag of in de tafelstoel zette begon hij te huilen. Nu slaapt hij gelukkig en temp is door de pcm ook weer normaal. Sorry voor het lange verhaal maar moet het even kwijt. Vind het zo sneu voor het manneke, en ook nog niet eerder met een ziek kind te maken gehad dus dit is helemaal nieuw voor mij. Snachts zelf ook niet goed geslapen, steeds luisteren of ik hem ook hoor (babyfoon naast het oor op het kussen ) en als ik dat bleke koppie zie dan breekt mijn hart. Hij had wel wat rode plekjes op zijn wang en hand en op zijn achterhoofd maar als ik google op 5/6e ziekte lijkt het daar helemaal niet op, qua plekjes dan. Kan ook natuurlijk een griepje zijn. Wanneer zou ik de ha eventueel moeten bellen? Traantje, heb jij nog wat advies of tips?
Even kort en ego. Zit bij de ikea. Maar we hebben een supergoede echo gehad. Met niet èèn hartje, maar twee. En wat helemaal bijzonder is, is dat t een twee-eïige tweeling is. Èèn van de.cryo en èèn spontaan. Ze hadden t nog nooit mee gemaakt. Zijn superblij maar nog wel een beetje in shock.
Whow Elin, Wat bijzonder zeg, en wat leuk!!!!!!! GEFELICITEERD!!! Ben er zelf ook een beetje van ondersteboven, laat staan jullie!! Wat super zeg!!
@Elin: ook hier nog even: wat super!! Gefeliciteerd! Wordt jullie grote gezin gewoon nog een feit en nu dus onder controle in het ziekenhuis?! Wanneer is de volgende echo. @jewel: bij meer dan 3 dagen koorts zonder duidelijke oorzaak is reden voor een bezoek aan de huisarts. Maar koorts na een koortsvrije periode is sowieso een reden voor een bezoekje. Het klinkt idd niet als de vijfde of zesde ziekte. Ik zou als hij morgen nog koorts heeft even langs de huisarts gaan voor de zekerheid!
Bedankt Traantje! Hij is nu net wakker en dan temp ik hem nog even en als hij weer koorts heeft of later vandaag ga ik even naar de ha.
Elin, ook hier nog even gefeliciteerd!!! Jewel, heb je nummer volgens mij niet dus kan je niet whatsappen... Pb m anders even. Zielig dat L ziek is!! Hopelijk snel beter! Hier vermoeiende middag gehad. Naar bos geweest met hond, kids en m'n zus in half miezer weer Zijn we bijna bij auto, moet Sophie plassen dus m'n zus komt op lumineuze idee om t maar in de bosjes te doen. Trek dus alles uit en bedenk dan hoe ik t verder ga aanpakken...plast ze al, loodrecht naar beneden, alles onder de pis (zucht). Reserve onderbroek aangedaan en zo in de auto gedaan. Alles ingeladen, zus naar huis gebracht, thuis uitladen. Rook poepluier Daan maar die sliep. Toch maar verschoond terwijl Sophie beneden wachtte op me. Kom ik beneden...heeft ze in dr broek gepoept (potje heb ik weggezet om haar op de grote plee te laten wennen). En uiteindelijk slaapt Daan niet verder in bed. Ben dr dus wel klaar mee voor vanmiddag! En ook nog een blauwe romp van het hoelahoepen Wel erg nieuwsgierig naar vanavond. Einde geklaag...
Heel even snel!! Kwam kijken of er al elin nieuws was!!! Hoera voor de goede echo... Wat ontzettend gaaf in plaats van 1 wonder gewoon 2 stuks. De mevrouw van mvm vertelde mij precies zo'n zelfde verhaal. Dat er zulke wonderen bestaan is wel ontzettend mooi!! Elin nu heerlijk gaan genieten. Gewoon 2 zwangere dames hier van tweelingen!!
Gewoon vet kippenvel hier!!!!!!!!! Wow Elin, dit is niet te geloven! Wat een wonder! Sodeju! Van harte gefeliciteerd lieverd!!! Sorry voor saaie kleuren, zit op foon!! Jewel dikke knuf voor jou en L! Xxx