Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dank meiden!

Elin; Succes met verbouwen en opruimen, zag een leuke foto op Facebook voorbij komen. En fijn voor de goede echo. Toch bijzonder 2 kleine hummels in je buik. Voel jij je goed?

2. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zora, gefeliciteerd met je 2 emmy's!! Ik ga ontzettend hard voor jullie duimen!

Elin, zag ook al een leuke foto op fb voorbij komen :) Druk genoeg dus thuis. En mooi dat de echo goed was! Blijft echt bijzonder een tweeling, 2 van die hummeltjes in je buik :) Weet jullie familie het ook al?

Suus, he gebroken nachten dus :( Hoe gaat het nu? En nu weer druk bezig met hoelahoepen? Ik wil ook wel maar wacht nog even na de vakantie, wil niet met blauwe plekken op het strand zitten, de mensen kunnen wel denken ;) Heb een site gevonden waar ze veel goedkoper zijn dus na de vakantie maar eens even zien.
    En hardlopen dus op een laag pitje.....op een gegeven moment is het ook wel moeilijk om de motivatie te vinden. Ik ben nu weer erg fanatiek omdat het gelukt is om de 5km uit te lopen. Maar ben nu ook benieuwd hoeveel km ik nu precies gelopen heb, morgen dezelfde route maar weer lopen. Ik loop savonds trouwens beter dan in de ochtend, dan wil het op een of andere manier niet, heb jij dat ook?

Sinja, echt klote op je werk zeg! :x Gelukkig collega's wel lief maar wat een stom mens is je lg zeg. Is er niet iemand boven je lg waar mee je kunt praten? Dit kan zo ook niet natuurlijk...pff wel lastig hoor, dit kun je er echt niet bij hebben :(
    Hoe gaat het verder met je? En jeetje zeg, wat een mooie buik!!! Pff ben wel benieuwd hoe hij er op het eind uit ziet. Mooi zwanger ben je!

Kleintje, nog steeds goed bezig dus!!! Nog een paar kilo's en dan kun je weer hardlopen. Loop je nu ook gewoon of helemaal nog niets? En zelf nog 2 weken vakantie, lekker zeg! Huisje weer helemaal schoon? ;) En drinkt R. ook alleen maar melk? L. wil ook niet echt iets anders, thee met 1 schepje melk gaat wel redelijk en gister ook een beetje diksap gehad maar water vind hij maar niks. Tuitbeker van Avent is hier geen succes, de tuit is van rubber dus dat hoeft meneer niet ;) (hij is een beetje kieskeurig) maar die van Nuby heeft hij nu door dus bied ik nu elke keer wat water aan.

Traantje, hoe gaat het nu bij jullie? Allemaal ziek nu? Hoop dat jullie snel wat opknappen!

Esser, wat sneu dat O. krentebaard heeft :( Hoe gaat het nu? Heeft J.oep het ook gekregen?

Zoe, hoe was het in het zkh? Gister geweest toch?

Majo, he dus nog niet ongi....hopelijk komt hij snel. Was een beetje in de war, dacht dat je al een fm had gehad maar was een uitgangsecho dus. Als je ongi wordt meteen beginnen met spuiten?

Pat, alles goed bij jullie? Dus ook laat vakantie....wij nog anderhalve week werken en dan ook eindelijk vrij!

Nightelf, gister lekker hardgelopen dus :) In de regen lopen vind ik altijd wel lekker. Sport je verder ook nog?
    En leuke foto van je meiden! Alles goed met ze? En hoe is het gegaan snachts met A.mber? Hier heb ik bij R. altijd een celstof matrasje op het matras. Hij slaapt nog niet zonder pamper hoor maar lekt nog wel eens door snachts dus vandaar.

Met de rest ook alles goed?

Hier gister dus 5km gelopen! Was echt verbaasd dat ik het zo lang volhield. Twee weken terug kon ik nog niet eens 18 minuten achter elkaar lopen. (al was dat wel op een ochtend en dan wil het bij mij nooit) Kilo's gaat niet zo hard, dat heb je als je in het weekend zondigt ;) Maar eet gewoon alles alleen dan met mate, dus dan duurt het ook wat langer. Broek zit al wel veel losser dus er gebeurt wel wat :p

L. zijn 2e ondertandje komt ook door en dat merken we vooral snachts. Hij jammert dan veel en wil ook weer een voeding. Momenteel rond 4 uur altijd. Heeft ook echt honger dan. Hoop dat hij snel langer gaat slapen want vind dit ritme niks. Ook zit hij weer onder het eczeem en geen idee waarvan het komt. Kan best met de tandjes te maken, moet dinsdag weer heen dus vraag het dan wel. Alles wat hij krijgt is koemelk vrij.

R. is momenteel ook niet te genieten, al ging het vandaag goed. De psz mag van mij wel weer beginnen, merk toch wel dat hij daar veel energie kwijt kon.
    Qua zindelijkheid ging het vandaag goed. Laatst wou hij niet op de pot of de wc maar vandaag ineens wel. De verkleiner op de wc en een opstapje eronder en klaar was het. Ging ook steeds als hij moest plassen. Ben benieuwd of hij het doorzet, hij slaapt nu met pamper en ben benieuwd of die ook droog is.

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Zo het is hier vrij rustig....Iedereen in de zomermodus.

Wij zijn gister een dagje naar Plopsa de Panne geweest. Heel leuk park, alleen niet in de vakantie. Wat een drukte zeg. Beetje naief van ons om te denken dat het misschien wel mee zou vallen. We zijn dinsdagmiddag gaan rijden, dachten dat de gasten dan lekker zouden slapen in de auto...niet dus. En Sammie is een taaie, als die het zat is is hij het ook echt zat. 3 Uurtjes in de auto ging net. Toen met zn 4en op 1 kamer, dat was fout nr 2. Wilden allebei niet slapen. Sam viel om 9 uur in slaap en Mees rond 10uur...dus ze waren allebei ook niet superfit. En leg maar aan een 2 jarig uit dat je soms 3 kwartier moet wachten voor een attractie, ging m ook niet worden. Op zich ging het nog wel goed allemaal, maar dit was een heel erg wijze les. Niet meer in de vakantie naar een pretpark met een 2 jarige.
    Sammie tot overmaat van ramp ook nog koorts vandaag. Zn 6e tandje is door, en hij is erg snotterig, hopen dat het morgen beter gaat met hem, zijn lontje is wel heul erg kort...

Dinsdag ochtend naar het ZH geweest. En alles zag er prima uit. Ik word als het goed is dit weekend ongesteld en dan hebben we over 2 weken dus al de terugplaatsing, dat is echt wel snel. Maar daar hoopte ik dus stiekum wel op. Heb er echt reuze veel zin in. Nog 1 kilo afvallen en dan is er 10 kilo af, en beginnen we dus weer van voor af aan. Maar het feit dat ik weet dat ik het kan geeft me veel vertrouwen. Mijn lijf ziet er prima uit voor een 36 jarige (morgen dan, ben ik jarig) mama van 2 kinderen...
    Dus Majo het ziet er naar uit dat we gelijk opgaan, maar dring jij maar lekker voor hoor, jij bent echt aan de beurt!!!

Vandaag eindelijk Sam zijn naam om mijn arm laten tatoeeren (hahahah ik weet niet eens hoe ik het moet schrijven). Mees stond al op mijn onderarm, daar heb ik nu een klein bloemetje achter laten zetten en daarachter Sam zijn naam...Arm schaap is al bijna 9 maanden en staat er nu pas bij...Oja en hij kan een beetje kruipen sinds deze week....Nouja meer buikschuiven, maar hij komt overal waar hij wil. De rust is over, kleine doerak...

Morgen dus jarig, vier het zondag dus morgen met mijn kleine mannetjes een dagje naar strand, ook gezellig...

Sorry dat ik verder niet om iemand reageer, ga snel weer zitten voor de hockey, hoewel ze dit niet meer kunnen weggeven lijkt me...

XX

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zoé, klinkt inderdaad lekker druk bij plopsaland. Wij wouden naar de Efteling gaan. Maar we wachten toch even tot mau wat groter is. En Sam er bij op je arm... Foto!!!!!!!!
    En 10 kilo netjes! Ik zit nu op - 6,2. Vanaf de sb start. Daarvoor was ik een week ziek en dat heeft ook nog een kilo gekost. Ik wil er minimaal nog 10 kilo af hebben. Dan zit ik op het gewicht van de tp van mau. En dan nog 7 ICSI kilo's. Marja dat moet ik nog zien of ik dat red. Gisteren voor het eerst in 4 weken gezondigd. Had echt geen zin om eten te koken. Dus een kleine pizza gegeten. Maar in week 7 mag ik een keer een kleine pizza eten dus ik dacht dat het niet zo erg was. Was vanmorgen 100 gram zwaarder dus heeft geen verschil gemaakt.

Nou net de kids naar de opvang gebracht. Even denken wat ik vandaag ga doen. Iig even het huis fatsoeneren. Dan kunnen we er tegen voor het weekend. Sonja bakkeren gaat dus super goed! -6.2 :). Maar zoals bier boven getiept, ik moet nog wel wat kilo's. Mijn kleren beginnen nu losser te zitten. Maar een maat kleiner zit er nog niet helemaal in. Heb als doel gesteld dat als ik 10 kilo kwijt ben dat ik hardloopschoenen ga kopen. En dan weer lopen. Merk namelijk wel dat mijn lichaam minder zwaar is en mijn gewrichten dus minder belast worden. Dan durf ik het wel weer aan. Ik zeurde al tegen vriendlief dat ik me af vraag of het nog wel goed komt met mijn buik. Hij zei, buikspieroefeningen en als dat niet werkt dan laten we je toch ook gewoon opereren. Moest er wel om lachen maar ik hoop dat het gewoon zo goed komt. Want dan heb ik wel strakke buik maar mijn armen en benen hebben nog vel te veel. En het nog steeds leeg gezogen theezakjes.........zucht......ik had zon mooie borsten.......

Verder kletst M me de oren van mijn kop. Echt leuk! En ook al echt moeilijke woorden zoals ambulance, helikopter. Ook eet mau eindelijk avond eten. We belonen hem met een sticker. 1 sticker als hij alles proeft en 2 stickers als hij zijn bordje leeg eet. Werkt prima! Ben zo trots op ons manneke. En als het eten geen stickers meer nodig heeft dan gaan we wat intensiever aan de potjestraining.

R doet het ook super. Hij eet al een hele boterham tussen de middag. En hij begint echt lekker spekkig te worden. Lekker zwaar. Ben nu eerder bang dat hij straks dik wordt. Dus hou het wel een beetje in de gaten. En de vierde fles mag er af. Op de opvang geven ze hem nu yoghurt om half 4. Thuis moet ik nog even kijken. Ik gaf mau nooit yoghurt s middags, alleen als toetje. Dus misschien. Dan maar sap met een koekje. Alleen drinkt rein ook niet uit de avent beker. Dus nog even trainen. Moet zeggen dat hij wel veel fijner oogt dan de nuby.

Nu ik ga ff poetsen en dan lekker de hort op.

Sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb. Maar dat gaat zo lastig op de iPad.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zora, mijn duimen draaien voor je! Goed dat je op je strepen bent gaan staan en er 2 terug hebt gekregen. Hoe voel je je nu? Merk je de spanning ook weer?

Majo, en al ongi??

Jewel, ik ren juist 's ochtends beter dan 's avonds! Correctie, ik ren nooit 's avonds...maar 's ochtends of eind vd middag. Ik zit 's avonds lekker uit te rusten op de bank met mn tel, tv en ipad. Moet wel blijven songpoppen, rumblen en whatsappen natuurlijk :D
    Maar hoeveel heb je nou gerend? Je ging het nu toch tellen? Neem aan dmv gps van je tel?

Kleintje, wat goed van die kilo's!! Als je vertelt hoeveel je er eigenlijk nog moet, pffffffffffffff.... Niet aan denken nog. Elke kilo is er 1!! En vooralsnog gaat ie goed!
    Enne, je weet dat beebjes spekkig horen te zijn he!! Dus gewoon volstouwen dat kind van je ;):p Is toch juist fijn als ze wat reserves hebben?

Zoe, jeetje zeg, binnenkort alweer een tp? Nou, er zit wel een lekker tempo in bij jullie! :D Had hier net een gezin met 3 kids (6 jr, 4 jr en 10 mnd) en nou, ik vond het wel druk hoor!! Dus petje af voor alle gezinnetjes met 3 kids en/of meer.
    Wanneer kwam je nou in Linda? En heb je nog wel plek op je arm voor nr 3?? WIl wel een foto zien ervan eigenlijk. Desnoods op fb!

@hier: weer aan het werk. REdelijk relaxte dag. Weinig verschillende patienten maar wel langere behandelingen. Denk dat ik iets klaar ben vanmiddag dus dat is wel fijn. Weer is volgens mij wel goed?
    Heel veel zin in morgen want dan komt de gehele Traantje family! Gaan de kids lekker spelen, wij shoppen en als afsluiter lekker bbq-en! Helemaal leuk!
    Heb trouwens wel een blauwe plek van het hoelahoepen zag ik op mn rug. Doet gelukkig weinig pijn dus kan het gewoon blijven doen :) Oh enne ladies, nix op fb zetten over mn geplande operatie want bijna niemand weet het en dat wil ik zo houden!!
    Daan was vannacht weer wakker dus daar zit nog geen verbetering in helaas. Weet niet zo goed wat we daaraan moeten/kunnen doen ;) Zijn oogjes lijken wel weer beter te gaan!
    Mijn oog daarentegen niet :( Was bij de opticien voor normale controle en hij bleef een tijdje hangen//kijken naar mn rechter oog. Maar zei nog nix. Zo irritant is dat! Anyway, toen ie klaar was, zei hij dus dat het niet helemaal goed was. Mn hoornvlies is dus beschadigd en ik mag mn lenzen niet in doen totdat de beschadiging weg is. Lekker K dus want ik vind sporten met bril niet fijn en met het mooie weer op komst ook niet fijn. Maar goed ik zal wel moeten. Heb er gelukkig geen last van. Wrs komt het door droge ogen icm mn lenzen die de beschadiding hebben veroorzaakt. Andere oorzaak is evt een virus. In beide gevallen is het 'uitzieken' en geen lenzen dragen. Nu volg wk retour om te laten bekijken of het beter is. Zoniet, nog langer brillen (zucht). Ga wel strax even wat ooggel voorschrijven om mn ogen natter te maken; soort kunsttranen zijn het... Merk bijvoorbeeld nu ook dat ze droog zijn nl.

NOu ik ga maar even wat admin doen hier, dan kan ik lekker op tijd naar huis strax!! Heb zin in weekend want mooi weer!! :D En hoogbezoek dus :D

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

Suus, ik weet het dat hij gerust spekkig mag zijn. Marja ik ben dunne kinderen gewend. En gezellig zeg bbq met traantjefam! En wat balen van je lenzen...... Mijn moeder had het ook een tijdje terug. Die is nu definitief over gegaan op haar bril. Ze had het even gehad met de lenzen.

Nou jullie kunnen op fb wel zien wat ik uiteindelijk gedaan heb vanmorgen :). In mijn eentje een pakket van 27 kg van Ikea naar huis gesleept. Maar het resultat mag er wezen. Alleen onze tv blijft een beetje zielig.......... Maar ik heb al een nieuwe uitgezocht.... Nu vriendlief nog even overhalen :). Ik zei al tegen hem... Als het nieuwe kastje er staat dan wil jij ook een nieuwe tv. Ghihi mijn zwager vroeg namelijk of we onze tv bij de AH mini's gekregen hadden.

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Is hier nog iemand.......

Vriendlief is overgehaald.... Hij is nu de nieuwe tv "halen".

8. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @kleintje: hoe bevalt de nieuwe tv? wat is het geworden? Meern je nou echt dat je R. te dik vindt worden. Jullie hebben zolang getobd met dat hij niet genoeg aankwam. Het lijkt me heel fijn juist om daar nu geen zorgen meer over te maken!! Plaats je nog een keer een foto van hem op fb?!

@Susan: ik wil ook hier nog even zeggen dat ik het super gezellig vond! En dat ik je een erg leuk vriendinnetje vind :)

@zoe: wauw, nummer 3... hoeveel laten jullie er terug plaatsen? spannend weer zeg!

@Zora: de duimen draaien hier hoor! Hoe voel je je? en bijna jarig zag ik op fb.

@rest: even zwaai, ik zit op de foon en dat typt zo rottig

@hier: weer allemaal opgeknapt. alleen traantjeman was niet ziek, maar de 2 j's en ik waren behoorlijk beroerd. Ik heb meteen besloten dat ik geen derde wil. Ik heb geen zin meer in 25 weken kotsen...

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Traantje, even een misverstand wegnemen.. Ik vind hem zeker niet te dik. Ben gewoon niet gewend dat hij vet heeft..... En hij krijgt gewoon te eten wat hij op kan.

We hebben trouwens een Samsung 32". Type nummer......geen idee.

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Was zo moe vanavond...zelfs tijdens hockey in slaap gevallen!! Schijnt 2-1 te zijn geworden :( Wat ik heb gezien, Duitsland was beter...

Kleintje, fijn vd nieuwe Tele!! Samsung is een prima merk!! '32 nog wat klein of kijk je van dichtbij ook? Veel mensen kopen te grote tv's ivm hun kijkafstand. M'n oom bijv heeft een '50 ofzo maar kijkt vanaf 3 à 4 meter. Kan dus niet!!! Volgens mij is er zelfs een regel voor? Iets van kijkafstand gedeeld door 4 is max diagonale breedte in cm. Zoiets... Suusman weet t ook niet meer precies en dat is loslopende Wikipedia maar knikte wel instemmend dat er een regel voor is :)

Traantje, super gezellig vandaag!! Hopelijk heeft de oudste genoeg gegeten en wordt ze vannacht niet wakker vd honger...;)
    En wat is de jongste J makkelijk zeg!! Vind alles goed en als je naar m kijkt, krijg je meteen een mega big smile!!! Super leuk!!
    Zie die kids over een paar jaar al helemaal saampjes spelen en dat ze ons vergeten. Kunnen we wel relaxed BBQ-en trouwens ;)
    En vind het helemaal leuk dat we elkaars vriendschap zo gevonden hebben hier op het forum. Zo erg zelfs dat we zowat eenzelfde cadeautje hadden gekocht voor die 2 kleine mannetjes :D Vind nog steeds dat er verhuisd moet worden en jij hebt een rare buurman dus het is aan jullie! ;) Utrecht is ook prima! Net iets dichterbij en in Holland :p

Ik ga nog ff rumblen, kort, en dan slapen. Benenstand staat omhoog van m'n bed want ik voel ze tintelen van moeheid ;)

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik laat ook weer eens wat van me horen..:)

Zora, wat spannend...2 emmy's! en dan nog op je verjaardag testen, dat moet wel goed komen :)

Kleintje, mooie tv hoor! Dat hebben jullie wel snel in huis gehaald...je vriend luistert wel erg goed naar je ;)

Zoe, jeetje...jullie gaan wel heel rap voor een derde...ik hoop dat het lukt voor jullie! Ook een leuke verjaardag gehad? Enne..ben ook erg benieuwd naar de foto in de magazine!!

Elin, wauw...O. heeft een nieuwe stoere bed!!! Veel succes met jullie verbouwing!

@sportende meisjes, wat zijn jullie toch aan het knallen zeg! Petje af hoor dames!

Suus, snel weer meeten...moet ook nog een afspraak maken bij voor een controle ;)

traantje, wat gezellig dat je bij suusfam was! Ook lekker weertje gehad dus de bbq stond aan??? ;):D

Met mij gaat het wel prima. Lichamelijk de laatste tijd wat klachten met mijn hormonen en maandelijkse (soms 2 x pm) rare bruine afscheiding. Heb het al aan mijn ha verteld (moest toch langs voor uitstrijkje baarmoederhalskanker). Ze dacht miss aan vervroegde overgang of dat mijn lichaam nog in de war is...(ik heb voor mijn zwangerschappen nog nooit last gehad van bruine afscheiding). Naja we wachten eerst de uitslag af en dan miss door naar de gyn...ook omdat we heel graag een derde zouden willen. Dus toch even opletten de komende tijd.
    Met S.ofietje gaat het erg goed. Is natuurlijk enorm zielig dat ze in het broekje vast zit maar verder ontwikkeld ze zich perfect. ze staan en danst de hele kamer rond; s nachts is het een hel...ze kan gewoon niet slapen dus wij ook niet. Ook de tandjes komen; beneden al 2 boven zijn ook al door en nu stopt ze telkens haar vingers diep in haar mond, arme schat.
    E.mma is een grote zus :) Ze helpt haar zusje met alles. Is zo lief voor S. Ze is ook erg leergierig; nu is rekenen opeens interessant ;)
    Ze weet dat ze binnenkort jarig is en verteld nu aan iedereen dat ze straks 3 jaar wordt :D Nu nog even een leuk cadeautje bedenken. Miss wordt het een roze retrofietsje met zijwieltjes!

Okee, was even gauw mijn update. Ga weer terug op de bank bij lelieman..

Liefs

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, klopt die regel. De maximale grootte is de afstand dat je er vanaf zit delen delen door 3. Alleen wil ik geen mega tv. Voor groot scherm en surround ga ik wel naar de bioscoop. En dit pastte op het kastje wat ik wou en tussen de schouw waar het kastje staat.

Zo, net schoonzus met kids op bezoek gehad. En zo bbq met vriendinnen. Heb vandaag nog bijna niks gegeten. Maar mag straks maar twee stukjes vlees van mezelf. Hopelijk kan ik me inhouden........ Anders heb ik voor niks gesonjabakkerd deze week.

Lelie, we hadden al een tijd geleden gekeken wat we voor iets wouden. Alleen wou ik niet langer wachten :).

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Sh#t! :( Net een hele rea getypt en nu ineens weg..... Kl#te!
    Sorry meiden, zit al op Ipad en dat tikt al niet lekker weg....!

Iedereen vast aan t genieten van het mooie weer?!

Wij gaan zo fietsen en nog op naar een BBQ. Niets te klagen dus! ;)
    Volgend weekend een weekend weg, zonder kids.... Ben benieuwd.
    Ga snel verder hier, boeltje bij elkaar pakken.

Toedels en tot snel. :)

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zora, alles goed? Lekker aan het broeden? :)

Zoey, dus over ongeveer 2 weken al weer starten! Wel spannend weer hoor! En dus wel leuk weggeweest, op het slapen van de kids na dan ;) Hier zou met z'n allen op 1 kamer ook niet lukken. R. is nog steeds een moeilijke slaper en moet echt geen 'prikkels' op zijn slaapkamer hebben. Het wordt wel wat beter maar een vreemde slaapplek is eerst altijd lastig.

Suus, gelukkig heb je zelf geen last van je ogen. Droeg je je bril ook vaak? En hoe gaat het met Daan zijn oogjes? Wordt dat langzaamaan al wat beter?

Lelie, leuk weer wat van je te horen! Met de meiden dus alles goed, en E. dus al echt een wijsneusje ;) lief dat ze je zo goed helpt. En S. dus overdag weinig last van de broek maar snachts dus wel? Echt vervelend dat ze snachts zo moeilijk slaapt, wordt je zelf ook niet vrolijk van :( En de hormonen bij jou dus ook wat in de war.....hopelijk niet vervroegd in de overgang... Misschien door de zwangerschappen dat alles weer een beetje in werking is gesteld? Je werdt voorheen nooit ongesteld toch?

Traantje, fijn dat jullie weer wat opgeknapt zijn. Is 10x niks om ziek te zijn. Gelukkig Traantjeman niet ziek en kon hij jullie mooi verzorgen :) Leuk gehad dus bij de familie Suus :D Echt leuk dat jullie elkaar zo hier gevonden hebben!

Sinja, hoe gaat het met je? En met de situatie op het werk?

Esser, er wordt dus goed gebruik gemaakt van de bakfiets ;) En lekker gebbq-ed dus het weekend, heerlijk! Wanneer werd J. nou ook alweer geopereerd?

Kleintje, goed dat je jezelf doelen stelt met het lijnen, maakt het soms net even iets 'makkelijker'. Je bent als super goed bezig zeg! En dus misschien ook een operatie :p hihi. Hier zal mijn buik nooit meer superstrak worden maar dat hoeft van mij ook niet, ben trots dat ik moeder ben en daar hoort dit nou eenmaal bij :) Alleen die theezakjes ben ik wat minder blij mee. Misschien ooit nog een boobjob maar eerst maar aan de kipfilets :D haha

Elin, mooi bed van O.laf! Slaapt hij er nog steeds zo lekker in? Met jou ook alles goed?

Sooner, ga je ook weer voor een poging of heb je inmiddels alweer een iui gehad?

Ehmmm rest weet ik even niet meer :)

Hier vandaag naar het zkh geweest en als ik ongesteld wordt kunnen we meteen beginnen. Is wel een beetje jammer dat ik geen idee wanneer dat kan zijn (is er ook iets waarmee je ongi kan opwekken ;)) dus dat is even afwachten. We hebben zelfs 2 cryo's (dacht eerst 1) en ze zijn allebei apart ingevroren. In principe plaatsen ze er 2 terug maar omdat het allebei topembryo's zijn, 8 en 9 cellig doen we dat toch maar niet. Hoewel ik een tweeling erg leuk zo vinden zou dit dan wel erg druk worden. Ik moet dan op cyclus dag 1 beginnen met prognovya en 4 dagen voor de tp de leuke bolletjes weer ;) Moet daarna er ook mee doorgaan dus zal wel iets van 4 weken aan de prognovya zitten dan? Hoe ging dat bij de dames die ook een cryo tp hebben gehad? Ze vroeg ook nog of we, als het niet lukt met de cryo's, we weer met een verse poging gaan beginnen maar dat weten we nog niet. Eerst de eerste tp maar eens afwachten. Wel spannend weer maar heb er wel weer zin in.

Nou ik ga zometeen nog even hardlopen. De vorige keer deed mijn gps het niet goed dus toen geen tijd, maar ga het vanavond weer proberen. Dus Suus, nog even geduld ;)

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo, even korte rea...

Lelie, leuk eindelijk weer wat van je te horen!! Wat fijn om te horen dat de meiden het zo goed doen!! En zeker van S heel goed met dat broekje. Is er al bekend hoe lang ze dat nog moet?
    En zie E zo voor me...zeggend tegen iedereen dat ze 3 jr oud is. :)
    Wel vreemd van dat bruinverlies... Miss toch een soort cyclus? Ik heb het altijd gehad dus voor mij is t niet vreemd ;)

Kleintje, had ik zo erover heen gelezen dat je samen met mij willen opereren. Wie weet krijgen we wel korting samen?? ;)

Jewel, dus ook alweer bij t zkh geweest... Wat is iedereen toch snel? Of voelt dat zo bij mij omdat mijn wensen al vervuld zijn ofzo?
    Anyway ook jij kan dus snel starten als die ongi komt. Was t al op gang na het stoppen vd bv? Anders zou je kunnen starten met de pil. Word je 3.5 wkn later sowieso ongi!
    Ben wel benieuwd naar je tijd...

@hier: Daan slaapt eindelijk weer door. Meteen ook vanavond de laatste fles laten vallen dus nu nog maar 2. Ben benieuwd! De leidster van zijn groep was 2 wkn met vakantie geweest en was helemaal verbaasd over z'n vooruitgang! Kennelijk kroop ie toen nog niet...terwijl hij voor mijn gevoel al heel lang kruipt.
    Ook kan hij al stapjes zetten als ik z'n handjes vast heb. De leidster weet wel zeker dat hij loopt voor z'n eerste verjaardag!!! Waar is mijn baby?!?!?!?! Met z'n oogjes gaat het op en af. Ging het net beter met z'n linker oog, gisteren en vandaag was het weer prut. Rechter oog lijkt wel ok te zijn. Desondanks ga ik toch zeuren om een verwijzing bij de ha als ie 10 mnd oud is. Dan kan ik terecht bij de oogarts als ie 1 jr oud is...
    Sophie doet t ook super! Nog zeker niet zindelijk 's nachts dus ik durf die luier nog niet af te houden 's nachts, zoals A van nightelf. Verder heeft ze een prinsessen Disney legpuzzel van Jumbo van 4, 8, 12 en 16 stukjes. Is dus al te makkelijk voor dr... ;) terwijl ze eigenlijk zijn vanaf 3 jr. oud!! Gisteren dus 2 prinsessen legpuzzels besteld: 1 vloerpuzzel van 24 stukjes en weer een combi puzzel van 35, 35, 50 en 70 stukjes. Ben benieuwd wanneer ze die kan...

Met mijn ogen gaat het wel ok denk ik. Ben m'n bril wel zat eigenlijk. Heb m normaal op als ik werk, dus al 3 dgn pw, maar nu al 5 dgn achter elkaar...pfffff. Wil weer m'n mooie zonnebril op enzo!!

Nou ik ga ff verder VI kijken. Ik ben trouwens m'n mojo kwijt tav hardlopen. Nu wel bedacht dat ik met een vriendinnetje ga lopen. Die is bijna bij de 5 km dus dan kunnen we!!

Ladies...tot laterssssss!!

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jewel, ook snel dus weer starten! Goed zeg! En ook weer super spannend...... ;) Was je idd al ongi geworden na het stoppen met de bv?
    Wat fijn dat jullie 2 top cryo's hebben. Snap jullie keuze helemaal t.o.v 1 cryo terugplaatsen.

Suus,hopelijk kun je samen met dinnetje weer snel gaan lopen en vind je je mojo weer terug. :D Hahaha......goed gevonden! Wat gaat D als n speer zeg, grote knul! En nu met 8 mnd de 3e fles er al af....? Niet iets te vlot......? Vaak wordt toch aangeraden om rond de 11 mnd pas de 3e fles af te bouwen vanwege de voedingsstoffen en het vocht. En S ook zo aan t puzzelen! Leuk is dat he? J.oep is mega fan. Puzzelt nu met gemak gem. 40 a 50 stukken. Zo gaaf. :)

Lelie, gaat dus lekker met die twee meiden van je! Hoe lang moet ze idd nog met het spreidbroekje? En jullie zo te lezen ook nog de wens voor een derde kindje, leuk!

Kleintje, jeuh.....!! Geen tv meer kijken met een vergrootglas! Hihihihi, hilarisch! En de tv kast/meubel ziet er zeker ook veel beter uit nu!

Nigthelf, hoe is het met je meiden?

Zora, ik draai hier nog volop hoor! Zo spannend.......

Pat, zag je ff onderin hangen. Hoe is ie?

Traantje, allemaal weer helemaal aan de betere hand las ik?! Is het nu een flink virus geweest?

Deze week nog 2 dagen werken en volgende week nog van maandag tot en met woensdag en dan........3,5 week: Vakantie!!!! Heb dr zin in!
    Dit weekend naar Zand festival met hotelovernachting. Gaan met ons clubbie vrienden van 8 man. Gezellie. Volgend weekend vieren we A zijn verjaardag (36 jaar, sttttt ;) ) en woensdag vertrekken we dan naar FR. We gaan naar Argeles sur mer. Ben benieuwd. Oh, o.livia heeft maar enkele dagen nog maar last gehad van de krentenbaard. Het zalven hielp erg goed, en volgens de ha waren we er ook snel bij gelukkig. Ziet er i.i.g niets meer van! J.oep heeft nergens last van gehad.
    A.s vrijdagmiddag hebben ons gesprek op de poli. We'll see..... :)

Zo, genoeg gebept! Doeiiiiii

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #2717 Majo, 13 aug 2012
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
    Lelie, leu weer wat van je te lezen hier. Fijn dat het zo goed gaat met je meiden. Hopelijk betekent dat bruinverlies niks en is je lichaam gewoon nog wat van slag en kunnen ook jullie gauw voor een 3e gaan. Hoe lang moet S. dat broekje nog eigenlijk? Lange tijd zeg!

Zoë, wij gaan echt weer gelijk op straks hoor. Leuk! Enne....niks voorkruipen van mijn kant hoor. Wat dacht je van 'gewoon' samen? Zora wel eerst voor...die zit toch al te wachten dus moet eerst maar op posi! Ben ook wel erg benieuwd naar je tatoo's! Foto!! En plopsa dus niet zo'n succes, jammer. Moet je naar Plopsa in Dalen gaan (Drenthe), was helemaal niet druk laatst. Wij waren er toen op een zondag.... Wat ben je trouwens onwijs goed bezig met afvallen zeg :). Petje af!

Traantje, jullie gelukkig weer beter alledrie!! Zo aan het 'kotsen' geweest dat je niet eens meer aan een 3e wilt denken? bah bah! Was je vast érg beroerd!

Kleintje, wat fijn dat R. het nu zo goed doet zeg :). En lekker aan het shoppen geweest voor een kastje en nieuwe tv! Altijd leuk! En goed bezig zeg met S.B. :).

Jewel, ook alweer naar zkh geweest :). En nog 2! cryo's!! Fijn zeg :). Spannend weer. Er is trouwens wel iets wat je ongi op kan wekken hoor: Provera 10 mg 1x dgs 1 tablet (moet wel door een arts voorgeschreven worden), meestal een dag of 10 te gebruiken. Ik heb het vanuit Isala eens voorgeschreven gekregen bij overstimulatie en afbreken van een poging. Dag 7 werd ik ongi. Heb er trouwens nog een recept van in huis, voorgeschreven gekregen in maart om idd ongi eerder op te wekken omdat deze bij mij soms lang uitblijft en we weer snel verder wilde met icsi in DD. Maar ongi kwam toen wel op tijd dus recept ligt d'r nog.

Suus, wat gaat D. toch onwijs hard zeg! Idd....waar is die baby? 't is gewoon al bijna een dreumes zo hard gaat ie! Toppertje en wat een verschil bij S. van toen. S. ook zo dol op puzzelen? M. ook, maakt ook die puzzels, maar dan van sesamstraat en winnie the pooh. Vindt de inlegpuzzels niks meer aan, is te makkelijk denk ik.... En grondpuzzel idd helemaal leuk. Kreeg zij voor haar verjaardag, Dora, 20 stukjes. Kan ze inmiddels ook zelf. Wilde de eerste dagen alleen maar die puzzel steeds weer maken. Werd er zelf kriegel van. Nou ja...nu kan ze het gelukkig zelf ;).

Esser, aan het aftellen zie ik naar de vakantie!! Gelijk heb je! Nog eventjes doorbikkelen :). En v/h wknd lekker op stap met vriendengroep!! Alvast heel erg veel plezier :).

@Rest, zwaai! Hoe is het met iedereen?

@Hier: idd eindelijk ongi geworden afgelopen donderdag. Vandaag was alweer dag 3 v/h spuiten. Donderdag eerste FM. V/d week met M. naar CB geweest. Is nu 86,3cm en 11,8 kg. Ze vonden haar maar een gewillige peuter ;). (is ook zo'n super makkelijk kindje....meestal ;)). Ging keurig op de weegschaal staan en op de voetjes op de vloer voor het meten. Ook alle (voor haar te makkelijke) oefeningetjes/spelletjes gingen prima. Alles foutloos. Loopt met ontwikkeling en praten ver voor zeiden ze....maar ja....kletst dan ook de oren van ons hoofd met soms al zinnetjes van 10-12 woorden. Sta er iedere dag weer versteld van wat ze allemaal al weet en zegt :). Zó leuk! Lach me soms het apenzuur om wat ze allemaal al niet zegt. Praat ook echt álles na. Plassen op wc met toiletverkleiner gaat ook al vaak erg goed, maar ook geregeld nog niet....laten d'r gewoon lekker d'r gang gaan daarin, alles op haar tijd. Wat gaat het toch snel allemaal, zucht! Super trots hier dus in elk geval op onze kleine grote meid!!

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jewel, jeetje jullie ook al zo snel voor een derde...wat super!!!! (nee hoor Suus, ik vind het ook erg rap gaan..wij wachten nog eff ;)).

Suus, wat gaat D.aantje als een speer! Goed hoor. En S.ophie met haar Puzzeltjes :D leuk! E.mma heeft ook een periode met puzzels gehad...nu wat minder...is nu meer met de poppen en my little pony haha

Esser, jullie ook deze week naar de poli ;) En straks lekker met zn allen op vakantie! geniet ervan!!!!

Hier alles zn gangetjes, E.mma is uit logeren bij mijn mams zodat wij even bij kunnen bijkomen van onze slapeloze nachten..met alleen S kunnen we haar langer laten huilen (zijn we iig niet bang dat E wakker wordt!). Voor de rest heb ik een nieuwe keuken trolley in elkaar gezet zodat we een soort van barretje hebben :D erg leuk! Heb nu al zin in het feest van onze meisjes haha
    Rare bloedingen is er niet meer...dus we wachten af;)

Tot zover mijn update :)

Fijne avond!

19. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Zo he wat een gezelligheid hier ineens...

Lelie, wat sneu zeg voor S dat ze zo rot slaapt. Moet ze nog lang haar broek aan?? En jeetje E. wordt gewoon al drie, oktober toch?? Ongelooflijk waar blijft de tijd.
    Apart dat bruinverlies, wat is het menselijk lichaam soms toch raar. Dus jullie zouden ook nog wel een 3e willen (op zijn tijd..)

Suus, hupperdepup schoenen aan en gaan, je was zo goed bezig, en je kon zo snel lopen. Ik ben echt een dieseltje, kan lang lopen maar in helaas niet zo'n snel tempo.
    Jeetje wat is D. een snelle jelle zeg, idd geen baby meer. Sam is ook sneller dan Mees, maar D is toch wel de koploper. Zo grappig hoe ze alles in hun eigen tempo doen.
    En S ook al een hele dame. Hier wordt er weinig gepuzzeld, Mees is echt een auto man. Hij kan de hele dag bezig zijn met zn auto's en heeft hele verhalen in zijn eentje. Ik laat hem vaak lekker rommelen...

Kleintje, lekker geweest de bbq? Leuk kastje trouwens...

Traantje, jullie al opgeknapt?

Majo, ohhh wat is M een lekker wijffie. En ik vind het nog steeds ongelooflijk hoe ze op je lijkt. Mooi die foto laatst op FB met je oma.
    Jij donderdag ongi geworden, ik vrijdag, ja ja we gaan gelijk op. Hoe spannend wordt dat??? Je hebt nu toch kort protocol?? Waarschijnlijk dan ook rond 8 sept testen??

Jewel, jeetje wat maken ze er bij jullie een toestand van. Ik hoef helemaal niets te doen voor de tp. Alleen vanaf volgende week maandag 3x daags mijn urine opvangen, dan woensdag naar ZH voor een echo en bloed prikken en urine inleveren. Dan hoor ik woensdag hoe ik zit qua hormoonspiegel en aan de hand daarvan gaan ze een plan maken (misschien dan vrijdag 24-8 tp??) En heel misschien pregnyl (of de vervanger daarvan) prikken. Maar dat heb ik destijds bij Mees ook nooit hoeven doen.
    Ze vroegen aan ons ook of we er 2 teruggeplaatst wilden. Wel een beetje apart. Was echt nooit sprake van geweest bij de vorige twee, zijn daar heel terughoudend in geweest. En nu gaan we voor de 3e en dan vraagt hij of we er 2 willen....Nou liever niet, mocht het toch een tweeling worden (als het al gaat lukken) dan is het een groot wonder, maar we vergroten liever niet de kans...
    Wij hebben er ook nog 2 en de arts vroeg ook aan ons of we dan een verse poging wilden als er niets uit de cryo's zou komen.
    Maar ik weet het eigenlijk ook nog niet, heb ook gezegd dat we dat tegen die tijd beslissen. Durf nu echt nog niet te zeggen of ik daar nog zin zou hebben...Grappig volgens mij hebben we precies een zelfde gesprek gehad.
    Hoop dat je snel ongi wordt....

Zora hoe is het bij jou??

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties, erg lief. We hebben het gister in klein comité gevierd, lekker buiten in de tuin...ben altijd blij als het wee achter de rug is...

En Esser, toevallig is 36 een prachtige leeftijd (alvast gefelicteerd met je mannetje)...

Zo snel mijn bed in, is echt bedtijd...

XX

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    hey, er is weer een beetje leven hier....

Zoe: Leuk jij dus ook weer begonnen voor een 3e. Lijkt me best pittig hoor met nog 2 van die kleintjes. Maar spannend weer dus. Hopelijk hebben jullie geen verse poging meer nodig.

Majo: Haha dank je, ik hoop op een roze topic straks! Jij succes met spuiten.

Waterlelie: Fijn dat de bloedingen over zijn, maar toch vreemd en vervelend. Rot dat S. zo slecht slaapt, sterkte ermee lijkt me erg pittig. Wel fijn dat beide dames het verder goed doen.

Esser: Beetje jammer is dat he als je hele rea tikt en ineens is ie weg. En wat een heerlijk vooruitzicht zeg, bijna vakantie!

Jewel: Jij ook al weer van start voor een 3e. Spannend! Hier helaas geen ervaring met cryo TP. Ik zal duimen dat je ongi niet te lang op zich laat wachten.

Suus: S. is een echte puzzelkampioen dus, knap hoor! En D. gaat ook al zo snel.

Hier: Besloten om niet te testen maar af te wachten. Ik word altijd 2 weken na ei ongi, dus ook 2 weken na punctie ongeacht Utrogestan. Donderdag zit ik 2 weken na punctie dus ga niet voor de tijd testen. Vind het nu wel super spannend. heb het ene moment helemaal geen hoop en het andere moment denk ik het kan Sara was ook geen top emmy. Ik voel me niet anders, heb wat krampen die op ongi kunnen duiden, maar dat had ik ook toen ik posi testte van Sara. Dus het kan alle kanten op. Brrr....

Deel Deze Pagina