Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bedankt meiden! Ben super blij, hoop alleen dat majo ook volgt dat zou wel een extra gouden randje geven.

Zoé: ja dat was mijn foto inderdaad vind m zelf ook erg leuk.

Sinja: ja we hebben er twee terug laten plaatsen dus wordt nog spannend. 😄maar aan de test te zien gok ik 1.

Vandaag wilde ik digi test doen maar die was over datum en ik liet m vallen dus voor de zekerheid maar een nieuwe voor morgenochtend gekocht. Vanmorgen nog een matcare gedaan die was hetzelfde als gister en een kruidvat met een iets donkerder streepje. Blijft spannend.

Helaas heb ik er ook een keelontsteking bij gekregen, mag 4 PCM pd maar helpt geen bal. Van de ha mag ik pas langs komen als ik koorts heb. Heb getempt en had 38,1 dus wacht morgen nog maar ff af. Zaterdag houd ik mijn verjaardag hopelijk voel immer dan wat beter. Nu tukkie doen......

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zora, ben benieuwd naar de digi test voor morgen! Maar die zal ook echt wel posi uitwijzen! Krijg je nog een bloedtest? En een eerste echo?

Meeting, ik denk dat eind september inderdaad ook een mooi tijd is. ;) Wij komen op vr 14-09 weer terug op vakantie, en vind het erg gezellig om weer aan te sluiten!
    Misschien al wat data?

Meeting
    22-09: Esser
    23-09: Esser
    29-09: Esser
    30-09: Esser
    06-10: Esser
    07-10:

De 7e kan ik zelf niet i.v.m een familiedag in Utrecht.
    Zijn er meiden die hun stekkie beschikbaar stellen misschien?

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meeting
    22-09: Esser, suus
    29-09: Esser, suus
    30-09: Esser
    06-10: Esser, suus
    07-10:

Bij mij vallen alle zondagen af ivm hockey. Ik wil best m'n huis beschikbaar stellen maar dat vinden sommigen Miss een beetje ver???

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Meeting
    22-09: Esser, suus
    29-09: Esser, suus, kleintje
    30-09: Esser, kleintje
    06-10: Esser, suus, kleintje?
    07-10: Kleintje?

Het kan op zich wel bij mij. Maar dan met max vier mama's (incl mij) met kinderen. We zijn erg klein behuisd. Het laatste weekend heb ik misschien vriendinnendag dat weet ik nu dus nog niet.

En regio Amsterdam is voor mij geen probleem.

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zou ik deze keer durven met meeting?

Esser: Ik krijg geen bloedtest en 1e echo krijgen we pas met 8 weken. Ik bel maandag ds dat zal ergens de 2e week van setember zijn denk ik. Het is dus gewoon afwachten.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meeting
    22-09: Esser, suus, Zora?
    29-09: Esser, suus, kleintje, Zora?
    06-10: Esser, suus, kleintje?, Zora

Regio Amsterdam is voor mij prima, maar ik woon lekker centraal dat scheelt. Weet niet waar Kleintje woont?

7. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Leuk meeting....alleen september zit echt belachelijk vol met leuke dingen...Kan dus alleen in oktober.
    Mag ook hier, maar ik denk dat dat echt te ver weg wordt voor sommigen, en ik ben niet onwijs klein behuisd, maar ook niet heul groot....
    Amsterdam is geen probleem...

Meeting
    22-09: Esser, suus, Zora?
    29-09: Esser, suus, kleintje, Zora?
    06-10: Esser, suus, kleintje?, Zora, Zoe1976

Ben benieuwd...

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik woon in het Eindhovense.....niet heel centraal......

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik moet nog even mn rooster voor september afwachten, ben maandag weer op het werk en zal volgende week het lijstje wel even invullen. mag ook bij ons (ruim huis en tuin), maar is wel in Drenthe, dus ook niet heel centraal......

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Echt geweldig dat de test weer positief was vandaag Zora! Ben benieuwd, 1 of toch misschien wel 2 ;) Beterschap, hopelijk voel je je snel beter en ben je zaterdag weer opgeknapt!

Meeting: ik wil graag komen alleen tis beetje afhankelijk hoe ik me tegen die tijd voel. Hoe eerder, hoe meer kans denk ik dat ik erbij ben ;)

Even een update hier:
    Vandaag controle gehad, met de boys alles prima. Groeien precies op de gemiddelde lijn van eenlingen. Zijn allebei bijna 1300 gram. En ze waren allebei goed gedraaid! Dus liggen nu met de hoofdjes naast elkaar onderin! Hopelijk blijven ze zo liggen.
    Verder was mijn bloeddruk wat hoger, plus de gyn. vond dat ik teveel harde buiken had. Heb ze vooral de avond en dag nadat ik heb gewerkt. Kwam vandaag ook van mijn werk en tig harde buiken terwijl ik alleen al bij de gyn zat (en toen co-assistent wilde voelen hoe ze lagen en toen hij echo ging maken). Hogere bloeddruk, harde buiken en bi + tweelingzwangerschap vond hij dat ik per direct moest stoppen met werken... Voelt nu zo dubbel, aan de ene kant rust, tis zo hectisch op het werk. En ik ben net een kermisattractie, iedereen vraagt zich af of ik niet per direct ga bevallen met zo'n buik en krijg de hele dag door opmerkingen. Maar vind mijn werk ook leuk en dat is wel heel dubbel. Maar goed.... maandag mijn 1e ziektedag zeg maar... dinsdag nog wel werkoverleg waar ik alles ga overdragen aan collega;s. Heb mijn leidinggevende nog niet gesproken helaas, wel collega;s die heel lief reageerden!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sinja, fijn dat alles goed gaat met de boys, das toch het belangrijkst. Rot dat je moet stippen met werken maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ze het er wel een beetje zelf naar gemaakt hebben op je werk, misschien als je minder had gewerkt dat het niet zo ver hoefde te komen. Maar ik snap dat het voor jou heel erg dubbel is. Maar het beste voor jezelf en de boys!

Hier heel zielig alleen op de bank met een kopje thee met honing, ik verga van de keelpijn en hoofdpijn dus voel me erg zielig. Durf ook niet teveel meds te nemen. Mijn verjaardag begint goed. Al mag ik natuurlijk niet klagen want heb een prachtcadeau in wording.

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, heel goed dat je stopt. Ik vind het al knap hoe je het hebt volgehouden! Jij en die twee mannen zijn op dit moment het belangrijkste. Werk is dan maar ondergeschikt.

Zora, vervelend dat je je ziek voelt. Maar die kleine in je buik maakt toch veel goed! Alvast een fijne verjaardag! Krijg je veel bezoek of is het een rustig dagje?

Hier mijn laátste vrije dagje. Kids zijn op de opvang en ik kan nog ff lekker wat dingen voor mezelf doen. Heb afgelopen wo ook mijn cv gestuurd naar die man die ik belt had. Nog niks gehoord natuurlijk maar ga volgende week even bellen voor een afspraak. Echt mijn droom bedrijf! Ze zouden misschien over een jaar vacatures krijgen. Maar ik heb alle tijd. Heb nog tot november 2013 contract. Ben hele aal happy want mijn cv ligt daar maar vast! Alleen een beetje (lees heel erg) bang dat ze er over gaan vallen dat ik maar drie dagen wil werken.......... En anders ga ik er wel vier werken en neem ik meteen ouderschapsverlof op :p.
    Sb gaat echt super! Ik woog vanmorgen al ruim 8 kilo lichter! Nog veeeeeeeeel te gaan. Maar ik ben nog steeds gemotiveerd. Als ik eerst maar eens onder die 80 kilo kom. Bij 74 kg is mijn BMI goed. Maar onder de 70 zou helemaal mooi zijn. Voordat we begonnen met zwanger worden van mau was ik 67 kg. Dus moet kunnen. Had met vriendlief afgesproken dat als ik 10 kilo ben afgevallen dat ik hardloopschoenen ga kopen. Alleen kreeg een opmerking van de vriendin van mijn vader dat ik raar loop......(is fysio). Dus ben ik weer helemaal geïntimideerd of het wel verstandig is te gaan lopen......zucht.....lastig....... En hormonaal is het hier ook lekker aan het rommelen. Ben nog niet ongi geweest na de bevalling. Volgens mij zit het er echt aan te komen... Of een eisprong ......... Naja laat die ongi maar komen dan weet ik ook weer qua cyclus waar ik sta.

Nou ik ga relaxen! Laterzzzzzzzz

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meeting
    22-09: Esser, suus, Zora?, Lelie
    29-09: Esser, suus, kleintje, Zora?, Lelie
    06-10: Esser, suus, kleintje?, Zora, Zoe1976, Lelie

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kleintje, goed bezig met afvallen zeg! En wat goed dat je je cv al hebt opgestuurd, ik ben erg benieuwd of er uiteindelijk war uitkomt, zal wel super zijn.

Ik vier mijn verjaardag morgenavond gelukkig pas, boodschappen zijn al binnen dus morgen nog alles klaar zetten en hapjes maken, zal me morgen vast beter voelen want heb al weer soep op, eet strepsils en straks een waterijsje. Ik probeer maar zoveel mogelijkvd PCM af te blijven voelt toch niet goed.

Vanochtend digitest en zwanger! 2-3 weken dus helemaal happy. Maandag ga ik ziekenhuis bellen.

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, een paracetamolletje zal echt geen kwaad doen hoor. Maar als je er geen goed gevoel bij hebt kan je beter niet doen. En dat scheelt dat je het morgen viert. Alvast een fijne dag toegewenst.

Nou net nog een outfit kunnen scoren voor de verjaardag van mijn nichtje. Dat deel van de familie is altijd redelijk "schone schijn". Dus moet er wel even mooi op staan. En een wc brilletje voor mau gekocht.

Gisteren heb ik hem twee uur zonder luier laten lopen. Hem gewaarschuwd dat als hij Est plassen dat het op het potje moest. Dat stond voor de tv waar ik cars op had aangezet. Op een gegeven moment begint hij half te gillen. Hij had dus geplast in zijn broek (had alleen een onderbroekje en hemd aan. Maar nu weet ik dus wel dat hij afkeer heeft van plas, Ghihi. En dat die luier dus te goed werkt. Toen weer de luier aan gedaan omdat het allemaal nog al indruk maakte. Toen moest later weer plassen (in de luier) en begon hij half te gillen. Hij had dus wel in de gaten dat hij plaste. Dit weekend maar weer een keer een paar uurtjes zonder luier. Heb de dweil klaar staan.........

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zora, wauw van harte gefeliciteerd!!!! Dit is het mooiste cadeau dat je kunt krijgen op je verjaardag!! En ik zeg het zijn er 2 :D
    Wel vervelend dat je een keelontsteking hebt, hopelijk knap je snel wat op en kun je zonder meds.

Sinja, fijn dat de boys het zo goed doen!! Jammer dat je niet meer mag werken maar is het verstandigste natuurlijk! Misschien dat het zo wel goed doordringt bij je lg en ik zou als ik jou was er nog wel werk van maken want hoe zij je behandelt heeft vind ik niet kunnen. Gelukkig heb je wel heel lieve collega's die je wel steunen :)

Hier nu eindelijk vakantie! En wat begint het lekker met het weer! We zijn wat in de tuin bezig en volgende week zaterdag gaan we een week naar terschelling.
    Vandaag ongesteld geworden en ik zou dan dag 11, 12 of 13 voor een echo moeten maar dan zitten we dus op terschelling....komt allemaal mooi uit dus ;) Maar besloten dat we de volgende cyclus starten. Dit is de eerste ongi na de bevalling dus nu meteen weer de cyclus plat te leggen met meds vind ik zelf niet echt een fijn idee. Eerst maar eens het lichaam zijn gang laten gaan. Nu hopen dat ik niet een hele lange cyclus heb.

Genietze van het mooie weer!

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay,

Hebben jullie de hitte van gisteren een betere overleefd? Hier naar schoonouders gegaan. Die hebben een grote tuin en een zwembadje voor Maurits. Bij ons in huis was het dik 30 graden :s

Nou succes vandaag hopelijk wordt het geen 36 graden....

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Snelle pufzwaai!

Ik vind dit dus echt niks he, dit weer! Morgen gelukkig weer iets beter!

Zora fijn van 2-3test!!!:D!

Las net op fb dat Sinja in het ziekenhuis ligt! Veel harde buiken!!! Hopelijk wordt het snel minder en ik hoop dat die leidinggevende van haar zich ook eens even achter haar oortjes krabt!!!!!
    Als het erger wordt, moet ze naar Nijmegen. Het is nog veel te vroeg voor die kleintjes! Duimen dus!

Ik ga pitten!

Knuffel voor jullie!

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow jee. Hopelijk blijven die kleintjes nog even zitten.....

Puf puf, WARM.......

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haai zwaai....... Vandaag weer lekker begonnen met werken..... naja lekker.... moet nog ff motivatie zoeken. Maar gelukkig moeten mijn collegas ook nog in de flow komen..... Rustig aan dus. Heb in iedergeval wel al een planning gemaakt voor de komende tijd.

verder alles goed bij iedereen.... Volgens mij hebben we het allemaal reuze druk met de kids. want het is hier maar een uitgestorven boel!

Deel Deze Pagina