@ Zora: ik liep bij Jenna bij de verloskundige en heb me daar gemeld na de eerste echo bij 7 weken en kon daar toen met 8 weken terecht. Ik zou gewoon bellen! @Suus: shit is dat zeg! Maar misschien blijft ze nog?!
Esser, al lekker onderweg naar La France . Hele fijne vakantie! Geniet ervan!! Suus, druk druk druk met dingen regelen en keuzes (caravan ) maken! Wat fijn dat oogje van D.aan beter lijkt te gaan. Maar wat balen dat S.ophie steeds zo slecht eet. Ken wel meer kindjes van haar leeftijd die dat doen, schijnen sowieso tussen 2 en 3 jaar niet zo heel veel nodig te hebben als daarvoor toch? Zora, in andere topic ool al op jou gereageerd. Hier dan alleen nog even de vlos....ik had bij M. eerste echo bij gyn met 9 wkn pas ( ivm zijn vakantie en de dgn dat hij kon had ik nachtdienst) en ging daarna diract over naar de vlos, kon daar met 10 wkn meteen alweer terecht dus week later . Kleintje, ook zo druk druk druk! Hopelijk gauw rustigere en betere tijden voor jullie!! Traantje, laatste 2 daagjes werken nog deze week? En dan lekker vakantie!! Elin, wat naar van je oom zeg . Wel een mooie verjaardagsverrassing. Confronterend altijd hoor...zo jong en zo ziek... Ben benieuwd wat het wordt die tweeling bij jullie.....ik ga voor 2 meisjes net als Sinja . @Kinderspelweek: idd druk Suus, maar wel érg leuk en zéker een hele doede afleiding v/d wachtbank dagen . M. is hier samen met ons/ Hebben paar jaar gelede ook een 'crèche' opgericht zodat moeders/vaders ook kunnen helpen. M. haar 3e jaar alweer dat ze mee doet . Eerste keer was ze 10 wkn. M. genier hier énorm. Hele dag spelen, hele dag buiten . Gewéldig! En of ik 's avonds moe ben??? Tsja...dat gaat nog wel (gewoon doordoen he ). 't is meer 's morgens als we om 7 uur eruit moeten, hoewel ik steevast om 6.20 uur wakker wordt omjdat het alweer zo licht is buiten . Ach....de tijd vliegt....helft zit er alweer op helaas!
Majo, lekker onbezorgd genietennvan de speelweek. Wat dat betreft heb je het goed gepland! En zo slecht hebben we het niet hoor . Anders kon ik ook geen nieuwe tv kopen. ? Het is meer dat ik vergelijk met wat we nu zouden kunnen hebben, als we geen bedrijf hadden.
Meiden, even ego... wij gaan morgen onze handtekening zetten onder een koopovereenkomst van onze nieuwe caravan!! Helemaal leuk he?! Dit dan ipv de vouwwagen want dat was toch wel erg vermoeiend allemaal. Reden dan 's nachts door (wat ik al bijna niet meer trok de laatste keer) en als we aankwamen, kostte het ons nog zeker 4 uur voordat alles was opgezet enzo. Nu gaan we er 2 dgn over doen en dan tussendoor stoppen. Alleen caravan neerzetten en pootjes uitdraaien en klaar! Ook gewoon een kachel als we het evt koud hebben (met de vouwwagen leef je gewoon in een tent, dus in de temp van buiten en dat kan 's avonds best afkoelen kan ik jullie vertellen). Een normaal bed ipv een matrasje van 5 cm dik, wc binnen in (handig voor als Sophie 's nachts zou moeten plassen, of als ik weer blaasontsteking heb ), daarnaast nog een grote voortent met luifel erbij. Een mover die de caravan met afstandsbediening op de goede plek rijdt (dus je hoeft niet zelf te duwen ). Dan willen we er in april nog een airco in laten bouwen en evt tzt radio/tv/DVD speler. Gewoon lekker luxe camperen!! HOnd hoeft dan ook de kofferbak niet te delen met de koelkast maar heeft m geheel tot zn beschikking, dus helemaal top! Ben ook helemaal happy ermee!! Nu willen we er dan binnenkort even een paar dgn mee weg, alleen is dat moeilijk plannen... Moet dan sowieso een vrijdag vrijnemen en we willen wel hockeyen op zondag. Oh en 20 september ga ik examen doen voor BE rijbewijs... SPANNEND!!!
Suus, Leuk zeg! Nu eerst dat rijbewijs nog even. MAar ik kan me voorstellen dat een caravan relaxter is. Nog twee uurtjes werken en dan mag ik naar de kinderopvang. Afscheidsfeestje van Mau op de babygroep. Vanaf maandag gaat hij naar de peuters. Hij is er wel aan toe. Maar merk wel dat hij deze week wel wat van slag was. Hij is namelijk al een dag gaan wennen. En al die grote kinderen, zelf brood smeren, iedereen die op de wc plast enzo was toch wel indrukwekkend.
Kleintje, nu pas naar de peuters? Is dat niet gewoon als ze 2 jr oud worden??? Dan zijn ze toch ook gewoon officieel peuters?
suus, de babygroep van mau is tot 2,5 jaar. De andere babygroepen zijn tot 2. behalve deze dus. En de peutergroep is in principe van 2 tot 4 jaar. maar mau mocht dus nog een halfjaartje langer bij zijn oude groep blijven.
Wat leuk Suus! Lekker luxe camperen Kleintje: hoe was het feestje van M? Hier gaat het prima met de meiden. E rolt sinds donderdag vna haar buik naar de rug en vindt het nu een heel leuk spelletje Met de bv gaat het ook nog steeds super (met drinken uit een flesje heel wat minder......). Nog een paar weekjes en dan beginnen we met bijvoeden (Rapley), ben benieuwd hoe ze dat vind.. A is nu dag en nacht zindelijk, wat een heerlijkheid Met mij gaat het ook weer goed, het gesprek met mn manager heeft enorm geholpen. Ik ben nu eenmaal het type dat alles perfect wil doen en niet snel nee kan zeggen. Jammergenoeg gaat het met kolven op mn werk wat minder, een aantal collega's heeft er totaal geen begrip voor en zeuren er enorm over. Probeer me er niets van aan te trekken, maar dat lukt helaas niet altijd..... gelukkig heeft het voor mn opbrengst tot nu toe geen gevolgen Ga nu ff de was buiten ophangen en met A spelen, die wil nl heel graag naar buiten.
Nightelf, was een leuk feestje. Maurits was de hele dag al bij zijn nieuwe groep. En wou niet terug voor zijn feestje. Op zich een goed teken lijkt mij! En echt knap dat je de bv zo goed volhoud. Zeker met zulke collega's. Nou net een mooi pak gekocht van mexx voor mijn sollicitatie. Was echt lachen, ik heb ne goed laten helpen door een homoseksuele verkoper. Ik in het pashokje en hij was de winkel door aan het rennen. En hij kwam met blousjes enzo aan die precies mijn smaak waren en ook nog meteen de goede maat. Een man naar mijn hart....alleen dus homo. Maar wel goed geslaagd. Nu nog een goed gesprek. Dinsdag bij een detacheerder en vrijdag bij mijn "droom" bedrijf. We zullen zien. Zal er alleen wel voor moeten vechten om 3 dagen te kunnen werken... En zal ook flexibel moeten zijn dat telt misschien 4 dagen wordt. Terwijl ik dan een dag voor de opvang ga werken. Maarja als ik daardoor een baan vind moet het maar.
En is het gelukt? Hier lekker sterren springen aan het kijken. Jeetje wat is die Kelly smerig geworden.......
Even kort en ego. Maak mij vreselijk zorgen, ben al vanaf vijf uur op. Ik verlies oud bloed. Ga zo maar even het zh bellen en hoop dat ze even willen kijken. Heb ook wat buik en rugpijn, maar dat kan ook van de spanning komen.
@Elin: hè bah zeg! Hoe ver ben je inmiddels? ik hoop dat je meteen mag komen in het ziekenhuis en alles gewoon goed is. Maar dat zal vast wel zo zijn. sterkte meid, ik denk aan je!
Elin: wat ontzettend naar, zeg. Hopelijk willen ze even kijken in het zh en is alles goed. Dikke knuffel! Ik zit lekker in mn hardloopkleren te ontbijten en ga straks even heerlijk lopen. Vanmiddag nog weer kraamvisite (nog steeds...)
oooh elin wat eng en spannend zeg! ik hoop dat ze willen kijken en dat er niets aan de hand blijkt ze zijn met je kleintjes..
Zijn er net weer van het zh. Met de kindjes was alles goed. De vk twijfelde of ze mij op moest nemen, vroeg ook nog of ik bekend was met vroeg geboorte. Toch maar naar huis gestuurd, mocht het vandaag erger worden dan moest ik gelijk weer bellen. Blijft het zoals nu dan wou ze graag dat ik morgen weer belde. Ga nu even slapen want ben al erg lang wakker.