Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, gelukkig was alles goed. Rustig aan hè!

2. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    En....

Joepie! Reintje is 9 maanden. Nu is hij even lang buiten mijn buik als dat hij in mijn buik gezeten heeft :).

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, tjee R ook al weer negen maand. Wat gaat dat toch hard.

Traantje, hoe is het eigenlijk bij jullie? Iedereen weer beter? En had je nu al vakantie?

Suus, is het gelukt met de caravan?

Nightelf, hoe is het bij jullie?

Zora, hoe gaat het met jou? Geen bloedverlies meer gehad?

Ingrid, ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met jou is?

Jewel, was jij nu op vakantie geweest?

Loesie, jij ging op vakantie? Of heb ik dat niet goed? Iig veel plezier.

Hier het zh weer gebeld, zit te wachten tot ik terug word gebeld. Voel mij nog niet heel lekker. Het bloedverlies is wel minder, alleen nog met afvegen. Maar maak mij er wel zorgen over.

4. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin jeetje wat spannend! Ik hoop echt dat het niets is. hoop dat het allemaal mee valt...

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, jeetje wat een spanning! Wat zei het zkh? Hebben ze nog gekeken met de echo gisteren? Konden ze zien hoe de placenta ligt van beide kindjes?

Kleintje, jeetje alweer 9 mnd he... Zucht hier zaterdag alweer ;) Het gaat echt veel te snel!! Hoe gaat het verder? Nog goed bezig met SB?? Kunnen de hardloopschoenen alweer bijna uit het vet?

Nightelf, wat goed dat je bent gaan hardlopen! Gaat dat goed? En stomme collega's hoor. Dat kolven is toch belangrijk voor je meisje!!

Traantje, jeej nog 1 dagje uni en dan officieel vakantieeeeeee!!! Hoop wel dat je enigszins 'frequent' op de whatsapp kan anders moet ik wel heel veel met Suusman ineens gaan praten!! ;):p

Loesie, jij nu lekker op vakantie zag ik op fb, heerlijk!!!

Esser, ook al lekker in Argeles sur Mer!! Weet niet hoe het weer daar nu is maar hopelijk goed!

Majo, hoe voel je je?? Inmiddels alweer 9 dgn na tp!! IK ga je maar ns sms-en want ik ben veeeeeeeeeeeel te nieuwsgierig natuurlijk!! Dacht dat je nu in je nachtdiensten zat??
    Speelweek overleefd?? ;)

Uhm, verder weet ik t ff niet uit mn hoofd.

@hier: alles goed! Zaterdag hebben we de caravan gekocht dus helemaal leuk!! Ben meteen gaan kijken voor een testweekend weg en gisteravond hebben we geboekt. Vlakbij Kleintje in de buurt begreep ik van fb. Wij komen daar aan op woensdag 3 okt en vertrekken zaterdag 6 oktober weer. Zondag uiteraard hockeyen he en dat vinden wij ook wel heel leuk. Donderdag 27 september gaan we m ophalen maar eerst nog 20 september afrijden voor mn E.......... Zit wel wat extra druk achter want ik moet m in 1x halen, anders zouden we officieel niet eens weg kunnen........... ;) Gelukkig vrijdagavond nog een lesje van 2 uur en dan voor het examen nog 4 uur (!!!) lessen. Hopelijk nog fit genoeg voor het examen zelf. Lijkt me nl wel pittig.
    Donderdag heb ik een cursus boekhouding want ik ga over naar een nieuw programma dus ff kijken hoe dat werkt. Het zou makkelijker moeten gaan dus ben benieuwd! Kids worden dan ondergebracht bij mn schoonmoeder dus dat is allemaal geregeld.
    Zoals de meesten wel hebben gezien.........Daan loopt achter de Baby Walker!! :$ Ik wist niet wat ik zag!! Snelle Henkie is het echt! Ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat.............
    Ik ga bij het cb maar ns aankaarten of ik niet met Sophie naar een voedingsdeskundige moet... Ze eet zo weinig, vooral avondeten en ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. We hebben alle tactieken al geprobeerd, van lief tot streng, mee laten koken etc. etc. Nix helpt! Vooral avond eten is een ramp. Enige wat ze 's avonds enigszins goed eet, zijn 15+mnd potjes; dat is toch te erg voor woorden!! Ja en pasta en boerenkool maar dat kunnen we ook niet elke avond eten natuurlijk. Daan is wat dat betreft echt een stuk makkelijker!

Oh nou mn schoonmakers zijn klaar hier! Tijd om de kids op te halen van kdv!

Trouwens, dit houdt wel in dat ik 7 oktober niet kan meeten he! Weet niet meer waar het overzichtje stond...

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jeetje Elin, dat is even schrikken. Ik hoop dat alles nu goed is?? Hoe voel je je verder? En willen jullie nu wel weten wat het gaat worden (en mogen wij het dan ook weten? ;)) Hoop maar dat alles goed is met je twins!
    Wat een heftig maar ook mooi verhaal over de verjaardag van je oom. Moet vast emotioneel en indrukwekkend zijn geweest. En hij is ook nog veels te jong :( Zowel mijn vader als mijn schoonvader zijn overleden toen ze 53 waren. Geen leeftijd..

Zora, wat fijn dat het bij jou ook weer goed gaat. Was wel even spannend, maar super dat het is gestopt. Duim ontzettend voor een prachtige echo met 1 of 2 kloppende hartjes! En waar gaan jullie naartoe met het weekendje weg? Veel plezier alvast!

Majo fijne afleiding die kinderspelweek. Klinkt echt hartstikke leuk en ken het wel van vroeger (dorpje waar ik ben opgegroeid werd volgens mij net zoiets georganiseerd en mijn nicht zit nu ook in de leiding en slaapt daar in tenten). Hopelijk gaat bij jou ook alles nog goed. Ging je vandaag misschien testen? *duim duim duim duim*

Suus wat gaaaaf een nieuwe caravan! Heerlijk luxe klinkt dat ook en groot!! :D Succes met je BE rijbewijs en dan volgende maand voor het eerst op pad. Leuk zeg!
    Wat is Daan snel met lopen! Wauw, vind het echt knap van hem! Zo'n klein hummeltje achter de baby walker. Schattig!!!
    Lastig dat eten van Sophie. Wel fijn dat ze iig een paar dingen wél eet.

Kleintje hoe is het gegaan bij de peuters met M? En jouw gesprek vandaag? Succes vrijdag bij je droombedrijf! Hopelijk wordt het wat (en hoef je niet 4 dagen te werken). Irritant he dat je eigenlijk voor bijna niets werkt. Herkenbaar straks hier... Wij betalen ons scheel aan kinderopvang met 3 kindjes. Praktisch mijn hele salaris gaat eraaan op. En hebben ook ingeleverd omdat Sinjaman 1 dag in 2 weken thuis is. Wil hij zelf graag, maar als je dat allemaal bij elkaar telt, werk ik echt voor nix (misschien moet er zelfs nog geld bij :$, maar goed, dan heeft Sinjaman wel 1x per 2 weken vrij en dat is hem ook heel wat waard). Maar goed, we zien het wel, werken is ook even het huis uit zijn, vakantiegeld en pensioen opbouwen en ervoor zorgen dat je aan het werk blijft natuurlijk. Maar het is wel heel heel frustrerend. Hebben geen moeder/schoonmoeder ofzo die op kan passen. Schoonmoeder zou misschien wel willen, maar is totaal ongeschikt om op 3 kleine kindjes te passen, dat durven we niet aan;)

Nightelf fijn dat A. helemaal zindelijk is. Maar wat rot dat gezeur op je werk over kolven. Knap dat je dat naast je neer kan leggen en fijn dat het verder ook goed gaat.

Esser nog een fijne vakantie! En wat spannend zeg dat jullie weer gaan starten! :)

Traantje je hebt nu officieel vakantie! Heerlijk voor jullie!!! Wat sneu van de kindjes en jij met de hand-mond en voetziekte zeg! Gelukkig dat het nu beter gaat. Geniet van jullie vakantie!

Jessy hoe is het met je mannen? Vind het ook knap dat je ondanks je borstverkleining bv hebt gegeven.

Pat fijn dat het met de kindjes goed gaat! :)

Ingrid is nu op vakantie! Zijn daar 2 weken geleden met Sinjaman en F. op bezoek geweest. Was echt leuk! En S. was weer groot geworden en echt een schatje!

@hier: zit nu dus officieel in ziektewet. Slaap veel en voel me vooral benauwd en een zeur ;) Heb voor mijn gevoel namelijk overal last van en heel snel het gevoel dat ik flauwval (zweten, kortademig etc.) Plus maagzuur, onrustige benen, bekkenklachten etc ;) En last van nesteldrang, alleen lukt nog niet om veel aan te pakken. Sinjaman heeft wel hele woonkamer geschilderd en de meubels voor me verplaatst. Nu opeens veel meer ruimte voor mijn gevoel dus helemaal happy :)
    Nog max 7,5 week zeg maar (want met 38 weken gaan ze inleiden). Vorige week echo gehad, werd ik ook opeens helemaal niet goed, lagen de boys schijnbaar op een ader die zorgt voor de bloedtoevoer naar mijn hart. Snel op mijn zij en toen ging het beter. Ook info gehad over de bevalling. Die wordt altijd gedaan door de gynaecoloog en niet door een klinisch verloskundige. Als kindje 1 eruit is wordt die even 'weggelegt', de placenta wordt afgeklemd (zodat die niet komt, eerst moet kindje 2 eruit) en krijg ik een echo om te kijken hoe kindje 2 ligt en direct weeenopwekkers om kindje 2 zo snel mogelijk geboren te laten worden. De arts assistent heeft in zijn praatje van 10 minuten 4x gezegd: niet om je bang te maken maar.... waardoor ik er een beetje een onrustig gevoel aan over heb gehouden. Maar zal vast goedkomen allemaal. Eerst nog afwachten hoe ze liggen. Vorige week waren ze namelijk weer gedraaid en lag kindje 1 opeens weer in een stuit en kindje 2 dwars. Naja, we zullen zien, ze hebben schijnbaar nog de ruimte om te draaien. Buik is echt huge. Ga straks wel weer buikfoto maken nu ik 31 weken ben :).
    Namen zijn we nog steeds niet over eens, maar denk dat Sinjaman zijn zin gaat krijgen... ;)

Verder weinig te melden hier :) Met F. gaat het super. Ze praat heel veel en geeft veel kusjes op mijn buik aan haar 'boertjes'. Nog 5,5 week en dan wordt ze alweer 2. Ben benieuwd of de boys dan nog netjes in mijn buik zitten. De verjaardagen tussen de 3 kinderen zal dus max. 2 weken schelen straks (waarschijnlijk)

Nu even debat kijken! Zwaai!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #2887 Majo, 4 sep 2012
    Laatst bewerkt: 4 sep 2012
    Elin, oei....wat een schrik zeg! Hoe is het nu? Ben je nog weer langsgeweest in zkh? Hopelijk alles gewoon goed!!

Suus, caravan gekocht :). Leuk hoor! En ook al druk aan het lessen geslagen. Is het lastig of valt het je mee?

Traantje, officieel ook vakantie :). Lekker zeg!! Gaan jullie nog weg?

Zora, hoe is shet met jou? Hopelijk geen bloedverlies meer gehad? Op naar een mooie echo!!

Sinja, zwaai zwaai onderin! Hoe is het bij jou? Alles nog rustig hopelijk?!

@Hier: Spelweek overleefd :). Was erg leuk, M. heeft ook erg genoten. Is nu hard bezig haar slaap tekort in te halen ;). Icsi.... laten we het daar maar niet over hebben :(. Geloof niet dat ons een 2e kindje gegunt is.... Vannacht (had nachtdienst) en vanmorgen was ik erg positief, gister nmlk geen rood, ondanks ongikrampen sinds zondag die op en af gingen (vorige keer dag 13 na punctie nmlk ongi). Had dus echt goeie hoop. Lekker gaan slapen, manlief uit werk test laten halen. Klaar voor de test..... welja..... licht bruinverlies, dus hoop alweer weg. Toch maar test gedaan en een dikke vette niet zwanger in beeld :(. Flink kl*te dus! Het was ook té mooi om waar te zijn om in bijzijn van manlief en dochterlief een positest te hebben.... M. vroeg steeds...'is dat nou'? 'Doe je mama'? Zó schattig.... maar helaas... En wat dan nu.... verder met alleen M? (wil zó graag een brusje voor haar) of toch nog een 5e poging en dan spaarrekening leeg (wat ook niet echt handig is). Wel/geen vakantie boeken volgende week..... pfff..... lastig hoor.....keuzes maken..... Moet zeggen dat er ook niet echt hoop is..... 2 goede emmies maakt blijkbaar ook niets uit.... dus waarom zou een 5e icsi dan wel lukken..... Alles maar eens even laten bezinken hier en overdenken en berekenen komende dagen.... straks eerst m'n laatste nachtje werken, dan weekend nog overdag en dan 3 wkn vakantie :).

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Sinja, fijn dat alles nog zo goed gaat zeg :). Wel afzien lijkt me als ik het zo lees..... Hopelijk blijven ze lekker zitte nog tot 38 wkn!

Kleintje, ja....hoe ging je sollicitatiegesprek vandaag? En dan vrijdag nóg één....spannend!!

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ohnee Majo :(:(:(:(:( Wat ontzettend K*T, oneerlijk, verdrietig.... ben er stil van... Hele dikke knuffel meid. Wat een dilemma's.... snap dat het nu heel moeilijk is om te beslissen hoe en wat... :( Knuf...:(

(schaam me nu diep voor mijn zeurverhaaltje net boven jouw verdrietige berichtje... hoe 'durf' ik te zeuren uberhaupt.... :))

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hoef je je niet voor te schamen hoor!! Ik weet uit ervaring hoe leuk, maar ook hoe zwaar zwanger zijn kan zijn ;). Dus verontschuldig je alsjeblieft niet!

11. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @majo: wat ontzettend oneerlijk! waarom nou? en idd zoals sinja al zegt, wat een dilemma. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen...

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, weet ook niet zo goed wat te zeggen. Lijkt me heel lastig voor jullie want M heeft bewezen dat het wel kan!! Maar ja, waar en wanneer trek je de grens... ;)
    Een ontzettend dikke knuffel meid!! Ik had zo graag een brusje voor M gezien over 9 mnd!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh Majo :( :( Wat ontzettend klote zeg!! Echt, ik had zo gehoopt dat iig 1 van de 2 emmies zo blijven plakken :( Een hele dikke knuffel voor jullie....ik vind het zo oneerlijk.......sterkte iig nu!

Elin, oeh wat schrikken zeg, hoe gaat het nu met je? En wat een erg nieuws van je oom zeg, heftig nu dat ook erbij...

Sinja, je wil dus wel voor een natuurlijk bevalling gaan? Maar afwachten dus hoe ze er voor liggen. Lijkt mij trouwens dan best wel 'gek' na de geboorte van 1 kindje dat er dan nog 1 komt :) Maar nu dus in de zw en lekker aan het rusten dus. Wel vervelend dat je overal last van hebt, met 2 kids in je buik lijkt mij het nu ook niet altijd even fijn meer. Ben ook erg benieuwd naar je buikfoto :)

Kleintje, hoe ging je sollicitatie? Hoor veel om mij heen dat ze werken voor de opvang. Hier gelukkig wel s-ouders die kunnen oppassen en s-zus die oppast en ik op 1 dag op haar kids. Opvang is met mijn loon echt niet te doen, ik verdien geen drol ;) dus ben echt blij dat dit zo kan.

Traantje, nu ook lekker vakantie dus! En ook naar Frankrijk, populair land hier in dit topic zeg ;) Zit je in de buurt bij Esser? :D

Suus, caravan gekocht dus :) Leuk zeg! Lijkt mij ook veel beter dan kamperen maar ja dan ben ik echt geen kampeerder dus ;) En nog wel voor het BE rijbewijs dus, moet je eerst 4 uren les rijden en dan voor het examen? Jeetje wat lang zeg. Maar ik hoop dat je het in een keer haalt, gaat je man ook meteen voor het rijbewijs?
    En misschien wel een goed idee ja om een voedingsdeskundige te raadplegen. R. eet soms ook helemaal niks maar ja die heeft wel wat om bij te zetten ;) en eet dan soms ook weer erg goed. Wel lastig lijkt mij. En wat is Daan een snelle zeg, hij loopt gewoon al achter de walker! Geweldig, en dat koppie er bij! L. begint nu te kruipen, komt nog niet echt vooruit maar het begin is er, wat een verschil dan hè?

Loesie, julle dus ook vakantie :) Lekker er even uit dus. Alles goed met F. en S.? Heeft F. nou ook kma? Had S. toch wel? Mooie meid is het trouwens, zo'n lief koppie :)
    En hoe gaat het met jou? Heb je ook nog last van je bekken? En nog steeds aan het hardlopen?

Nightelf, E. al weer bijna een half jaar! Jeetje wat gaat dat snel zeg! En flesje wil dus niet zo goed?

Zora, hoe gaat het met jou? Geen bloedverlies meer gehad?

Ehhmmm voor de rest weet ik het even niet meer....heb snel even alles doorgelezen.

Hier een erg leuke vakantie gehad. Terschelling blijft een erg mooi eiland. Ook erg getroffen met het weer en we hadden een super huisje, echt mooi en ruim. We hadden een bakfiets gehuurd zodat de maxicosi er ook in kon (L. kan nog niet in het fietszitje) en dat was ideaal. R. en L. er allebei in en alle strandspullen er ook nog bij. En L slaapt ook nog wel in de maxicosi dus tijdens het fietsen kon hij mooi een dutje doen :)

Met R en L gaat het goed. R. slaapt niet meer tussen de middag, hij is wel erg moe maar anders slaapt hij snachts niet. Nu slaapt hij eindelijk eens 12 uren achter elkaar snachts en hoeven we er ook niet meer zo vaak heen. Luuk slaapt nog niet echt door. Hij gaat meestal tussen 19.00/20.00 op bed maar haalt 7.00 de volgende dag nooit. Soms om 2.00 weer wakker (krijgt hij een sterk verdund flesje melk) en soms 6.00 maar nog nooit later. Waar het aan ligt, geen idee. Hij krijgt genoeg binnen. Hij eet als hij een potje krijgt bij het avond eten één van 12 maand en eet vers ook erg veel. We zijn nu weer aan het provoceren met gewone melk en tot nu toe gaat het goed. Nutramigen is licht verteerbaar dus misschien met gewone melk dat dat wat beter vult en wel langer slaapt? Hope so want ik wil ook wel weer eens langer dan 4 uurtjes achterelkaar aan slapen ;)

Mijn vriend heeft vanavond een ballonvlucht gehad. Zijn baas heeft een ballon ter ere van het 10 jarig bestaan van de zaak gehuurd en hij en enkele andere collega's mogen dan met opdracht gevers een vlucht doen. Hij heeft hoogtevrees dus eigenlijk durfde hij niet maar hij moest van mij ;) Helaas mogen wij niet want ik had het wel geweten. Hij is nog niet thuis dus ben benieuwd hoe hij het vond.

Nou ik hoor L. om jammeren (toch last van de melk?) dus ik brei er een eind aan. Fijne avond nog!

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Even kort vanaf mijn werk:

Majo...... ik ben er stil van... Niet eerlijk... Ik had er hele goede hoop op dat deze poging goed zou komen. Zeker omdat jullie twee goede embryo's hadden. Natuurlijk hebben jullie M. maar dat neemt je wens voor een tweede niet weg. En zeker omdat hier al meiden zijn die al weer aan een derde denken. ik leef met jullie mee.

dan zal ik mijn klaagzang een beetje kort houden.

Mijn gesprek ging super! Je zag die recruiter gewoon glunderen.... jaja die willen we..... tot ik zei dat ik nu 3 dagen werkte en dat eigenlijk wil blijven doen. Toen werd het gesprek eigenlijk gelijk afgekapt. En eerst zei hij .... ik ga hard mijn best doen voor drie dagen. En vlak voor ik weg ging zei hij... ja drie dagen gaat echt niet lukken....Ik ben zo BOOS....... Dan is 4 dagen misschien een optie voor hun maar ik heb kinderen die ik niet zomaar ga dumpen... Vriendlief zei al dat hij misschien wel een dag minder wil werken maar ik wil zelf ook graag thuis zijn bij de kids. Ik kan het dus vergeten...... En ze vissen allemaal uit dezelfde vijver dus als zij me niet aan een parttime baan kunnen helpen dan houdt het op. Lekker... ze willen graag vrouwen in de techniek maar combineren met een gezin is dus nog steeds onmogelijk.....

Nou ik ga me hier even op mijn werk storten.... En nadenken wat ik wil..... en anders ga ik wel bij de F*CK*NG (pardon) kruidvat werken......

15. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jeetje Majo, waarom nou, wat ontzetten klote, kan er ff geen ander woord voor verzinnen...Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, het is zo'n machteloze situatie voor jullie. Wou echt dat ik er iets aan kon doen...Heel veel sterkte met al jullie overdenkingen....

Kleintje, jeetje wat een botte hark zeg. En idd ze willen graag vrouwen hebben, maar een vrouw met een gezin is een no go. Hoe dom is dat!!! En ik snap dat je wilt vast houden aan die 3 dagen. En die baan van vrijdag? Zou dat evt wel 3 dagen kunnen? Of evt 4 dagen en 1 dag ouderschaps verlof? Dan zou je het misschien kunnen uitzingen totdat R naar school gaat???

Suus, balen zeg dat S zo slecht eet, zou ook naar een voedingsdeskundige gaan denk. Ze hebben opzich niet onwijs veel nodig op een dag, maar het lijkt me erg frustrerend...En wat is D snel zeg, echt ongelooflijk!!! Sam die teigert er vrolijk op los en begint zich nu op te trekken, dus hier tijd voor een ander bedje...
    En gefelie met jullie nieuwe caravan, klinkt best wel luxe zo!! Doe je best voor je examen, maar ik denk dat het jou wel lukt in 1x...

Jewel, welkom terug, leuk gehad zo te horen. Jullie hadden ook wel aardig weer toch?? Zohé R al van de middagslaap af. Jammer hè, is toch lekker ff tijd voor jezelf, maar ja kleine jongens worden groot...En L nog niet doorslapen, volhoudertje. Hier slapen ze gelukkig allebei het klokje rond en Sam wordt nu ook steeds later wakker, hij redt het af en toe zelfs tot half 8, wat een luxe...

Sinja, hoe bijzonder zeg die tweeling...als ik dat zo lees met die bevalling, echt heel bijzonder...Waar is je buikfoto nou? Ben heel benieuwd...

Elin, hoe gaat het met jullie, de schrik al te boven??

Hier, nou een lekker drukke week achter de rug. De lindashoot was superleuk wat zijn we verwend zeg....maar wat moet je geduld hebben voor zo'n foto. We hebben geloof ik 2 uur in het decor gestaan op palen van hakken, ik had gewoon een gekneusde voorvoet en nu een week later is het nog niet helemaal over. Maar ik sta wel op de voorpagina (wordt een uitklapcover), ik sta schuin boven Linda, dus dat is gewoon de voorkant. Ik denk dat ik ter hoogte van de prijsopgave sta, ben zo benieuwd...Hij komt 21 november uit, maar we zijn uitgenodigd voor de publicatie van de cover tijdens het Kippevel concert op 18 november. Even verzinnen wie ik mee ga nemen...

En dan nu het andere nieuws (hoewel ik het keimoeilijk vind om te zeggen Majo...) Maar waarschijnlijk ben ik zwanger. ik heb gister licht posi getest. Vrijdag en dinsdag nog bloedtest op het ziekenhuis, maar het ziet er op zich goed uit. Het frummeltje moet dan nog wel blijven zitten...Ik ben echt heel verbaasd. Dat zou betekenen dat het bij Sam gelijk raak was en nu weer...maar zoals gezegd we wachten het eerst maar even af...
    Ik vind het zo naar voor Majo, ik had het zo gegund, en nu ben ik weer pats boem zwanger. Ik had het echt niet erg gevonden als wij nog hadden moeten wachten en bij jullie raak zou zijn...Pfff vind dit echt heel moeilijk...

X

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zoë, alvast een hele voorzichtige felicitatie dan :). Súper zeg! Geeft écht helemaal niets meid! Je er vooral geen zorgen om maken!! Ik weet toch dat jij (en de rest) het me enorm gunnen! Het is nu eenmaal zoals het is en bij de één lukt het wel gelukkig en de ander niet helaas. En wat gaat het bij de laatste 2x dan anders dan bij M.ees toen zeg! Hopelijk bloedtesten ook mooi! Vooral niet schromen om het er hier over te hebben hoor! (ik kan wel wat hebben ;) en gun het je van harte!!).

Kleintje, wat balen zeg v/h soll. gesprek! Wie weet heb je vrijdag een veel beter gesprek én wel met de mogelijkheid tot 3dgn per week werken?! Succes alvast!

Jewel, jááá! Leuk eiland he...Terschelling! Vinden wij ook :). En R. die al niet meer slaapt 's middags, M. gelukkig nog wel en hoop dat ze dat (net als haar moeder vroeger) tot haar 4e jaar door blijft doen :). Hopelijk gaat het gauw beter/goed met de melk bij L. Hoe vond je vriend de luchtballon met zijn hoogtevrees? Ze zeggen toch altijd dat als je los bent v/d grond, dat je er dan geen last van hebt?

Sinja, ben ook wel benieuwd naar je buikfoto :).

Traantje, wanneer gaan jullie eigenlijk weg? Lekker vooruitzicht hoor.... In elk geval alvast héél veel plezier en een goede reis!!

@Hier, vanavond maar eens met manlief in conclave.... elkaar amper gesproken sinds nega test gisteren. Eerst eten en M. op bed, toen moest hij weg, was 15 min thuis en toen moest ik naar nachtdienst. En wát een nacht zeg....pffff.... iemand die gister lopend zkh in kwam voor poliklinisch bezoek, moest blijven ivm benauwdheid. Vanalles mee gebeurd, vannacht zó enorm slecht geworden en vanmorgen om 7.10 uur overleden. Heb maar zelden gezien dat iemand van 'relatief gezond' zó snel zó ziek kan worden! Precies in de 8,5 uur van mijn dienst. Heftige nacht dus.... wel genoeg afleiding om niet aan negatest te denken.... in elk geval ;). Denk dan wel....waar maak ik me dan druk om....maar hield het niet meer vanmorgen en stond te janken in de teampost, door de heftige nacht, het slechte nieuws dat ptnt + fam kregen en dan ook nog niet kunnen eten/drinken en de mislukte poging :(. Slechte combi allemaal blijkaar in nog geen 12 uur tijd :D;).

17. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Majo: hè bah! Wat een narigheid maak jij toch mee meid. Ik vind je wel heel erg sterk! Ik vind het echt heel erg voor jullie dat het maar niet lukt! Een tweede kindje is jullie zo gegund en jullie kunnen samen zo'n mooi kind maken :D Kijk naar M. Ik ben heel benieuwd wat jullie conclave op gaat brengen...

@Kleintje: na ja zeg! Wat een zakkenwasser zeg! En M. ging dus goed op de nieuwe groep, altijd fijn!

@Zoe: een voorzichtige gefeliciteerd zeg! Wauw, nummer 3! Als je nu dan al zwanger bent, is dat wel heel erg snel zeg!!!

@Elin: hoe gaat het met jou? Bloed/bruinverlies over?

@Zora: wanneer had jij nou ook al weer de echo?

@Suus: ik hoop dat ik op de vakantie ook whatsapp heb, anders ga ik je wel heel erg hard missen zeg :(

@Jewel: Wat snel zeg dat R al niet meer overdag slaapt! Wel fijn dat hij nu de hele nacht doorslaapt. En L. dus nog niet zo'n doorslaper, maar wel een vreetzakje :) Wanneer gaan jullie nou eigenlijk weer naar het ziekenhuis voor nr. 3?

@Sinja: goed aan het broeden dus! Ik ben wel weer heel benieuwd naar je buik en ik hoop dat de kleintjes nog mooi draaien, zou fijn zijn. En over een 2-ling bevalling, ik heb er veel gedaan en ze altijd allemaal tot een goed einde gebracht :D het is inderdaad wel veel hectischer dan een gewone bevalling van 1 kind, maar over het algemeen valt het wel mee. En het scheelt dat je al een keer bevallen bent, dan gaat het makkelijker. Maar goed, als je nog info wilt weten dan hoor ik het wel. Ik vertel je graag hoe mooi en bijzonder een tweeling bevalling is:D

@Esser: we komen eraan hoor ;) Is het nog een beetje lekker daar in Frankrijk?

@Ingrid: hoe is het met jou meid, al een poos niets meer van je gehoor!

@Voor wie ik vergeet, sorry!!!

@hier: morgennacht vertrekken wij naar Zuid-Frankrijk! Heerlijk! Ik ben er wel aan toe, maar nu ben ik vooral nog bezig met rennen en nadenken over wat er allemaal mee moet. We hebben een dakkoffer geleend van een collega van mij, dus er kan genoeg mee :D Ik weet niet of we daar internet hebben, in principe vermelden ze wel dat er wifi is, maar ik moet het eerst maar eens zien!
    Voor de rest gaat het met de kindjes heel goed. Jenna kletst ons de oren van ons hoofd en wordt echt een peutertje en Jelte gaat ook snel vooral qua groei. Dat is iets wat wij natuurlijk niet goed kennen aangezien Jenna gestaag groeit...

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Majo: Ik heb een reactie geplaatst in eht andere topic, maar wil er hier toch niet aan voorbij gaan. Vind het enorm oneerlijk en rot. En wat heftig zeg die nachtdienst. Er zijn natuurlijk altijd ergere dingen dan je eigen verdriet maar dat betekent niet dat jouw verdriet er niet mag zijn. Ieder lijdt zijn eigen leed zegt mijn oma altijd. En zo is het.

Sinja: heftig dat het nu zo zwaar is/wordt. Ik kan het me nog herinneren van mijn schoonsusje, de laatste loodjes waren echt pittig. Wel een raar idee dat ze er binnen nu en 7,5 week al zullen zijn.

Zoe: Ik ben erg benieuwd naar de Linda. En hier alvast een gefeliciteerd. Een streep is een streep.

Elin: Wat schrikken zeg bij jou, hoever ben je nu? en hoe gaat het nu?

Kleintje: Jeetje wat jammer zeg dat het dan zo moet gaan. Ik begrijp je standpunt heel goed, je kindjes zijn zo groot en anders mis je zoveel. Ik werk 18 uur en zou ook echt niet meer willen werken. Als het niet anders kan is het natuurlijk niet anders....

Suus: helemaal gelukkig met de caravan dus. Leuk hoor! Fotootje? En dat E rijbewijs ga je gewoon in 1 keer halen hoor. Ik heb er 3 x over gedaan *bloos* maar had toen nog maar net mijn rijbewijs dus dan mag het haha. En het werd betaald door werkgever van bijbaantje destijds dus het deed niet zeer in de portomonnee. En wat is D. een snelle Jelle zeg!

Jewel: Fijn van leuke vakantie, wij houden ook van Terschelling. Jammer dat R. niet meer slaapt tussen de middag, maar het is toch meer waard als hij 's nachts zijn oogjes dicht houdt. ben benieuwd hoe vriendlief de ballonvaart vondt.

Traantje: Geniet van je vakantie!

Sorry voor degenen die ik ben vergeten.

Hier gaat het goed, geen bloed meer en lekker misselijk sinds een kleine week. Een lege maag is echt vervelend dus ik moet meer eten dan normaal, en dat is wel vervelend want dan kom ik best snel aan. Maar eens droge crackertjes zoeken met zo mijn mogelijk calorieen. Verder kijken we echt uit naar de echo, vrijdag lekker een lang weekend weg en als we dan terug komen nog 4 nachtjes. Tussendoor zit ik dan ook nog een dagje op het stembureau ivm de verkiezingen is ook altijd wel leuk. We gaan naar Apeldoorn naar een landal park. Is maar een 30 minuten hiervandaan maar dat is praktisch omdat we met mijn ouders, broer, zussen, aanhang en kinderen gaan. 16 personen in totaal. heb er zin in! Hopelijk valt het niet al te veel op dat ik geen wijntje meedrink.

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Een hele dikke knuffel voor jou, Majo!!! Wat is het t och ontzettend oneerlijk.......

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Majo ook vanuit hier een knuffel Meid wat gun ik het je enorm!

Zoé dubbel maar voor jou een voorzichtige felicitatie. Wat gek nummer 3 alweer...

Deel Deze Pagina