Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ps vraagje voor de bv mama's. Proberen hier af te bouwen. Maar t weigert steeds meer de fles. Weer niet zo goed wat ik ermee moet. Moet over 4 weken aan t werk. Hoe los ik dit op. Iemand tips???

2. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Suus ben benieuwd baar de caravan.

Traantje fijne vakantie!!!

Sinja waar blijft die buikfoto?

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jessy, Reinout heeft ook twee weken de fles geweigerd toen ik wou stoppen. Gewoon stug volhouden. En dan misschien de borst niet meer aanbieden maar alleen kolven. Reinout snapte de combi niet helemaal namelijk.

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Knap trouwens dat het allemaal gelukt is. Want je had toch een borstverkleining gehad?

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ja inderdaad de vk had er een hard hoofd in. Maar Siem heeft toen 3 maanden gehuild vanwege die KMA en ik wou t gewoon proberen. Ik had me voorgenomen als het niet lukt stop ik gewoon gelijk. Wil niet dat hij honger krijgt. Maar t gaat hartstikke goed
    Maar ga t gewoon blijven proberen. Het vervelende is hij duwt de tut gewoon weg met zijn tong.

6. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    Even een berichtje namens Elin: ze is op dit moment weer in het ziekenhuis in verband met veel bloedverlies. Ze gaat er nu niet eerder weg voordat ze weet wat er aan de hand is...

lieve Elin: heel veel sterkte. Houd ons op de hoogte!

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Elin heel veel sterkte. Jeetje dat is wel schrikken weer!! Hoop dat bet niets ernstigs is. Hoe ver is ze nu?

8. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    ze is nu ruim 14 weken volgens mij..

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje hoop dat ze toch nog even blijven zitten want 14 welen is wel
    Erg vroeg

10. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    nog even van Elin: alles was goed met de kleintjes. Het bloedverlies komt mogelijk van de placenta die in aanleg is. Ze moet nu absolute rust houden :(

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Gelukkig maar!!!

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, let goed op jezelf en de kleintjes! We denken aan jullie.

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ego, net met een ander bedrijf gebeld. De vrouw die ik moest hebben was aan het lunchen. Moest mijn nummer achterlaten en wordt terug gebeld. Nu zit ik dus de rest van de middag in de stress. Over een uur bel ik gewoon zelf hoor :). (gaat weer over een vacature)

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kleintje succes hopelijk bellen ze snel terug.

Elin: jeetje even schrikken gelukkig alles goed met de ukjes. Knuffel!

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Elin, Oei, wat spannend allemaal meid! Maar gelukkig met de kleintjes alles goed :). Maar jullie zelf zullen wel flink geschrokken zijn zeg! En dan ook nog eens heeel rustig aan doen! Lastig met een peutertje in huis! Hopelijk heb en krijg je voldoende hulp vanuit je omgeving!! Knuf meid!!

Traantje, vannacht dus lekker op reis :). En zékers welverdiend!! Alles inmiddels al een beetje ingepakt? Hoelang gaan jullie eigenlijk? 2 wkn? 3 wkn? En wat een verschil dan toch met de groei van de grote J en kleine J, of moeten we het toch maar houden op J. junior en J. senior ;). Hele goede reis alvast en rijdt voorzichtig!!

Kleintje, jij bent lekker bezig zeg!! Hopelijk bellen ze gauw terug!! En succes voor morgen alvast!!

Jessy, kan je met je bv afbouwvraag niet echt helpen. Hier pas gestopt met 13 mnd, dus das dan al wel andere 'koek'. M. heeft wel op kdv ed fles geweigerd. Deden het dan met een theelepeltje of in brood, maar daar is ie ook nog een beetje te jong voor he ;).

@Hier (schrik niet, wéér laaaang verhaal...anders maar overslaan hoor ;))

Gisteravond dus met manlief om de tafel gezeten... Willen sowieso nog 5e poging gaan doen, maar dan is de vraag hoe, wat, waar?? In DD? In Ned? Als we het doen zoals afgelopen 2 pogingen in DD kost ons dat zo'n 4800 euro (de hormonen nog niet meegerekend). Doen we het zonder imsi en zonder embryoscoop en met bloedprikken in ned via HA, wordt het rond de 3000 euro in DD (zonder de medicatie). Als we voor Ned kiezen, wordt het rond de 2000 euro zonder medicatie. Boel geldverschil dus.... Is alleen de vraag.... zijn we net zo goed af zònder imsi (zaadcelselectie via extra uitvergroting voor de beste zaadcellen) en zònder embryoscoop als mét beiden?? Dat zal denk ik een gok blijven...en willen we die nemen? (zullen we de arts in DD nog wel naar vragen).

Ik kan het gewoon nog niet opgeven....het is maar goed dat we geen bakken vol geld hebben, want dan zou ik eindeloos door kunnen gaan ;). Toen manlief zei dat hij ook nog wel een poging wilde was ik al wel meteen een stuk opgeluchter.... als ik maar weet dat we weer een kans hebben vind ik een mislukte poging ook alweer minder erg. (wordt soms zó moe van mezelf....pfff....). Besloten om tot manliefs 41e (is nu al 40) en M's 3e verjaardag (liggen 4 dgn uit elkaar) door te gaan met icsi's zolang we dat financieel kunnen doen tot dan. Manlief vindt zichzelf anders een te oude vader (is nu ook al oud maar goed....;)) Vindt dat wel wat dubbel, want omdat hij eerder nog niet wilde was hij al 32/33 toen we eraan begonnen, ik ben nu pas 33 (bijna 34)... maar goed....

Betekent voor nu, niet op vakantie en tot juni geen uitstapjes, etentjes e.d. Alleen nog wel leuke dingen met en voor M. (zij mag er niets van merken). Zullen dan dus denk ik nog max 2 icsi's kunnen volgen..... *zucht*....

Lastig soms om dingen goed af te wegen.... liefst zou ik gewoon helemaal stoppen met de mmm, niet om het hele gebeuren op zich maar de onzekerheid. Het was makkelijker als er een arts gewoon zou zeggen...het wordt nooit wat weer! Dan weet ik dat en is het klaar.... straks eerst DD maar eens bellen dat icsi 4 over is... en dan weer plannen maken....

Sorry voor mijn laaaaaaaaange klaagzang! (hebben overigens verder financieel gezien niets te klagen hoor, zijn mensen die het zeker slechter zullen hebben, maar geld gaat op deze manier wel heel hard op).

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @All: jullie zijn lief :). Mag ook wel even gezegd worden!!Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, financieel gezien zou ik eerder gaan voor twee nl pogingen dan 1 DD poging. (of eerder 1,5 staat tot 1) In nl is het goedkoper dus kan je vaker een poging doen voor het zelfde geld. Ik denk dat een extra tp meer kans geeft op een zwangerschap dan Imsi en de embryoscoop. Snappie? Maar wel heftig dat je voor deze keuzes komt te staan. En ook goed dat je een grens trekt. Maar dat maakt het niet minder zwaar.

Hier, zelf even terug gebeld en ook og met een ander bedrijf, JA daar wordt parttime gewerkt. Alleen niet leidinggevend. Daarvoor moet ik min 4 dagen werken. Nou laat dat leidinggeven dan maar ff zitten voor de komende 4 jaar :p. Ik mocht bij beide mijn cv sturen en dan kijken ze welke manager bij mijn achtergrond aansluit en wordt ik hoogst waarschijnlijk uitgenodigd voor een gesprek. Helemaal happy. Dus weer verder. Maar eerst mijn gesprek van morgen. Alhoewel ik het vermoeden heb dat daar vier dagen ook een minimum is.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, jeetje wrs weer zwanger! Alvast een voorzichtige felicitatie! Morgen meer duidelijkheid :D

Elin, pffff het houdt niet op he zo, die onzekerheid. Fijn dat alles goed is met de kleintjes. Hopelijk lukt het om absolute rust te houden. Is niet makkelijk met O natuurlijk...

Majo, fijn dat Majoman ook voor nog een poging wil! 41 is 'ouder' maar dat is 40 ook :D maar begrijp goed dat je ergens een grens moet trekken. Aan de andere kant kan Majoman zeker 41.5 jr oud zijn als er evt een 2e is en ervan uitgaande dat de kinderen na de middelbare school gaan studeren...............gaat ie al bijna met pensioen!! Op zich is dan wel weer positief dat de AOW leeftijd wordt verhoogd ;):p
    Begreep alleen niet goed uit je verhaal of jullie nou voor 2 pogingen in DD gaan of 2 pogingen in NL? Is evt Gent ook een optie voor jullie? Daar is Sikki ook geweest, met resultaat!
    Trouwens, in Zwolle is een ferti arts werkzaam die bij mij als patient komt :D Best grappig eigenlijk...

Traantje, nog even aftellen en dan rijden! Weinig gewhatsappt sinds je vakantie want alles is druk druk druk. Hopelijk nu redelijk bepakt al zodat jullie nog even kunnen relaxen voor jullie vertrekken.

Kleintje, wat een gedoe met die functies allemaal zeg! Hoop dat je uiteindelijk iets vindt wat je en leuk vindt, en je kan doen met 3 dgn in de week.

Jessy, ik kan je helaas geen tiips geven, sorry!

@hier: erg druk geweest. Vandaag ook weer cursus gehad van mn boekhoudprogramma, en dat op mn vrije dag. Heb soms echt het idee dat ik geen vrij heb gehad op mn vrije dagen... Was wel eerder klaar (ik leer zo snel ;):p) dus kon al vrij vlot de kids weer ophalen bij sm.
    Gisteren trouwens nog even wezen meten en wegen bij cb. Op onze 9 mnd afspraak rust een vloek nl. Eerste keer door mij uitgesteld doordat ik naar de cursus vandaag zou gaan, tweede keer door hun afgezegd dus nu pas eind september! Was vooral erg benieuwd naar Sophie aangezien die in gewicht was blijven stilstaan vorige keer. Nu gelukkig aangekomen!! 400 gram in 1.5 mnd tijd dus ben helemaal blij! OOk een ruime cm in lengte dus prima! Is nu 11.7 kilo en 93.5 cm (hoewel dat laatste volgens mij niet klopt).
    Daan ook meteen gewogen enzo, die is nu 8310 gram en 71 cm. Beide kindjes op de -1 lijn, behalve Sophie in gewicht; daar is ze net onder de -2 ;)

Ik ga heel ff relaxen; Daan slaapt en Sophie puzzelt heel lief aan tafel naast me. Miss dat ik zelfs even mn ogen dicht kan doen???

19. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jeetje Elin, wat een toestand, gelukkig alles goed met de kleintjes. Balen zeg dat het zo vroeg in de zwangerschap al zo pittig is. Hoop dat je je rust kan nemen, heel veel sterkte...

Majo, Ik zou precies andersom kiezen als Kleintje, ik zou voor DD gaan. Ik krijg een beter gevoel bij DD als ik je verhalen lees. Ze hebben toch ook dingen ontdekt bij je man die ze in Nederland nooit gezien hebben...Maar zo zie je maar 100mensen, 100meningen. Maar wel superfijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je man, en dat jullie toch nog doorgaan. Als ik je zo lees heb ik ook echt het gevoel dat je er nog helemaal niet klaar mee bent (zou dat moment ooit komen??) Maar ik hoop zo dat het zover niet hoeft te komen...Dat jullie niet moeten stoppen om alle redenen die je noemt maar dat jullie stoppen omdat jullie een heerlijk kindje krijgen...

Kleintje, jeetje wat een gedoe zeg, ben heel benieuwd naar dat bedrijf van morgen, hoop echt dat je daar met 3 dagen terecht kan....Heel veel succes iig...

Hier ali-illegalie, zit op mijn werk, maar ik heb totaal geen inspiratie, iedereen is bijna vrij en ik heb gewoon geen zin...Heb al besloten eerder weg te gaan. Normaal zit ik op mijn werk nooit op ZP, altijd bang dat het terug te vinden is wat ik lees enz...Zit nu op een computer die niet op ons net is aangesloten, dus dan durf ik iets meer....

Nou nog een uurtje en dan gooi ik het bijltje erbij neer en ga ik weekend vieren,

Oja Traantje geniet van de vakantie, heerlijk zeg alleen met je mooie gezin op vakantie, is toch super???

XX

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, grappig jou kinderen hebben dezelfde lengtes/gewichten als de van mij (bijna dan)

Deel Deze Pagina