Elin, hoe gaat het nu met je? Gelukkig is alles tot nu toe goed met de beebs maar het bloedverlies moet dus niet erger worden. Complete bedrust dus Genieten nu is moeilijk maar wat Suus ook zegt, als het eindresultaat maar 2 gezonde kindjes zijn. Dikke knuffel!! Zora, jij dus bijna de echo....ben je erg zenuwachtig? Je weet natuurlijk nog niet hoeveel het er zijn. Wel misselijk dus, maar is ook weer een mooie bevestiging! En in het stembureau zitten dus.....lijkt mij trouwens erg saai Tenminste hier in het dorp dan, mijn s-vader doet het ook maar zijn lange dagen zeg. Ik doe het je niet na Kleintje, positieve reacties op je sollicitaties dus! Ik hoop voor je dat je droombaan voor 3 dagen erbij zit! En jij dus nog niet ongi geweest na de bv. Hier de eerste gehad en nu wachten op de 2e, is volgens mij wel weer zoals voor de zwangerschap. Heb altijd de eisprong dan rond dag 22/23 en dan 14 dagen later de menstruatie. Wel wat langer als normaal maar heb ik eigenlijk altijd al gehad. R. is idd goed gegroeid zeg! L. was vorige week 74cm en 9,1 kilo. Zat precies op het gemiddelde en volgende mooi zijn lijntje. Suus, wat een muts van een assistente zeg! Ik zou het ook even bij de ha aankaarten want dit kan natuurlijk niet :x Even een schimmelzalfje halen....... En balen van je patient, weet je inmiddels al wat meer? Hopelijk valt het mee. Majo, lastige keuze zeg; DD of NL. Ik weet er eigenlijk niks zinnigs over te zeggen Maar wat zegt je gevoel? Daar zou ik dan mee verder gaan want anders krijg je misschien spijt van een verkeerde beslissing.... Esser, vakantie in La France dus al bijna weer voorbij Gaat veel te snel hè? Heb je hier in nl ook nog vrij of meteen weer aan de bak? Sinja, hoe gaat het met jou? Heb je inmiddels alweer een nieuwe buikfoto gemaakt? En nog steeds niet helemaal uit de namen dus? Lastig zeg, vind je de namen van je man dan helemaal niet mooi? Vaak als je ze opschrijft of elke dag eens even de naam zeggen klinkt het al anders. Succes iig! Ik vond jongensnamen ook erg moeilijk maar gelukkig ging mijn vriend wel met mijn keuze mee Zoe, kan ik je nu helemaal feliciteren na de bloedtesten? Heb niks meer van je gehoord, al zal het idd wel wat dubbel zijn na het nieuws van majo...Maar we vergeten je natuurlijk niet! Super dat het nu dan weer meteen raak is, lichaam zit soms maar raar in elkaar En wat duurt dat trouwens lang voordat de Linda uit komt! Doen ze zolang over een blad maken, is bijna al oud nieuws dan hihi. Nee hoor vind het super van je dat zoveel afgevallen bent! Ik heb in de vakantie nergens aan gedacht en dat zie je ook wel op de weegschaal. Maar na een paar dagen in het werk ritme is er al weer een halve kilo af Euuhhh voor de rest weet ik het even niet meer. Van de week weer begonnen met werken en kreeg meteen goed nieuws. Ik had nog een oproepcontract maar krijg nu een vast contract (jaar contract) Nu bouw ik tenminste vakantiedagen op. Deze 3 weken waren voor mijn eigen rekening maar was het wel waard Moet nog wel goedgekeurd worden door een commissie maar heb goede hoop dat het doorgaat! Kids gaat ook goed. L. is wel snotverkouden en had vandaag koorts maar het heerst hier ook wel. Op de psz is bijna ook iedereen verkouden, behalve Ruben dan maar ja die is dan ook nooit ziek We zijn nu met Luuk wel weer begonnen met de nutramigen want op een gegeven moment kon hij overdag niet meer in slaap komen, bleef maar jammeren. Of dat nou door de melk kwam weten we niet, komt ook weer een tandje aan maar wel weer even een paar dagen op de nutramigen (en tot nu toe slaapt hij weer snel in) en van de week nog maar een keer de standaard melk proberen en als hij dan weer zo onrustig is dan lijkt het daar dus wel aan te liggen. Afwachten dus. Mijn ongi komt ongeveer over 2 weken dus dan beginnen we met de cryo tp. Meds in huis, en moest ook wel even lachen toen ik ze ophaalde. Krijg bij de meeste medicijnen altijd een a4tje met info over de meds zo ook hier; medicijnen voor klachten bij de overgang Dacht nog even aan deze medicijnen aan mijn moeder aan te raden, die heeft nog al last van overgangsverschijnselen maar we houden deze tp helemaal geheim dus doe ik maar niet Nou ga mij nog even verdiepen in enkele politieke partijen, heb de stemwijzer gedaan maar kwam niet iets echt duidelijks uit... Vind het wel lastig hoor maar blijf het soms ook wel 'onzin' vinden. De laatste keer ook erg goed in verdiept en nu sta je weer in een stemhokje....veel verandert er denk ik toch niet....
Oh Jessy, drinkt T. nu wel uit de fles? En leuk om je bevallingsverhaal te lezen. Heel herkenbaar het gedeelte van het persen. Bij L. ging het ook zo als bij jou, eigenlijk vanzelf terwijl ik bi R. anderhalf uur geperst heb...Ook het staan van het hoofdje is niet echt fijn Maar wel bijzonder dat hij op dezelfde datum als je opa is geboren.
even een zwaai vanuit Zuid Frankrijk @Zora: zo spannend, ik duim voor een hele mooie echo vrijdag! @Elin: hoe is het nu met je? @Zoe: hoe was de bloedtest? duidelijk zwanger? voor de rest houd ik het even kort. Het is hier heerlijk, een mooi groot huis, mooi weer (vandaag alleen even iets minder), lekker rust met de kindjes en m'n ouders, al met al genieten dus!
Heb nog niet verder gelezen, dus misschien jasje wel teruggestuurd, maar M. had zo'n winterjasje vorig jaar van Lief. Die wel gewassen op koud wolwas, maar rook daarna helemaal chemisch!! LIEVER NIET DOEN DUS!!! Hangt nu al paar maanden op zolder aan kleerhanger en lucht is er nog niet helemaal uit. Is verder wel goed gebleven, maar die lucht......
Elin, oeiiii....wat een naar nieuws paar dgn geleden (lees het nu pas....). Gelukkig met die 2 alles goed. Maar lukt het een beetje om rust te houden met een peuter in huis? Lijkt me zóóó ontzettend moeilijk én frustrerend omdat je zo weinig dan kan/mag! Maar ja...idd...alles om 2 gezonde brusjes op de wereld te zetten. Maar het genieten is jullie nou ook niet bepaald gegunt zeg!! Dikke knuffel voor jou! Hopelijk stopt dat nare bloeden snel! Hopen dat je zkh opname kunt voorkomen, dat lijkt me helemaal naar met nog een kleintje in huis . Suus, en? Nog een zalfje gekregen voor S.ophie? Wat een mutsen van assistentes zeg!! EN dan ook nog dat gedoen met je ptnt erachteraan . Heb je daar alweer meer van gehoord? En las op FB dat S.ophie nu toch meer begint te eten?? Haha...wat heb je gedaan?? Gedreigd er anders een voedingsdeskundige bij te halen ? Esser, jullie zijn volgens mij alweer terug uit La France vandaag? Of gisteren al? Leuk gehad? Nu druk met alle was wegwerken etc? Das altijd een beetje balen na een lekkere vakantie....meteen weer volop 'aan de bak' thuis! E nu opmaken voor de icsi en de o.k. van J.oep....wanneer is hij aan de beurt? En O.livia ook gewoon alweer 10 mnd geweest.....nog even en die is ook alweer een jaar....tjee zeg!! Kleintje, hoe is het daar? Leuk dat je beste dinnetje weer een zoontje heeft . En dan je sollicitatiegesprek bij je droombaan...WAUW!! Klinkt goed zeg!! Hopelijk hebben ze gauw een vacature!! Maarre....het belangrijkste...hoe is het nu met Mau? 40.1 graden koorts?? En vriendlief 3 dgn weg....was het een beetje te doen? Is ie alweer opgeknapt? Jewel, goed zeg van je vast contract!! Gefeliciteerd . En nog steeds met de voeding van L. aan het 'zoeken'?! Wat een gedoen lijkt me dat toch zeg! Jullie over 2 wkn ook alweer voor de cryotp Spannend zeg! Hoeveel hadden julie er? 1? 2? Weet het niet meer zo goed.... hopelijk net als Zoë straks . Zoë, JAAA....hoe is het eigenlijk bij jou? Hoop dat in deze geen nieuws goed nieuws betekent? Laat je het ons gauw weten? Zora, leuk weekend gehad dus met de fam? Jullie hebben het ook wel getroffen met het weer zeg!! En stembureau dagje overleefd? Moet zeggen dat dat mij ook een saai dagje lijkt. Wel hier tenminste . En dan morgen de grote spannende dag!! Hopelijk lig je nu al lekker te slapen (en niet wakker te liggen). Hoe laat moet je eigenlijk? Hoop al op tijd....anders zit je ook zo in spanning. Er moét gewoon een mooi kloppend hartje te zien zijn. (en misschien wel 2....). toi toi toi meid!! Traantje, klinkt heeeeeeeeeerlijk jullie vakantie . En jouw ouders dus mee? Das handig....voor oppas enzo!! Goed bekeken! Hoewel ik er NIET aan moet denken om zo lang met mijn moeder en stiefvader of vader of schoonmoe op vakantie te gaan. Alhoewel.... paar jaar geleden ook wel gedaan naar indonesië met moeder en stiefvader en nog een hele bups mensen en dat ging op zich ook wel . Als je ieder maar je eigen ding blijft doen.... Heel veel plezier daar nog, geniet ervan!! @Hier: inmiddels vanaf afgelopen maandag vakantie . Alleen thuis zitten en dan met dit bagger weer, is niet mijn idee van vakantie vieren. Eerste 3 dgn dus chagerijnig . Vond dat ik maar beter weer af en toe een dagje kon gaan werken dan . Uiteindelijk samen maar besloten dat we tóch maar lekker op vakantie moeten. Even iets leuks, warms en ver weg van alles (lees icsi en huis ). Noord-west Frankrijk of Zuid-Duitsland wat onze alternatieven waren worden 'm niet aangezien het daar hetzelfde weerbeeld is als hier de komende 2 wkn . Vanmorgen dus toch maar vakantie geboekt naar Mallorca . Vliegen a.s. maandag. Hebben appartementje, dus kunnen het verder zo goedkoop maken als we zelf willen. Met de icsi en kosten enzo, dat zien we na terugkomst dan wel weer. Morgen de belafspraak met arts uit DD....kijken wat die nog te zeggen heeft....
Majo, Ik heb het jasje gehouden. Had ook nog een van Lief besteld maar dat vond ik toch niks. Dus ik kijk wel. Ik heb op internet al meerdere jasjes gezien met 50% wol die je wel gewoon kan wassen. Dus ik hoop dat mau niet in een drol valt. En mocht dat wel gebeuren dan doe ik erg voorzichtig. Misschien eerst een klein puntje (of alleen de capuchoun) wassen. En goed dat jullie even met vakantie gaan. Wij willen met de herfstvakantie nog weg. Maar weet nog niet waar naar toe. Gisteren uitgebreid zitten googelen. Denk dat het een landal huisje op een waddeneiland gaat worden. En de icsi, dat komt daarna wel weer. Je hebt M. je bent moeder! Dan nemen ze je nooit meer af! Maar die wens die blijft... Hopelijk zal hij ook in vervulling komen met een nieuwe ICSI. Verder gaat het hier redelijk.. Erzit hier een ongi aan te komen. Woensdag had ik een dag oud bloed maar daarna niks meer. Ik hoop dat de ongi snel komt want ik ben het beu. Al weer honderd zwangerschapstesten gedaan maar allemaal OMO. Dus mijn lijf is weer lekker aan het rommelen. Banen, De twee open sollicitaties die ik gestuurd heb heb ik nog geen reactie op gekregen. Gisteren gebeld en ze zouden het even nazoeken. Ze herkende mijn naam wel dus dat was wel weer positief. Maar ja ze klonken ook wel weer erg gehaast. Begin volgende week hoor ik iets als het goed is. Mijn droombaan gaat het waarschijnlijk niet worden. Ik moet daar toch 4 dagen werken. En dat zie ik niet zo zitten. En de vacature kan nog wel 1 tot 1,5 jaar duren. En ik ga daar niet op zitten wachten. Dus dit weekend weer op zoek naar andere mogelijk heden. Ik wil echt verandering. Nou ik ga hier met tegenzin weer wat doen aan mijn werk....... Motivatie is totaal weg nu ik opzoek ben naar iets anders.
Hee meiden, ik kom ook weer ns aanwaaien Majo, groot gelijk dat jullie toch eventjes weggaan hoor! Nu zo in het naseizoen en enigszins last minute hoeven die vliegreisjes echt niet zo super duur te zijn en op de plaats van bestemming kan je het zo duur en/of goedkoop mogelijk maken als je wil. Mochten we je niet meer 'spreken', alvast ontzettend veel plezier!!! Kleintje, kan me goed voorstellen dat je motivatie weg is, als je met je hoofd met andere banen bezig bent. Maar je had toch sowieso nog een contract tot 2013?? Dus dat wordt dan wel lastig als de motivatie nu al weg is............ En ongi, tja nooit leuk... ik ben het alweer gewend maar slik mn dagelijkse pilletje gewoon door dus hier ook niet zo heel vaak (hoewel wel af en toe wat spotting maar dat is niet nieuw voor mij) Zora, ik denk aan je vandaag! Ik hoop zoooooooooo dat je met goed nieuws thuiskomt!! Stembureau, lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om achter te zitten. Denk dat je wel redelijk wat ziet enzo. Ik vind het altijd wel een leuk sfeertje hebben Hoe is iedereen gemutst over de verkiezingsuitslag? Ik als VVD-stemmer natuurlijk erg blij dat 'we' de grootste zijn. Zoe, ook ik ben benieuwd naar de uitslag van de bloedtest!!! Je laat ons wel iets te lang in spanning zitten hoor Esser,als het goed is weer terug in NL. Dat wordt weer wasjes draaien etc. Zucht....... dat is altijd nadeel van vakantie, al die wasjes als je weer thuis bent!! En jeetje, O alweer 10 mnd oud. Wat gaat dat snel he!! Is ze ook al lekker aan het kruipen enzo? Ik vind dat zo grappig om te zien, hoewel ik dat lopen ook weer geweldig vind. Zo heeft elke leeftijd weer zn eigen leuke kanten Wanneer wordt J geopereerd eigenlijk? Staat die datum al vast? Jewel, jeej een vast contract!! Dat is wel lekker nieuws, zeker in deze tijden. Hopelijk krijg je na dit jaar meteen een contract voor onbepaalde tijd, dat zou helemaal super zijn!! Wat een gedoe met die voeding zeg... Dan hebben wij het maar makkelijk..................... Traantje, gelukkig spreek ik je nog wel ns op whatsapp dus dat is wel gezellig! Blij te horen dat alles goed gaat en dat jullie heeeeeeeeerlijk genieten!! Dat was ook wel echt welverdiend zeg! @hier: heb het heeeeeeeeel druk gehad op mn vrije dagen, pffffffffffff. Rust nu een beetje uit op het werk Dinsdagmiddag zat iets tegen hier op werk (buiten mn schuld om) maar dat nam ik 'mee naar huis' dus ik heb maar 30 min van voetbal gezien en toen lag ik te pitten. In bed ook weer verder getukt,zo moe was ik. En dat van mn werk blijft dan toch door je hoofd malen... Gelukkig was ik het woensdag kwijt Wel woensdagochtend met S naar de huisarts. Suusman had dat al om 08.30 uur ingepland, lekker dan op mn vrije dag Was precies op tijd, dat wel. HA heeft er niet naar gekeken, meer mij vragen gesteld over hoe en wat. Nu moeten we kweken om te kijken of het een schimmel ofzo is en haar ontlasting checken op wormpjes. Die heb ik nog niet gezien dus dat verwacht ik niet. Als dat het niet is, hoort het wrs bij de leeftijd dat ze hun geslachtsdelen gaan ontdekken. Heb uiteraard nog wel terloops laten vallen dat de assistente S meteen aan een anti-schimmel zalf wilde zetten voordat de HA gekeken had of iets had gedaan. Hij liet zn ass natuurlijk niet vallen, maar was het er ook niet mee eens. Zei meer dat ze dat wel doen bij volwassenen maar niet bij kinderen van deze leeftijd. Anyway, ik heb het gezegd op een nette manier en mn punt was gemaakt. Toen meteen door naar AH voor de boodschappen, weer thuis was het tijd voor de fruitronde en daarna direct door om de vouwwagen op te halen uit de stalling. Helemaal zelf gedaan he! Aankoppelen maar dus ook met de auto achteruit rijden tot het aankoppelpunt, zonder schade te rijden!!! Normaal staat er iemand daar die aanwijzingen geeft hoe ver je nog moet. Helemaal zelf gelukt dus en toen wat geoefend met bochtjes achteruit rijden ALvast voor mn examen volg wk donderdag. Thuis probleemloos achteruit gereden onze oprit op n weer afgekoppeld. En toen............toen rook mn auto verbrand!!! Ik kijken onder de auto, zag vloeistof lekken en mn koelvloeistof moest al een paar dgn worden bijgevuld (wilde dat volg wk vrijdag laten doen als ie toch al naar de garage moest). Helaas toen dus direct naar de garage gereden want dit kon natuurlijk niet. Gelukkig was het een kleinigheid (had een keer mazzel) en was zelfde middag alweer klaar Zat pas om 15.00 uur voor het eerst relaxed op mn reet!!! Toen 's avonds nog hockey training waarbij ik geen bal goed heb geraakt Denk dat ik te moe was........ Gisterochtend relaxed opgestart met de kids maar 's middags weer druk met wasjes draaien, koken (1.5 uur in keuken gestaan) en visite van mn zus die weer terug is van vakantie! Ook nu weer 's avonds vrij moe................. en vandaag dus werken. Suusman brengt vandaag de vouwwagen weg naar de dealer dus die zijn we kwijt na vandaag. Gisteravond heeft hij hem leeggehaald dus ons huis ligt bezaaid met rommel. Over 2 wkn staat de nieuwe caravan voor de deur dus dan goed soppen en inrichten en dan zijn we het weer kwijt Morgen gaan we nog even naar mn ouders, nog meer zooi ophalen wat van ons is en bij hun staat opgeslagen. IS dat ook weer klaar. Zondag uiteraard weer hockey en dan is het weekend alweer om Gaat allemaal zo snel!! Sophie begint wat meer groenten te eten. We prakken maar alles weer, dus even stapje terug, om dan hopelijk eea te doorbreken. Daan eet (bijna) alles; de foe yong hai was toch echt 'a bridge too far' voor hem maar verder gewoon eten wat de pot schaft Wel begint hij steeds vaker het lepeltje uit onze handen te slaan, wat behoorlijk irritant is!! Ook kan hij niet zo goed meer zelf alleen spelen op de grond want wil opgetild worden enzo. Niet heel handig als je nog miljoen andere dingen te doen hebt. Sophie heeft trouwens sinds gisteren een puzzel van 100 stukjes. Ze vindt m nog wel moeilijk (mag ook wel, is voor 5+ jr oud nl ) maar ik denk dat ze m over 1 week moeiteloos kan!! Gelukkig hebben we er daarna nog 4 van 100 stukjes Nou ik ga even wat admin doen hier en dan zo weer door naar middagprogramma. Heb echt totaal geen zin vandaag!!
Hoi hoi meiden, Ff kort: weer terug in NL......we worden er treurig van! Bah....wat een weer hier.... Nee, geef dan maar de franse zon en bijhorende 28 graden, veeeeeel beter! Idd, wat suus al schreef: spullen zijn opegruimd maar nu aaaaallllll het wassen...! Ach, als n kip zonder kop maar beginnen. Zora, kom je met goed nieuws meid?? Zoe, bij jou alles ook nog steeds okay?! Suus, joep heeft a.s woensdag zijn operatie staan. Arm manneke.....vind het zo sneu..... Om half acht s ochtends moeten we ons melden op de kinderafdeling. Tegen eind vd middag verwachten we weer thuis te zijn. Sorry meiden, laat het hier ff bij.... Zijn nog best brak van het rijden (ruim 1300 km in 1 dag) en mijn ouders komen zo ff een bakkie doen, die hebben de kindjes erg gemist. Liefs!
Hoi hoi, Even snel ego, reageer later uitgebreid, maar yes!!! 1 mooi kloppend hartje. Super blij en opgelucht. Zit nu supernanny te kijken die ouders slaan alleen maar, tsjee....echt zielig.
Zo reclame dus even tijd maken voor een wat langere reactie. Traantje nog even lekker genieten, wanneer komen jullie weer deze kant op? Hier is het echt herfst bah! Jewel: Ook alweer bijna starten dus, spannend! Fijn dat L. het goed doet op de Nutrigamen, Is de verkoudheid al een beetje over? Zoe: Ben ook wel nieuwsgierig naar jou.... Majo: Groot gelijk dat jullie toch naar de zon gaan, jullie hebben het ook echt verdiend. En in oktober dan weer een gesprek voor een evt. volgende poging? Suus: Bezig bijtje haha moet soms wel lachen als ik je verhalen lees, altijd druk in de weer. Fijn da S. wat beter eet en groot gelijk dat je het even gemeld hebt bij de HA over de assistente. Wat betreft de verkiezingsuitslag, ik moet eerst maar eens zien hoe ze het gaan doen ik heb zelf op een van de kleinere Partijen gestemd. Kleintje: Jammer dat het banen zoeen nog niet van een leien dakje gaat, maar de aanhouder wint. Succes! En hopelijk breekt ongi snel door als het dan toch moet. Esser: Zwaai, en ja je bent hier weer in heerlijk weer beland. @ stembureau: Het is alles behalve saai anders zou ik het niet meer doen. Het is een verschrikkelijk lange dag, maar vooral met landelijke verkiezingen ben je de hele dag door bezig me stemmers. Ik zat gewoon op mijn werk, het gemeentehuis en we werden super verwend met koek, warme broodjes, lunchpakketje, 's avonds chinees etc. Verder krijg ik gewoon mijn uren die ik anders zou werken en krijg ik extra betaald. Ook nog een VVV bon gekregen. de dag vliegt echt om, alleen het handmatig tellen is vermoeiend. Ik was uiteindelijk om half twaalf thuis. @ weekendje weg: We hadden inderdaad heerlijk weer. En het was super gezellig, ik was wel moe en misselijk en heb uiteraard niet gedronken. Niemand zei er wat van maar denk als ik het ze vertel dat het kwartje wel valt, ook dat ik elke avond voor half elf al op bed lag terwijl de rest nog lekker samen buiten zat. Echo was super! Ik kan gewoon nog niet geloven dat het er goed uitzag, dat we dit wonder een 2e keer mogen meemaken, ik had he namelijk echt niet meer verwacht. Mijn arts zei nog dat de kwaliteit emmy's dus echt niet alles is, wij zijn nu voor de 2e keer zwanger van een 6 cellige op dag 3 met fragmentatie. Het was nog even spannend hoeveel het er waren maar ben heel blij dat het er 1 is. 2 waren uiteraard welkom geweest maar 1 is iets minder complex. Strakjes gaan we het egen de ouders vertellen, spannend hoe ze gaan reageren.
Zooo daar ben ik ook een keer.... Majo, heerlijk zeg naar Mallorca, wij zijn in april geweest, echt een heerlijk eiland. En je hebt gelijk gewoon doen, komt altijd weer goed qua geld. Ik reken altijd strenger dan nodig. Valt uiteindelijk altijd weer mee wat geldzaken betreft...Geniet er heerlijk van, even je koppie rust gunnen en leegmaken. En genieten van elkaar!! Suus, bezig bijtje ben je...maar hier is het eigenlijk niet anders, 1000 dingen in 1 dag. Ben echt heel blij dat de winter/herst er weer aan komt. Strandspullen weer opruimen en lekker binnen elkaar vermaken. Strand is heerlijk, maar het geeft zo veel troep...en gedoe van en naar het strand. Daan dus ook al zo'n lekker bek. Sam is niet anders, eet alles en in een heeeeel rap tempo als het even te langzaam gaat dan is het brullen. Mees begint nu ook echt zijn voorkeuren te krijgen, hij at echt alles, maar hij begint steeds vaker te miepen als het niet naar zijn bekje is... Hier wordt alles geprakt hoor, voor Sam het vlees er ook nog door geprakt. Ik moet eerlijk zeggen dat wij zelf ook nog weleens een prakje voor onszelf maken, heerlijk. Manlief meer dan ik, maar we zijn het eigenlijk een soort gewend van vroeger. En ik kan ze moeilijk verplichten niet geprakt te eten als wij het zelf wel doen. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee, zolang ze eten vind ik het prima... Esser welkom terug, en gelijk weer in het hollandritme, snel snel snel, jammer hè, maar volgens mij hebben jullie genoten. Ach en kleine J woensdag geholpen, blijft toch naar!!! Geef hem maar een dikke knuffel! Zora, wat heerlijk zeg, wat een super nieuws. En idd kwaliteit van de cryo zegt helemaal niets. Mees was destijds de laatste van 11 (dus de "slechtste") Nou ik kan me een gezonder kind niet voorstellen!!! Geniet van het vertellen van dit prachtige nieuws!!! Traantje, genieten nog hoor, hier is het niks het weer!!! Hier, nou de bloedtests waren meer dan goed, echt super goed nieuws. Ik hou nog steeds een slag om de arm, maar dit hebben we alvast. Ik voel me verder ook nog prima, dus het is moeilijk te geloven dat het raak is. Over 2 weken de eerste echo, spannend weer. Onze ouders waren op de hoogte dat we voor de 3e gingen en die hebben vorige week ook verteld dat het weer raak is, maar wel het verzoek of ze het even voor zich wilden houden tot de echo. Nu hadden we maandag de bruiloft van mijn mans broer, trouwde voor de 2e x. Heeft mijn schoonmoeder het dus tegen 3 van haar zussen verteld. Wat belachelijk is dat. Zegt ze "ja wij hebben een speciale band en dit is goed nieuws". Ik was/ben woest. Ik wil het het liefst ook van de daken schreeuwen, maar doe het nog even niet. Vind het zo debiel dat ze het gezegd heeft. mijn man heeft haar later nog gebeld om te zeggen dat het echt niet de bedoeling was en dan blijft ze gewoon bij haar standpunt dat ze het met haar zussen kan delen zulk goed nieuws. Ik ben er klaar mee, we hoeven dus niets meer in vertrouwen te vertellen tegen haar, was trouwens niet de eerste x dat ze iets doorverteld wat ze niet had moeten doen. Jammer dat sommige mensen zo dom zijn... Maar we genieten iig volop en blijven het een wonder vinden. Mijn vriendinnen zijn ook op de hoogte, volgende week gaan we op ons jaarlijks weekend uit, en vorige week waren we nog even bij elkaar om het een en ander te bespreken. Toen ik geen wijn nam zij een van de meiden "je bent toch niet weer zwanger..."nou toen ik het niet meer voor me houden. Ik ben de laatste 4 jaar of zwanger geweest of aan de borstvoeding...het wordt een eentonig verharl... Vandaag hoorde ik van een vriendin dat een andere vriendin ook net pril zwanger is van de 3e, maar daar was het dus absoluut niet de bedoeling...dan wordt het denk best pittig... Zo ik ga hier een heel moe jongetje op bed leggen... Tot snel! x
Bedankt meiden! Hier net een rondje ouders, schoonouders, broer zussen aanhang en neefjes gedaan, en niemand had het verwacht, ze waren allemaal super blij en enthousiast, iedereen vloog om onze nek. Het leukste was mijn neefje van acht die veerde op en knuffelde me enthousiast! Echt lief! Las net mijn berichtje hierboven en komt wel een beetje ongelukkig over dat ik heel blij ben dat het er geen 2 zijn, zo bedoel ik ik het natuurlijk niet. Ben meer opgelucht omdat we naar 1 slaapkamer over hebben etc. Maar 2 waren uiteraard welkom geweest maar vond het zo krom neergezet.....
Haai, Nou ik wou toch even melden dat ik nu echt ongesteld geworden ben. Eindelijk. Ik heb me de laatste 1,5 week zo raar gevoeld. Maar nu weet ik weer waar ik aan toe ben. Maar vind het ook raar. Hopelijk heb ik rust en denk(hoop) ik niet weer elke maand dat ik zwanger ben. Maar nu even lekker shoppen. Zit nu lekker bij v&d aan de chocomelk en dan lekker naar esprit! Die is 3 weken dicht geweest dus ik heb de nieuwe collectie nog niet gezien.
Zora, snap je echt wel hoor. Zoe, proficiat!! Heerlijk hoor! Langzaamaan weer gaan genieten van nog zo'n kruimeltje in je buik. Kleintje, shop ze! Suus, hoe is het met de koorts? Majo, heeeeeeerlijk! Super dat jullie 'gewoon' nog geboekt hebben! Lekker genieten zeg...... Wanneer vertrekken jullie nu ook alweer? (mag ik stiekem in je koffer mee? Mis de temperatuur en de zon...) @hier, vanochtend al op tijd in de stad, lekker over de markt gestruind, verse groenten en bloemen gekocht. En nog even wat geshopt voor de kindjes. Vooral voor Olivia, die zit nu nl in maat 80! Oh, het gaat zo hard! Nog even bekijken welke maat winterjas we zullen bestellen. Huis is verder aan kant, zo weer wassen maar nu eerst nog ff n bakkie. Kindjes liggen nog te pitten. Fijn weekend meiden.