Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zora en Zoe, van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws!!!!!!
    Leuk en spannend allemaal weer! Geniet ervan!

Majo, veel plezier op vakantie, lekker even weg, groot gelijk!!!!!

Laat het even hierbij, vakantie zit er eigenlijk op, maar nog even weekend samen, straks uit eten, mijn ouders passen op en blijven slapen.
    Morgen nog kraamvisite en maandag gaat manlief weer aan het werk en ik woensdag weer!

Dan zit het verlof erop! (maar dat mocht ook wel aangezien ik vanaf half april al met verlof ben!:D)

Fijne weekend!
    SMAK

2. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    hi lieve meissies,

ff een kattebel van mij.

Majo wat onwijs ...

Zora en Zoe daarentegen feli, als ik het zo snel goed gezien heb.

Ik kan bij mijn nieuwe baan niet overdag op ZP en heb 's avonds thuis geen comp. Dus af en toe via de telefoon, maar dat schiet ook niet echt op.

Wil ff melden dat ik vandaag de iui poging 2 heb gehad.
    Om tien uur was het moment en om vijf uur vanmiddag onwijze pijn, dus denk ik dat dat de eisprong was. De zaadjes lagen er lekker omheen, dus het moet z'n werk maar weer doen.
    Ik houd jullie op de hoogte.
    En hopelijk binnenkort weer ZP op mijn werk of een nieuwe laptop.

Dikke kus

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora en Zoe: supergefeliciteerd!!!!!

Majo: hele fijne vakantie! Zag dat M al aan het pakken is ;)

Loesie: geniet maar lekker van je laatste weekendje vrij!

Esser: heerlijk geshopt dus :) ik ga donderdag met mn moeder en de meiden op pad voor winterjassen en schoenen voor Amber

Hier een zielig klein meisje, ze is ontzettend verkouden en drinkt daardoor steeds een paar slokken en laat weer los om op adem te komen. Ze ligt nu ook eindelijk lekker te slapen, hopelijk dat ze zich morgen weer wat beter voelt.....

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zwaai Sooner!!

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hopelijk wordt dit jullie poging, Sooner! Duimpjes draaien iig alvast voor je :)

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zora, ook hier van harte gefeliciteerd meid met jullie prachtige knipperlichtje :)

Zoë, wat fijn dat de bloedtesten ook goed waren :). Maar wat een rotstreek van je schoonmoe zeg! Zou ik ook echt woest om zijn!

Sooner, spannend weer zeg!! Hopelijk dit keer goed nieuws voor jullie!! Hoop na mijn vakantie goed nieuws te lezen bij jou!!

Suus, wat fijn dat S.ophie wat beter begint te eten. En lekker aan het oefenen met de caravan rijden enzo....dat komt vást en zeker goed met je examen hoor! Wat een gedoe trouwens allemaal met de huisarts/ass.

Loessie, geniet lekker van je laatste vrije wknd van je verlof! Is vast ook wel weer leuk om te gaan werken....

Esser, alvast héél veel succes en sterkte voor a.s. woensdag met jullie mannetje. Zielig hoor! Hopelijk heeft J.oep er niet teveel last van en knapt ie gauw op! Met een beetje proppen moet dat trouwens wel lukken in één v/d koffers hoor ;).

Nightelf, weer lekker aan het taarten bakken las ik op FB! Klinkt weer overheerlijk zeg! En beterschap voor jullie meisje, zielig!

Kleintje, fijn dat ongi eindelijk doorgebroken is. Weg met die onzekerheid!

@Hier, laatste berichtje voor onze vakantie. Gaan morgen alvast naar mijn vader, die brengt ons maandag naar schiphol. Zijn de 27e weer terug. Gister heeft arts uit DD nog teruggebeld... Zaadkwaliteit was wederom erg slecht (klasse 3a net als vorige keer, daarna heb je nog 3b en 4, dat is nóg slechter, ervoor 1a,1b,2a,2b wat dus beter is). Hij denkt echt dat het aan de slechte zaadkwaliteit ligt. Vergeleek het met donorzaad, w.s. zou ik daar zó zwanger van zijn (maar dat is niet wat we willen!). Is w.s. ook zo dat de slechte zaadkwaliteit ook oorzaak is dat het niet innesteld ondanks dat de emmies goed waren op dag 4 en mooi op schema waren. Je kunt er niet IN kijken en gaat uiteindelijk om de binnenkant. Mooist zou zijn als zaad iets verbeterd (naar een 2, liefst 1) maar ja.....daar hebben ze nog niks op gevonden. Al het mogelijke wat je eraan kunt doen, doet manlief al, houdt overal rekening mee, laat al jaren veel en slikt weet ik veel hoeveel vitamines. Arts denkt zeker wel dat er een nog wel kans is aangezien ik eerder zwanger geworden ben, maar goed, dat zal een gok blijven. Inmiddels besloten samen wel door te gaan, hoewel mijn gevoel heel erg zegt dat het toch niet gaat lukken.... lastig om positief een nieuwe poging in te gaan na alles wat we weten. Maar ja....nooit geschoten is áltijd mis natuurlijk! Dus we gaan maar weer 'vrolijk' verder :). Recepten zijn vandaag alweer gemaild en dus na de vakantie naar de apotheek. Nu eerst lekker op vakantie en proberen weer wat 'op te laden'.

Toedelsssssssssssssss!! Tot over een week of 2 :)

7. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Goed zo Majo. Ik denk dat het heel goed is dat jullie doorgaan. Als jullie daar samen achterstaan is dat het beste wat je kan kiezen. Eerst even lekker op vakantie. Daarna vol goede moed verder. Veel plezier!

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Zwaai terug Nightelf

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zora, gefeliciteerd, een kloppend hartje!!! Mooi weer hè, blijft zo bijzonder om dat te zien. En je opmerking was niet krom hoor ;) snap je helemaal. Nu lekker genieten dus!! En leuk die reacties van je familie, wist niemand dat jullie met een poging bezig waren?

Zoe, jij ook nog een keer van harte gefeliciteerd!! Maar idd wat een rot actie van je s-moeder :(

Sooner, jij dus net een iui achter de rug, spannend weer zeg! Ga ontzettend hard voor je duimen! En dus geen zp op het werk, afkicken dus ;)

Majo, goed dat jullie toch nog even weg gaan, even lekker de zinnen verzetten en waar kan dat beter dan op een mooi en warm eiland! Genietze!
    En lijkt mij idd ook wel moeilijk om positief te blijven na het nieuws uit dd, maar het is al eerder gelukt en wat je zelf ook zegt; niet geschoten is altijd mis. Maar nu eerst lekker genieten met z'n 3-en!

Nightelf, och wat sneu dat E. zo verkouden is, beterschap voor haar! Luuk is ook nog steeds snotverkouden, het heerst momenteel wel. En nog steeds fanatiek aan het hardlopen?

Loesie, de vakantie en het verlof zitten er dus al bijna weer op! Jee wat gaat dat eigenlijk snel zeg! Heb je er wel weer wat zin in om te gaan werken? En samen sporten met je man las is, wat leuk! Niet meer aan het hardlopen? En hoe gaat het met je bekken?

Esser, en de meeste was alweer weggewerkt? ;) Vind ik altijd het minste van thuiskomen. Veel succes woensdag met de operatie van J.oep!
    En O. dus al in mt 80! Flinke meid :) Lekker geshopt dus!

Hou het hier bij, moet even een kind uit de hondenmand pukken :p L.uuk tijgert nu door de kamer, kruipen snapt hij nog niet maar zit wel altijd op de knieen maar weet niet wat hij met zijn handen moet doen ;) Nu dus weer goed in de gaten houden. Gelukkig kan hij ook goed in de box spelen dus kan ik hem daar ook nog wel inzetten.

Fijne zondag nog!

10. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Zoe: nu echt gefeliciteerd!!

@Majo: groot gelijk dat jullie op vakantie gaan. Lekker van genieten! Hele fijne vakantie en rust vooral lekker uit!

@nightelf: klinkt goed die taarten! Sneu van jullie kleine meisje. Hier ook een verkouden klein jongetje :(

@sooner: spannend weer zeg! klinkt wel als een goede poging :) Ik duim voor een mooie positieve test over 2 weken!

@Loesie: weer aan het werk :( helaas went het weer snel genoeg :( :(

@kleintje: je eerste ongi weer, blegh! aan de andere kant fijn dat alles gewoon weer functioneert!

@hier: nog steeds lekker aan het genieten hier. Wel wat moeizamere nachten met Jelte die gaat huilen en Jenna die vrolijk mee doet :(, maar voor de rest mogen we niet klagen. Ik krijg zelfs weer een mooi zomers tintje, heb ik lange tijd niet meer gehad!

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Majo: wat zal het idd moeilijk zijn om positief te blijven.... iig een hele fijne vakantie gewenst!

Jewel: hier idd nog fanatiek aan het hardlopen (2 x per week, vaker lukt niet, omdat mn man ook nog 3x per week sport en ik doe ook nog aan pilates (goed voor mn rug)). Ik zit nu ook alweer in mn hardloopkleren, even mn bakje yoghurt leegeten en dat ga ik de deur uit.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Heb ons even van pagina 2 geplukt...

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oeps goed zo nightelf

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh.......pagina 2.......
    Idd, goed van jou nightelf! ;)

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Goed bezig!

Hier niet veel te melden. Heb me wel afgelopen weekend helemaalmvol gegeten. Dik een kilo zwaarder. En gisteren begonnen met boek twee. Heb niet veel zin in lijnen maar ik wil toch nog minimaal 7 kilo kwijt. Dus nog ff doorzetten.

De mannen doen het prima. Maurits is zon kletskous. En hij heeft een vriendinnetje! Het meisje zat ook al bij hem in de baby groep maar was al eerder naar de peuters gegaan. En nu is het dikke mik! Mau heeft het alleen maar over haar! En ze doen ook alles samen. Leuk! Maar ik zie het nog niet als bedreiging hoor :p :p.

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow, nightelf hoe gaat het met de borstvoeding? Ga je nog ff door of straks met 6 maanden afbouwen?

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even snelle zwaai vanaf het werk! Heb net gesprek gehad met mijn leidinggevende, ik wilde net vertellen dat ik zwanger ben en toen begon hij over een taak of ik die er bij wilde gaan nemen (om een ander team op de afdeling te ondersteunen), ik ga dan meer verdienen maar mogelijk moet ik iets meer gaan werken en ik wil als mini er is juist ouderschapsverlof opnemen. Ik heb gezegd dat ik er over na zal denken maar denk niet dat het nog mogelijk is omdat ik straks natuurlijk een aantal maanden met verlof ben, wat een timing zeg. Zucht.....

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nog even snel:

Sooner: Ik duim mee meid, spannend!

Traantje: Heerlijk zeg dan ga jij lekker getint de herfst in.

Jewel: Nee, we hadden het niemand verteld dus iedereen was enorm verrast. Ze vroegen alllemaal eerst of het spontaan was.....want ze hadden niet gemerkt dat we weer bezig waren :)

Majo: Als het goed is lig jij lekker in de zon, geniet!

Loesie: Werk ze weer! Wat gaat eht toch snel he? Maar je hebt er wel weer zin in?

Nightelf: Goed bezig met hardlopen, ik kan me er niet toe zetten.

Zo ga snel weer aan het werk.....

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, hoe veel werk je nu als ik vragen mag?

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik werk 18 uur kleintje, 2 dagen van ongeveer 9 tot 5 en 1 ochtend van 3 uur. En wil eigenlijk met oudersschapsverlof nog 1 of 1,5 jaar 1 of 2 ochtenden minder.....

Deel Deze Pagina