Zo even een korte zwaai vanaf hier. Ben me aan het opmaken voor een heerlijk weekend weg met de meiden, super veel zin in. Gaan in een Landal huisje in Biddinghuizen en zaterdag lekker shoppen in Zwolle. Wel lastig, ik heb nu echt niets meer in mijn kast wat past, alles is te groot. Maarja als het goed is ga ik wel weer groeien, maar ik hoop niet mijn benen en billen alleen mijn buik....Dan maar veel leggings en jurkjes...moet lukken. Alleen erg balen, Mees is al een week niet lekker, en ik kan niet echt mijn vinger erop leggen wat hij heeft. Ik denk iets met zijn keel, hij eet en drinkt heel slecht, na een zetpil gaat er gelukkig wat in. Maar hij praat ook raar en zijn tongetje rolt hij een soort op. Maar op de creche was ook een kindje met mond, voet en hand ziekte (of in welke volgorde dat ook hoort) Maar ik zie geen blaasjes of wat dan ook in zijn mondje...Morgen toch maar naar de dokter, na 3 dagen vind ik het welletjes en het arme schaap zit echt niet lekker in zijn vel. Maar ik baal ervan dat ik nu een weekend weg moet. Ze zouden morgen allebei bij mijn schoonouders slapen omdat manlief een uitje heeft van zijn werk. Maar ik heb al gezegd dat dat niet doorgaat als hij morgen nog zo is. Hij ligt ook sinds zondag in een peuterbedje dus het is allemaal al een beetje vreemd....Maar op een of andere manier is het hier altijd iets loos als er iets gepland staat, ongelooflijk....Nou ja komt goed zonder mij draait ook alles door... nou ga even mijn koffertje inpakken. Volgende week vrijdag de echo en dan ga ik met manlief een weekend weg naar Antwerpen, nog meer shoppen, wat heb ik het toch rot.... XXX
Zoé, vervelend dat mees ziek is. Bij mau was ook een kindje in de groep die het had. Maar hier Niks gemerkt. En fij toch dat alles te brood wordt! Hoeveel ben je in totaal afgevallen? Ook nog meer dan de zwangerschapskilos? Hier staat de teller inmiddels op ruim 11 kilo. Maar er moet nog meer vanaf. Het gaat nu gelukkig weer beter. Kwam volgens mij echt door de ongi dat ik niet meer af viel. Want nu sinds maandag al weer een kilo lichter. Suus, hoeveel was jij nou afgevallen. Iets van 15 kilo toch? Ow en vandaag weer een afwijzing. Van een van die twee brieven.... Naja ik heb nog een dik jaar.... We zien wel,,,,,
Goed van je kleintje. weer een kilo. Zora dat is balen zeg. Zoe klinkt als die hand voet etc toestand. dat heeft kris gehad en die deed hetzelfde dat jij omschrijft
Even kort en ego. Vandaag gezakt voor m'n E. Ik vond m'n examinator op het eerste gezicht al een stugge man, bleek ook zo te zijn. M'n bijzondere verrichting verliep niet soepel maar ik richtte me op een andere deur dan die hij bedoelde, en daar stond een boom in de weg waardoor ik in paniek raakte. Kwam er pas na afloop achter (toen ik met mn instructeur daar langs reed en hij voordeed wat de bedoeling was) dat hij dus een andere deur bedoelde, waar de boom niet voor in de weg stond. Toen was ik dus eigenlijk al gezakt maar hij zei nix dus gewoon verder examen gedaan. Waren wel vlot terug bij CBR en toen zei hij dus dat ik was gezakt. Van alles schoot door m'n hoofd. Was enorm teleurgesteld in mezelf, dacht aan hoe het moest met ophalen caravan, onze mini break naar die camping, dat alle druk op mijn schouders lag want Suusman heeft geen E etc etc. Mega gejankt bij de instructeur, bij Suusman, bij m'n ouders, zelfs bij m'n sm!! Toen zei rijschool dat ik wel mocht met caravan maar bij nader onderzoek snappen ook zij de regels niet en mag het toch niet. Nu dus mega koppijn en de 2 paracetamollen werken niet dus zo nog een ibu erbij. En besloten dat m'n vader de caravan ophaalt volg wk vrijdag met Suusman erbij. Dan gaan wij de caravan dat weekend schoonmaken en inrichten en daarna brengt m'n vader m naar de stalling. Geen proef vakantie dus met de caravan. Keek er zo naar uit!!! Nu afgesproken dat we die dgn vrij houden van werk en dan wel 5 dgn met z'n viertjes zijn. Ik word nu naar boven gestuurd door Suusman omdat ik zo'n hoofdpijn heb. Ik luister maar wel voor deze ene keer...
Suus: het is enorm balen, maar je kunt er niets aan doen, je hebt je best gedaan. Ik heb er 3 x over gedaan en ben de 1e 2 x ook echt op lullige dingen gezakt. Heel vervelend maar je moet straks wel met zo'n gevaarte de weg op. Volgende keer gaat het vast lukken! Heb je al een datum of ben je er even klaar mee? Kleintje: Balen van de afwijzing, misschien die andere van de 2 nog? Gelukkig zit je niet krap in de tijd... Hier gister eindelijk vk gebeld, en heb 2 oktober weer een echo en de intake daar. 8 oktober heb ik dan mijn 2e en laatste echo in het ziekenhuis. Dus nog ruim een week wachten en dan weer even naar binnen loeren want het blijft spannend! Elin en Sinja: Hoe is het met jullie en de twins?
Suus, jeetje wat een teleurstelling... En dat jullie vakantie nu ook niet door gaat. Maar wat Zora zegt.. Je moet er straks wel mee rijden... Maar dan blijft het nog een enorme teleurstelling. En Dat je weer wat aankomt is toch ook redelijk normaal. Al die keren dat ik gelijnd heb kwam ik gemiddeld 2 kilo aan als ik stopte. Zora, ik heb nog een brief onbeantwoord en nog contacten lopen bij dat bedrijf waar ik graag wil werken. Maar het laatste heeft geen vacatures dus moet ik de contacten warm houden mocht er iets vrij komen.
Suus, wat een teleurstelling En vooral omdat de vakantie ook al gepland was....Maar gelukkig gaat die dus wel door. Dikke knuff iig! Ging je man ook niet lessen dan? Hoe gaat het met Daan en de krentebaard trouwens? Hopelijk wordt het niet zo erg als met Sophie. Kleintje, als je ongesteld bent ben je altijd wat zwaarder, dan hou je vocht vast. Hier van de week ook ongi geworden en de weegschaal gaf ook wat meer aan dan ik wou Maar goed zeg dat je al 11 kwijt bent! Doorgaan nu hoor! Ga je nu weer hardlopen? En jammer van de afwijzingen, maar idd je hebt nog een jaar! Zoe, he wat sneu dat M. ziek is Hand. mond dinges eigenlijk ook nooit van gehoord maar zou dus best kunnen. En alle kleren te groot dus Maar shop dagen zijn dus al gepland Veel plezier dit weekend! Zora, oei, de promotie op het werk komt dus idd niet echt gelegen....lastig hoor. En ook al bij de vk aangemeld. Heb ik toen met L. ook meteen gedaan, kreeg toen ook de ene week in het zkh een echo en de week daarna bij de vk Altijd leuk! En het was dus voor iedereen een verrassing Leuk om het dan te vertellen, en idd de vraag of het op de natuurlijke manier gegaan is Nu weet niemand dat we voor een cryo tp gaan. Vorige keer wel s-zus verteld zodat die op R. kon passen maar nu dus niemand. Traantje, zijn jullie inmiddels weer thuis? Hebben jullie het fijn gehad? Wel lekker dat jullie ouders ook meewaren, een extra paar handen is altijd makkelijk. Sinja, hoe gaat het met jou? Super mooie buik heb je zeg! Is het nog wat vol te houden? Elin, en bij jou ook alles goed? Geen bloedverlies meer? Jessy, ben je nu alweer begonnen met werk? Nightelf, dus nog steeds fanatiek aan het lopen! 2 x per week is ook prima toch? Ik red het zelf ook niet altijd om 3 keer te doen, en nu het savonds eerder donker wordt dan helemaal niet. Met de rest ook alles goed? Hier woensdag ongesteld geworden en begonnen dus met de progynova. Maar nu geen bloed verlies meer en een soort van ongi pijn? Snap er niks van, bloed de eerste dagen meestal toch best veel maar nu maar een klein beetje en vandaag helemaal niks....Kan dit door de progynova komen? Iemand ervaring mee?
Jewel, Ging bij mij ook zo! Ik had vorige week woensdag een beetje bloedverlies en toen was het donderdag over. Zaterdag werd ik echt ongesteld. Misschien dat het bij jou nu ook wat later doorzet. En hardlopen... Ik weet het nog niet. Ik heb toch nog steeds last van mijn gewrichten. En ben toch bang dat hardlopen niet helemaal mijn sport is. Maar misschien is het het proberen waard om toch weer eens te gaan. ZUcht, Hier de hele dag voor iedereen aan het rennen. Zit nu pas weer op mijn plek. Nog 1,5 uur om iets te doen en geen zin om aan iets nieuws te beginnen. Maar ik zal toch moeten.
Hier ook even een zwaai vanuit een ziekenboeg. Olivia deze week al eerder, en nu mama: allebei een flink virus te pakken. Erg veel spugen en diarree.......wat een ramp zeg! En beroerd voelen.....niet normaal. Kan me dat niet meer herinneren wanneer ik zo ziek ben geweest. Halve nacht op geweest en ook gewoon liggen ijlen er van. Olivia is echt zwaar aan de betere hand. Gelukkig maar, arm meiske. Nu is mama aan de beurt en ook mijn ouders (vooral mijn moeder) die hebben van de week nl opgepast. Joep en manlief hebben tot nu toe nog nergens last van. Hopelijk blijft dat zo. Schijnt een virus te zijn wat door heel NL een spoort achterlaat? Laat t ff hierbij, voel me zo slap als een tot..... Sooner, duim voor je meid! Zora, hoe voel je je? Suus, balen meid voor je E! Ik duim weer voor je voor het volgende examen. Traantje, nog aan t genieten in la france? Nightelf, knap meisje zag ik voorbij komen op FB! Jewel, progynova ken ik wel maar niet hetgeen jij nu hebt? Kun je bellen naar de poli voor info? Kleintje, lekker aanhet genieten van je weekend met de heren? Liefs!
Esser, beterschap meid! Ik hoor idd ook dat er zo'n virus heerst....Hier gelukkig nog niet. Alleen de jongens zijn nog steeds verkouden. Zelf gelukkig nog niets gehad. Hoe is het verder met J.oep na de operatie? Kleintje, hardlopen als je last van je gewrichten hebt lijkt mij ook niet fijn. Je kunt het altijd even proberen, je bent nu al best wel veel afgevallen. Hier dus nu helemaal geen bloed meer...zo vreemd dit. Woensdag en donderdag echt maar heeel weinig en gister en vandaag dus niks, gewoon weer normale afscheiding.....Heb nog wel een zwangerschaps test gedaan (tja je weet het nooit ) maar was natuurlijk omo wit. Maar nu ben ik dus 'bang' dat het geen nieuwe cyclus is maar ik slik dus wel de progynova. Heb nu de fertipoli gemaild wat ik nou moet doen. (was te laat voor bellen) Bah ik baal hier zo van. Heb dit nog nooit gehad in mijn hele menstruatie tijd. Wel eens wat minder bloed maar nooit zo weinig. Ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg... L. is nog steeds erg verkouden en ben van de week even naar de ha geweest om zijn oren na te kijken. Hij jammert snachts veel en is vaak wakker. Hij had geen oorontsteking maar de oren waren wel geïrriteerd. Neusspray gebruiken dus, en savonds maar wat vaker. Gelukkig gaat het de laatste nachten wat beter en kunnen wij ook weer wat langer slapen. Pfff breekt je wel op hoor 3/4 x per nacht er weer uit. Maar we kunnen nu van R. zeggen dat hij eindelijk na 2,5 jaar zo goed als doorslaapt!!! Soms nog wel eens erheen maar niet meer 3x per nacht. Op een week slaapt hij nu 5 dagen door. Heerlijk is dat zeg!! Nu L. nog even en hopelijk doet hij er wat minder lang over Fijn weekend allemaal nog!
Ego, M. Heeft net voor het eerst thuis op het potje geplast en gepoept! Ow wat ben ik trots! En gisteren voor het eerst sinds tijden lekker naar de stat geweest met vriendinnen. Was half 3 thuis en zit nu met een kater op de bank. Zo, dat ben ik niet meer gewend.
@Esser: beterschap! @Kleintje: gezellig! Jammer van de kater, maar dat gaat gelukkig wel weer over. @Jewel: wat onhandig met die menstruatie zo, ik hoop dat je snel een antwoord hebt van de fertipoli. Irritant hè, verkouden kindjes, hier helaas ook een verkouden Jelte. Gelukkig wel weer aan de beterende hand. @Zora: weer bijna een echo dus, altijd fijn! @Elin: hoe gaat het bij jou? Hou je het nietsdoen vol? @Rest: even een zwaai, ik heb nog niet heel ver terug gelezen. @hier: we zijn gisterenochtend terug gekomen van vakantie. We hebben de hele nacht doorgereden, dus waren wel wat moe. Maar we vonden dat de beste oplossing voor de kinderen. Het was echt heerlijk de vakantie. Mooi weer, elke dag een lekker wijntje, rust... heerlijk!! Het was ook erg opvallend dat de kinderen meteen sprongetjes maken als je alle tijd voor ze hebt. Jelte kan zich nu optrekken tot staan en trots dat hij dan is Kruipen doet hij nog niet, misschien slaat hij dat wel over ofzo... Jenna praat echt nog veel beter dan eerst en wordt een echt dametje. Nou, ik ga weer verder met wassen en andere ellende
Hoi meiden, Ben ik ook weer eens! Lees nog steeds trouw mee, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de tijd te nemen te reageren!!! Esser, wat vervelend (understatement) dat jullie zo ziek zijn (geweest)! Bah! Ik heb nog niet van het virus gehoord, maar ik hoop ook dat het ons huisje voorbij gaat! Hopelijk knap je snel op, dit is ook niks natuurlijk! Traantje, welkom thuis! Klinkt idd of jullie het heel fijn hebben gehad! En wat goed van Jelte zeg! Al staan! Wow, wat gaat dat hard! En Jenna al zo'n kletskous! Heerlijk, dat kindergeklets in huis! Siem net zo hoor, al hele zinnen! Ik versta hem ook echt goed. (maar dat komt vast omdat ik zijn moeder ben, haha!) Jessy, ook lekker genoten! haha! En Kleintje, een kater, hihi! Dat is lang geleden denk ik! Maar ook weleens gezellig! En wat goed van Mau zeg!!!!Klasse! Ik ben gestopt met SB, had donderse honger, steeds de neiging om dan stiekem 3 speculaasjes te nemen ipv 1 en ik viel niks af... Koolhydraten zetten bij mij zo aan, in bv aardappels/brood enz, dat ik dat maar weer een beetje laat staan. Wel af en toe hoor, want anders komt het er zo hard weer aan als ik wel weer wat ga eten! Jewel, he wat vervelend dat je cyclus nu zo raar doet. Zul je altijd zien! En dan is het ook altijd nog zo dat je ze niet telefonisch kunt bereiken! Bah! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Wat vervelend dat je nog steeds met L. aan het klooien bent! Mannetje is dus nog niet helemaal lekker! Fijn dat R. nu veel vaker doorslaapt! Wij hebben gelukkig goede slapers, maar ik kan me voorstellen dat dat soms opbreekt! Zora, echo's kun je nooit teveel hebben he!?! Lekker even weer zwaaien naar de baby! Promotie, leuk, maar idd beetje verkeerd moment!!! hhhmmm... Heb ik trouwens verteld dat mijn zus ook weer zwanger is!!!! Meteen na de miskraam weer! Nu ruim 7 weken en ze hebben al 2x een goede echo met kloppend hartje gehad!! Suus, hoe is het daar?! beetje bekomen van de teleurstelling!? Balen hoor! Hopelijk volgende keer beter! Elin, hoe gaat het met jou en de kids?! O.laf ook alweer 2 zag ik op fb he! Van harte gefeliciteerd nog!!!!!! Gaat dat hard he?! Sinja, hoest met de boys?! Zoë, Siem heeft ook mond, hand en voetziekte gehad in mei! Hij wilde een paar daagjes heel slecht eten en drinken en was jengelig en 's nachts wakker enz! Maar het was ook zo weer over. Wel heel besmettelijk nog, vooral via ontlasting, dus goed handen wassen als wij daarna Fiene ook weer gingen verschonen. (al deden we dat al, maar nu echt desinfecteren) Hopelijk is hij alweer een beetje opgeknapt! Nightelf, knap hoor, dat je nog steeds aan het hardlopen bent!!!! Topper! Hoe is het met de meiden?! Majo/Ingrid/Sooner/Pat...Vergeet ik iemand? Hoe gaat het met jullie?! Ik ga weer even verder frobelen! SMAK
Even ego sorry...maar heb contact gehad met het zkh en moet langskomen voor een echo. Ben benieuwd. Heb het idee dat ik net een eisprong heb gehad, geen pijn meer en helder plakkerig slijmverlies. Vreemd allemaal... Nou ga er weer vandoor. Ben net thuis vant werk, nu even eten, hond uit laten en dan weer aan de slag.
Echoooooo hihi Is weer te lang geleden. Sooner, wat spannend meid. Ik hoop voor jullie dat het raak is. Zora, gefeli met je goede echo. Nu lekker genieten! Zoe, jij ook gefeli met je zwangerschap! Jewel, wat gek...is je ei dan eerder gesprongen? Kleintje, af en toe lekker doorzakken moet toch kunnen. Traantje, back in Nl! Fijn dat jullie het goed hebben gehad! Esser, hoe voel je je? Suus, tot MORGEN!!!!!!!!! Gezellig! Loesie, wat geweldig voor je zus dat ze weer zwanger zijn!!! Gefeliciteerd! Met ons gaat alles goed! S.ofie gaat als een trein en loopt al achter haar rollatortje Vind het super knap dat ze de dingen weer zo snel oppakt. Ze is ook enorm blij dat ze mag spetteren in het water enzo. dat heeft ze wel gemist Volgende maand zijn mijn meisjes jarig, 3 jaar en 1 jaar pffff wat gaat het hard het wordt dus volgende maand dubbel feest Mijn mijn hormonentoestand iets minder. Ik verlies in de maand 2 x een week bruinverlies. Geen idee wat ik ervan moet vinden. Het voelt wel als een ongi week (niet met megakrampen en bloed) met daarvoor flink wat eetbuien enzo. Heb natuurlijk een zw test gedaan maar ook omowitjes Ik heb het allemaal bijgehouden en wil daarmee naar de ha om te kijken hoe of wat. mijn mams komt net aanrijden. Die komt even met de kindjes spelen. Doeiiii
Hi waterlelie. 1 en 3. Waar gaat de tijd heen... Jewel wat raar. ben benieuwd naar de echo. Hee girlz. 12 dagen geleden, donderdagavond laat, otrivelle prik. de vervanger van de niet beschikbare pregnyl. 10 dagen geleden, zaterdagochtend, iui. testje wagen vanavond?