Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, Hoe gaat het met jou? Zitten de mannen nog veilig?

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ja, over uur weer controlr dus ben benieuwd! Jullie horen t wel :)

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Esser, super zeg!! Hopen dat deze emmy mooi blijft plakken!! We schelen een week ;) succes met wachten!!

Sinja, wordt voor jou nu ook spannend zeg! Ben benieuwd wanneer ze komen. Iig super dat ze het zo goed doen!! Succes vandaag!

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Hou jij het nog een beetje vol met wachten?

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hier vanochtend op controle geweest. En ze groeien nog steeds heel goed, boven de eenlingcurve! En genoeg vruchtwater! Nummer 1 lag ook al heeeel diep zei de gyn en nummer 2 in stuit en die lag druk te bewegen. Had een geweldig lieve gynaecologe, had ik voor mijn controles nog niet gehad maar ook ken van mijn werk.
    Zij gaf aan dat ik waarschijnlijk wel tussen de 37 en 38 weken ingeleid kan gaan worden. Ze zijn groot en goed op gewicht. Ze zei zelfs als ik bij wijze van vandaag zou bevallen de kans heel groot is dat ze gewoon in een wiegje komen en ik de dag erna naar huis mag. Dus nog max 15 dagen ongeveer (dan ben ik precies 38 weken).
    Spannend!!!! Vrijdag en zondag heeft zij dienst dus ze zei al dat ik dan maar moest bevallen :p Dus ik zei al dat ik dan voor zondag ga, omdat F. vrijdag jarig is ;) Maar hoop echt ontzettend dat ik zondag spontaan ga bevallen.

Moet maandag weer bij andere gyn. op controle. Die gaat denk ik dan wel even kijken of er al iets verweekt is, of ik ergens volgende week ingeleid kan worden.... hoopppp het wel! (naja, ik wil nu gewoon zondag bevallen natuurlijk :p)

6. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jeetje Sinja, hoe spannend allemaal. En wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat. 2 van die grote kerels in je buik, hoe is het mogelijk!!! En straks ben je de 1e met 3 kindjes, gaaf hoor!!!Geniet nog even van de laatste week (?!)

Esser gefeliciteerd met jullie emmy, hoe fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Spannend hoor, ik ga heel hard voor jullie duimen. En zelfs wat cryo's misschien...Ik vind dat best wel moeilijk hoor, wij hebben er ook nog 1. Maar als het allemaal goed blijft gaan zullen we die waarschijnlijk niet gaan gebruiken. Ik vind drie (mede gezien mijn leeftijd) echt genoeg. Dus wat we dan gaan doen met de cryo. De arts zegt ook dat ik daar nog niet over hoeft na te denken, maar dat doe je toch. Toch een kindje wat niet geboren gaat worden....Nou ja heel verhaal laten we het er nu maar niet over hebben.....Sterkte met wachten!!!

Jewel, hoe voel je je?? Spannend hoor, die laatste week is altijd zo spannend...

Kleintje, knuffel voor jou meid, je hebt het ook pittig gehad afgelopen week, hopelijk nu weer wat rust in de tent!!

Loesie, wat is jullie S een snelle jelle zeg, al zo goed praten, gezellig zeg!! En F dus een rustig meisje, dat kan toch ook. In mijn beeld zijn meisje altijd van die kleine hittepetitte...Dan komt waarschijnlijk omdat ik zelf 2 jongens heb, vind meisjes altijd een beetje eng;) Stel dat ze op mij gaat lijken, brrrrr
    Zelf heb ik af en toe wel het gevoel dat dit een meisje is, maar de zwangerschap is tot nu toe helemaal gelijk aan die van de jongens, en in mijn beeld zie ik mezelf ook altijd met 3 jongens...
    Het maakt me ook echt niet uit, 3 jongens zou ik echt fantastisch vinden. Ik wil het nu ook niet weten, het is toch de laatste en dan hebben we dat ook een keer meegemaakt. Maar nu wil manlief het dus wel weten. Bij de vorige zwangerschappen heb ik hem echt moeten overtuigen dat het heul handig is om te weten...Nou ja we hebben nog even om daar over te steggelen...

Zo benen languit, eerste werkdag zit er weer op. Voor het werk is 2 dagen werken eigenlijk echt te weinig....

XX

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sinja, wooooooow!!! Wat spannend!! Over ruim 2 weken ben je gewoon mama van 3 kids!!!
    En wat doen ze het goed!!!!
    F. Ook alweer bijna jarig! Gaat hard he? Die kindjes van ons!!

Zoe, haha, meisjes eng! Grappig! Misschien verandert Fiene ook nog wel, we zullen zien! Maar vooralsnog waait ze met alle winden mee, heerlijk!
    Kan me voorstellen dat je dit keer niet wil weten wat het wordt!
    Dat hadden wij bij Fiene ook, maar nieuwsgierigheid won, hihi!
    En 3 jongens lijkt me ook geweldig hoor! Stoere mannetjes allemaal!

Oh reclame gtst voorbij!

Knuffel!

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sinja, spannend zeg!! Straks gewoon 2 knulletjes in een wiegje thuis :) Maar eerst F. haar verjaardag nog even vieren. Snapt ze het wat dat ze 2 broertjes krijgt?

Loesie, fijn dat alles zo goed gaat bij jullie! En heerlijk dat F. zo'n relaxte meid is :) Zou ook wel willen dat L. zo goed slaapt. Al wordt hij nu snachts niet meer wakker dus dat is al een hele verbetering ;) En S. dus echt een kletskous, kan ook niet anders dan met zo'n moeder :D ;) haha. Werken dus eerst wel weer even wennen. Hoe gaat het met je bekken trouwens?

Sooner, hoe gaat het met jou? Hoever ben je nou in de poging?

Ingrid, ongi al doorgekomen? Of ondertussen al naar het zkh geweest?

Met de rest ook alles goed?

Suss, genoten van jullie minivakantie?

Hier gaat het goed. Vind de wacht weken nu wel anders. Vooral omdat ik nu niet ongesteld wordt door de progynova en utro. Vorige keren was toch elke dag geen bloed weer een stukje verder naar een positieve test. Heb trouwens zondag wel getest maar was dus negatief. Was ook niet met een test waarmee je al vroeg kan testen dus sowieso niet zo handig ;) Maar baal wel dat ik het gedaan heb, maar nu op z'n vroegst ga ik vrijdag testen (dag 12) eerder echt niet. Heb wel last van mijn boobs maar kan ook door de meds komen. Al heb ik er pas last van sinds zondag en al veel eerder begonnen met utrogestan. Nouja zegt allemaal niks, maar gewoon 'rustig' afwachten tot vrijdag :)

9. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Heb gisteren naar ziekenhuis gebeld... kon komen voor echo, of kon afwachten. gekozen om af te wachten, moest het nog 2 weken aan zien.

Maar... VANMIDDAG ZIJN DE RODE DUIVELS GEKOMEN! Nu ff wachten tot ongi goed is doorgebroken en dan morgen starten met progynova voor cryobehandeling. Morgen ook naar ziekenhuis bellen

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haai zwaai,

Vandaag extra moeten werken....moest weer naar een beurs......dus gaar......

Ik kruip nu lekker onder een dekentje op de bank!

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ingrid, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent!!! En meteen weer door met een poging, super!!!

Kleintje, was het wel een leuke beurs? Nu maar lekker met de voetjes omhoog. Alles goed met de jongens?

Hier weer saai alleen op de bank. Vriend moet momenteel in de nacht werken en is om 18.00 weggegaan. Morgenochtend rond een uur of 7.00 is hij er dan weer. Niks aan, het zou eerst maar 2 nachten maar zijn collega is ziek dus waarschijnlijk de hele week :( Nouja, zijn allemaal weer overuren en kan hij dan mooi eens een lang weekend vrij nemen ;)

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Even snel en vreselijk ego. Maar de twintig weken echo was goed. Beide kindjes doen het super! Een hele opluchting. Ook weten we het geslacht, dus voor wie het wil weten, stuur maar een pb.

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat super Elin!!!!!! Ik ben erg benieuwd naar het geslacht :)

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Echt super voor je Elin :D:)

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #3115 Majo, 9 okt 2012
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
    Elin, WAUW!! Gewéldig dat alles goed is :). En ga je zo ook maar gauw een pbtje sturen ;)

Esser, súper van de mooie emmie. en mogelijk ook nog een paar cryo's....altijd fijn voor 'achter de hand'. Maar hopelijk niet nodig natuurlijk. (tenzij je ooit nog voor een 4e gaat ;)).

Jewel, die test is vást en zeker véél te vroeg geweest! dat moet gewoon. Vrijdag opnieuw en dan gewoon een dikke knaltest :).

Nightelf, thanx voor bijpraten Criminal minds ;). En jij net als Traantje ook druk met symposia volgen! Nu moet ik wel zeggen dat het symposia waar Traantje heen ging mij meer zegt dan die van jou, hahaha ;). Dat klinkt een beetje als abracadabra!!
    Balen dat E. nu weer wat vaker komt 's nachts! Maar wel súper dat je nog steeds BV geeft :).

Zoë, gelukkig weer wat opgeknapt! En M.ees z'n laatste kiesjes in aantocht.... Dacht het bij M. ook laatste week, maar kan toch nog niks ontdekken. Die heeft er nog geen één door hoor! Haha...enne...perfect is ze zéker niet hoor (wel bijna natuurlijk :p:D). Moet wel zeggen dat ze altijd enorm makkelijk is (geweest :(;)), maar begint de laatste weken wel peuterpubergedrag te vertonen hoor! Kan ook echt wel kwaad worden dan. En zoals je zegt.... ben niet bang voor meisjes, maar herken ó zo veel van mezelf in haar terug :D. Helemaal erg als je dat ook nog eens bevestigd krijgt van man en vriendinnen ;).

Traantje, leuke verjaardag van J.enna gehad? Vást wel! Heeft ze zich inmiddels al ontwikkeld tot een ware keukenprinses? En jullie? Al veeeeele koekjes en taartje 'gegeten' die izj 'gebakken' heeft? Klinkt leuk die symposia waar jij heen bent geweest :).

Ingrid, ongi nu dus toch doorgebroken. Enerzijds jammer, want je weet maar nooit....maar aan de andere kant duidelijkheid en weer starten voor een brusje :). You go girl!!

Kleintje, wat fijn dat je er voor je vriendin bent geweest op de begrafenis. Maar wat een wereldreis kan het noorden dan zijn he, als je ook nog zo vol emoties zit. Jij denk ik weer bijna herfstvakantie?!

Sooner, 't wilde dus nog niet echt vlotten die folliegroei bij jou? Inmiddels gisteren weer geweest? En? Hoe was de FM?

Loessie, wat heerlijk dat S.iem zo lekker aan het kletsen is (gezellig is dat he :)) en F.iene zo'n lekker rustig meisje is :). Werken bevalt dus wel weer, maar ook vermoeiend. Maaaar....jij ook bijna herfstvakantie toch? Haha...en ben geen topper hoor (wel lief dat jij dat wel vindt ;)) met mijn reacties naar iedereen....is dan ook allemaal zeer zeker echt gemeend :).

Sinja, wat ga jij toch goed zeg!! En de jongens ook :). Super dat ze het gewoon beter doen dan eenlingen. Nu eerst op naar een leuke verjaardag voor F. en dan gewoon lekker zondag gaan bevallen! Hoe mooi zou dát zijn met je lievelings gyn aan je zij :).

Jessy, hoe is het bij jullie?

Suus, en bij jullie? Lekkere mini vakantie gehad? En S.ophie dus ook iets meer een waterratje aan het worden :). En wat gaat het toch hard met D.aan zeg! Wordt al een hele dreumes met wat hij allemaal kan! En hij moet nog 1 worden!

@Hier, lekker een weekje vrij na 3 nachtdiensten. Nou ja....vrij...moet nog 2 avonden naar mijn werk voor cursussen, maar goed.... Manlief afgelopen koopzondag toen ik sliep met M. gaan winkelen. Had behoorlijk wat nieuwe (ook nog wel leuke, hoeft er maar 1 van mij terug te brengen ;)), kleertjes voor haar gekocht :D.
    Moeten nu eigenlijk binnenkort ook nog ff shoppen voor nieuwe schoenen/laarsjes voor haar voor de winter. Deze schoentjes kunnen ook niet echt heel lang meer. Gisteren gezellig dagje gehad, maar wat was ze vandaag weer vervelend zeg :(, bah :x! Hopelijk morgen dan weer een gezellig dagje :). Ze is echt enorm haar grenzen aan het verkennen ons 'perfecte' meisje :D.

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Sorry meiden....ff ego.....
    Ik ben gisteravond " weer" ziek geworden..... zucht.....Geen koorts o.i.d maar zit weer veel op het toilet en heb waars een darmontsteking.... Aardig wat pijn aan de bovenbuik......
    Bah bah bah..... Merk wel aan mezelf dat dit voor een posi gevoel voor ons embryootje niet meewerkt...... Ben dr ff nega over, en t gevoel dat deze poging mislukt is. Sorry voor mijn geklaag maar zie t ff niet zo zitten......

#klaag modus uit, en duik mn bedje weer in.....#

17. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Nou ik heb te vroeg gejuichd... vanmiddag tijdens plassen echt wel kenmerken van aankomende ongi! Nu niks... dus ik wacht nog maar ff. Wie weet morgenvroeg!

Elin... Super!!!

18. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jeetje wat is hier aan de hand...Ingrid, wat maak jij het spannend, wat is er loos met je lichaam??? Nou hopen op snel duidelijkheid...

Esser, jeetje balen zeg, houdt moet hoor!! (Maar ik snap heel goed hoe je je voelt..)

Majo, hihihihi bijna perfect dus. Bij Mees gaat het nu langzaam aan weer wat beter, maar die is ook onuitstaanbaar geweest. Hoewel hij gister weer een draak was. Gewoon echt niet luisteren en expres dingen doen die niet mag, om gek van te worden. Maar vanmorgen was hij weer super lief, maar hij is nu naar school, dus vanmiddag zal hij wel weer door het dollen heen zijn....
    Ach het zal een keer overgaan. Lekker dat je man zo geslaagd is, wel heul leuk dat hij alleen met haar op winkelpad gaat. Hier gaan we altijd eind augustus naar de Zara en slaan goed in. Vind de Zara voor de jongens super leuk. Een goedkoop winterjasje waar die lekker mee kan ravotten (en die is nog leuk ook) en een duurder jasje, schoenen hebben we die week erop gekocht. Wij waren dus vroeg klaar. Hier moet dat ook, half september zijn al veel dingen uitverkocht, echt belachelijk!!!

Zo ga nog even relaxen, dit is mijn uurtje in de week, Mees op school en Sam op bed. Was alleen even vergeten dat MvM vanmorgen kwam, terwijl ik het nog gister tegen mijn man zei...Wat zijn het toch vreemde dingen die hormonen.....

X

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Even een snelle zwaai!! Ik verwaarloos iedereen hier wel zeg... Sorry maar wij hebben het zo druk.
    En zondag word t gedoopt. Dus nu nog drukker ;)
    Hier gaat alles goed hoor!! Ontzettend druk dus. Geef nog wel borstvoeding maar niet volledig. Dus die wijntjes waren nadat t op bed lag. Hij slaapt van 21:00 tot 6 à 7 uur. Dus dan kan er wel eentje. ;)
    Dat is t voor even. Moet weer verder. Alles klaar zetten voor morgen. Moet werken morgen dus wil dan zo min mogelijk hoeven doen

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Elin, wat super dat alles goed is met de twins!! Ik ga je ook even pb-en :) En hoe zit dan als ze twee eiig zijn? Dan had je zelf een eisprong die bevrucht is en de cryo tp die ingenesteld is? Of zelf 2 eien, of een eiig en dan...........pfff zoveel mogelijkheden :D Ik wacht eerst je pb wel af ;)
    En ook nog een huis gekocht dus, haha ik dacht eerst dat jullie een ander huis gekocht hadden. Die durven het maar aan met verhuizen en zo dacht ik ;) Gelukkig 'alleen' een verbouwing. Succes daarmee iig!

Esser, beterschap meid!! Vervelend dat het nu net komt nu je een tp hebt gehad :( Maar die emmy zit lekker bij je in je bm en die blijft ook lekker zitten!! :) Hopelijk knap je snel wat op!

Ingrid, jee dus toch niet? Ik zou het zkh bellen voor een echo, dan weet je iig zeker of er nou wel of niet wat zit, of hoever je in je cyclus bent. Even wat meer duidelijkheid. Maar ja dat zou ik doen dan ;) Wel vervelend hoor.

Jessy, oh haha dus toch nog deels bv :) Deed ik ook hoor als L. op bed lag dan 1 wijntje. Zalig was dat :D
    Verder dus lekker druk met je mannen. En veel plezier zondag!!

Majo, haha M. ontpopt zich dus echt tot een peuterpuber :D Wl lastig zulke dagen idd. Wat kunnen ze dan monsters zijn zeg. Wel leuk dat je je zelf in haar terug ziet :) Zie ik bij R. ook wel, vooral het ongeduldige. En leuk dat je man is gaan winkelen met M.! Zie ik hier nog niet gebeuren.

Zoey, vind M.ees het leuk op de psz? R. vindt het prachtig! Ze doen ook zoveel leuke dingen. Vandaag zijn ze naar de bejaardensoos hier geweest om liedjes voor de mensen te zingen, begeleid met een accordeon. Geweldig vond hij het! En knutselen moeten we thuis nu ook steeds doen, ze worden zo wijs nu ineens :)
    En vindt je je zelf niet leuk dan? :D En je man al overtuigd om het geslacht niet te weten? Het is zo'n bijzonder moment als je baby dan geboren wordt en je het van te voren niet weet, echt onbeschrijfelijk!!! Ik raad je het aan ;)

Zo, nog even mijn bakje thee opdrinken en dan lekker op bed. Mijn vriend komt gelukkig niet heel laat vannacht thuis dus kan hem eindelijk weer aan kruipen. Wel zo lekker met dit koude weer :)
    Weltrusten!

Deel Deze Pagina