Suus: nog bedankt voor jullie kaartje, erg mooi! Er is een felicitatiekaartje jullie kant op. Heerlijk, dat je alweer gewinkeld hebt A.mber is idd heel erg gegroeid, maar zou niet weten waar ze zo van groeit, warm eten doet ze momenteel niet aan (hooguit 3 happen en dan hoeft ze niet meer) en verder eet ze normale hoeveelheden. Manlief en ik zijn natuurlijk ook allebei niet klein, dus het is wel te verwachten dat ze vrij lang wordt. dat babbelen is idd heel erg leuk, ze kan nu heel goed vertellen wat ze wil (en vooral wat ze niet wil ) en idd hele gesprekken voeren. Ze babbelt ook de hele dag door, zo gezellig
Pffff Kleintje, dacht al!!! Zo heb al opgeschreven wat we gaan eten tot en met kerstavond dus nu nog even goed ordenen en kijken wat manlief eten wil...
Ghihi, ne zo ver ga ik ook weer niet suus Hier eens bedenken wat we met kerst gaan doen. Schoonfamilie viert het aan de andere kant van het land. Maar wil nu nog niet z'n hectische dag en ver reizen. Tweede kerstdag misschien naar mijn vader. Maar ook dat beslissen we het weekend pas. Eerste kerstdag gaat vriendlief lekker koken
Kleintje, wederom; je zet echt alle zeilen bij hoor mbt de BV. Hopelijk blijft de start van t posi gevoel een stijgende lijn houden. Heb zelf (in de bv periode van Joep) de tip gekregen om ook veel zelf aan te leggen. En/of je kindje zo veel mogelijk bij je te houden. Zijn gezichtje dicht bij jou borst/blote huid. Dit schijnt al mega positief de melkproductie (hormonen) te beïnvloeden. Voor zowel moeder als kind! Suus, al een hele planning op orde wat betreft jullie eten, toe maar! Majo, wat een verhaal zeg! Poeh....... Krijg wel een beetje kriebels als ik het verhaal van jullie gyn. lees. Mijn eerste gevoel: contact opnemen met DD!! Maar goed, das alleen gebaseerd op je verhaal nu en ik ben jullie niet......... Maar goed, ik zou er eens goed over nadenken...... @hier: enigzins wat meer rust. Beide kids hebben het een beetje op hun heupjes vandaag......jeetje..... Joep die in eerste instantie niet wilde gaan slapen en ook Olivia liet merken er vandaag niet veel zin in te hebben. Oh, en deze mama heeft maar 2 handen en 2 benen. Even spits draaien zeg!
@kleintje: dat klinkt allemaal positief zeg! Dat tintelende gevoel ken ik heel goed, dat is echt het vollopen van je borsten. Maar goed, het spannende moment komt donderdag met weg en. Ik hoop dat de domperidon gewoon niet nodig is, hoe minder van die zooi, hoe beter. Enne, petje af hoe je het voor elkaar heb gekregen. @Esser: sterkte nog vandaag met de drukte @Sinja: zwaai zwaai! Hoe is het met je? @Suus: je bent weer de bezige bij als vanouds zeg, jemig! @Majo: ik heb ook gewoon het hele verhaal gelezen hoor Enne, moeilijke keus. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft en inderdaad, waarom niet de stoute schoenen aantrekken en DD mailen/bellen voor een eerdere afspraak/overleg. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden... @OnsW: oh meid, wat ontzettend balen zeg, ook nog eens geen cryo's! En dus nu 2 maanden wachten voor dat jullie weer verder kunnen Bah, ik had zo gehoopt dat je de kerstdagen zwanger mocht doorbrengen. @Kerst: wordt hier ook rustig, ach, de drukte komt daarna wel
Wat is het hier rustig zeg! Iedereen al druk met kerstvoorbereidingen? @hier: vannacht de hele tijd gedroomd dat ik bloed verloor en dat ik dan hals over kop naar het ziekenhuis moest, hoezo ermee bezig zijn Oh en 36 weken alweer
Hier weinig kerst voorbereiding.... Net naar HA geweest voor hb prikken. Daarna boodschapjes gedaan, reintje in bad en lekker voeden. Had vanmorgen 35 cc met kolven!!! En roe ik wakker werd leek het wel of ik weer stuwing had. Dus laat die pillen nog maar even un de kast want volgens mij begint mijn lichaam het zelf op te pakken. Vanmiddag komen mijn collega's op bezoek. Nu ff zo plannen dat ik dan niet hoef te voeden. Geen behoefte om voor die mannen mijn tiet op tafel te leggen . Traantje, het verbaast me niet dat je er over droomt. Het is ook niet niks. Maar je hebt het zelf toch niet in de hand. Maar door je achtergrond weer je natuurlijk beter wat het inhoud... Maar komt goed!
Zo eindelijk even tijd om hier te schrijven. Het is echt wel een stuk drukker met 2 kids, vooral als de ene slaapt en de ander net wakker is Kleintje, wat fijn dat de bv nu echt op gang lijkt te komen! Kolven durf ik eigenlijk niet want ben bang dat ik het dan weer te veel stimuleer. Ik heb tot nu toe 1 keer dus gekolfd omdat L.uuk niet aan die borst toe kwam. Ik wacht nog even totdat alles een beetje op elkaar afgestemd is. En ideaal he een duowagen. Ik heb de easywalker en die past ook overal door en kan in elke winkel, zelfs de kruidvat Traantje, ik snap dat je erg tegen de ks opziet, het is ook niet niks natuurlijk, en vooral in jouw situatie. Maar gaat helemaal goedkomen, je hebt een goed team achter je en je voorkeurs situatie is nu helemaal top Dus jullie de laatste rustige kerst......het gaat straks idd wel drukker worden dus geniet nog maar even van deze rust Esser, soms kom je handen te kort hè? Vooral als de oudste dan ook niet wil slapen..........komt hier ook wel eens voor en dan ben ik blij dat mijn vriend weer thuis is. L.uuk heeft idd ook moeite met de eerste stroom melk. Moet wel zeggen dat het nu veel beter gaat na een paar dagen blokvoeden. Het lijkt nu aardig te gaan en L. drinkt al een stuk rustiger. Onsw, had je de vorige keer helemaal vergeten maar wat ontzettend kl*te dat de poging is mislukt en dan ook geen cryo's Dikke knuff meid, zo wou je liever de kerst niet in gaan. Majo, ik heb ook het hele verhaal gelezen en ik vind ook dat je DD altijd even kan mailen over hoe en wat. Vind je gyn ook een beetje vaag, je zou zeggen dat ze wel wat meer kunnen vertellen toch? En in ons zkh is de tp altijd na 2 dagen, vind het soms ook gek dat het zo verschillend is per zkh. En goed van je dat je achter een echo aan gaat voor M.aud. Hopelijk krijg je dan eindelijk duidelijkheid. Sinja, he wat sneu dat F.aye zo ziek is Hoe gaat het nu met haar? Suus, dus al heerlijk even geshopt En weer dr Franken lees ik wel. Ik wil ook nog in totaal 10 kilo kwijt maar nu eerst de laatste 6 van de zwangerschap maar. Straks als ik weer mag sporten ga ik meteen weer beginnen En fijn dat Daan helemaal gezond is!!! Nightelf, fijn dat de verplichte rust helpt En A.mber dus ook al ziek geweest En zij is ook al zo'n kletskous dus, wat hebben we toch slimme en knappe kindjes he? Het blokvoeden werpt zijn vruchten al af, heb gelukkig geen stuwing meer steeds. Hopelijk blijft het zo goed gaan. Zora, zwaai terug!! Pat, alles goed daar bij jullie? M.ike ook een tevreden ventje? Loesie, hoe gaat het bij jullie? Ook al druk bezig met de kerstvoorbereidingen? Jij hebt lekker 2 weken vrij zeker? Je man ook? Zoe, wat leuk om weer wat van je te horen! En S.am doet het dus ook goed En hij dus ook last van krampjes En M.ees vind het dus allemaal wel prima r Ach komt wel, straks kunnen ze samen lekker ravotten en breken ze de boel thuis af Wat een naar bericht trouwens van die vrouw uit je dorp Dan besef je idd hoe rijk je zelf bent met 2 mooie kids, en dat alles niet altijd even goed gaat. Met de rest ook alles goed? Hier vanmorgen naar het cb geweest. L.uuk is nu 5370 gram en 56 cm. Verder was alles ook goed. Tips voor de bv heb ik niet gekregen (meestal moet ik hun iets vertellen ) maar dat had ik ook wel kunnen weten. Het gaat al een stuk beter, L.uuk drinkt al wat rustiger momenteel. Wel een super muts als assistente. Had ze de gegevens van een ander kindje in L.uuk zijn boekje gezet. Ze had het eerst wel goed neergezet maar toen weer weg getypext en toen dus het verkeerde neergezet. Ik ga er de volgende keer wat van zeggen en ik hoop ook dat ze het wel goed in de computer neergezet heeft anders klopt zijn dossier dus ook niet...Liep alles ook nog uit en moest ik 3 kwartier wachten tot ik aan de beurt was en L.uuk was dus moe en had honger, zit je dan met een huilend kind...Gelukkig was R.uben wel erg lief, hij heeft mooi gespeeld met het speelgoed Was daarna een dikke bende maar dat mochten ze lekker zelf opruimen
Traantje, Rot van die nare droom zeg . Wordt ook wel steeds spannender natuurlijk nu het dichter bij komt! Kleintje, wat goed dat het beter lijkt te gaan met kolven . Van mij ook de tip om zoveel/zovaak mogelijk aan te leggen. Hoe vaker (ook al is het steeds kleine beetjes, hoe meer het gestimuleerd wordt weer nieuwe aan te maken). Ben benieuwd hoe het op cb gaat morgen! En? Was je Hb alweer gestegen? Jewel, al net zo'n domme doos avn een assistente als bij ons. Heeft ze bij M. ook eens gedaan hier...verkeerd in boekje geschreven. Ze had ook 2 boekjes al open liggen en kwam er zelf achter toen ze het gewicht van kindje na M. ging meten en die ineens een paar kilo zwaarder was . Zal er ook zéker wat van zeggen, sterker nog...zal ze gewoon meteen bellen en zelf de juiste waarden al in boekje zetten! Af en toen best pittig dus met 2..... Was je vorige keer door de bv niet nog wat kilo's kwijtgeraakt? Scheelt weer met lijnen strakjes . Suus, alweer heerlijk actief dus!! Knap hoor dat je dat allemaal alweer doet na de ks. En een leuk feestje in vooruitzicht dus van de hockey . Wel dapper van je nu al te starten met Dr. Frank! Helemaal in deze vreetmaand!! Sinja, hoe is het nu met F? Was je nog bij de HA geweest? Ik hoop dat die hoge koorts inmiddels wel wat gezakt is? Esser, jij ook al zo druk druk druk dus af en toe met je 2 (b)engeltjes! Tsja.... zul je altijd zien he...als de één gaat donderjagen...doet de ander dat ook . Onsw, ben je al bezig met de voorbereidingen voor S. zijn eerste verjaardagsfeest? Wat gaan jullie hem geven? Vier je het groots of hou je het lekker klein? 'Spreekt' iemand van jullie Sooner eigenlijk nog weleens? Vraag me al lange tijd af hoe het met haar en K.ris gaat. Leest ze hier nog af en toe? Of helemaal niet meer? Lelie, wanneer gaan jullie eigenlijk naar je oma en fam? Ben benieuwd hoe het gaat, vliegen met 2 kids . Of ben je al weg? Je zou er de feestdagen doorbrengen toch? @All, thanx voor het lezen van mijn laaaaaaaaaaaaaange lap tekst. Moest ook wel even van me afschrijven. Dit keer weet nog niet iedereen dat we alweer bezig zijn, alleen degenen die er alweer naar beginnen te vragen. En van het idee van DD weet helemaal nog niemand af. Dus jullie zijn nu even mijn uitlaatklep . Maar zal het niet weer zooooo lang doen hoor! Is m'n nieuwe voornemen voor 2012.... kort en bondig, hahaha!
Heb hier trouwens gisteren tegen onze gyn express nog niks gezegd over DD. Hoewel we wel onze med. gegevens moeten meenemen de 20e maart naar DD. Dacht al...gaat ie vast en zeker alvast de medicatie voorschrijven en heb ik die recepten mooi binnen en kan ik het spul vast ophalen. Scheelt voor event. DD straks weer qua kosten of voor als we aan 3 pogingen niet genoeg hebben..... (mits ik daar dezelfde medicatie zou moeten gebruiken natuurlijk, maar dan heeft vast en zeker iemand anders op zp die een poging zelf moet bekostigen er wel wat aan ). Das dan trouwens ook weer een voordeel van overstimulatie, heb de pregnyl van die poging natuurlijk ook nog gewoon in huis en de utrogestanbollen . Koelkast BOMvol hier dus . In het nieuwe jaar de gyn maar eens bellen dat we sowieso voor second opinion naar DD gaan ongeacht of we poging in Ned wel door laten gaan. Want heb die Med. gegevens wel nodig straks). Hey Kleintje onderin...Zwaai zwaai!!
Onsw, wat ontzettend kl*te zeg. En dan ook nog geen cryo's. Wat ontzettend zuur! Een hele hele hele dikke knuff!!! Majo, ook ik heb je verhaal gelezen. Wat een gedoe zeg! En dan zo'n lange wachtlijst. Wat oneerlijk!!!Bah!! De keuze wordt je zeker niet makkelijk gemaakt. Wel slim van je medicijnspaarpot. Heb ik gedaan met de poging voor Olaf. Had toen ook heel veel opgespaard voor een evt. vierde poging. Suus, nog bedankt voor je mooie kaartje! Heb mijn kaartje zaterdag voor je op de bus gedaan, hoop dat ie aankomt in de december postdrukte! Maar dat zal vast wel. Kleintje, ben ook benieuwd hoe het je morgen gaat op het cb. En vooral hoeveel R. is aangekomen, spannend! Traantje, wat een nare droom! Maar tis natuurlijk niet gek dat het je bezig houdt. Nog eventjes en je hebt jullie "Boris" in je armen. (zou toch lachen zijn als dit ook echt zijn naam wordt!) Rest, ben het helemaal kwijt, heel erg sorry! Ben hier op het moment erg druk met van alles en nog wat. Ga nu zo naar bed, ben heeeeeeeel erg moe. Trusten allemaal!
WAuw. WAt word hier veel geschreven. Jeetje meiden toch. Weet gewoon niet waar ik moet beginnen Nou hoera voor Daan. Dat hij gelukkig gezond is!! Ow. Heb je een pb gestuurd meid. Jeetje wat klote weer!! Maar ik houd hoop Traantje. Het gaat gewoon goed komen. Die keizersnede gaat gewoon helemaal goed. En dan komt jullie prachtige Boris te wereld Sinja. Idd heb de fOto's gezien en wat een lekker ding is f toch. Erg mooi meisje Majo. Jeetje. Ook ik heb je verhaal gelezen. En vond het helemaal niet erg. Juist fijn dat je dit met ons wou delen. Ook ik zou de stoute schoenen aantrekken en dd vellen. Wie weet is er een uitvaller. En kan je toch eerder. En wie weet wat ze zeggen als ze van je nieuwe behandelplan horen. Ik had denk ik ook gegaan als het bij ons niet goed ging. Maar wij mogen eerlijk totaal niet klagen
Jewel. Jeetje die kleine groeit hard door! Kan me wel voorstellen dat het een stuk drukker is! Naar je geniet toch wel hoop ok!! Kvo. Jeetje jij trekt idd alles uit de kast met de bv. Respect hoor. Ik denk dat ik de handdoek in de ring had gegooid. Maar hoop dat het allemaal wel helpt. Wat ren leuke foto trouwens ban jou en je zus. Echt leuk om te zien. 2 wondertjes en 2 trotse mama's haha Nightelf Zo leuk om te lezen hoe die meid van julie het doet. Wat gaat het toch enorm snel. Elin. Hoe is het nu net jou. Wanneer starten jullie nu de nieuwe poging? Zora. Hoe is alles daar? Esser en lely? Alles goed met de kids?
En natuurlijk Loesie. Ook zo druk. Morgen geslachtbepaling toch? Ben wel benieuwd wat het bij jullie word haha
Hoop dat ik iedereen heb gehad. Anders spijt het me enorm. Maar jullie schijven zoveel. En doe het allemaal via me iPhone. Want onze internet verbinding thuis is niet zo best. In januari komt daar verandering in. Nieuwe provider. Nieuwe kansen. Haha Zo nou update van deze kant. Vorige week wat bloed verloren. Was licht in paniek. Maar zag de dag erna ons kleintje druk bewegen op de echo dus ben nu weer rustig. Ook Siem is vorige week dood ziek geweest. Over de 40 graden koorts. En hangerig en huilerig. Zo zielig. Wou niet eten niet drinken. Niets. Maakte me echt zorgen. Hij is nog steeds niet zichzelf. Eet en drinkt nog steeds niet goed. En ja de i Candy pear gekocht. Moeten nog wel wachten op de wandelwageninzet. Naar ben er enorm blij mee garantie gaat in op me bevaldatum. Dezelfde dag onze bugaboo verkocht. Stond er van te kinken dat hij zo snel weg was. Voelde toch een beetje raar. Daar lag Siem in toen hij net geboren was. Ach ja. Komt goed. Nu gaan we 2 januari een vliering maken op de slaapkamer en moeten de 2 kinderkamers. Gestuct en nieuw laminaat in. Dus we krijgen het weer druk. En zal blij zijn als ik kan gaan inrichten. Verders gaat het hier redelijk nog niet echt last van me bekken. Laten we hopen dat dat zo blijft en ontzettend druk met die feestdagen En werk en Siem en van alles. Maar gaat goed komen. Rond mei verlof. Joehoe.
Jessy: wat zul je geschrokken zijn van dat bloedverlies.....gelukkig is alles met jullie kleine wondertje helemaal in orde. at heb je snel de bugaboo verkocht Zijn ws erg in trek, ik vind hem ook heel leuk, maar is voor mn man en mij toch echt te laag, dus daarom destijds voor de maxicosi gekozen. Majo: je kunt idd maar beter nu zoveel mogelijk meds bij elkaar sprokkelen, je weet maar noooit waar het goed voor is. Elin: drukdrukdruk.... hier soms ook te weinig tijd om alles bij te houden, ondanks dat ik nog maar 3 halve dagen werk (lig ook eignelijk elke middag wel lekker even te slapen ) Kleintje: is R weer goed gegroeid? Dat prikkelen van je borsten klinkt idd alsof je meer productie krijgt, hopelijk zet het goed door en hoef je R geen bijvoeding meer te geven. Jewel: wat een muts van een assistente bij het cb, hier gelukkig nog niet voorgekomen. Hoe vindt R het om de grote broer te zijn? Hebben jullie trouwens ons kaartje al gekregen? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.... Straks telefonische intake van de kraamzorg, zal mij benieuwen..
Alleen even n zwaai! Druk dagje vandaag. Mannetje komt zo thuis, even de boodschappen voor de komende dagen doornemen, en vanmiddag hebben we ook nog een verjaardag. Mannetje heeft wel lekker vrij nu. Hoeft ook alleen dinsdag en woensdag te werken volgende week. Super..... Morgen 'echt' de laatste kerstinkopen doen en dan is het wel mooi geweest. Doegggggggg
Ff een update; R.einout was 140 gram aangekomen deze week. En weegt nu 4040 gram. Heb afgesproken dat we een weekje door gaan en dan weer wegen. Ik geef in de ochtend geen bijvoeding meer. Maar dan komt meneer wel om de 1,5 uur. Die tijd moet lager worden. Volgende week bespreek ik verder of er vooruitgang in zit. Verder even geen puf te reageren. Mau had de hele middag driftbuien....... Dus totaal afgebrand.
@Jessy: oei zeg, dat zal even schrikken geweest zijn. Fijn dat de echo goed was! Blijft dan toch spannend nog hè, maar komt helemaal goed hoor met jullie spontane wondertje! En dan ook nog een ziek kindje thuis, pffff!! En dus ook aan de icandy! Wij hebben net als suus de peach blossom, bevalt tot nu toe erg goed! We hebben hem natuurlijk nog niet als duowagen gebruikt! @Nightelf: hoe was de intake? Stelt niet veel voor hè, bij mij ging het vooral om hoeveel uur ik zou krijgen @Esser: druk druk druk dus @Majo: ik heb hier ook nog wat med liggen, als je interesse hebt, moet alleen de datum even checken... @Kleintje: wat fijn dat hij iets aangekomen is zeg! Maar wat een ellende zeg, dat voeden. Om de 1,5 uur en dan ook nog een ander kind dat rondloopt... pfoe, hoe hou je het vol?! @Elin: lekker gewerkt? @Jewel: ik zou ook bellen hoor over dat verwisselen van gegevens. Wat een muts van een assistente zeg!! @Loesie: spannend morgen! Helaas mogen wij het niet weten toch? @OnsW: hoe is het nu met je? @Zora: hoe gaat het met jou en met al je follikels? @Susan: zwaai ook hier @Lelie: jullie meisje is inmiddels al weer 2 maanden toch? Wat gaat dat snel zeg! @hier: vandaag een tablet gekocht, ben benieuwd hoe dat bevalt. Normaal staat hier een laptop beneden, maar traantjeman heeft die vanaf morgen nodig voor zijn werk (had eerst nog een andere laptop van een tijdelijke opdracht, maar moest deze gisteren inleveren), dus we moesten een vervanging zoeken. Hebben jullie allemaal grootste plannen voor de kerst? Hier houden we het maar rustig. Is toch vreemd zo als je bijna nergens heen mag! Maar... het grote aftellen is begonnen. Morgen komt mijn zus, dus dat is erg gezellig. Gaan we J.enna op tijd van het kdv halen!