Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heey meiden!

Majo, en hoe is de ontdooiing gegaan? Hopelijk goed!

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Kleintje!! Hieperdepiep HOERAAAA voor de kleine man :). Ook gewoon alweer 1 jaar zeg!!
    Heb overigens geen idee hoe ontdooiing gegaan is...neem aan goed aangezien we nog niet gebeld zijn... kan me er ook niet echt 'sappel' om maken...zie het allemaal wel. Bel morgen voor ik wegrij nog wel eventjes of ze goed ontdooid zijn en of ze niet gestopt zijn met delen. Geen zin om voor niks naar DD te crossen nmlk ;).

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Majo, ik kom hier niet meer zo vaak. Maar ik denk nog wel aan je! Hoop op een goede ontdooiing, duim voor je! Ik kom morgen nog wel even spieken.

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo, ik hoop dat je inmiddels in DD bent!! Ik denk aan je!

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, ikke = ook benieuwd!!
    Sneeuw is hier allang weg dus neem aan daar ook :)

Zoe, lastig als je man niet echt meer verder wil, maar jouw wens voor een derde blijft! Zijn bijdrage is niet zo groot idd, en voor wat, hoort wat toch?!

Zora, fijn dat de 20 wkn echo helemaal goed was!!! Hihihi, en zou toch wat zijn als het geslacht nu al zou zijn veranderd ;) Ben je al goed aan het shoppen?? Blijft leuk he?

Nightelf, lastig al die keelontstekingen, zeker als de meeste AB niet meer ok zijn voor je. Hoe is het er nu mee??

@hier: alles zn gangetje. Daan is 1 geworden afgelopen zaterdag, helaas wel ziek :( Vandaag lijkt het beter te gaan en zit hij gewoon op kdv. Had al net gebeld en alles was ok. Gelukkig maar want echt leuk was het niet voor hem (en voor ons; kots opdweilen is niet echt mn favoriete hobby ;)).
    Helaas wel wat ruzie met mn zus en haar vriend. Lang verhaal maar ben er een beetje klaar mee. Ik moet zowat door het stof kruipen voor ze en dat weiger ik. Lekkere pactstelling dus :p Ik ga dus lekker een paar daagjes werken, tussendoor genieten van mn gezinnetje en dan volgende woensdag de grote operatie!!! Kijk al uit naar mn narcose; heerlijk zo'n winterslaapje! Deze week wordt het al echter want dan word ik, als het goed is, gebeld door de anaesthesist en ook hoe laat ik me waar moet melden. Bedenk me nu dat ik ook langs apotheek moet gaan om alle meds te halen (had receptje al gekregen met allerlei pijnstilling en nog meer shit). En ja, zal ook voor en na foto's maken :D

Nou ik ben op werk dus ga me even snel nuttig maken, voor ik verder moet!!

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hoe is het gegaan, majo?

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, de kleine man is inderdaad 1! Het gaat zo snel.... Hoe is het in DD gegaan?

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Majo, nog nieuws meid?!

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, Hoe gaat het met je???

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Oh Suus, heb ik D.aan 's verjaardag helemaal gemist.... Nog van harte Gefeliciteerd!! Heeft hij en hebben jullie een leuke dag gehad ondanks dat hij niet fit was? Sneu zeg! Hopelijk gaat het gauw weer beter! En volgende week dus dé dag!! Oei! Spannend hoor! Ben erg benieuwd! E daarna dus 'lekker' vakantie om bij te komen... ;).

Esser, hoe is het met jou dan? Begreep dat ook jullie alweer bezig zijn?

Elin, ja...vind het best jammer dat verder iedereen hier zo weinig is...hoe is het met jou en de twins dan? Alles goed? Alweer 28 wkn gepasseerd zie ik! WOW wat gaat dat snel!

Nightelf, alweer wat opgeknapt?

Jewel, hoe is het bij jou? Alles rustig nog, zonder bloedverlies hoop ik?! Alweer een echo gehad? Of bijna 1?

@Hier: eergister een TP gehad van 2 8-cellige emmies, blasto's voor dit stadium, beiden met assisted hatching. Ze waren de dag na punctie ingevroren als bevruchte eicellen, zaterdag ontdooid en maandag getpt.
    Mag na 14 dgn testen, wat dus de 24e is. Kom ik net weer uit de nachtdienst, dus zal wel even zien of ik ook echt dan ga testen of niet. Misschien dan 's avonds aangezien dat dan mijn ochtendurine is, hahaha ;). Kan mezelf er eigenlijk niet zo mee bezig houden verder. Zie het allemaal wel... als het lukt is het helemaal geweldig, super en nog heel veel meer mooie dingen, lukt het niet...tsja...jammer dan... hebben overigens nog 2 bevruchte eicellen over in de vriezer. Ben me eerlijk gezegd meer aan het oriënteren op andere zorgverzekeraar, hahaha. Heb er nu w.s. één gevonden die een 4e én 5e poging vergoedt bij het een na hoogste aanvullende pakket :). Das altijd goedkoper dan nog weer een icsi zelf betalen!

Nu ben ik eigenlijk alleen benieuwd of je met gebruik van progynova ook bij mislukken v/d TP ongi kunt worden, of houdt progynova dit tegen? Iemand hier die dit weet? Jij misschien Jewel? Aangezien jij het ook grbuikt en de 1e cryotp niet gelukt was? Werd je toen ook ongi, of hield de progynova dit tegen?

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Klinkt wel positief nu hoor Majo!! Van die twee moet er iig één blijven plakken en misschien allebei wel :) Zeer vruchtbaar tweelingen groep hebben wij dus zou zomaar kunnen ;)

Ik ga iig heel hard voor je duimen!!!!

Hier sinds vorige week vrijdag weer bloedverlies. Geen echte krampen maar wel buikpijn dus ben niet echt positief meer nu. Morgen weer een echo dus we zullen zien...
    Vandaag mvm geweest. Ga toch maar plassen, alles is meegenomen

Ben ook weer tante geworden. Mijn broer en szus hebben een 3e dochter gekregen! Zo lief en klein weer!

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Vergeet je vraag over progynova. Maar je wordt idd pas ongesteld na het stoppen van de progynova. Toen mijn poging mislukt was werd ik 3 dagen na het stoppen ongesteld. Dus echt pas zekerheid met een test.

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Lieve Jewel, gets wat naar toch alweer bloedverlies gehad. Ondanks dat hoop ik echt toch op een goede echo morgen! Heel veel succes! Laat je het nog even weten ook hier?
    Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! Wel grappig, zij allemaal dametjes en jullie 2 jongens ;). Maar bedenk net...als MvM vandaag geweest is en je wel gaat plassen, dan had je daar dus in elk geval wél een positieve test! Hoop dat het een goed teken is voor morgen :).

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Suus, zwaai! Zie je onderin hangen!

Jewel, jij dus niet ongi door de progynova heen? Had ergens anders ook reactie van iemand die dat ook niet had. Maar in ander topic iemand wel weer...dus nog geen idee wat het bij mij zal zijn...dus toch maar gewoon afwachten ;).

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jewel, hoe is het met je? Hoe was de echo?

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: hoe was de echo? Is echt zenuwslopend, steeds bloedverlies en daardoor die onzekerheid..

Majo: yeah, 2 emmy's aan boord!!! Hoop zo ontzettend voor jullie dat het nu eieieieieindelijk eens gelukt is!!

Hier is de keelontsteking gelukkig weer over. Alleen is R al sinds zondag ziek (griep), E heeft oorontsteking en bronchitis (gaat alweer een stuk beter gelukkig) en heb ik zaterdag op mn werk norovirus opgelopen (gelukkig nu geen klachten meer, heb ongeveer 30 uur boven het toilet gehangen :() Nu nergens last meer van, ben alleen nogal slap, maar mag morgen nog niet aan het werk, moet 48 uur klachtenvrij zijn. Mn collega waar ik zaterdag mee gewerkt hebt heeft hetzelfde, die baalt ook al flink. We hadden 2 besmette patienten die dag, ons netjes helemaal in isopak gehesen, alles goed gepoetst na die tijd en dan nog.....

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Nou beeb zat er nog steeds en is ook gegroeid. Zag er allemaal erg goed uit! Was even een schok want had het echt niet vrrwacht. Wel zag ze wat 'onrustig' slijmvlies zeg maar. Dat kan de bloedingen verklaren. Bloed kwam iig niet uit de baarmoeder. Nu weer steeds bloedverlies en wat buikpijn maar is iets draaglijker nu.ik weet waar het vandaan komt. Mag volgende week weer komen voor een echo en dat is erg fijn.

Major, wist niet dat je ook ongesteld kan worden door de progynova heen. Maarja ik bloed nu ook ondanks de progynova ;)

Jeetje Nightelf, echt ziekenboeg bij jullie dus! Het heerst echt. Hier de jongens allebei wat diarree maar verder niks raars. Ben zelf ook niet echt fit hoor. Veel hoesten en weinig eetlust. Beterschap voor jullie!!

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wat een goed nieuws, Jewel!!!!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jewel: Goed nieuws zeg! Maar wat een spanning!

Majo; had al wel bijgelezen maar nog helemaal niet gereageerd! Joehoe!!!!! 2 mooie cryootjes terug gekregen!!! Wie had dat ooit verwacht. Dat is al een eerste hele grote stap. En laten we hopen dat cryootjes het bij jou heeeeeeeeel goed doen! Ik vind het super spannend! Wil hier straks heel graag een foto met 2 mooie roze strepen zien. Dan kunnen we toch nog even samen zwangeren, zou leuk zijn!

Nightelf; beterschap in de ziekenboeg!

Hier; Gaat alles goed, wel zo nu en dan wat last van mijn buik, maar weet neit of dat nou groeipijnen zijn of dat het komt dat ik te druk ben. Sara vraagt natuurlijk nog veel aandacht en dat had ik bij mijn 1e zwangerschap niet dus ook geen vergelijkingsmateriaal. Volgens de vk is het niets om zorgen over te maken maar vind het soms wel spannend. Buikje begint lekker te groeien zal straks even foto spammen in album.

Fijn weekend all!

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jewel, Wat een opluchting zeg :). Gelukkig maar dat alles goed is en nu ook duidelijk is waar het bloedverlies vandaan komt. En fijn dat je wekelijks voor echo mag komen! Súper meid!

Nightelf, he jakkie bah...Noro-virus....:(. Bah bah! Ze wilden ons gisteravond ook nog een patiënt overdoen van observatorium die Noro had. Maar gelukkig hadden we geen 1 persoonskamer meer en konden we ook niks meer vrij maken, die ging dus naar andere afdeling :). Gaat wel enorm rond in Nederland zeg! En verder dus ook nog ziekenboeg bij jullie? M. is hier ook ziek geweest afgelopen wknd. Nu alleen nog bronchitisachtige hoest bij inspanning en gaan slapen.

Zora, mooi buikje hoor :). Vind 'm overigens nog best bescheiden voor bij een 2e kindje! Enne...nog even samen zwangeren...lijkt me leuk! Goed plan! Maar moet zeggen...ga hier nergens meer vanuit hoor ;)!

Deel Deze Pagina