Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hé ineens allemaal meisjes weer hier....gezellie...

Kleintje nog gefeliciteerd met R, hebben jullie een leuke dag gehad?? En hoe zitten je nieuwe banken?

Suus, jullie gefeliciteerd met kleine snelle D. Jammer zeg dat hij ziek was, net als Sammie...En het zijn en blijven mannen hè hoe klein ze ook zijn, lekker dramatisch...

Jewel, wat een fijn nieuws zeg, mijn duimen blijven voor jullie draaien, moet gewoon goed gaan. Ik heb met mijn miskraam de statestieken weer bijgewerkt, dus huplakee...

Nightelf, jeetje jullie worden ook niet overgeslagen qua ziektekiemen hè. Heel veel beterschap, moet maar zo zien, alles wat je nu krijgt heb je straks met de kerst niet!

Majo, wat een goed nieuws zeg. Ook hier draaien de duimen volop voor jullie, het moet gewoon lukken. En toch aan het kijken voor een andere ziektekostenverz. Ik hoop zo dat jullie dat niet nodig hebben, ik wist overigens niet dat er nog steeds verzekeraars waren die nog meer dan 3 pogingen vergoeden. Fijn voor de mensen die het nodig hebben, en dan hoop ik niet dat jullie daar ook onder vallen...

Manlief is hier ook aan het kijken voor de goedkoopste verzekeraar. Wil wel dat voor mij kraamzorg en fysio goed verzekerd is, je weet immers maar nooit.
    Hij is trouwens nu ook helemaal om, en we gaan helemaal voor de 3e , desnoods met een nieuwe behandeling.
    Ik snap wel een beetje waar het vandaan komt. Ik ben echt heel druk met de jongens en mijn werk, dus manlief schiet er een beetje bij in. En mannen kunnen er toch niet zo goed tegen als ze even een stapje terug moeten doen, iig die van mij niet. Ik kan me er goed bij neerleggen dat er geen ruimte is voor me-time of voor we-time. Maar hij kan dat toch minder goed, en hij is bang dat als er nog een derde komt dat hij dan nog langer moet wachten voordat er echt weer tijd voor "we" komt. Maar hij wil wel graag een derde kindje. Flinke gesprekken gehad, ik hem duidelijk gemaakt dat je dan toch concessies moet doen, iets meer moet plannen en het vooral samen moet doen...Kortom de kogel is door de kerk en we gaan er helemaal voor. Dat is toch wel een heel fijn gevoel.

Verder zit ik zelf op dit moment niet echt lekker in mijn velletje. Heel erg druk op mijn werk, thuis druk heel veel uitjes en dat soort toestanden dus ook veel geregel met oppas enz. Die miskraam heeft me lichamelijk toch meer gedaan dan ik dacht. Ben al drie x achter elkaar verkouden geweest. Weinig tijd om te sporten waardoor ik toch weer wat kilootjes zwaarder ben geworden. Al met al ik zit er ff niet lekker in. Ben ook zo klaar met 2012. Het liefst ga ik nu slapen en wordt ik ergens 1 januari weer wakker. Gister ook te horen gekregen dat de vader van mijn zwager kanker heeft, en dat het er niet goed uitziet. Woensdag krijgen ze meer te horen. Mijn zusje gaat al 18 jaar met haar vriend dus zijn vader ken ik ook zo lang en we zien elkaar best vaak omdat mijn zus en ik praktisch naast elkaar wonen. Zo triest allemaal hij is pas 57. Zo naar om het verdriet van mijn zwager en zus te zien en te weten dat je niets kan doen. Ook voor mijn neefje van 7 is het pittig, het is al een heel emotioneel mannetje, en hij heeft geen idee hoe hij hier mee om moet gaan...
    Gaat allemaal dus niet zo geweldig hier.

Maar ja schouders eronder, adem halen en doorgaan...Er breken vanzelf wel weer betere tijden aan...

Sorry voor het lange ego verhaal, moest het even kwijt....

XXX

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Idd weer even gezellig hier met meerdere meisjes :). Maar ben bang dat het maar even van korte duur was? Jammer.....

Zoë, wat súper dat jullie nu toch samen volledig voor een 3e kindje willen gaan :). Af en toe hebben die mannen gewoon net even dat extra zetje nodig ;) Maarre....laten we het maar niet over statistieken gaan hebben hier.... het had niet zo mogen zijn voor jullie. Gewoon zo oneerlijk allemaal. Had er eerder ook al aan gedacht, aan die statistieken, maar dan bij ons en dan zou dat betekenen dat iedereen hier inmiddels (bijna) de 2e heeft en ik dan toch echt degene ben die die statistieken kloppend zou moeten gaan houden?! En dat wil ik liever nog niet geloven ;). Wat naar dat je niet lekker in je vel zit door alles :(. En wat jong nog hoor...de vader van je zwager :(. Veel te jong. Hopelijk kunnen ze toch nog het e.e.a. betkenen met bijv. chemo/bestraling om hem nog een tijdje bij hen te houden. Rot allemaal zeg! Maar jij moet niet willen gaan slapen van nu tot 1 januari hoor...maar juist een superleuke kerst en oud en nieuwe ervan maken met je 3 prachtige mannen, zodat jij je vanzelf misschien weer wat beter gaat voelen. Dikke knuf voor jou!

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Majo: *piep* de statistieken! Dit MOET gewoon jullie poging worden!!!!

Zoe: wat naar dat je nu niet zo lekker in je vel zit, dikke knuffel!!!

Zora: mooi buikje heb je al :) Ik vond de 2e zwangerschap ook zwaarder, je hebt tenslotte toch al een kleintje rondlopen en die ook aandacht wil...

Hier weer helemaal opgeknapt en morgen weer aan het werk. Heb er ook weer zin, ben niet zo iemand die graag thuis zit. Zou ook echt niet altijd bij huis willen zijn en ben blij met mn 3 dagen werken in de week (soms 4, afhankelijk van mn dienstrooster)

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hallo meisjes,
    Even een korte zwaai vanuit N-B!
    Hoe is het met jullie? Hier sinds 17.30u vakantie!!!! Heerlijk....... Maandag 7 januari begin ik pas weer. Klinkt goed. ;)

Zoe, triest nieuws en niet lekker in je vel....gats.... Hoe voel je je nu?

Nightelf, hoe was t met t werk gegaan? Weer helemaal beter?

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En ook een zwaai vanuit Drenthe :).

Esser, lekker zeg zo lang vakantie! geniet ervan! Hoe is het in de MMM? Nog aan het spuiten? Punctie al gehad? TP?

Nightelf, gelukkig weer opgeknapt dus! Fijn! M. hier vandaag ineens buikgriepachtige klachten. 2x explosief gebraakt bij Schoonmoeder thuis. Was gelukkig vroeg thuis uit werk, had maar 1/2 dagje. Nu ging het wel weer.

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoé, niet fijn dat je je zo voelt. Heftig jaar ook geweest voor je dus zo vreemd is dat niet. Maar let op, na regen komt zonneschijn!!
    Gelukkig is manlief wel helemaal om voor nr 3... :)

Zora, mooie buik!! Wat is dat toch weer bijzonder, zucht...

Nightelf, fijn dat je bent opgeknapt! En ik herken wat je schrijft. Thuismama zou ik ook niet willen. Vind 3 dgn werken wel lekker afwisselend. Hoewel ik erg heb uitgekeken naar onze vakantie met z'n viertjes, ook al gaan we nergens naartoe hoor :)

Majo, hè bah spugen... Gelukkig maar eventjes. Nu weer ok dus? Hoe voel jij je? Met je 2 ukkies in je buikje? : D

@hier: nou de operatiedag is achter de rug!! Vanmorgen om 08.30 uur aanwezig in Bilthoven, en kids al weggebracht naar kdv zelfs! Arts gezien vooraf, leuke stiftstrepen op mij :) Voelde me echt zo'n tv ster ;) Narcose gekregen en voelde me prima na afloop! Denk dat operatie zo'n 1.5 uur heeft geduurd. Hij heeft 700cc vet weggezogen, 170 gram huid (met wat vet) verwijderd en m'n buikspieren strak getrokken en aan elkaar gehecht (weken 3 cm van elkaar door de zwangerschappen). Ging naar huis rond 15.30 uur in zo'n strakke shape broek, die ik de komende 2 wkn dag en nacht moet dragen, daarna nog 2 wkn alleen overdag. Mag evt ook langer hoor. Nu 2 wkn heel rustig aan, en pas sporten etc na 6 wkn. Vrees dat m'n conditie minder zal zijn door narcose en herstel. Alle energie gaat daar naartoe natuurlijk!

Ik houd jullie wel op de hoogte!! En foto komt nog!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suuuuuuus!!! Je hebt het gewoon al achter de rug!! STOER zeg!!En zo te lezen is het je allemaal meegevallen! :). Geen napijn oid? Of hebben ze je gewone goede 'drugs' gegeven, hahahaha ;). Lekker rustig aan doen en je goed laten verwennen door manlief!! Lekker met z'n viertjes vakantie :). Geniet van elkaar!

Zie trouwens dat je banner stilstaat (of niet goed loopt?) Volgens dat ding is D. vandaag 1 jaar.

Hier alles oké hoor. Geen idee wat ik ervan moet denken. Wel neiging het te willen weten (vandaag dag 10 na TP), maar ben bang dat de test nega is en dan is het nog wel even lekker het niet te weten en nog wat hoop te hebben, hahaha. Gaan niet testen dus nog. Die 4 dgn houd ik ook nog wel vol. Ben er niet heel veel mee bezig, zie het wel. En als 't niet lukt....jammer dan. Geen zin meer om m'n humeur erdoor te laten bepalen. (voor zover dat lukt). Dan naar de volgende cryo's en daarna naar icsi 6 en 7 waarvoor ik vandaag overstap naar andere verzekering. Die vergoeden nmlk een 4e én 5e icsi in duurste pakket :). Zij weten toch niet dat ik al een 4e en 5e heb gedaan aangezien die zelfbetaald zijn.

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: ben zo benieuwd naar het eindresultaat... duurt zeker een x aantal weken voordat goed te zien is wat het definitieve resultaat is? Nu nog steeds weinig napijn?

Majo: wat super dat je een verzekering hebt gevonden waar een 4e en 5e icsi vergoed wordt (maar ik duim mn duimen blauw dat je die niet nodig bent en jullie een prachtig kerstcadeau krijgen).

Jewel: heb je nog weer een echo gehad?

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier gaat alles weer prima, druk aan het verbouwen, dus dikke bende bij huis (keuken wordt vergroot, komt 10 m2 bij en we zijn nu bezig om de bijkeukendeur van de zij- naar de achtergevel te verplaatsen en volgend voorjaar wordt de rest gedaan).

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, zo hele verbouwing dus!! En 10m2 erbij is echt veel zeg!! Hoe lang duurt dat nog??

Majo, zo welke verzekeraar is dat dan?? En natuurlijk hebben jullie die niet nodig maar wel fijn om 'achter de hand te hebben'.

Hier gaat het wel ok. Pijn is vergelijkbaar met ks. Geen spontane pijn, meer als je je gaat verplaatsen. Vanmorgen m'n harnas uitgedaan voor ik ging douchen, keek naar beneden, zag m'n buik (plat), mega beurs en werd niet goed... Oren gingen suizen, bloeddruk zakte omlaag dus snel naar bed gestrompeld en gaan liggen, voor ik tegen de vlakte ging. Heb 5 min gelegen daar en toen gaan douchen met de buikband om. Dat voelde wat fijner en saver... Ga wel last krijgen van een vaginale schimmelinfectie dus zo ff naar de apotheek voor zo'n vaginale capsule. Zaterdag ongi worden dus dan heb ik alles bij elkaar ;) Hopelihk gaat het elke dag een stukje beter maar ik vermoed van wel. Ga trouwens ook gewoon mee naar de dierenarts en mediamarkt enzo hoor. Dus dat zegt ook wel genoeg... Foto's zal ik wel plaatsen op onze fb pagina.

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Suus: sterkte ermee, je bent een bikkel!

Hier zo Sara ophalen vd psz en dan heerlijk 2 weken vakantie! Ik hoef maar 2 halve en 1 hele dag op te nemen het valt erg gunstig voor mij dit jaar. Heerlijk! Manlief is ook lekker 1,5 week thuis.

Jullie ook allemaal fijne feestdagen gewenst!

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    vMajo, spannend nu zeg! Ik heb getest op dag 12. Is de uitkomst wel betrouwbaar. Maar ik durfde ook niet zo goed, wat jij ook zegt, zolang je niet test kan het ook niet negatief zijn ;)
    En hoe gaat het nu met M.? Het heerst enorm zeg! De jongens zijn een paar dagen in de diarree geweest maar dat is gelukkig nu ook over.
    En fijn dat je een verzekeraar gevonden hebt die dat vergoedt! Maar dat heb je gewoon niet nodig :)
    Heb je ook nog vakantie?

Zora, mooi buik hoor!! En je hebt het nu idd drukker, echt even als het kan je rust nemen. Slaapt S.ara nog in de middag? Dan ook lekker even gaan liggen :)
    En lekker vakantie dus met zn allen! Heerlijk even, en de dagen komen voor veel positief uit dit jaar. Voor mij niet maar zit nu in de ziektewet dus verplicht vakantie. Zie verhaal hieronder

Zoe, fijn dat je man en jij nu helemaal op 1 lijn zitten wbt een 3e kindje! Mannen beleven het toch heel anders.
    En momenteel dus niet echt lekker in je vel :( En dan ook nog het slechte nieuws van de vader van je zwager....Dikke knuffel meid!! 2013 wordt een veel beter jaar!!!

Nightelf, fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent!! En midden in een verbouwing dus, een mooi aantal m2 erbij! Nu een bende maar straks als alles klaar is ben je het snel vergeten ;)
    En een paar dagen werken is idd fijn. Al vind ik 2 dagen wel mooi genoeg.

Hier gister weer een echo gehad. We gingen er eindelijk eens met een positief gevoel heen, had de hele week wel bloedverlies gehad maar geen buikpijn en het was al een beetje gewoon geworden...
    Voor dat we naar het zkh gingen moesten we nog even wat kopen en we staan in de winkel en ik begin ineens te vloeien...snel naar de auto en even snel gekeken in de broek en idd bloed. Kreeg een beetje buikpijn dus we waren niet echt positief meer...In het zkh maar een nieuwe onderbroek en maandverband gekocht en in een wc maar even verschoond. Hele broek zat er inmiddels onder. Gelukkig hoefden we niet lang te wachten en meteen maar gekeken. Ik was echt niet positief meer hartje klopte nog super en kindje was ook goed gegroeid!!!
    Er zat wel een bloeduitstorting onder de baarmoeder, er is wrs een ader geknapt en daardoor nu ineens veel bloed dus. Het is wel een gunstige plek voor een bloeduitstorting want bloed kan nu gewoon weglopen zonder langs het vruchtje te moeten. Wel moet ik rustig aan doen want als het teveel geprikkeld wordt kan het alsnog meekomen. Nu dus in de ziektewet. Ze hebben eigenlijk geen vervangers op het werk maar moet nu even om mijzelf en het kindje denken!

Wel een emotionele achtbaan is dit zeg!! We waren eindelijk zover dat we er vertrouwen in hadden en toen ineens weer veel bloed. Ik hoop dat het snel ophoudt en dat we niet steeds in onzekerheid zitten, al is het superfijn dat we steeds elke week een echo mogen!! Volgende week donderdag weer een. Ik heb mij toch ook maar aangemeld bij de vk, zal toch eens moeten. Ook hebben we het mijn ouders al eerder verteld dan we zouden zodat ik het ook even kwijt kan. Het bloeden is nu lang zo heftig niet meer en komt nu nog wat oud bloed uit. Mijn vriend heeft nu ook vakantie dus kan nu ook echt rustig aan doen!

Met de jongens gaat het ook super! L. doet al een paar stapjes los en is echt een clown :) Zo'n ander kereltje dan R. Leuk om die verschillen zo te zien.

Hele fijne kerstdagen allemaal, en Majo ik hoop echt dat deze kerst voor jullie nog specialer is met een positieve test!!!

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suus, net als KS dus... hopelijk voel je je wel sneller beter, want nu wel weer eerder werken natuurlijk ;).

Nightelf, leuk leuk...verbouwen. Hopelijk niet teveel last v/d kou? Wordt wel lekker stuk groter dan met 10 M2 :)

Zora, lekker zeg, 2 wkn vakantie! Geniet ervan!

Jewel, wat ellendig toch steeds dat bloedverlies :(. Maar gelukkig toch nog steeds een kloppend hartje :). Wel spannend dan iedere keer hoor! Hopelijk is het gauw over dat bloeden! Doe maar mooi rustig aan!

Hier helaas game over.... toch getest vanmorgen. Had enorm gevoel ongi te moeten gaan worden (ondanks progynove), maar ben het niet geworden hoor. En ook met oog op de kerstdagen.... wel/geen biefstuk, filet-american en dat soort dingen, toch maar getest. En een dikke vette NIET ZWANGER helaas in beeld bij de digi test van clearblue. Maar goed....weten we dat ook weer. Ellendige is nu wel dat ik de medicatie nog door moet gebruiken tot maandag omdat dat officieel de testdag is :(. Op naar de volgende cryo TP dan maar..... Nu eerst lekker (voor) slapen....om 22.15 naar m'n nachtdienst!

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Heb je niet heel misschien toch te vroeg getest, majo? Dikke knuffel!

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Majo, las je berichtje in het brusjes-topic....... Wat ontzettend verdrietig en kl#te meid.........een hele dikke, dikke knuffel voor jou. Vind t moeilijk om de juiste woorden voor je te vinden en hoe k#t ik het voor je vind. Denk aan je....!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, jeetje meid weet niet goed wat te zeggen... Ik had echt goede hoop deze keer! Gaan jullie nu meteen door? Save the best for last :) Ik hoop het van harte!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Majo jeetje ook hier weer verslagenheid na het lezen van je berichtje, en ook het waarom? Maar daar zullen we wel nooit een antwoord op krijgen. Het is je zo gegund. Hele dikke knuffel! We denken aan je!

17. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jeetje Majo, en het zag er allemaal zo positief uit...... Hopelijk doen de volgende cryos beter hun best. Lekker knuffelen met maud helpt misschien een beetje

18. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Majo, jeetje meid, wat ontzettend klote toch, ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik bewonder je om je doorzettingsvermogen en je positieve houding. Maar dit is toch heel goed shit...Heel heel heel veel sterkte...

Suus, ziet er echt super plat uit (de foto's op fb). Echt petje af voor je lef, ben zo benieuwd hoe het er straks uitziet na het herstel. Hoop voor je dat het spoedig verloopt allemaal.

Jewel, echt heel fijn nieuws zeg, maar wel zenuwslopend. Heel goed dat je de ziektewet bent ingegaan. Weten waar het allemaal vandaan komt. Met de jongens had je toch vrij goede zwangerschappen zonder gekkigheid?
    Grappig dat jou jongens ook zo verschillend zijn, hier precies hetzelfde. Sam is ook echt een clown en een heel ondernemend mannetje, die moeten we echt de hele dag in de gaten houden. Van de week stond ik brood klaar te maken en dan kijk ik geregeld achterom. Echt in een paar seconden tijd klimt hij op de eetkamerstoel en gaat een beetje stoer staan doen. Pff hij is pas 14 maanden, Mees heeft dat soort gekke dingen echt nooit gedaan...

Nightelf, lekker zeg ruimte erbij, alleen de rommel hè, dat is minder...

Hier sinds vanmorgen in bezit van onze laatste 8-cellige cryo, is als 6-cellige ingedooid. Had sowieso niet verwacht dat deze de ontdooiing zou over overleven dus dat is al een flinke meevaller, nu een weekje uitzingen, ben echt heel benieuwd. Heb voor mezelf wel besloten dat ik 2013 er alles aan gaat doen om zwanger te worden en mocht het niet lukken dan is het klaar. Dan ben ik vanaf 2007 alleen maar bezig geweest met zwanger worden, zijn, bv geven enz enz. In 2014 wordt ik 38 dus dan is het genoeg geweest. Ik zeg het nu wel heel stoer, omdat het bij ons allemaal vrij vlot gaat steeds...hoop dat ik daar eind 2013 ook nog zo over denk...

Helaas is het dus echt slecht nieuws voor de vader van mijn zwager. Het is kanker en er is niets meer aan te doen. Zo ontzettend verdrietig. Maandag gaan ze een biopt nemen en dan horen ze hoe agressief het is en wat de verwachtingen zijn, maar zoals het er nu uitziet is het allemaal echt niet best. Echt een heel verdrietige voor hen. Mijn neefje vierde vandaag zijn 7e verjaardag, dat arme knulletje weet niet wat hij met dit alles aanmoet, zo hartverscheurend....

Nou gaan even hangen op de bank en dan lekker naar bed, we hebben echt een night from hell achter de rug. Mees ging eindelijk om half 4 slapen en toen kwam Sam om half 5 en die viel om kwart voor zeven weer een keer in slaap...Wat dus inhield dat een half uur later Mees weer stond te roepen. Ze horen erbij die nachten, maar ik hoop dat het niet al te vaak gebeurd....

XX

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Thanx lieve meiden :). En ja, natuurlijk wel te vroeg getest want officieel pas 24e, maar toch écht negatief hoor! Vanmiddag toen ik wakker was met 'ochtend':)urine nogmaals getest om te weten of ik nu dan toch ook kan stoppen met die ellendige progynova en utrogestan. Anders vanmiddag/vanavond nog voor niks. Scheelt hopelijk weer met dag eerder ongi worden en dus weer dag eerder kunnen starten met volgende cryo's.

Jewel, zwaai zwaai!!

Zoë, leuk om te lezen hoe verschillend ook jouw beide boys zijn :). En de laatste cryo dus bij je :). Spannend weer! Over een week al testen? En dus al een 'plan' voor 2013 tot hoever jullie doorgaan. Nou.... eind 2013 ben je hopelijk al 3 mnd ervoor bevallen ofzo en anders gewoon opnieuw zwanger!
    Wat naar toch van de schoonvader van je zus :(. En dat dan ook nog eens extra allemaal zo voor de kerstdagen... Je staat dan ook zo ontzettend machteloos, het is oneerlijk....

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh nee Majo :( Wat ontzettend klote! Ik weet niet ook niet zo goed meer wat te zeggen.......Sterkte en een dikke knuff!!
    En idd erg vervelend dat je dan door moet gaan met de meds, daar heb je dan ook helemaal even geen zin meer in.

Zoe, jeetje wat heftig idd van de vader van je zwager :( Hoop dat de tijd die hij nog heeft goed door mag komen. Sterkte voor jullie en de familie!
    En weer in het bezit van een mooie cryo dus! Fijn dat je er echt helemaal voor gaat nog in 2013! Mooie doelstelling, kun je nagaan dat je dan ook al 6 jaar er mee bezig bent geweest. Maar misschien dat aan het eind van 2012 er toch nog iets positief is. Of valt de testdatum net in het nieuwe jaar? Ik duim iig weer heel hard voor je!!
    Sam dus ook zo clowntje :) Ze kunnen idd een seconde iets doen waarvan je denkt 'huh'? Boefjes :D

Hier sinds vrijdag geen bloed meer dus lijkt goed te gaan. Al kan het zo anders zijn dus juich maar niet te snel. Met kerst gaan we het ook aan de rest van de familie vertellen. Als het al nog mis gaat weten hun ook hoe en wat en vind het ook fijn om het te delen. Voor de rest van de 'wereld' vertellen we het pas met 12 weken.

Deel Deze Pagina