Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door one of kind, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden!!

Hoe is t met iedereen hier??

Elin, thanx voor je kaartje met cadeautje!! Echt super lief!! Sowieso alle melden die kaartjes hebben gestuurd, enorm bedankt!! Suusman kijkt dan wel vaak met een groot vraagteken op z'n voorhoofd naar mij en dan zeg ik weer: oh van t forum, met een big smile :) Wat zijn we toch allemaal lief voor elkaar!!

Anyway, Esser drukke druif!! Hoe doe jij dat toch, zo steeds op pad gaan met J en O? Heb bij jou altijd t idee dat je binnen 1 min ook weg kan gaan thuis enzo... Hier veel meer voorbereiding nodig, naar mijn idee dan.

Loesie, vandaag geslachtsbepaling!! Leuk!! En gisteren een leuke dag gehad met het babyrinth las ik? Iedereen klonk iig reuze enthousiast erover.

Jessy, oh bah bloedverlies!! Vind dat altijd zo eng!! Gelukkig was er nix aan de hand... Je hebt niet net als Traantje een placenta praevia totalis??

Jewel, wat een muts bij cb zeg!! Maar herken t wel... Hier heeft de vpk het verkeerde geboortegewicht doorgegeven: 3210 ipv 3208. Stelt nix voor maar gaat om t idee, toch?

Kleintje, gelukkig is R aangekomen!! Maar vond t cb 140 gram wel voldoende, aangezien hij zoveel is afgevallen en nog niet op geboortegewicht zit?

Traantje, AFTELLEN!!! Laat je Traantjeman mij wel whatsappen?? Anders moet ik tot 's avonds wachten tot jij weer terug op de afd bent...en ik ben te nieuwsgierig!! Naar jullie mannetje maar natuurlijk ook hoe t is gegaan met jou.

@hier: Alles goed!! Gisteren thuisintake gehad van cb en Daan was natuurlijk zaterdag gewogen in t AMC, was toen 3220 gram en gisteren 3500!! Gewoon 280 gram erbij!! Hij drinkt ook echt goed dus we hadden wel een mooie stijgende lijn verwacht. We mogen dan nu ook voeden op verzoek, ook overdag. We maakten Daan dus ook wakker 's nachts als er te lang tussen zat (meer dan 5 uur). Overdag hielden we 3 uur aan... Nu dus op verzoek en hij heeft vannacht geslapen van 2 tot 8 maar ging pas uit bed rond half 9. Heerlijk toch??
    Sophie's bed hebben we veranderd en het lijkt te werken. Vanmiddag de echte test. Sinds Daan gaat ze nl moeizamer naar bed. Stapte er uit en ging spelen enzo, niet helemaal de bedoeling. Nu bedhekje en matras omgedraaid en t gaat dus beter!! Ben helemaal blij ermee.
    Heb zelf alleen flink wat last van m'n aambeien. Nu dus aan de curanol en verdovingszalf. Doet wel minder pijn dan gisteren, tenminste toen werd ik wakker vd pijn! :(

Over een uurtje kraamvisite (loopt minder hard dan bij Sophie trouwens) en we moeten allemaal nog douchen en de hond moet nog lopen. FF opschieten dus!!

Liefs Suus

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Iedereen alvast hele fijne feestdagen gewenst!!!

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jee......wat is het hier rustig meiden!!!
    Iedereen natuurlijk druk bezig?

Hier beginnen we vanavond al met n etentje @ ons met goede vrienden. Morgen zijn we bij mijn ouders en 2e kerstdag met mijn schoonouders.

Voor jullie ook allemaal hele fijne feestdagen!!!
    Liefssss

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha lieve meiden!!!!

Kom jullie even fijne feestdagen wensen! En mijn goede voornemen is om hier vaker te komen, haha!

Suus, idd een date gehad met babyrinth, was errug gezellig en we hebben heeeeeeeeeeeeel veel gelachen en stiekem ook wel een paar traantjes weggepinkt, omdat we jammer genoeg nog steeds meiden hebben die met lege handen staan!

Wat super dat D.aan het zo goed doet!
    EN ik hoop dat S.ophie beter slaapt nu het anders staat!!!

Fijne feestdagen allemaal en geniet van elkaar en jullie wondertje(s)!

Smak!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Allemaal fijne feestdagen gewenst.

Wij zijn morgen bij mijn schoonouders en 2e kerstdag bij mijn ouders. Gezellig met broer en zussen en partners en kids.

Helaas is Sara ziek. Allemaal rode vlekjes, al een paar dagen koorts en verkouden, hoesten. Ik denk 6e ziekte? Of 5e? Ik haal ze allemaal door elkaar. Ik hoop in ieder geval dat ze snel opknapt want we hebben al twee nachten bijna niet geslapen. Sara heeft ook mega wallen onder haar oogjes, zielig!

Leuk nieuws heb ik ook nog! Sara loopt los! Ruim een week geleden toch eens een beetje gaan oefenen met van papa naar mama lopen en het was zo eng. Maar nu heeft ze de smaak te pakken en loopt heel heldhaftig hele stukken zelf de kamer rond. Armpjes nog in de lucht, big smile, echt leuk! * trots*.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, heb even geen puf.

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Fijne feestdagen allemaal!!!

Hier ook druk geweest de laatste dagen, dus ook weinig tijd om hier te kijken en te schrijven. Maar ik ben niet de enigste zie ik wel ;)
    Ook heeft L.uuk 'last' van regeldagen dus hij hangt de laatste dagen de hele avond aan m'n tiet :D Ik heb hem nu net neergelegd en hopelijk blijft hij nu even slapen.

Wij houden het rustig met kerst dit jaar. Morgenochtend naar mijn broer (die is jarig) en morgenmiddag naar mijn s-ouders. 2e Kerstdag vieren we gezellig met z'n 4tjes, met een uitgebreid kerstontbijt en een lekker diner. Vanmiddag een heerlijke taart gemaakt en morgen maken we nog een ijstaart voor na het kerstdiner bij mijn s-ouders.

Nou dames, een gezellige kerstnacht nog :)

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, dat klinkt toch gezellig!!

Hier morgen thuis met z'n vieren. We gaan een lekker diner maken. En tweede kerstdag naar mijn vader.

Dus hier ook iedereen fijne kerstdagen.

Ow en wat de bv betreft, lijkt steeds beter te gaan. Hoeven steeds minder fv bij te geven. Dus ben benieuwd hoeveel hij aangekomen is donderdag. Cb zei trouwens niks over dat hij nog niet op zijn geboorte gewicht zit. Maar hij is ook wel veel afgevallen, ruim 500 gram.

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, een hele fijne kerst!!
    Hier wachtend op m'n ouders, die ik tot aan morgenavond om me heen heb aangezien Suusman dienst heeft tot aan morgenochtend en dus van huis is. Mag Sophie niet tillen dus dat was wel lastig geweest alleen... Weet alleen niet hoe ik t ga volhouden, m'n ouders zo lang om heen. Moet helaas wel weer met m'n vader om de tafel vanwege de tarieven. ;)

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey meiden, rustig geweest hier afgelopen dagen....iedereen druk bezig geweest met de kerstinkopen allemaal?

Loessie, jullie weten het geslacht inmiddels dus? Leuk :). En babyrinthdag dus geslaagd :).

Jessy, wat schrikken van het bloedverlies, maar gelukkig dus dag later gooeie echo :). En lekker gaan verbouwen zometeen!

Traantje, lief van je van die medicijnen. Hebben hier nog wel 2 vergoedde pogingen hoor! Maar mochten ze nou heel lang nog houdbaar zijn en het zijn dezelfde, hou ik me mocht het nodig zijn tzt zeker aanbevolen. Maar las je er voor die tijd een ander mee blij kunt maken... Gokje, maar ik denk overigens dat jij de 28e de ks gaat krijgen....ben benieuwd...:).

Zora, zielig dat S.ara zo ziek is zeg :(. En ook vor jullie natuurlijk met slaapgebrek. Hopelijk is ze deze kerstdagen weer opgeknapt?!

Kleintje, wat goed van de BV zeg! Topper!

Knigtelf, jij ook alweer 26 weken....tjee wat gaat dat snel zeg! Gaat het goed met de harde buiken?

Onsw, hoe is het met jou nu?

Esser, allemaal leuke dingen dus gepland voor de kerst?!

Lelie, jij zit vast en zeker al bij je oma in het buitenland?!

Jewel, een rustige kerst dus. En je broer dus met kerst jarig.... klinkt goed die ijstaart.

Elin, erg moe dus steeds? Korte nachtjes door de kleine man? Of gewoon druk met alles?

Suus, suusman dus werken... en je ouders dus nu bij jou! Ach....je komt deze 24 uur vast wel door. Heb jij mooi tijd om met de kleine D.aan samen te rusten en kunnen zij S.ophie vermaken :).

Voor degene die ik nu nog vergeten ben.....sorry....

@Hier, vanavond bij broertje en schoonzusje eten en morgenavond hier eten met mijn vader, moeder en stiefvader en schoonmoeder.

Meiden, allemaal hele fijne kerstdagen toegewenst :)

10. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Majo: we zullen het zien of dat dé datum is ;)

@Susan: sterkte met je bezoek :D Is vast toch heel gezellig en profiteer er inderdaad maar van dat ze er zijn. Toch wel saai lijkt mij zo zonder Susanman vandaag en vannacht :(

@Zora: hoe gaat het nu met jullie kleine meid? Al weer opgeknapt? Ik zie dat je eind januari weer een uitgangsecho hebt staan voor een nieuwe poging, spannend!!!

@Rest: fijne kerstdagen!!!

@hier: een zieke J.enna. Ze heeft sinds gisterenochtend koorts en is huilerig en hangerig. Dus maar weer aan de pcm. Ik denk zelf dat het nog door de BMR vaccinatie komt van vorige week... Ach, we hadden toch al geen grote plannen met de kerst...

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Iedereen fijne feestdagen. Beetje laat maar zo druk

Ik denk dat traantje morgen moet...... SpAnnend

Ga nu nog even me oogjes sluiten.

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Morguh!!!

Vannacht nieuwe aanpak gedaan met Maurits gespook en het heeft gewerkt!!! Bijvijlde heel even, speentje gegeven en toen nog 10 minuutjes gejammer en hij sliep weer!! Vind het altijd moeilijk hem laten huilen maar het helpt wel. Vanmorgen was hij het zonnetje in huis! R.einout heeft het ook goed gedaan. Wel een voeding om 1 uur en half 5 maar hij was na 35 cc bijvoeding meteen tevreden. Dus een goede nacht gehad. Gisteren zijn we ook voor het eerst baar de stad gewandeld (25 min lopen). En terug met de bus. Dus dat gaat ook met de duowagen. Straks naar mijn vader.

Fijne tweede kerstdag!! En traantje, heel veel succes met je ks. Ik duim voor je en niet bang zijn. Je bent in vertrouwde handen.

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Traantje: Ik wil je ook alvast heel veel sterkte en succes wensen meid! Heb geen idee wanneer je moet maar dan heb ik het maar vast gezegd.:D

Beterschap voor Jenna! Sara is nog flink aan het snotteren maar koorts is weg en hoest komt al los, slapen gaat al iets beter, maar nog wel tussen ons in. Hopelijk vannacht lekker in haar eigen bedje.

Fijne 2e kerstdag allemaal!

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @kleintje: wat fijn dat mau zo goed heeft geslapen en de bv lijkt dus ook meer te worden.fijn hoor allemaal!

@Zora: S.ara dus ook nog niet helemaal beter, maar wel stevig aan de wandel. Goed hoor!

@hier: J.enna heeft gelukkig geen koorts meer, maar nu wel rodevlekjes op buik en rug. Ben benieuwd wat dit nu weer is. Gisteren trouwens zo'n millenium film gekeken, was wel wat bruut zeg... bedankt voor de succes wensen. Het schiet nu al aardig op, spannend. Maar komt vast goed. Eerst vandaag nog gezellig eten met mijn ouders.

Fijne dag nog meiden!

15. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Even snel, na alle drukte. Hier hele gezellige dagen gehad, alleen weinig thuis geweest. Kom nu even voor traantje, de rest kom ik van de week op reageren.

Traantje, heel veel succes! Ik zal deze week het forum goed in de gaten houden. En zal aan je denken en voor je duimen dat het allemaal voorspoedig verloopt! Hele dikke knuff!

16. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Traantje... succes!!!

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Traantje heel veel succes. Hopelijk heb je Boris gauw in je armen

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Goeie morgen meiden,
    Het is hier rustig geweest....... Iedereen goede feestdagen gehad? Hier gezellig maar ook erg druk geweest met 2 kindjes en volle dagen. De 'rust' mag wel wat terug komen. ;)
    Maar......... Nog 2 nachtjes slapen en Joep is jarig! Super leuk, en we hebben er zin in. Morgen avond de boel weer versieren. :)

Voor traantje; véél succes! Denk aan je en op naar jullie mooie knul!

@andere meiden, hopelijk alles okay met jullie!
    Liefs

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen,

Hier ook heerlijke kerstdagen gehad. Beide dagen lekker verwend. We zijn bij mijn ouders en schoonouders geweest. Sara heeft helemaal de smaak te pakken en doet niets anders dan heen en weer lopen,geweldig! En gelukkig is ze al weer wat opgeknapt, de rode vlekjes zijn bijna weg, koorts is weg, ze hoest alleen nog en raakt dan een beetje in paniek s nachts, dus toch maar weer tussen ons in gelegd.

Esser: Joep alweer bijna 2! Wat leuk, succes met de voorbereidingen!

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier ook fijne dagen gehad. Gisteren bij mijn vader. Was erg leuk mijn zus en vriend met baby te zien. Nog zo onwennig :)

Deel Deze Pagina